Glede fešte:
Za čestitke se najprej lepo zahvaljujem in jih tudi vračam, saj kolikor vemo, bi naj Denis tudi ne dolgo nazaj nekaj naj slavil. Tole smo sedaj malo skupaj pokombinirali.
Predlagam pa, da se uvede novo delavniško pravilo: »združevanje dogotkov ni dovoljeno«.
Že itak jih je premalo, vsekakor so pa zaželjeni in nujno potrebni za dobro sodelavo in delo v delavnici.
Glede novega modela:
Trenutno vse vrhunsko opravljeno. Čestitke tebi (warwick) in tvoji ekipi za trenutno odlično opravljeno delo.
Držimo pesti še za čimprejšnjo izgradnjo prototipa in na uspešno zelo zahtevno testiranje, ki sledi povsem novemu modelu.
Glede na to, da je tole sedaj praktično povsem novo letalo, tako v aerodinamiki, kot po načinu gradnje, si bi mogoče tale nova dirkalna F3K ptica zaslužila svojo novo temo na forumu.
Ravnokar v delavnici rezkan še drugo varijanto trup z "levo" kabino (kabina na levi strani trupa). Trup je identičen po obliki, le da ima na mesto poklopca kabino... Žal je tako, da je potrebno, kjub navdušenju nekaterih, gledati tudi na čas in kompliciranost izdelave, ter nenazadnje tudi % verjetnosti da dobiš popoln trup... tako da bo v skoraj 100% izbrana ta druga različica trupa...
In v praksi se je začelo na polno.Lep dan v Ludbregu z piloti ter več ali manj zainteresiranimi za isto stvar.Nekaj novega.Nekaj malo drugačnega.Nekaj,kar bo v bližnji prihodnosti pomenilo novi korak naprej.V začrtano smer...višje,dlje,močneje.
To je novi Vortex.
Zabeleženo nekaj trenutkov ob intenzivnem preizkusu v družbi konstruktorja in testnimi piloti.Kljub predhodnim aktivnostim so (smo) bili poplačani z lepimi trenutki.
Nadaljevanje-do takrat,ko Denis odpre novo-svojo temo o modelu.
K spodaj napisanemu me so me vzpodbudili klici modelarjev takšnih in drugačnih ter pogosto zastavljena vprašanja-"čemu imajo tile mali dirkalniki takšne cene"
Že pri drugih temah me osebno moti,da se vedno delajo neke vzporednice in neka dokazovanja o tem,kako prihraniti ali zapraviti za ne-konkurenčen ali konkurenčen recimo tekmovalni model.Že stokrat in še bodo stokrat teoretiki (katere mimo grede ne vidiš na nobeni tekmi) pametovali na svoj način.
Tako je in tako bo.Tukaj tople vode ne bomo (boste?) izumili.Videl in letel sem ogromno modelov v tej kategoriji in mirne duše lahko zatrdim,da so po večini ostali proizvodi precej,precej bolj "na hitro" narejeni in nikakor v okviru in željah "pravih" metalcev.Razen svetlih izjem.Ne bom našteval,da ne delam krivice komu.Če pa želiš nekaj po svoje se pa seveda prilagodi cena in ta je res skoraj dih jemajoča.Predvsem iz stališča in pogleda neukega ali bolje neinformiranega interesenta za takšen model.Kot pri "lesenjačah",kjer je ogromno ročnega dela je tudi tukaj v nekem smislu še več ročnega dela.Ob predpostavki,da odmislimo vse okoli kalupov in še pred tem.
Priznam pa,da lesenjača "ima dušo!".Tem (kalupiranim) modelom se le ta doda skozi pilota in njegovo letenje.
Seveda se gre o prehodu na precej drugačno zasnovo.Konceptualno kot tehnološko.Predvsem želim podati svoje subjektivno mnenje podkrepljeno s tem,kar sem imel možnost videti in preizkusiti.
Prvo,kot prvo je že podzavesten občutek,da lahko imamo modele domačega proizvajalca,kateri je znal združiti lastnosti najboljših zasnov zadnjih nekaj let ter njih še nadgraditi v zares perfektne izdelke,kateri so predvsem tudi funkcionalni in odlično ocenjeni iz strani tako rekreativnih kot tekmovalnih uporabnikov.In kot mesta na zmagovalnih odrih.In kot referenčno vozijo ga eni najboljših pilotov ta hip.Kar ima svojo težo rezervni deli na dosegu roke in nikoli problem.Predvsem bi pa želel ali informirati ali mogoče podati dejstvo,da "stari Vortex (1)" ne izgublja nič-prav nasprotno.
Po mojih videnjih in občutkih postaja pravi materijal za all-round model.Tudi,kot nekega začetnika,kot naprednega tekmovalca.Kot sem že večkrat podal-rokica in trening in šele kasneje ostalo.V (na) Njivercah se najde vse to.Vem-smo različni zato vozimo različne avtomobile (hvala bogu-ali pač ne).
Torej hvaležen za "starega" Vortexa,katerega upam,da bom še nekaj časa letel in za izkušnjo nove specijalke,katera je res v koraku z zadnjimi trendi.Vendar zadnji trendi dejansko zahtevajo nekaj več.In to smatram je naletenih nekaj uric z recimo predhodnikom.Šele v pravih rokah pokaže svojo moč in prodornost ter upraviči pričakovanja.
Tole je moje osebno mnenje in ni "kost" za nadaljne razprave.Posvetimo se bistvu-uživanju v letenju,druženju ter ob kakšni tisočici na tekmi zadovoljstvu,da smo z "starim" ali "novim" modelom pokazali,dokazali ali pa samo svojemu egu dodali malo utehe...
Priponke
Da razlika že na oko.V rokah malo zmede.Verjetno nastavitve Nix-e
Krila.jpg (71.38 KiB) Pogledano 11551 krat
Neizprosno-gremo naprej
Novo.jpg (142.77 KiB) Pogledano 11551 krat
Kdo bo koga...?Bomo videli
Kdo.jpg (114.92 KiB) Pogledano 11551 krat
Zadnjič spremenil aspirin1, dne 07 Apr 2014, 17:32, skupaj popravljeno 1 krat.
Čestitke in pohvale predvsem za doma izdelane kalupe! Se mi samo zdi al je V lom tudi malo večji pri novem modelu?
A ma ta novi ptič kako novo ime al je še vedno vortex?
Hvala Ja glede na to da sem se šele spoznaval s CNC mašino sma se odlično ujela in nismo meli nekih problemov, enkrat je edino vakum spustil in mi je en kalup za krilo prestavilo in je blo neuporabno, drugače pa je šlo vse gladko skozi
Ta vortex ima manjši lom, enka je imela 6.1 stopinje ta pa ima 5.5...
Ime bo ostalo kar Vortex, glede na to da more večina ene trikrat pogledat da sploh ugotovijo da je neka razlika