V ta namen sem si izdelal nekaj teh priprav in jih bom tukaj predstavil. Vse to je možno tudi kupiti pri raznih modelarskih trgovcih.
Za merjenje in kontrolo odprtosti kotov na izpušnem in sesalnem kanalu potrebujemo običajen šolski kotomer in štoper bata.
Z tem štoperjem blokiramo bat v poziciji kjer je potrebno začeti odčitavati vrednost. Ko bat obrnemo v drugo krajno lego je le-ta vedno v isti izhodiščni poziciji. Tako laho zelo natančno odčitamo vrednost na kotomeru.
Štoper sem naredil iz 6 kotne mesing palice 13, obdelal , vrezal navoj M10x1, luknjo povrtal z povrtalom 6mm. Za steblo sem uporabil 6mm svetlo vlečen materijal. Na strani sem vrezal navoj M4 za fiksiranje stebla. Ta vijak bom nadomesti z krilato matico.
Tako izgleda:
![Slika](http://shrani.si/f/3X/V3/3bmqH36W/stoper-bata.jpg)
Naslednja zadeva je t.i. SQUISH meter. Ne poznam izraza za ''squish''. To je razmak med batom v ZMT in glavo. (Če kdo pozna naš izraz naj mi to javi, da se ne bo našel kakšen čistun, ki ga motijo tujke).
Na standardnih motorjih je ta razmak cca. 0,7mm , za izboljšanje performans motorja je ta razmik potrebno zmanjšati na 0,4-0,5mm. To je praktično enkraten poseg, ki pa ga je treba (za miren spanec) prekontrolirati.
Za te meritve potrebujemo merilno uro z hodom do 10mm. Na srečo jih je doma kar nekaj.
Tudi ta nosilec sem izdelal iz 6 kotne bronze, prevrtal luknji 5,5 in 8mm kolikor je steblo merilne ure.
Nosilec in uro sem fiksiral z imbus vijakom, ker se ura ne prestavlja v nosilcu.
Izgled:
![Slika](http://shrani.si/f/M/ty/4OpSayNr/squish-meter4-002.jpg)
![Slika](http://shrani.si/f/12/IJ/4YWsBM8l/squish-meter4-001.jpg)