Canadair dvomotorni
Canadair dvomotorni
Ne najdem da bi se kdo že lotil tega modela,ker je mene fasciniral z obliko in nepogostostjo zato sem se ga lotil.
Zanima me če je že kdo kaj delal ali pa ga izdelal?
Zanima me če je že kdo kaj delal ali pa ga izdelal?
Zadnjič spremenil kiki1001, dne 01 Mar 2015, 17:53, skupaj popravljeno 1 krat.
kiki
Re: canadair dvomotorni
prilagam sliko originala in pa pdf izvleček iz auto cada.
drugače: širina 2210mm, dolžina 1530mm, teža 6,3kg ,pogon 2x7.5ccm ter12x6 plopeler
drugače: širina 2210mm, dolžina 1530mm, teža 6,3kg ,pogon 2x7.5ccm ter12x6 plopeler
- Priponke
-
- Canadair_CL415.jpg (26.97 KiB) Pogledano 9321 krat
kiki
Re: canadair dvomotorni
nekako mi ne uspe naložit DXF
- Priponke
-
- canadair1-Model.pdf
- (343.53 KiB) Prenešeno 328 krat
kiki
Re: canadair dvomotorni
zellloooo lepi model...sam sem večkrat razmišljal, da bi ga delal...
samo jaz bi se ga ziher lotil v elektro izvedbi...Manj težav v vodi, če ti motorček ugasne...
Še zvok bio bil bol podoben turbo propu..
LP
samo jaz bi se ga ziher lotil v elektro izvedbi...Manj težav v vodi, če ti motorček ugasne...
Še zvok bio bil bol podoben turbo propu..
LP
Re: canadair dvomotorni
Videl sem že kit tega letala, mislim da v klasični izvedbi z zvezdastimi motorji.
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Re: canadair dvomotorni
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
Re: Canadair dvomotorni
pri meni bo tole šlo zelo počasi, kajti največ časa mi vzame moja mala punčka....
zanima me pa kje nabavljate balso ,kajti poznam nekoga v gani kjer je balsa 1e en m3.
in on nekako išče varianto , kako bi on to meni lahko poslal.ali je kdo kaj seznanjen z tem.
zanima me pa kje nabavljate balso ,kajti poznam nekoga v gani kjer je balsa 1e en m3.
in on nekako išče varianto , kako bi on to meni lahko poslal.ali je kdo kaj seznanjen z tem.
kiki
- MajsterBojč
- Tekmovalec
- Prispevkov: 311
- Pridružen: 11 Jan 2012, 13:54
- Kraj: Radlje ob Dravi
Re: Canadair dvomotorni
"zanima me pa kje nabavljate balso"
...tebi najbližji je INPOS-PREVALJE malo prebereš kakšnjo potrebuješ pa je
...tebi najbližji je INPOS-PREVALJE malo prebereš kakšnjo potrebuješ pa je
Lp. Bojč
Re: Canadair dvomotorni
Ja tam sem jo že videl
mimogrede, ali kdo iz glave ve z kakšnim elektromotorjem bi bilo dobro zamenjat motor 7,5ccm teža modela 6.5kg z dvema motorjema?
mimogrede, ali kdo iz glave ve z kakšnim elektromotorjem bi bilo dobro zamenjat motor 7,5ccm teža modela 6.5kg z dvema motorjema?
kiki
Re: Canadair dvomotorni
konČno uredil načrt tako da je primeren za prenos na ploščo, sedaj pa printanje in likanje načrta na plato,nato pa izrez...
- Priponke
-
- DSCN1193.jpg (42.9 KiB) Pogledano 8566 krat
kiki
Re: Canadair dvomotorni
Aceton in vata delata čudeže.
Re: Canadair dvomotorni
Pa še moj prispevek. Posneto nad našo hišo avgusta 2012.
Re: Canadair dvomotorni
zakaj si ne sprintate na samolepilni papir načrt reber v merlu 1:1....papir se da kupit v vsaki papirnici.
če nimate računalniške podpore, enostavno ročno narišete potrebne rebre na samolepilni papir...
Nato ga nalepiš na vezano ploščo ali balso....izrežeš rebro in odlepiš ostanek papirja z rebre?
To je preizkušena najbolj praktična in hitra pot za izdelavo reber...
lp
Jože Kramberger
če nimate računalniške podpore, enostavno ročno narišete potrebne rebre na samolepilni papir...
Nato ga nalepiš na vezano ploščo ali balso....izrežeš rebro in odlepiš ostanek papirja z rebre?
To je preizkušena najbolj praktična in hitra pot za izdelavo reber...
lp
Jože Kramberger
Re: Canadair dvomotorni
Jaz sem učasih lepil papir z lepilom v stiku. Sicer se zadeva obnese, ampak še vedno prisegam na aceton in vato. Ob pogoju, da je načrt kopiran ali tiskan z laserskim tiskalnikom.
Na hitro sem pogledal tvoj načrt. Zanima me, zakaj imaš spredaj toliko reber? Načeloma jih ne rabiš spet toliko veliko, se pa da tu malce pogoljufat z uporabo debelejše balze ali kosov stirodurja, vakumiranih kosov ali laminiranih kosov.
Če ti kaj pomaga tole: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=121253
http://www.sopwithmike.org.uk/html/cana ... 5.html#Top
Na hitro sem pogledal tvoj načrt. Zanima me, zakaj imaš spredaj toliko reber? Načeloma jih ne rabiš spet toliko veliko, se pa da tu malce pogoljufat z uporabo debelejše balze ali kosov stirodurja, vakumiranih kosov ali laminiranih kosov.
Če ti kaj pomaga tole: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=121253
http://www.sopwithmike.org.uk/html/cana ... 5.html#Top
Re: Canadair dvomotorni
nevem načrt je takšen,sem se pa že sam isto spraševal?drugače pa je z likalnikom tudi dobra in hitra varianta, za prenos načrta,edino kar traja je izrezovanje...
kiki
Re: Canadair dvomotorni
Preden zlepiš ta rebra v celoto, je stiroporko oblečen v stekleno tkanino že skoraj leteč.
lp
Sašo
Sašo
Re: Canadair dvomotorni
verjamem, samo sem se kljub temo odločil izdelat en model po klasični poti
kiki
Re: Canadair dvomotorni
Sašo, menda ja veš da, ko ima nekega dne modelar za sabo desetine gradenj v različnih tehnikah gradnje, se lažje odloča, kako bo zgradil svoj naslednji model.
Je pa vsekakor vredno poizkusiti vse načine in se nekako "najti" v svojem najljubšem delu. V bistvu je pri gradnji modela najbrž cilj, da z njim uživamo ob letenju. To nam je vsem bolj ali manj skupno, ni pa za zanemariti užitkov, ki jih nudi tudi sama gradnja, sploh, če je ta daleč od enostavnosti. Se pa seveda sčasoma kdo odloči ubrati kako bljižnico, ki ga hitreje in z manj truda popelje z modelom na travnik. Najbolj simpl je pa seveda nakup ARF ali celo PNP modela. Stvar osebne odločitve. Ali je človek modelar ali RC pilot...
Je pa vsekakor vredno poizkusiti vse načine in se nekako "najti" v svojem najljubšem delu. V bistvu je pri gradnji modela najbrž cilj, da z njim uživamo ob letenju. To nam je vsem bolj ali manj skupno, ni pa za zanemariti užitkov, ki jih nudi tudi sama gradnja, sploh, če je ta daleč od enostavnosti. Se pa seveda sčasoma kdo odloči ubrati kako bljižnico, ki ga hitreje in z manj truda popelje z modelom na travnik. Najbolj simpl je pa seveda nakup ARF ali celo PNP modela. Stvar osebne odločitve. Ali je človek modelar ali RC pilot...
Re: Canadair dvomotorni
točno tako,treba je preizkusit več tehnik in šele nato komentirat,sicer že dobrih deset let nisem kaj delal v klasični verziji, zato sem se odločil izdelave tega modela,čeprav je lažje izrezat ''stiropor'':)
kiki
Re: Canadair dvomotorni
pa se je začelo sestavljanje
- Priponke
-
- gradnja (1).JPG (157.64 KiB) Pogledano 7380 krat
kiki
Re: Canadair dvomotorni
pri vsem tem ''kraflu'' danes je res teško kaj najt.
odločil sem se za:-motor turnigy g60 (400kv ,1009W)
-regulator turnigy plush 60a (60-80A )
-servo turnigytgy-480s (0,7s5,25kg)
- bat nano tech 6,0 6S
-propeler 3 kraki lesen 16*6
zanima me kaj bi vi spremenili ? kajti to je moje mišljenje , obstaja pa mogoče kakšna boljša kombinacija
odločil sem se za:-motor turnigy g60 (400kv ,1009W)
-regulator turnigy plush 60a (60-80A )
-servo turnigytgy-480s (0,7s5,25kg)
- bat nano tech 6,0 6S
-propeler 3 kraki lesen 16*6
zanima me kaj bi vi spremenili ? kajti to je moje mišljenje , obstaja pa mogoče kakšna boljša kombinacija
kiki
Re: Canadair dvomotorni
Lepo napreduješ. Verjetno boš vzletal s tal?
Se pravi pri 6.5 kg vzletne teže potrebuješ vsaj 1300 W moči, zaokrožiš še malo navzgor na 1500W. Zgleda da tvoj pogonski sklop (2 x 1000W) ustreza. Zna biti da bo 16x6 trokraki propeler prevelik.
Ker pri elektromotorjih ni problem spremeniti smeri vrtenja razmisli, če bi uporabil kombinacijo levo in desno sučnega propelerja.
Dobro naštudiraj tudi kote postavitve motorjev. Sicer je pri elektro pogonu odpoved enega motorja manj verjetna, vendar v primeru odpovedi samo en delujoč motor lahko zelo vleče model v eno smer, bral sem celo priporočila da je lažje kar odvzeti plin in čimprej zasilno pristati.
Priporočila za ta tip letal navajajo, da naj bo moč pogonskega sklopa dimenzionirana približno 200W/kg.kiki1001 napisal/-a:pri vsem tem ''kraflu'' danes je res teško kaj najt.
odločil sem se za:-motor turnigy g60 (400kv ,1009W)
-regulator turnigy plush 60a (60-80A )
-servo turnigytgy-480s (0,7s5,25kg)
- bat nano tech 6,0 6S
-propeler 3 kraki lesen 16*6
zanima me kaj bi vi spremenili ? kajti to je moje mišljenje , obstaja pa mogoče kakšna boljša kombinacija
Se pravi pri 6.5 kg vzletne teže potrebuješ vsaj 1300 W moči, zaokrožiš še malo navzgor na 1500W. Zgleda da tvoj pogonski sklop (2 x 1000W) ustreza. Zna biti da bo 16x6 trokraki propeler prevelik.
Ker pri elektromotorjih ni problem spremeniti smeri vrtenja razmisli, če bi uporabil kombinacijo levo in desno sučnega propelerja.
Dobro naštudiraj tudi kote postavitve motorjev. Sicer je pri elektro pogonu odpoved enega motorja manj verjetna, vendar v primeru odpovedi samo en delujoč motor lahko zelo vleče model v eno smer, bral sem celo priporočila da je lažje kar odvzeti plin in čimprej zasilno pristati.
LP
Janez
Janez