CIRUS HS-62 merilo 1:3,5
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Danes vgrajujem "mizice" iz vezane plošče za pritrditev akumulatorja , beca in sprejemnika.
Akumulator bo imel še nekaj možnosti pomikanja naprej ali nazaj, če bodo potrebne kake male spremembe težišča.
Akumulator bo imel še nekaj možnosti pomikanja naprej ali nazaj, če bodo potrebne kake male spremembe težišča.
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Ob sedmih zvečer sem lahko rekel, da je model pripravljen za letenje!
Seveda moram za testni polet pripraviti še nekaj ploščic svinca, če bo po prvem poletu (upam da bo prvem lahko sledil še kakšen ) treba kaj dodati v nos ali na rep.
Morda mi uspe še obrobiti kabino z aluminijem, da potrgam stran ta bel selotejp, ki je sedaj gor kot neka imitacija okvirja kabine.
Kar se tiče "tapecirunge" notranjih stranic, sedežev in ostalega "interierja" pa je žal zmanjkalo časa in upam, da bom naredil do Krškega. če ne dokončno, bom pa saj iz balze, kartona in deprona nekaj noter nametal, da bo vsaj malo spominjalo na notranjost kokpita.
LP Mitja
Seveda moram za testni polet pripraviti še nekaj ploščic svinca, če bo po prvem poletu (upam da bo prvem lahko sledil še kakšen ) treba kaj dodati v nos ali na rep.
Morda mi uspe še obrobiti kabino z aluminijem, da potrgam stran ta bel selotejp, ki je sedaj gor kot neka imitacija okvirja kabine.
Kar se tiče "tapecirunge" notranjih stranic, sedežev in ostalega "interierja" pa je žal zmanjkalo časa in upam, da bom naredil do Krškega. če ne dokončno, bom pa saj iz balze, kartona in deprona nekaj noter nametal, da bo vsaj malo spominjalo na notranjost kokpita.
LP Mitja
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Sem se še uspel zmuzniti v delavnico, narezati aluminijaste trakce, jim s kladivom in glavo od žebljička nasekati imitacijo vijakov ali kovic, ter jih nalepiti na pokrove kabin.
Tako so pokrovi kabin sedaj menda zares gotovi.
Tako so pokrovi kabin sedaj menda zares gotovi.
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Ostajam brez besed.
BRAVO Mitja
BRAVO Mitja
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Bravo Mitja. V veliko veselje mi je spremljati tvojo gradnjo. Malo nas je še takih ki se lotimo projekta od nule.
BB
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Mitja baterije za fotoaparat so že polne... Matr če bo samo pol tok lepo letu koker zgleda si zmagu... .
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Pri tistem Cirusu na drugi sliki so pa imeli neko čudno veliko travo . Proporci štimajo v nulo
Še enkrat vsaka čast!
Še enkrat vsaka čast!
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Z malo zamude, iskrene cestitke za tole obcudovanja vredno mojstrovino oz. celoten projekt, ki sem ga z velikim navdusenjem spremljal...
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Hvala in lep pozdrav z morja!
Mitja
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Tako, dosti je bilo poležavanja na plaži!
Sedaj bo treba Cirusa spraviti v zrak!
LP Mitja
Sedaj bo treba Cirusa spraviti v zrak!
LP Mitja
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
In v enem kosu na tla!MATO123 napisal/-a:To sem hotel slišat!!!!
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Mitja baterije za fotoaparat so polne .
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
UROŠ MURKOVIČ napisal/-a:Mitja baterije za fotoaparat so polne .
Pr` men tud!
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Bravo Mitja!
Model super leti in ponazarja silhuto pravega v letu...
Model super leti in ponazarja silhuto pravega v letu...
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
- Priponke
-
- Prvi štart....
- Prvi polet Cirusa 22.8.2012 019.jpg (76.27 KiB) Pogledano 12879 krat
-
- Prvi pristanek vmes pa čista poezija...
- Prvi polet Cirusa 22.8.2012 014.jpg (161.46 KiB) Pogledano 12879 krat
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Bravo!!! Komaj čakam da ga vidim v Krškem!
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Mitja, respect!
Še enkrat čestitam, krasen primerek lepo leteče vrste
Še enkrat čestitam, krasen primerek lepo leteče vrste
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
čestitam za prvi polet.
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Čestitam!
Čim več letov in užitkov!
Čim več letov in užitkov!
Re: CIRUS HS-62 (1:3,5)
Hvala za čestitke, predvsem pa v prvi vrsti hvala gostoljubju modelarjev iz Vrhnike, ki so mi omogočili, da je ta stresni dogodek potekal v prijetnem vzdušju. Hvala legendarni Citabriji in pilotu Mateju!
No, naj še na kratko opišem včerajšnje dogajanje:
Na prvi polet sem se odpravil s cmokom v grlu, kajti pri modelu, ki ga narediš iz nule, se ti začno v misli vsiljevati raznorazna vprašanja.. ali sem določil pravilno lego težišča, ali sem dobro nastavil vpadne kote, ali so odkloni krmilnih površin v redu, ali sem na kaj pomembnega pozabil...
Te misli sem moral na glas izbiti iz glave : "Kaj ga sedaj serjem! Saj to ni prvi model, ki sem ga naredil iz nule. Leteti znam, RV naprava me najbrž ne bo zafrknila, če bo pa kaj narobe s težiščem ali odkloni, bo pač malo več adrenalina in bo bolj zanimiv polet !"
Med vožnjo proti vrhniki mi vštric zaplje Uroš s svojo familijo, zahupa in mi pomahajo, pomiga s krili Salta, ter odpelje naprej. No, pa ne bom sam si rečem in sem že precej boljše volje.
Na pisti se spravim sestaviti model, medtem pa pridejo še ostali..Matej s Citabrijo in Marko s Saltom.
Pihal je šibak do zmeren (jugo)zahodnik.
Poletel sem kot prvi. Model se je dokaj hitro odlepil od tal, potem pa je hotel zavzeti precej visoko lego nad Citabrijo. Najprej sem tiščal višino naprej, medtem pa hitro naklikal trimer višine, da sem lahko popustil tiščanje palice.
Ko sem na nekih 350 metrih odpel vlečno vrv, sem še dodal par klikov višine naprej, ter nekaj trima po nagibu.
Po parih zavojih sem ugotovil, da bom moral povečati odklone smernega krmila, ter morda dodati nekaj svinca v nos.
Kaj hitro sem pridobnil zaupanje v model, tako da polet ni bil preveč stresen, čeprav so mi prsti na komandah neobvladljivo dregetali.
Pristanek je bil v redu. Zavore so učinkovite manj kot na Čaplji a bolj kot na Gupiji GS. Zdi se mi, da so ravno pravšnje.
Model se, ko je enkrat na tleh, hitro ustavi, saj zadnja lega pristajalnega kolesa povzroči, da smučka drsi po tleh in zavira. Vendar pa zaradi smučke izgubim nekaj kontrole po smeri, tako da se model vedno tik preden se zaustavi, zasuče z nosom iz smeri piste.
Po prvih dveh poletih sem naredil nekaj pavze, nato pa sta sledila še dva štarta.
Seveda ni šlo brez dveh lopingov in ene role (ki je bila bolj "pošvedrana", a je rola vseeno bila)
Tretji pristanek je bil spet zelo dober, pri četrtem sem pa vmes potegnil zavore noter, da bi bil daljši, a sem potem malenkost bolj trdo postavil model na pisto. Ne hudo, ni pa bilo videti ravno najboljše.
Sedaj moram malo porihtati mehaniko (navrteti vilice na potisnem drogu višinca), da bo trim višine spet bil na nuli, nastaviti moram expo smeri, kajti ob izvlačenju zavor sem švedral s smerjo, ker imam oboje na isti krmilni ročici oddajnika.
Splošni vtis, ki sem ga dobil po teh prvih štirih poletih je, da leti model po pričakovanjih, da je dovolj okreten in nima nekih nenavadnih prebliskov, ki bi bili moteči, tako, da se že veselim prihodnjih poletov.
Zvečer bom morda uspel pripraviti še kaj video materiala od včerajšnjega letenja.
Toliko za enkrat!
LP Mitja
No, naj še na kratko opišem včerajšnje dogajanje:
Na prvi polet sem se odpravil s cmokom v grlu, kajti pri modelu, ki ga narediš iz nule, se ti začno v misli vsiljevati raznorazna vprašanja.. ali sem določil pravilno lego težišča, ali sem dobro nastavil vpadne kote, ali so odkloni krmilnih površin v redu, ali sem na kaj pomembnega pozabil...
Te misli sem moral na glas izbiti iz glave : "Kaj ga sedaj serjem! Saj to ni prvi model, ki sem ga naredil iz nule. Leteti znam, RV naprava me najbrž ne bo zafrknila, če bo pa kaj narobe s težiščem ali odkloni, bo pač malo več adrenalina in bo bolj zanimiv polet !"
Med vožnjo proti vrhniki mi vštric zaplje Uroš s svojo familijo, zahupa in mi pomahajo, pomiga s krili Salta, ter odpelje naprej. No, pa ne bom sam si rečem in sem že precej boljše volje.
Na pisti se spravim sestaviti model, medtem pa pridejo še ostali..Matej s Citabrijo in Marko s Saltom.
Pihal je šibak do zmeren (jugo)zahodnik.
Poletel sem kot prvi. Model se je dokaj hitro odlepil od tal, potem pa je hotel zavzeti precej visoko lego nad Citabrijo. Najprej sem tiščal višino naprej, medtem pa hitro naklikal trimer višine, da sem lahko popustil tiščanje palice.
Ko sem na nekih 350 metrih odpel vlečno vrv, sem še dodal par klikov višine naprej, ter nekaj trima po nagibu.
Po parih zavojih sem ugotovil, da bom moral povečati odklone smernega krmila, ter morda dodati nekaj svinca v nos.
Kaj hitro sem pridobnil zaupanje v model, tako da polet ni bil preveč stresen, čeprav so mi prsti na komandah neobvladljivo dregetali.
Pristanek je bil v redu. Zavore so učinkovite manj kot na Čaplji a bolj kot na Gupiji GS. Zdi se mi, da so ravno pravšnje.
Model se, ko je enkrat na tleh, hitro ustavi, saj zadnja lega pristajalnega kolesa povzroči, da smučka drsi po tleh in zavira. Vendar pa zaradi smučke izgubim nekaj kontrole po smeri, tako da se model vedno tik preden se zaustavi, zasuče z nosom iz smeri piste.
Po prvih dveh poletih sem naredil nekaj pavze, nato pa sta sledila še dva štarta.
Seveda ni šlo brez dveh lopingov in ene role (ki je bila bolj "pošvedrana", a je rola vseeno bila)
Tretji pristanek je bil spet zelo dober, pri četrtem sem pa vmes potegnil zavore noter, da bi bil daljši, a sem potem malenkost bolj trdo postavil model na pisto. Ne hudo, ni pa bilo videti ravno najboljše.
Sedaj moram malo porihtati mehaniko (navrteti vilice na potisnem drogu višinca), da bo trim višine spet bil na nuli, nastaviti moram expo smeri, kajti ob izvlačenju zavor sem švedral s smerjo, ker imam oboje na isti krmilni ročici oddajnika.
Splošni vtis, ki sem ga dobil po teh prvih štirih poletih je, da leti model po pričakovanjih, da je dovolj okreten in nima nekih nenavadnih prebliskov, ki bi bili moteči, tako, da se že veselim prihodnjih poletov.
Zvečer bom morda uspel pripraviti še kaj video materiala od včerajšnjega letenja.
Toliko za enkrat!
LP Mitja