![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Drugače pa model leti odlično.tudi u vetrovnem vremenu!!
Moderatorji: Pisaneli, luigidon, JKSniper, alien2108
Epoksi.ziga123 napisal/-a: Imam pa še eno vprašanje s čim naj zalimam karbosnko palico na zadnji del trupa tja kamor spada trupek je iz steklenih vlaken ??
HvalaPisaneli napisal/-a:Epoksi.ziga123 napisal/-a: Imam pa še eno vprašanje s čim naj zalimam karbosnko palico na zadnji del trupa tja kamor spada trupek je iz steklenih vlaken ??
Lahko samo vprašam, kje si nabavil trup?ziga123 napisal/-a:Živjo
Evo trup je doma čakam pa še kit komplet od Jureta krila z eleroni in pa B rep
Imam pa še eno vprašanje s čim naj zalimam karbosnko palico na zadnji del trupa tja kamor spada trupek je iz steklenih vlaken ??
Lp
Žiga
Trup sem nabavil pri Rc kinoStric_Lojz napisal/-a:Lahko samo vprašam, kje si nabavil trup?ziga123 napisal/-a:Živjo
Evo trup je doma čakam pa še kit komplet od Jureta krila z eleroni in pa B rep
Imam pa še eno vprašanje s čim naj zalimam karbosnko palico na zadnji del trupa tja kamor spada trupek je iz steklenih vlaken ??
Lp
Žiga
Motorček sem pogledal se ne dotika stene razlog ni bil epoxy ker sem ga malo zmešal počakal da se posuši in zažgal in se kadi črno.JKSniper napisal/-a:Si prepričan da se je motor lahko vrtel brez dotikanja kakšne stene ali česa? Ker če je bil motorček preobremenjen zaradi kontakta s steno, je logično da se je zelo segrel in to nikakor ni bilo dobro zanj. Tudi elisa 11x7 je zelo velika za motorček 2208/34, kolikor je jaz spomnem, smo uporabljali 2212/34 in na njem tak prop... tudi to bi lahko bil razlog pregrevanja motorja. Vedi tudi, da motor ni nikjer hlajen. In da je to jadralec. 30 sekund motorja je maksimum ki ga boš potreboval, potem pa boš imel nekaj minut (ali nekaj deset minut) jadranja, kar je tudi potreben čas, da se motor ohladi pred ponovnim štartom.
LP!
Jure
Motorček je res vredu sedaj je na njem elisa takšna ki je priporočena 9x5 z 11x7 se sploh ne mislim igrat ker res ni vredo da bi motorček poslal rakom žvižgat zarad tega ker veš kaj si dejansko naredil narobe v tem primeru prevelika elisa. S to eliso 9x5 sem ga parkrat pognal in vse dela normalno. Upam da ne bo v zraku kaj narobe sicer bom moral menjat motrček z rezervo ki jo imam 1x močnejši kitajc ampak nočem študirat o tem.JKSniper napisal/-a:Živijo!
Če praviš da je bil motorček izredno vroč, bi lahko bil vzrok dima znotraj motorčka... nevem.. morda lepilo od nalepke, morda lepilo magnetov, navitje? Vsekakor to ni bilo zdravo za motorček in pomojem je razlog pregrevanja zgolj v veliko prevelikem propelerju. Jaz bi se tako velikega propa izogibal. Z njim ne boš nič pridobil, samo motorček bo trpel in slabše vlekel. Upam, da je motorček res še OK. To da se še vrti, je normalno, vprašanje pa je, kaj bo "rekel" ko boš imel gor propeler (ustrezne velikosti) in ga gonil dlje časa.
Vsekakor upam da je vse vredu, v bodoče pa zmerom uporabljaj prop, ki je predpisan.
LP!
Jure
Če se je med tvojim eksperimentiranjem motorček segrel več kot brez škode prenesejo magneti, (kajti ti izgubijo moč, če se pregrejejo) potem imaš sedaj krepko šibkejši motor kakor pa je bil, ko je bil še čisto nov.ziga123 napisal/-a:....
Aja pa še tole z očetom sma preverila motorček če je kje črn al pa kaj drugega in nič sumljivega.
Lp
Žiga
Hvala Ultralajt za tole pojasnilo in primer.Ultralajt napisal/-a:Če se je med tvojim eksperimentiranjem motorček segrel več kot brez škode prenesejo magneti, (kajti ti izgubijo moč, če se pregrejejo) potem imaš sedaj krepko šibkejši motor kakor pa je bil, ko je bil še čisto nov.ziga123 napisal/-a:....
Aja pa še tole z očetom sma preverila motorček če je kje črn al pa kaj drugega in nič sumljivega.
Lp
Žiga
Magneti so pa različni.. odvisno od proizvajalca motorja.. lahko da grejo rakom žvižgat že pri 100°C, lahko pa šele pri 135°C ali višje....
Primer:
Če magnet, ki ima 1000 gausov pri sobni temperaturi segreješ na 200°C ima le še 850 gausov.
Ko ga ohladiš jih ima 950. Teh 50, ki jih manjka, je za vedno izgubljenih zaradi segrevanja.
Kartica ustreza krmilniku. Tukaj imaš navodila za nastavitev preko odajnika.ziga123 napisal/-a:Imam še eno vprašanje imam tale regulator http://www.modelarstvo-stopar.si/produc ... oduct=3326 pa me zanima če bom hotel nastavit zavoro za motor da se elisa v zraku ne bo vrtela tole programersko kartico http://www.modelarstvo-stopar.si/produc ... oduct=3220 ?
Lp
Žiga
Na oddajniku natrimaj ailerone za par klikov v desno, dokler ne leti ravno.ziga123 napisal/-a: Imam eno težavo leva polovica krila je težka 145g desna polovica pa 150g med leto mi je letalo vleklo na levo stran. Kaj bi lahko to bilo narobe? če je lažje od desnega.
Hvala bom naredil tako kod si napisal.Pisaneli napisal/-a:Na oddajniku natrimaj ailerone za par klikov v desno, dokler ne leti ravno.ziga123 napisal/-a: Imam eno težavo leva polovica krila je težka 145g desna polovica pa 150g med leto mi je letalo vleklo na levo stran. Kaj bi lahko to bilo narobe? če je lažje od desnega.
Oz. poglej zvitje krila, če se je krilo kaj zvilo med prekrivanjem.
Sestavljen model postavi na sredino trupa in dodajaj svinec v desno polovico krila dokler ne bo model uravnotežen.