Včeraj je bil dan za Bashing.
E-Revo je z 800 oljem mnogo bolj stabilen, a se še prevrača in bo zadaj dobil 1000
TB pa je mnogo (mnogo!) bolj stabilen. Pobiranje je v razmerju 5 : 1. kot sem že napisal, kritične situacije verjetno rešuje sredinski diff, ki prepreči prevračanje na hrbet med pospeševanjem, pa tudi pri zaviranju v ovinek se sile zmanjšajo, ko je zadnji konec v zraku...
Trpežnost pa je popolnoma neprimerljiva. E-Revo se obnaša kot fuzbalka in to brez poškodb. Že razmišljam, da bi dal gor školjko od E-Revota... Robovi zelo lepo pašejo, placa več kot dovolj... A se kje dobi neobrezano?
TB pa je dokazal, da so vsi review-i, ki izpostavljajo krhkost karoserije povsem na mestu...
Ostalo je kar držalo, tudi kolesa (tista, ki mi jih je uspelo izzvati) so bila brez posledic na podvozju.
40% večja končna hitrost ob šibkejšem motorju pa ima davek - pregrevanje motorja - na polno!
Motorizacija oz prestavna razmerja so precej zgrešena za bashing. Trava deluje zelo zaviralno, še posebej malo mokra. E_Revo tu ni imel težav, motor je prišel na dobrih 85°C ob standardnih gumah in standardnem pastorku, zobnik pa 54 - torej nastavitev za na asfalt, brez pretiranega upora.
Na koncu se je motor, ki se ni zelo pregrel - nehal vrteti, ker se je nekaj zgodilo. Nisem še preveril, kaj je z njim, ker moram narediti poseben ključ, da ga lahko odprem.
Ob čiščenju sem opazil, da je se je ena prednja guma odlepila:
Ko sem čiščenje zaključil in sem temeljito očistil še to gumo, pa sem videl, da na enem robu sploh nikoli ni bila prilepljena... Tako da ne bo hudega. So pa inserti zelo kakovostni, odliti iz zaprtocelične pene... Tako da priporočilo od Aussie iz YT za gume vseeno verjetno drži.
Sedaj se bom lotil menjave motorja na 42mm, a je premer tako velik, da bo treba ene par malenkosti predelat... Bolj me skrbi prestavno razmerje... Za začetek bom dal gor truggy kolesa z revota (RRacing), ki so malo manjša, pa probal nekje dobit 11zobni 1M pastorek...
Lp