lipo 37v 16ah
lipo 37v 16ah
Prosim za pomoč!
Na koga naj se obrnem za pomoč pri bateriji, lipo 37v 16ah, namreč polnilec mi piše kot da je polna. Pa ni. Zmeril sem izhod polnilca in lepo fila z 41v. Ko sem hotel zmeriti baterijo pa kaže 0. Ali se lipo meri drugače ali je klasika + -. Skratka na koga se lahko obrnem da malo preveri, ker je nova baterija draga kot... 550eur.
Skratka kdo je stručko na tempodročju v ljubljani.
Hvala lp,
Peter
Na koga naj se obrnem za pomoč pri bateriji, lipo 37v 16ah, namreč polnilec mi piše kot da je polna. Pa ni. Zmeril sem izhod polnilca in lepo fila z 41v. Ko sem hotel zmeriti baterijo pa kaže 0. Ali se lipo meri drugače ali je klasika + -. Skratka na koga se lahko obrnem da malo preveri, ker je nova baterija draga kot... 550eur.
Skratka kdo je stručko na tempodročju v ljubljani.
Hvala lp,
Peter
Re: lipo 37v 16ah
Najbrž gre za 10 S lipo paket,ki ima popolnoma poln 42V ali malo manj (par desetink).
Pomeri se ga čisto enostavno kot vsak akumulator, na končnih kontaktih. Kot 10S paket, mora imeti sistem za balanciranje celic, tako da je najbrž možno kontrolirati tudi vsako celico posebej. Skoraj nemogoče je, da bi Lipo polnilec normalno polnil, če bi bilo s paketom kaj narobe, vsak preprost Lipo polnilec ima neko logiko, ki v primeru slabega paketa blokira polnjenje, kaj šele tak ki je primeren za polnjenje tako velikega paketa.
Sicer pa napiši malo več, da se bo vedelo za kaj gre in čemu je ta paket namenjen
Pomeri se ga čisto enostavno kot vsak akumulator, na končnih kontaktih. Kot 10S paket, mora imeti sistem za balanciranje celic, tako da je najbrž možno kontrolirati tudi vsako celico posebej. Skoraj nemogoče je, da bi Lipo polnilec normalno polnil, če bi bilo s paketom kaj narobe, vsak preprost Lipo polnilec ima neko logiko, ki v primeru slabega paketa blokira polnjenje, kaj šele tak ki je primeren za polnjenje tako velikega paketa.
Sicer pa napiši malo več, da se bo vedelo za kaj gre in čemu je ta paket namenjen
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: lipo 37v 16ah
no saj polnilec mi kaže zeleno luč, kot da je polna baterija... baterija je od esolexa. http://www.e-transportation.eu/catalog/ ... product=88
nedolgo nazaj sem se še vozil, sedaj pa nič. ko jo daš polnit na priložen polnilec, kaže zeleno luč in nato v 2 sekundah preklopi na rdečo in polni. sedaj mi kaže skoz zeleno, kot da je poln. preveril sem če je s polnilcem kaj narobe in pomeril kontakte in polni z 42v. baterija pa je prazna. je možno da je notri v paketu kaj narobe, kakšen kontakt ali kaj podobnega, čudi me da bi imela baterija kar na lepem 0v.
kdo mi lahko to pogleda?
nedolgo nazaj sem se še vozil, sedaj pa nič. ko jo daš polnit na priložen polnilec, kaže zeleno luč in nato v 2 sekundah preklopi na rdečo in polni. sedaj mi kaže skoz zeleno, kot da je poln. preveril sem če je s polnilcem kaj narobe in pomeril kontakte in polni z 42v. baterija pa je prazna. je možno da je notri v paketu kaj narobe, kakšen kontakt ali kaj podobnega, čudi me da bi imela baterija kar na lepem 0v.
kdo mi lahko to pogleda?
Re: lipo 37v 16ah
Naprave, ki zagotavljajo energijo in so namenjeni uporabi v električnih kolesih, motociklih, ipd., imajo neko specifično zgradbo. V principu ne gre za preproste akumulatorske pakete, temveč je le tem dodana krmilna elektronika, ki jo imenujejo tudi BMS (battery monitoring system). Ta dodana zaščitno elektroniko akumulator nadzoruje tako med praznjenjem, kot tudi polnjenjem. Pri modelarski opremi je takšna oprema običajno del drugih naprav, kot na primer krmilnika obratov, izenačevalnika napetosti, polnilnika, ipd.
Zaradi omenjene opreme ni mogoče preprosto merjenje akumulatorja na njegovih zunanjih priključkih, je pa to mogoče izvesti v kolikor se zadeva odpre in se meri posamezne akumulatorske člene neposredno.
Kaj je narobe pri omenjenem pogonskem sklopu je zelo težko reči, bi pa sam nekako sumil, da je kak člen nekoliko preveč izpraznjen in se zaščitna elektronika vmešava v delovanje. Če je temu tako, bi se verjetno dalo takšen člen odstraniti in pač uporabljati akumulator z nekoliko nižjo napetostjo ali pa zamenjati prizadeti člen. Močno sumim, da bo odprava napake vsekakor draga.
Ena možnost je poizkus zadevo razdreti in poizkusiti ugotoviti ali je zadevo mogoče popraviti. V tem primeru uspeh vsekakor ni zagotovljen, poleg tega pa tudi takšen poseg ne bo ravno zastonj, razen če bi kdo to storil iz čisto volonterskih vzgibov ali se tega ne loti lastnik sam. Tu se je potrebno zavedati, da je delo z akumulatorji lahko nevarno, toliko bolj, ker gre za LiPo akumulatorje, zato se naj tega lotevajo posamezniki, ki vsaj v načelu vedo kako se reči streže.
Nekoliko preprostejša možnost je energijski sklop preprosto zamenjati z novim. V tem primeru je možnost za uspeh nekoliko večja, vendar tudi tu uspeh ni zagotovljen, saj je lahko napaka tudi v kakem drugem sklopu (polnilnik, električno kolo), je pa to nekoliko manj verjetno.
LP
Alex
Zaradi omenjene opreme ni mogoče preprosto merjenje akumulatorja na njegovih zunanjih priključkih, je pa to mogoče izvesti v kolikor se zadeva odpre in se meri posamezne akumulatorske člene neposredno.
Kaj je narobe pri omenjenem pogonskem sklopu je zelo težko reči, bi pa sam nekako sumil, da je kak člen nekoliko preveč izpraznjen in se zaščitna elektronika vmešava v delovanje. Če je temu tako, bi se verjetno dalo takšen člen odstraniti in pač uporabljati akumulator z nekoliko nižjo napetostjo ali pa zamenjati prizadeti člen. Močno sumim, da bo odprava napake vsekakor draga.
Ena možnost je poizkus zadevo razdreti in poizkusiti ugotoviti ali je zadevo mogoče popraviti. V tem primeru uspeh vsekakor ni zagotovljen, poleg tega pa tudi takšen poseg ne bo ravno zastonj, razen če bi kdo to storil iz čisto volonterskih vzgibov ali se tega ne loti lastnik sam. Tu se je potrebno zavedati, da je delo z akumulatorji lahko nevarno, toliko bolj, ker gre za LiPo akumulatorje, zato se naj tega lotevajo posamezniki, ki vsaj v načelu vedo kako se reči streže.
Nekoliko preprostejša možnost je energijski sklop preprosto zamenjati z novim. V tem primeru je možnost za uspeh nekoliko večja, vendar tudi tu uspeh ni zagotovljen, saj je lahko napaka tudi v kakem drugem sklopu (polnilnik, električno kolo), je pa to nekoliko manj verjetno.
LP
Alex
Re: lipo 37v 16ah
Ali ima baterija/polnilec samo dva priključka ali jih je veliko (10+) (oziroma koliko je pinov na priključku)
Fly it like you stole it!
Re: lipo 37v 16ah
Te zadeve so ponavadi narejene drugače kot modelarske.Tisto kar imenujemo polnilec je samo napajelnik,v "bateriji" ima pa vsaka celica svoj ploščico z elektroniko ki skrbi za nadzor polnjenje in balansiranje,ponavadi imajo centralno diagnostiko s spominom,tako da je shranjenih večina podatkov o številu polnjenj....
Re: lipo 37v 16ah
V notranjosti je nekaj podobnega, kar se lahko vidi na pripeti fotografiji.
LP
Alex
LP
Alex
- Priponke
-
- Kolo akumulator.jpg (46.6 KiB) Pogledano 2359 krat
Re: lipo 37v 16ah
Garancija? Preden razdiraš in toplo vodo odkriješ.
Sicer pa malo v razmislek, 500e... po 7e je ena life A123, veliko bolj vzdržljiva in manj nevarna.
Za enako napetost potrebuješ 10 celic v seriji, za enako kapaciteto pa 5 takih serij (ker jih lahko prazneš do konca je dovolj nižja kapaciteta kot pri lipo) torej 12x5x7e=420e. Ne potrebuješ balansiranja, namenske elektronike, samo navaden usmernik (stikalni) za 50e in mir. Taka baterija je težka cca. 4200g.
Sicer pa malo v razmislek, 500e... po 7e je ena life A123, veliko bolj vzdržljiva in manj nevarna.
Za enako napetost potrebuješ 10 celic v seriji, za enako kapaciteto pa 5 takih serij (ker jih lahko prazneš do konca je dovolj nižja kapaciteta kot pri lipo) torej 12x5x7e=420e. Ne potrebuješ balansiranja, namenske elektronike, samo navaden usmernik (stikalni) za 50e in mir. Taka baterija je težka cca. 4200g.
lp Melly
Re: lipo 37v 16ah
V celoti soglašam z mojim predhodnikom. Vsekakor bi bilo potrebno najprej preveriti ali so izpolnjeni pogoji za uveljavljanje garancija ali kake druge oblike pravnega varstva potrošnikov. Ob branju sem nekako domneval, da je bila ta možnost že pretehtana in, kot takšna, več ne predstavlja realne opcije za razplet nastalega problema.
Tudi s predlogom mojega predhodnika o možnosti uporabe LiFe tipa akumulatorjev se strinjam, se je pa v tekst zapisala napaka o številu potrebnih členov, v samem izračuni pa je zapis pravilen, torej bi bil akumulator zasnove LiFe 12S5P. Sicer sam tudi v primeru uporabe LiFe akumulatorjev nebi zadeve uporabljal brez vsaj občasnega izenačevanja členov, se pa strinjam, da je ta vrsta kemije mnogo bolj robustna, manj nevarna in kot takšna bolj primerna za takšno vrsto aplikacij. Nekako me pri celi zadevi čudi, da se proizvajalci že v osnovi ne odločajo za tak pristop.
LP
Alex
Tudi s predlogom mojega predhodnika o možnosti uporabe LiFe tipa akumulatorjev se strinjam, se je pa v tekst zapisala napaka o številu potrebnih členov, v samem izračuni pa je zapis pravilen, torej bi bil akumulator zasnove LiFe 12S5P. Sicer sam tudi v primeru uporabe LiFe akumulatorjev nebi zadeve uporabljal brez vsaj občasnega izenačevanja členov, se pa strinjam, da je ta vrsta kemije mnogo bolj robustna, manj nevarna in kot takšna bolj primerna za takšno vrsto aplikacij. Nekako me pri celi zadevi čudi, da se proizvajalci že v osnovi ne odločajo za tak pristop.
LP
Alex
Re: lipo 37v 16ah
Se bojim da je lipo kar dosti cenejša, prostorso precej učinkovitejša, pa še več(krat) jih lahko potem prodaš
Fly it like you stole it!
Re: lipo 37v 16ah
ce ne bo slo drugace bom pac moral kupiti novo.
ni vec v garanciji je malo vec kot leto od nakupa.
na bateriji sta 2 pina.
moram pa ugotoviti kje je napaka, da ne kupujem zastonj nove baterije..
ni vec v garanciji je malo vec kot leto od nakupa.
na bateriji sta 2 pina.
moram pa ugotoviti kje je napaka, da ne kupujem zastonj nove baterije..
Re: lipo 37v 16ah
Potem pač poiskusi odpreti,ti akumulatorji ponavadi na "crknejo" tako,da je celotna napetost "O",ponavadi je kje počena povezava med členi