Ravnanje rahlo krive gredi 450 kitajskega helikopterja? Da povsem normalno in mnogokrat v praksi preizkušeno. Le zakaj ne, je mar nevarnoRoby napisal/-a:Brane.
Zabiti heli za 200 do 300€??? Ali govorimo o 700 size helijih, meni ni uspelo zabit Protosa 500 cez 100€ pri zelo grdem kresu!
Ce se ti zdi normalno ravnanje nove welle ki jo kupis ti nimam vec kaj reci
Se pa popolnoma strinjam da je idealna velikost helija za uciti 600tka.
Pa naj omenim se da imamo precej dobre simulatorje na razpolago katerih pa ni bilo ko sem jaz zacel tako da se ni treba uciti popolnih osnov na samem heliju in na simulatorju lahko tudi vsak hitro, poceni in brez ogrozanja sebe in ostalih ljudi ugotovi ce je sploh sposoben uprajati heli.
Brane brez zamere ampak zakaj ne pomagas fantom nastaviti kitajske helikopterje, kolikor sem ponekod razbral so se pripravljeni marsikam pripeljati za dobro pomoc?
Propagiraš 600, potem pa govoriš o tem da ti protosa 500 ni uspelo zbiti za 100€. Protos 500 (deli so res poceni) je piščanček v primerjavi s 600 serijo, ga imam sam in čeprav večji od 450 še zmeraj je majhen helikopter. Ker res je, večji helikopter leti bolj mirno, a v tem primeru se o manjšem helikopterju kot je zaresna 550 klasa ne moremo pogovarjati. A ko tak helikopter dobi vrtljaje in ne gre vse po načrtih in se začetnik malo zmede...ni več idealen helikopter za učenje.
Za učenje primeren in dober kitajski 450 pa ni strašljiv ko se zažene, je dovolj miren za trening lebdenja, osmice kroge itd kar je še osnovnih prvin, ki jih mora osvojiti začetnik, tudi zmeren veter ni problem in vse kar se zgodi nepredvidenega, je tri in večkrat ceneje od 600 klase, razlika je lahko tudi 10 kratna. Cena rezervnih delov za povprečen kreš je tako smešno poceni, da je skoraj greh, če ni nekaj kompletov tega vedno na zalogi, se pravi obtolčemo in čez pol ure, uro ali dve zopet letimo.
In kar se izrecno nanaša na tvoj zadnji stavek... od kod za vraga veš, da ne pomagam, če me kdo prosi za pomoč pri nastavitvi kitajskega helikopterja.