Ker mi doma stojijo že več kot pol leta, Wrangler vidi luč na konc tunela, sem rekel da jih vržem skupaj.
Po 1,5h je par nared.Drugi par sledi...
Za kaj se gre, za Gmade XD Piggyback Shock 93mm
http://gmade.net/dealer/index.php?main_ ... cts_id=546
Začetek..pregled materiala, manual je zelo dobro narejen. Ima pa dva manjka.
Plastične povezave so zelo domisleno narejene, posebej na batkih tako da ob odstranitvi batka od nosilne plastike ni potrebno obdelat strani batka, saj je le ta vpet na vrhu kjer ni pomembna površina. Stranska drsna površina ostane čista.
So pa v paketku 3 različni kompelti batkov in sicer z 2, 3, 4 luknjami. Noter sem vstavil opcijo s 4 luknjami.
Delati je priporočljivo počasi in z užitkom
Ob sestavljanju sem opazil, da se je ob vstavitvi vijaka v ohišje iz navoja pomaknil navzven kos ohišja, ostanek od obdelave. Na obeh alu kosih. Seveda je potrebno tole odstranit saj ob toliko o-ringih ni dobro da je kje noter kakšen kovinski kos.
Ob natakanju olja je dobro počakati, sa smo prepričani da v olju ni mehurčkov kateri bi potem motili delovanje amortizerja.
Olja se v ohišje nalije do vrha navoja kar seveda pomeni da bo ob vstavitvi batka in dna cilindra prišlo do odtekanja viška olja. Nič bat, olja je za 2x ali celo 3x polnenje para amortizerjev.
Takole zgleda sestavljen par na koncu. Viška je en E-obroček (ali kako se prav reče), gumica ter seveda batki z različnimi luknjami.
In še tista dva manjka...
V manualu ni omenjen očesni ležaj za glavo amortizerja.
Očesni ležaj ne stoji v luknji glave amortizerja, se pravi če ga vstaviš noter in spustiš, bo padel ven.
Pri montaži amortizerja bo potrebno paziti da bo ob matici še ustrezno velika podloška.
Seveda bo amortizer imel zračnost na zgornjem vpetju, kar mi nikakor ni všeč.
Čeprav me je strah da zadaj na wranglerju zmanjka prostora za tele lepotce..
![:cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)