LRP S8 REBEL BX (2,4 Ghz) ali HPI TROPHY 3.5 (2,4 Ghz)
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
LRP S8 REBEL BX (2,4 Ghz) ali HPI TROPHY 3.5 (2,4 Ghz)
Lep pozdrav mene pa zanima, kako je kaj s tema modeloma kateri je boljši ali ima že kdo s tema dvema modeloma izkušnje, kateri ima boljše pospeške, vem pa da so za LRP-ja na zalogi rezervni deli v Mantua model.
- Priponke
-
- HPI
- 101704.jpg (52.75 KiB) Pogledano 3199 krat
-
- LRP
- lrp-s8-rebel-bx-2306124_1024x768.jpg (84.53 KiB) Pogledano 3199 krat
Re: LRP S8 REBEL BX (2,4 Ghz) ali HPI TROPHY 3.5 (2,4 Ghz)
HPI kroji vrh "hobi" modelarske robe, med tem ko LRP ni ravno nekaj oh in sploh.
Veliko ti pove ze razlika v ceni.. Jaz bi se odlocil za HPI.
Kar se tice LRP imam S8BX-2, ki sicer ni tako zelo slab (je pac izboljsana verzija predhodnika S8BX), vendar imam na njem HPI motor, ker so z LRP-jevim bili sami problemi. Predvsem z vzigom. Odkar je na njem HPI motor, nobenih problemov z le tem.
Potrebna je bila tudi menjava servov, ker original je se vedno plastik - fantastik.
Kot mi je bilo razlozeno, je Rebel verzija, poenostavljen model S8BX. Kar pomeni, da ima manj moznih nastavitev, manj delov itd.. Pa ze S8BX RTR jih nima prav veliko. Tako, da Rebel je zacetniski model, brez nekih hudih moznosti nadgradnje.
Rezervni deli so res na voljo v Mantui, vendar so LRP deli precej dragi in manj trpezni kot HPI-jevi.
V kolikor mislis imeti model dlje casa poglej za LRP S8BX-2 ali Team ali pa kot si predlagal HPI Trophy, modeli, ki jih se pohvalijo so Xray 808, Kyosho Inferno, kaksen Team Associated ipd.. S tem se ti izdatno poveca moznost nadgradnje.
Toliko z moje strani.
Veliko ti pove ze razlika v ceni.. Jaz bi se odlocil za HPI.
Kar se tice LRP imam S8BX-2, ki sicer ni tako zelo slab (je pac izboljsana verzija predhodnika S8BX), vendar imam na njem HPI motor, ker so z LRP-jevim bili sami problemi. Predvsem z vzigom. Odkar je na njem HPI motor, nobenih problemov z le tem.
Potrebna je bila tudi menjava servov, ker original je se vedno plastik - fantastik.
Kot mi je bilo razlozeno, je Rebel verzija, poenostavljen model S8BX. Kar pomeni, da ima manj moznih nastavitev, manj delov itd.. Pa ze S8BX RTR jih nima prav veliko. Tako, da Rebel je zacetniski model, brez nekih hudih moznosti nadgradnje.
Rezervni deli so res na voljo v Mantui, vendar so LRP deli precej dragi in manj trpezni kot HPI-jevi.
V kolikor mislis imeti model dlje casa poglej za LRP S8BX-2 ali Team ali pa kot si predlagal HPI Trophy, modeli, ki jih se pohvalijo so Xray 808, Kyosho Inferno, kaksen Team Associated ipd.. S tem se ti izdatno poveca moznost nadgradnje.
Toliko z moje strani.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: LRP S8 REBEL BX (2,4 Ghz) ali HPI TROPHY 3.5 (2,4 Ghz)
Se strinjam, predvsem z zadnjim odstavkom prejšnjega odgovora čeprav so omenjeni modeli bistveno dražji na samem začetku,dolgoročno gledano pa je sigurno boljsi nakup.
Drugače pa je LRP S8 BX zelo v redu začetniški avto,preverjeno zelo trpežen(plastika),enostaven za nastavljanje in trpežen motor ki dopušča tudi začetniške napake pri nastavljanju,deli niso nič dražji od drugih rtr modelov in so na voljo v LJ,glede servo motorjev pa mislim da jih je potrebno zamenjat pri vseh RTR modelih,nekaj nastavitev ti model omogoča,( za začetnika še preveč)...............za kaj več pa je treba seči globje v denarnico.
S sinom imava še dva dražja modela,a je obema najbolj zabavno voziti prav (sicer malo predelanega) REBLA
HPI-ja ne poznam niti ne vem kako je z deli zato ga ne bom komentiral je pa priznana firma in zna sigurno tudi v tem rangu ponuditi dober model.
Drugače pa je LRP S8 BX zelo v redu začetniški avto,preverjeno zelo trpežen(plastika),enostaven za nastavljanje in trpežen motor ki dopušča tudi začetniške napake pri nastavljanju,deli niso nič dražji od drugih rtr modelov in so na voljo v LJ,glede servo motorjev pa mislim da jih je potrebno zamenjat pri vseh RTR modelih,nekaj nastavitev ti model omogoča,( za začetnika še preveč)...............za kaj več pa je treba seči globje v denarnico.
S sinom imava še dva dražja modela,a je obema najbolj zabavno voziti prav (sicer malo predelanega) REBLA
HPI-ja ne poznam niti ne vem kako je z deli zato ga ne bom komentiral je pa priznana firma in zna sigurno tudi v tem rangu ponuditi dober model.
LRP S8BXR EVO-Z-21R spec3
LRP S8BXR EVO-Z-R21X
KYOSHO Inferno MP9-AXE ROSSI COBRA EVOLUTION X2
LRP S8BX-HO- Z 25R+HOBAO 21turbo
FUTABA T3 VCS
LRP S8BXR EVO-Z-R21X
KYOSHO Inferno MP9-AXE ROSSI COBRA EVOLUTION X2
LRP S8BX-HO- Z 25R+HOBAO 21turbo
FUTABA T3 VCS
Re: LRP S8 REBEL BX (2,4 Ghz) ali HPI TROPHY 3.5 (2,4 Ghz)
Se tole, pri S8BX so original amortizerji plastik fantastik, radi puscajo. Nadgraditi jih je treba vsaj z aluminijastimi kapicami ali pa jih popolnoma zamenjati.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: LRP S8 REBEL BX (2,4 Ghz) ali HPI TROPHY 3.5 (2,4 Ghz)
Meni sta dva zelo hitro začela puščat ko pa sem jih rastavil in naravnal tiste gumice je bilo pa ok.
LRP S8BXR EVO-Z-21R spec3
LRP S8BXR EVO-Z-R21X
KYOSHO Inferno MP9-AXE ROSSI COBRA EVOLUTION X2
LRP S8BX-HO- Z 25R+HOBAO 21turbo
FUTABA T3 VCS
LRP S8BXR EVO-Z-R21X
KYOSHO Inferno MP9-AXE ROSSI COBRA EVOLUTION X2
LRP S8BX-HO- Z 25R+HOBAO 21turbo
FUTABA T3 VCS
Re: LRP S8 REBEL BX (2,4 Ghz) ali HPI TROPHY 3.5 (2,4 Ghz)
Ne in ne drugi . Če hočeš kvaliteto moraš izbirat med xray, mugen seiki in serpent . Saj je še kakšna firma ampak te odstopajo, na žalost tudi po ceni . Moraš pa sam pri sebi razčistit kako bo, ali samo za hobi ali pa kaj več(dirkanje) in za koliko denarja . Pišem iz lastnih izkušenj, ker ne prihraniš kaj dosti pri cenejših modelih, porabiš pač več za rezervne dele. Za rezervne dele teh firm(ki sem jih napisal) ti ni treba skrbet, jih dobiš vse pri nas.
Da ne boš zameril , takšno je pač moje mnenje, ti se pa moraš sam odločit glede na želje in finance .
Da ne boš zameril , takšno je pač moje mnenje, ti se pa moraš sam odločit glede na želje in finance .
lp MB
ni ga čez nitro
ni ga čez nitro
Re: LRP S8 REBEL BX (2,4 Ghz) ali HPI TROPHY 3.5 (2,4 Ghz)
No hvala za odgovore za enkrat še ne mislim tekmovati sedaj še bolj za hobij, kakšno je pa vaše mnenje o buggyyu: HPI PULSE 4.6???
Re: LRP S8 REBEL BX (2,4 Ghz) ali HPI TROPHY 3.5 (2,4 Ghz)
No če jaz primerjam mojega LRP S8 in HPI Vorzo (sicer elektro), je LRP bolj vzdržljiv.
Tomaž
Tomaž
Re: LRP S8 REBEL BX (2,4 Ghz) ali HPI TROPHY 3.5 (2,4 Ghz)
Sam imam LRP S8 BXe RTR kolega pa HPI Trophy Flux, medtem ko je on zamenjal že pol avta je moj še zmeraj takšen kot sem ga kupil. Vozima na enaki progi enako dolgo.
Re: LRP S8 REBEL BX (2,4 Ghz) ali HPI TROPHY 3.5 (2,4 Ghz)
sam sem imel hpi savage flux xs in sem bil zelo razocaran nad plastiko ki je pokala kod za šalo in se deli nisi poceni .
HPI,TRAXXAS ??? NEEEE HVALA !
Re: LRP S8 REBEL BX (2,4 Ghz) ali HPI TROPHY 3.5 (2,4 Ghz)
Kolega ima HPI Tropgy Buggy Flux in je moral zamenjati sledeče:
-Sprednje vpetje koles 2x, ker je iztrgalo navoj za vijak,
-Vpetje zadnjega kolesa 1x, posledica trka
-Nosilec brushless motorja, ker je tam ko je vpet diff luknja za ležaj postala prevelika, tako da je diff opletal
in jedel zobnike na motorju
-zamenjal je tudi podvozje, ker ga je parkrat pošteno zvil.
-Zvit sprednji nosilec amortizerjev.
Nosilce amortizerjev, podvozje ter nekaj ostalih drobnjarij sva sedaj naredila iz 7075T6 aluminija,
nosilec motorja sva pa naredila malenkost drugačen in malo bolj vzdržljiv.
LP, Dejan
-Sprednje vpetje koles 2x, ker je iztrgalo navoj za vijak,
-Vpetje zadnjega kolesa 1x, posledica trka
-Nosilec brushless motorja, ker je tam ko je vpet diff luknja za ležaj postala prevelika, tako da je diff opletal
in jedel zobnike na motorju
-zamenjal je tudi podvozje, ker ga je parkrat pošteno zvil.
-Zvit sprednji nosilec amortizerjev.
Nosilce amortizerjev, podvozje ter nekaj ostalih drobnjarij sva sedaj naredila iz 7075T6 aluminija,
nosilec motorja sva pa naredila malenkost drugačen in malo bolj vzdržljiv.
LP, Dejan