Tukaj bo govora o modelu iz naslova.
Naj takoj na začetku povem, da jaz tega avta nimam, sem pa mehanik in vzdržujem prijateljevo floto RC avtov.
Z lastnikovim dovoljenjem bom prilepil kakšno sliko SC Baje in odgovoril na kakšno vprašanje.
Avto je res velik, nanj paše karoserija od običajne bencinske Baje SC. Prvo kar me je zmotilo na avtu je bil pogon. Ima namreč enak ESC in motor kot ga ima Savage Flux velikosti 1/8.
In ob pogledu na tako konfiguracijo pogona je prvo kar pomisliš ali to ali bo to sploh zdržalo. Pri prijatelju ni dolgo. Zato je sedaj na poti MGM ESC ki bo krmilil brezkrtačnika velikosti 4092 (Leopard).
Ker je avto trenutno delno razstavljen, sem stopil v stik z meganom (uporabnik foruma) in po njegovih zamislih je nastalo nekaj...
Izdelal je downstoperje s katerimi se da prilagoditi višino ne samo tega modela ampak vse Savageov (X, XL, FLUX). Na avto se jih da namestiti v 10 minutah. Po nameščenih downstoperjih je višina rok nekje v višini šasije.
To je približna višina RTR avta ko stoji na tleh. Sprašujete se verjetno v čem je smisel ''nižanja'' takega avta. Nimajo vsi za hišo poligona in skakalnic. Nekateri smo pač obsojeni bolj na priložnostne terene. To so pokošeni travniki, makadamska ali asfaltna parkirišča itd. Na takih terenih pa je prevračanje avtomobila v hitrih zavojih zelo moteče. Original Super5 SC Flux je zelo hitro na strehi, če ne paziš, saj ima nameščene take amortizerje kot jih ima RTR Savage Flux. Z nižanjem pa naj bi se tendenca prevračanja močno zmanjša. Kaj bo pokazala praksa bomo pa videli ko bo avto spet vozen.
Toliko za začetek. Prilagam še nekaj slikic za pokušino.
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)