Celim si rane po nedeljski tekmi v Kočevju, kjer jo je skupil moj Švicar. V zraku je po rezanju traku postal izredno počasen. Hitrost ocenjujem na ~30km/h. Na trenutke ja padal v kovit. Po tekmi sem ugotovil vzrok: za spinerjem se je navilo skoraj pet metrov traku, kar je tako obremenjevalo motor, da skoraj ni bil več uporaben.
Počasi sem nabiral višino, ko se mi je od zadaj začel približevat sotekmovalčev model z "zahrbtnimi" nameni: na mojem švicarju je bil še meter traku. Opravil sem hiter manever in model v zraku praktično ustavil. Takrat pa je počilo: oba modela sta končala na trdi tleh.
Sedaj pa k vzrokom, zaj je ta zgodba v tej temi. Ko sem doma začel čistiti model sem se šel še malo forenzika. Na osnovi sledi na trupu modela sem določil način trka in relativno hitrost v trenutku trka. Ob predpostavki, da se je motor zasledovalca vrtel z 20.000rpm (dovoljenih 16.000 na tleh +25% = 20.000) sledi relativna hitrost med modeloma je 168km/h. To je v zgornjem območju slovenskih modelov (Italijani pomikajo meje malce višje).
Mipo
P.S.: Način merjena hitrosti ne spada med najcenejše: vsaka meritev čez 100€, pa še zanesljivost ni največja.
Bolje bo izbrati katero do neporušitvenih metod.