![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nisi povedal da si imej prej iz karbona. Bi ti iz 5mm carbona tudi vrezal.
LP, Dejan
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
Točno tako kot bi si ti želel bo težko dobiti. Najbolj enostavno je, da pri meni malo pokopiraš. Sam motor je zelo podoben.shqwarch napisal/-a:Kje bi jaz dobil podoben referat temule samo bolj za začetnika? Laksarci bi tudi rad dodal naziv „turbo competition”
To ne bo držalo. Pri meni ta nastavek spodaj ni raven kot je difuzor ampak se razširi na vstopni premer vplinjača. Poleg tega je tudi koleno. Ta nastavek sem moral zmontirati zato, ker se drugače novi filter zadane v okvir. Ta kos sem razširil samo na vstopu.jannyy napisal/-a:S povečavo luknje si zgubil na odzivnosti motorja !
Majhna luknja povzroča da gre ista količina zraka hitreje mimo torej z večjo hitrostjo, pri veliki luknji gre pa večja količina zraka počasneje skozi.
Jaz na 1:5 GT uporabljam še na temu nosilcu znotraj navoj in konus gor da se to še bolj pozna. Probali smo z konusom in brez in najbolj se pozna pri pospeševanju.
Res pa da brez konusa gre na končni hitrosti malo hitreje vendar meni osebno tam ni potrebe ker mam rajši boljši pospešek.
Ne bo držalo. Res je, da se s poliranjem kanalov poslabša mešanje goriva in zraka, zato ker se nabirajo majhne kapljice goriva na stenah. Vendar pa to drži tam, kjer je zraven prisotno gorivo. Jaz sem pa spoliral kanal do vbrizgovalnih šob.jannyy napisal/-a: Drugače z puliranjem si zadevo poslabšal.
Od mehanika ki popravlja gokart od nekdanje državne prvakinje v 100ccm je rekel da je stene pustiti bolje grobe ali celo jim zarezat rahel ovoj z velikim korakom ker se zrak in gorivo potem vrtinči in bolje meša. Tudi sami so imeli tako narejeno.