Sodec po mednarodnih forumih to postaja novi trend, predvsem pa je to vračanje k bistvu drifta... ..ali ne?
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No vglavnem tu je moj avto, sakura d3sport. Gre za avto firme 3racing, kit s ceno okoli 90€ je odlicne kvalitete, vsi deli se lepo prilegajo, lufta v rokah in pestih je malo, ves avto je sestavljen z inbusi 2 in 1.5.
Kdor hoce ta avto vozit na 4wd nujno rabi sprednji " one way" diff.
Previdno je treba nastavljat jermene ker jih kr hitro požre.. +vzmeti v kitu so dokaj mehke zato je vredno dokupit se par 1.2-1.4 mm debelih vzmeti.
![Slika](http://i1186.photobucket.com/albums/z368/spadefooty/image_zps7b810915.jpg)
No za 2wd driftanje ni potrebnih ogromno predelav..
-odstranjen sprednji diff in polosovine
-baterija je premaknjena za zadnjo osovino za bolj gladko krivuljo drsenja, pritrjena na difuzor z 2gumicama
-v odbijaču spredaj je 80g balasta
-zadnji krak t.i. C-huba je odrezan(glej spodnjo sliko)
-ponovno prevrtano pesto
![Slika](http://i1186.photobucket.com/albums/z368/spadefooty/image_zps7a4b91ac.jpg)
Nastavitve:
-prednji amortizerji so na mosticku na 3.luknji od zunaj, na roki spodaj pa so v luknji ki jih postavi navpicno. Olje kot predpisuje kit.
-fedri spredaj so 1.3mm
-zadnji amortizerji, na mostičku: predzadnja luknja od zunja na noter, olje kot v navodilih, spodnji kroglicni sklep je odvit za 3 navoje, ker je amortizer ze v lezeci legi, in je prekratek da bi lahko avto sedel visje kot 3mm nad tlemi..
-toe in spredaj je 2-3stopinje nastavljen na "oko"
-bog pomagaj ackermanovemu kotu(glej sliko), vendar ima tako avto dober handling(zaradi obilice casterja ima najvec oprijema zunanji rob, na sliki, desnega sprednjega kolesa
-camber spredaj 9, zadaj 0
Pogon je tamiyin črni regler in nek stari krtačni 540. Servo je koronin, zelo hiter napisem model v naslednjem postu. Baterija je robitronic 3000mah 2s, in omogoca 30-35 min voznje na polnjenje.
Kolesa in gume so standardna, kot se jih dobi v kit-u gume so trdote hard, uporabljam tudi ansmann touge set gum in feln, ki imajo več offseta, guma pa jeenake trdote.
Karoserija je iz r2hobbies, toyota ae86 za 7$, čaka pa še na inserte za lučke in dekor.
![Slika](http://i1186.photobucket.com/albums/z368/spadefooty/image_zps96790841.jpg)
Trenutno gre avto res dobro na parketu in tepihu, tehta 1307g, allup.
Za asfalt pa je krepko prelahek, japonci vozijo 2wd avte z okoli 1900-2100g da imajo dovolj gripa...
..trenutno se mucim s hpi t-drifti na asfaltu, ki so mehkejsi, ce se to ne obnese mi ne preostane drugega kot 600g balasta.
Kratek clip sledi.