V Dinga sem vgradil nov motor 55T Robitronic 7,2V , pinion 14 zob. Rad bi ga imel uglavnem za trial.Prej je bila težava pri čisto majnhnih hitrostih ,kjer je regulator samo piskal do neke meje nato pa so se kolesa sunkovito obrnila in že je bil prehiter za natančno plezanje.Prejšnji combo motor 21T pinion 12,15T ESC .Hitrost cca 8km/h.
Z novim motorjem je hitrost enaka zmerni hoji,preizkusil pa sem tudi 3 ESC-je.Med Crawler esc (Losi ) in pa navadnim 15t (Vaterra ) sploh ni bilo razlike,boljše pa se je obnesel poceni Carson ESC z max 19t.Kolesa se obračajo pri zelo majhni hitrosti ima pa tudi veliko več umesnih stopenj.
Kako lahko dosežem še boljši nadzor nad kolesi pri majhni hitrosti da pri tem ne bo trpela končna hitrost ? Kaj se zgodi če namesto 7,4 V uporabim 8,4 V Ni-Cd baterijo ?
SCX10 Dingo Pick-Up
Re: SCX10 Dingo Pick-Up
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Re: SCX10 Dingo Pick-Up
Z boljšim ESC.tavzy napisal/-a: Kako lahko dosežem še boljši nadzor nad kolesi pri majhni hitrosti da pri tem ne bo trpela končna hitrost ? Kaj se zgodi če namesto 7,4 V uporabim 8,4 V Ni-Cd baterijo ?
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: SCX10 Dingo Pick-Up
in boljši motor
Re: SCX10 Dingo Pick-Up
Preden bilokaj kalibriraš esc moraš obvezno izklopiti vse funkcije na kanalu za gas, npr. expo, abs...
RC Addict!
Re: SCX10 Dingo Pick-Up
Samo dodal bi, da SV3 v mojem scx10 in najbolj osnovnim 35T krtačnikom omogoča zelo dober nadzor v nizkih obratih. Mogoče, da bi bila vožnja z boljšim motorjem še bolj natančna, ampak dejansko ne potrebujem boljšega motorja.
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: SCX10 Dingo Pick-Up
ti posodim enga holmsa za kak mesec , pa bomo vidli kaksna bo pol izjavaDACAR napisal/-a:Samo dodal bi, da SV3 v mojem scx10 in najbolj osnovnim 35T krtačnikom omogoča zelo dober nadzor v nizkih obratih. Mogoče, da bi bila vožnja z boljšim motorjem še bolj natančna, ampak dejansko ne potrebujem boljšega motorja.
Re: SCX10 Dingo Pick-Up
Hvala za nasvete,avta še nisem dobro testiral ,ker sem imel kup težav z sprejemnikom ,oz avto je vozil ok dokler nisem začel zavijat ali uporabljat kak drug kanal.Na sprejemniku sta se izmenjavali rdeča in zelena luč ,avto pa je pri vožnji naprej metalo v vzvratno itd.
En krivec so bili slabi Y kabli ,ki so zraven luči ,drugi pa je bil motor za vitelj ,ki je občasno delal ali samo trzal.
Delam na novem močnejšem vitlu iz serva pa upam da bo bol odporen na blato.
En krivec so bili slabi Y kabli ,ki so zraven luči ,drugi pa je bil motor za vitelj ,ki je občasno delal ali samo trzal.
Delam na novem močnejšem vitlu iz serva pa upam da bo bol odporen na blato.
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Re: SCX10 Dingo Pick-Up
Dokončan servo vitel.Priporočam vsem ,ker je precej močnejši pri večji hitrosti navijanja in pa enostaven za izdelavo.V zrak dvigne cel avto z 7 celično Ni-Mh baterijo in pa kupom ostalih uteži.
Esc je od starega vitla ,slednji pa sodi na odbijač samo še zaradi videza in pa kot vodilo kabla.
Esc je od starega vitla ,slednji pa sodi na odbijač samo še zaradi videza in pa kot vodilo kabla.
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...