HAWK F5D
HAWK F5D
Pozdravljeni.
Danes sem nabavil Dymond Hawk F5D hotlinerja. Premera 1700mm,teža praznega 600g. Setup ki ga bom vgradil in ki sem ga danes dodatno nabavil,če začnem pri MKS 460 servoti, het 1w30, kpg prenos 5,2:1, yge 120, akumulatorji hyperion 3G 3300mah,45C 4S EX, turbo CFK spiner in 15/16 Rpf elise.
Moč ki jo pričakujem pri približno 8000 rpm, bi naj bila malenkost večja od 2KW. Kolikšna hitrost vzpona, se teoretično lahko pričakuje pri tej moči in teži 1200-1400g. Po izračunu iz statičnega vleka, bi naj imel 4kg potega.
Mogoče kak nasvet pri vgradnji servotov?
Lep pozdrav vsem.
Danes sem nabavil Dymond Hawk F5D hotlinerja. Premera 1700mm,teža praznega 600g. Setup ki ga bom vgradil in ki sem ga danes dodatno nabavil,če začnem pri MKS 460 servoti, het 1w30, kpg prenos 5,2:1, yge 120, akumulatorji hyperion 3G 3300mah,45C 4S EX, turbo CFK spiner in 15/16 Rpf elise.
Moč ki jo pričakujem pri približno 8000 rpm, bi naj bila malenkost večja od 2KW. Kolikšna hitrost vzpona, se teoretično lahko pričakuje pri tej moči in teži 1200-1400g. Po izračunu iz statičnega vleka, bi naj imel 4kg potega.
Mogoče kak nasvet pri vgradnji servotov?
Lep pozdrav vsem.
- Priponke
-
- 20120505_211617.jpg (75.87 KiB) Pogledano 10725 krat
-
- 20120505_211705.jpg (77.54 KiB) Pogledano 10725 krat
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Re: HAWK F5D
Če me spomin ne vara je za 1W30 in 4s aku primernejši YGE 160. Gre tudi 120, a kolikor se spomnim sem mu moral neko funkcijo izklopit z pomočjo kartice. Za vsak slučaj prični z propom 12,8x13.
Ima krilo kaj karbona v oplati?
Z tem propom ne boš videl 4 kg statičnega potiska, ker ima pretanke krake in hudo zakavitira, ampak potem v zraku je pa zverinko.
Vzpenjanje:
- z 15x16 propom okrog 80 m/s, ampak ob minimalno 270 A toka in 3-3,5 kw moči.
- z 12,8x13 propom okrog 60-65 m/s in z vsaj 160-170 A porabe. Ampak to je le nekaj trenutkov, ki jih moraš prešvinglat na reglerju, da ne vrže ven. Med vzpenjanjem bo v tem primeru poraba kakih 120-130 A.
Ima krilo kaj karbona v oplati?
Z tem propom ne boš videl 4 kg statičnega potiska, ker ima pretanke krake in hudo zakavitira, ampak potem v zraku je pa zverinko.
Vzpenjanje:
- z 15x16 propom okrog 80 m/s, ampak ob minimalno 270 A toka in 3-3,5 kw moči.
- z 12,8x13 propom okrog 60-65 m/s in z vsaj 160-170 A porabe. Ampak to je le nekaj trenutkov, ki jih moraš prešvinglat na reglerju, da ne vrže ven. Med vzpenjanjem bo v tem primeru poraba kakih 120-130 A.
lp
Sašo
Sašo
Re: HAWK F5D
Krilo ima po celi liniji karbon. Drugace pa bom z 60 m/s tudi zadovoljen. Okrog reglerja in propov sem razumel,kaj pa motor?.
Glede servotov imam se eno vprasanje. A je sigurno ce jih oblecem v skrcko, spodnji del skrcke pobrusim, da ne bo gladka in vlepim z epoxyjem? Ali varijanta s servo lockom, pri katerem moram tudi vlepiti ohisje servo locka. Namrec bojim se da se nebi zgodilo kot pri avioniku pilonu, ko se mi je pri polnem gasu odtrgal servo ki je bil vlepljen v trup. Hvala bogu je pikiral 500 metrov vstran od piste.
Saso hvala za nasvete,da si se oglasil. Enostavno mi je bilo nerodno in hudo sporociti o nesreci s pilonom, v katerega sem vlozil kar nekaj casa in denarja.
Lepo nedeljo v upanju da se bo veter pomiril.
Glede servotov imam se eno vprasanje. A je sigurno ce jih oblecem v skrcko, spodnji del skrcke pobrusim, da ne bo gladka in vlepim z epoxyjem? Ali varijanta s servo lockom, pri katerem moram tudi vlepiti ohisje servo locka. Namrec bojim se da se nebi zgodilo kot pri avioniku pilonu, ko se mi je pri polnem gasu odtrgal servo ki je bil vlepljen v trup. Hvala bogu je pikiral 500 metrov vstran od piste.
Saso hvala za nasvete,da si se oglasil. Enostavno mi je bilo nerodno in hudo sporociti o nesreci s pilonom, v katerega sem vlozil kar nekaj casa in denarja.
Lepo nedeljo v upanju da se bo veter pomiril.
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Re: HAWK F5D
Letenje z hitrimi modeli je zasoljeno predvsem, ker nobeden ne traja dolgo in, ko sešteješ po dveh ali treh sezonah se kar nabere. Zaradi enega zmazanega pilona ti ne sme biti nerodno, saj več ali manj vsak tovrsten model čaka enaka usoda.
Kar se servotov tiče ne kompliciraj! jaz v teh brzincih uporabljam majhne D60 in me še nikoli niso pustili na cedilu. Prav vse vlepim in sicer z sekundnim lepilom. nekatere nalepim direkt na krilo, druge dam v skrčko in to potem vlepim v model. V tvojem primeru z temi dragimi servoti bo bolje uporabit skrčko.
Lepi tako, da z grobim papirjem malce potegneš po površini modela, da malo načneš sijaj epoksija. Nato kapneš kapljico ali dve in daš gor servo, ki gamalce obtežiš, da ga fiksiraš. Pusti kake pol ure, nato pa previdno nakapaj še nekaj kapljic lepila okrog servota, da bo spoj lepo zalit. Pusti pri miru in nadaljuj naslednji dan. Pazi, da ti lepilo ne pride na gred servota!
Nikakor ne uporabi aktivatorja in pred lepljenjem servotov sprogramiraj faze letenja, ter priklopi servote, da ti potem po lepljenju ne bo potegnilo ročke nekam v nemogoč položaj. V tem primeru je treba servo zopet snet, da prestaviš ročko, ali pa v krilo izvrtat luknjico skoz katero vtakneš izvijač za prestavitev ročke.
Epoksi se nikoli zares ne prime skrčke, držibolj kot ne le z obliko okrog servota, sekundno lepilo se pa zlije z njo.
Obstaja tudi metoda, ko na krilo naneseš epoksi, na skrčko pa sekundnik. Ko to daš skupaj je precej hitro trdo in drži še bolje od samega sekundnika, ampak ni potrebe. NIKOLI v ta namen ne uporabljaj 5 minutnega epoksija. Ta je dober le "kot tretja roka", da začasno fiksira spoj, ki ga potem zlepiš z pravim lepilom.
Aja, motor. Ta bo ob 4s prenesel prav vse, kar boš nataknil na gred reduktorja. V takem modelu ga tudi na 350 A ne skuriš. Če se razsuje bo to mehanska napaka, nikakor pa ne kurjenje. Ob 4s se že kar precej vrti in z napako v navijanju kevlarja..., se razleti rotor. Meni se to na srečo še ni pripetilo, je pa Mare to doživel z Megico, katere kopija je tale 1W30. Tudi Tonetu odlično deluje v njegovem Shadovu, čeprav počenja vragolije z njim.
p.s.
Na gred nobenega propa, ki ni strogo karbonski! Aeronaut ti ne bo držal.
Kar se servotov tiče ne kompliciraj! jaz v teh brzincih uporabljam majhne D60 in me še nikoli niso pustili na cedilu. Prav vse vlepim in sicer z sekundnim lepilom. nekatere nalepim direkt na krilo, druge dam v skrčko in to potem vlepim v model. V tvojem primeru z temi dragimi servoti bo bolje uporabit skrčko.
Lepi tako, da z grobim papirjem malce potegneš po površini modela, da malo načneš sijaj epoksija. Nato kapneš kapljico ali dve in daš gor servo, ki gamalce obtežiš, da ga fiksiraš. Pusti kake pol ure, nato pa previdno nakapaj še nekaj kapljic lepila okrog servota, da bo spoj lepo zalit. Pusti pri miru in nadaljuj naslednji dan. Pazi, da ti lepilo ne pride na gred servota!
Nikakor ne uporabi aktivatorja in pred lepljenjem servotov sprogramiraj faze letenja, ter priklopi servote, da ti potem po lepljenju ne bo potegnilo ročke nekam v nemogoč položaj. V tem primeru je treba servo zopet snet, da prestaviš ročko, ali pa v krilo izvrtat luknjico skoz katero vtakneš izvijač za prestavitev ročke.
Epoksi se nikoli zares ne prime skrčke, držibolj kot ne le z obliko okrog servota, sekundno lepilo se pa zlije z njo.
Obstaja tudi metoda, ko na krilo naneseš epoksi, na skrčko pa sekundnik. Ko to daš skupaj je precej hitro trdo in drži še bolje od samega sekundnika, ampak ni potrebe. NIKOLI v ta namen ne uporabljaj 5 minutnega epoksija. Ta je dober le "kot tretja roka", da začasno fiksira spoj, ki ga potem zlepiš z pravim lepilom.
Aja, motor. Ta bo ob 4s prenesel prav vse, kar boš nataknil na gred reduktorja. V takem modelu ga tudi na 350 A ne skuriš. Če se razsuje bo to mehanska napaka, nikakor pa ne kurjenje. Ob 4s se že kar precej vrti in z napako v navijanju kevlarja..., se razleti rotor. Meni se to na srečo še ni pripetilo, je pa Mare to doživel z Megico, katere kopija je tale 1W30. Tudi Tonetu odlično deluje v njegovem Shadovu, čeprav počenja vragolije z njim.
p.s.
Na gred nobenega propa, ki ni strogo karbonski! Aeronaut ti ne bo držal.
lp
Sašo
Sašo
Re: HAWK F5D
Te podatke sem dobil pri izračunu statičnega vleka. Nisem razumel izraza da mi bo pri propu 15/16 zakavitiral? Izraz kovit poznam.
Kake elise je imel Miha Holc pri svojem Exitu od Strataira? Kolko se spomnim ga je nažigal na 3S in pa porabo nekje 180A? Ampak to je bila zverina po videoposnetku. No zadevo bi rad naredil , da lahko na koncu povem AMEN.
PS: servoti pa niso cenovno nedostopni, saj stane 1kom 27€.
Kake elise je imel Miha Holc pri svojem Exitu od Strataira? Kolko se spomnim ga je nažigal na 3S in pa porabo nekje 180A? Ampak to je bila zverina po videoposnetku. No zadevo bi rad naredil , da lahko na koncu povem AMEN.
PS: servoti pa niso cenovno nedostopni, saj stane 1kom 27€.
- Priponke
-
- Upam da se dovolj vidi, koliko so pa tile izračuni natančni pa nevem.
- Screenshot_2012-05-05-18-11-36.jpg (23.88 KiB) Pogledano 10654 krat
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Re: HAWK F5D
Zamenjal sem jih z tistimi dragimi z kovinskim ohišjem. Vseeno jih daj v skrčko, jih je lažje ven pipat.dprulles napisal/-a: PS: servoti pa niso cenovno nedostopni, saj stane 1kom 27€.
Ti imaš 4s in ne 3s aku.
To, da prop zakavitira pomeni, da se mu odtrga zračni tok in mleje kot kavni mlinček. Nekaj malega sicer daje od sebe, a to ni nič. Šele pozneje v letu, ko "pleh muzika" utihne in slišiš le še ustrezno piskanje, takrat šele prime in potegne polni tok, ter odpiči model v višave. Ti ozkolisti propi so namensko izdelani tako, da na mestu zakavitirajo, ker bi drugače potegnili grozne tokove in se sploh ne bi dalo startat. Med letom imajo po drugo strani boljši izkoristek od debelejših in ustrezno krajših propov. Namenjeni so za nekkakšen start, nato pa le še dodajanje višine v sekundnih intervalih. Pripičiš, daš gas, da te odstreli, ugasneš, letiš... in v tem primeru so fantazija, ni pa spektakularnih dragster pospeškov. Včasih se ti zdi, da navaden Aeronaut recimo 14x10 bolj potegne kot RF 16x16, ampak to je le prvih nekaj metrov. Ko je model 30-50 m od tebe se slika totalno spremeni v korist RFa, ampak takrat nimaš več občutka o hitrosti in marsikdo razočarano napačno ukrepa, ter natakne recimo 15x13 prop.
p.s.
Od kod ti 8.000 rpm? Imel boš med 10.200 in 10.500 rpm, odvisno od stanja akuja.
1W30:
- 4400 rpm/V
- 0,0045 ohm
- 5,5 A Io
lp
Sašo
Sašo
Re: HAWK F5D
Hvala Miha. Jaz sem že naročil to kombinacijo RFM 15x16,vendar bo yge 120A preslab. Grem v soboto nazaj v DMT po yge 160 FAI.
Rad bi naredil zverino, kar mi je že vedno bila želja.
Sašo vprašanje zate, koliko amperov, ob dobrem hlajenju, kratkotrajno zdrži yge 160 FAI? Ker po mojem več kot 5 sek gasa, nebo potrebno za doseganje višine da ga komaj vidiš, ali?. Ali je potrebno narediti posebej hlajenje ob strani direkt po reglerju ali je turbospiner dovolj? Glede na to da je premer nosilca motorja 38mm, motor in getribe pa 28mm. Koliko sem primerjal je zadeva imela okrog še kar odprte luknje za zračenje. Rad bi še vaše mnenje?
Še enkrat hvala za informacijo.
PS:No Miha in Sašo prava priložnost pri nas na F5J tekmi za demonstracijo.
Rad bi naredil zverino, kar mi je že vedno bila želja.
Sašo vprašanje zate, koliko amperov, ob dobrem hlajenju, kratkotrajno zdrži yge 160 FAI? Ker po mojem več kot 5 sek gasa, nebo potrebno za doseganje višine da ga komaj vidiš, ali?. Ali je potrebno narediti posebej hlajenje ob strani direkt po reglerju ali je turbospiner dovolj? Glede na to da je premer nosilca motorja 38mm, motor in getribe pa 28mm. Koliko sem primerjal je zadeva imela okrog še kar odprte luknje za zračenje. Rad bi še vaše mnenje?
Še enkrat hvala za informacijo.
PS:No Miha in Sašo prava priložnost pri nas na F5J tekmi za demonstracijo.
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Re: HAWK F5D
Ne vem koliko prenese YGE FAI regler, a vsekakor dovolj za 15x16 prop. Morda bo Miha vedel kaj več? Menim, da boš moral razmislit kako ga prepričat, da se celice niso sesedle in bo veselo. Not bo šlo nekje med 3 in 4 Kw. Če ti ne bo dovolj se lahko poigraš še z dodatnimi 5o kot Miha, ali pa natakneš ozkolisti RF 16x17.
Turbo spiner je več kot dovolj. Med delovanjem motorja je to itak pečica na kratki stik in mu nobena luknja ne pomaga, med jadranjem je pa tista v propu dovolj.
5 sekundni starti? Dober si, da tako daleč vidiš.
Morda bo prvi start nekaj sekund, potem pa le toliko, da prop potegne in boš izklopil, drugače bo pobegnil iz vidnega polja. Menim, da bo 2-3 sekunde polna kapa, saj se bo po izklopu motorja dvignil še za 50-100 m.
p.s.
Morda bom imel do vaše F5j tekme pilona že pripravljenega za polet in bova lahko primerjala. Moj bo vlekel iste tokove ob 4s akuju, le masa je okrog 900 g in prop je zaenkrat predviden 4,1x5,5. Upam, da se mi ob teh kilovatih uspe prebiti konkterno nad 400 km/h in za FAI regelce imam 12 dm2 flehe, od tega 10,5 v obliki HQW DS 1/7 modificiran za Re nad 600 000.
Turbo spiner je več kot dovolj. Med delovanjem motorja je to itak pečica na kratki stik in mu nobena luknja ne pomaga, med jadranjem je pa tista v propu dovolj.
5 sekundni starti? Dober si, da tako daleč vidiš.
Morda bo prvi start nekaj sekund, potem pa le toliko, da prop potegne in boš izklopil, drugače bo pobegnil iz vidnega polja. Menim, da bo 2-3 sekunde polna kapa, saj se bo po izklopu motorja dvignil še za 50-100 m.
p.s.
Morda bom imel do vaše F5j tekme pilona že pripravljenega za polet in bova lahko primerjala. Moj bo vlekel iste tokove ob 4s akuju, le masa je okrog 900 g in prop je zaenkrat predviden 4,1x5,5. Upam, da se mi ob teh kilovatih uspe prebiti konkterno nad 400 km/h in za FAI regelce imam 12 dm2 flehe, od tega 10,5 v obliki HQW DS 1/7 modificiran za Re nad 600 000.
lp
Sašo
Sašo
Re: HAWK F5D
Ja sašo do tekme bo definitivno vse pripravljeno, pa tudi že preizkušeno. Baterije,spiner,prop rpf 15x16 dobim vsak čas, v sredo pa grem v DMT, menjat yge 120 za yge 160fai in pa rpf 12.8x13 za začetek. Spotoma se pa še ustavim v Schweighoferju da vzamem getribeKPG 5.2:1. 4KW bo preveč, saj bi rad baterije mel za več štartov. Do 3KW bi pa Hiperion 3300mah, 45-90 morala požret te ampera. Ali? Mogoče pa bo že za vikend kaj storjenega . No kako bo s časom saj se moram učiti za strokovni izpit v Avstriji .
Imam še ogromno vprašanj, ki so pogojene z visokimi tokovi, katera do 100A niso bila potrebna. Zdaj se pa vse spremeni. Od kontaktov, do lotanja motorja direkt na regler, leplenje zobnika getrib na motor in še bi se naštelo. Ampak vem da nimate toliko časa da bi se ukvarjali z vsem tem, oz. ste že to vse prerasli.
No, komaj čakam da se vidimo pri nas.
Imam še ogromno vprašanj, ki so pogojene z visokimi tokovi, katera do 100A niso bila potrebna. Zdaj se pa vse spremeni. Od kontaktov, do lotanja motorja direkt na regler, leplenje zobnika getrib na motor in še bi se naštelo. Ampak vem da nimate toliko časa da bi se ukvarjali z vsem tem, oz. ste že to vse prerasli.
No, komaj čakam da se vidimo pri nas.
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Re: HAWK F5D
Evo to sem danes privlekel domov. po pošti še pridejo kraki 15x16. Motor imam,servoti tudi, baterije in spiner vsak čas doma, nosilec mi bo vlepil kolega ki ima izkušnje v f5j. Tako da akcija.
Slikica:
Slikica:
- Priponke
-
- 20120509_185158.jpg (77.96 KiB) Pogledano 10350 krat
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Re: HAWK F5D
Ne glede na izkušnje naj ti da v reduktor nekaj masti za hitro vrteče kotalne ležaje. FAGova tovrstna je odlična. Lahko tudi modelarska mast z silikonom, namenjena za krogelne ležaje. Količina naj bo enaka velikosti koruznega zrna.
Originalno olje ni dobro za take moči in ga hitro stisne iz planetov.
P.S.
Želim ti, da nikak neboš krumče sejal.
Originalno olje ni dobro za take moči in ga hitro stisne iz planetov.
P.S.
Želim ti, da nikak neboš krumče sejal.
lp
Sašo
Sašo
Re: HAWK F5D
Saso ti samo zriktaj pilona , jaz pa hawka da popestrimo dan. Bom pa narocil vmesni rf dim. 14x15 pa se bomo malo igrali z amperji. Zena me ubije ce izve, koliko vse skupaj stane. Kak bi haso rekel 2x50€ sa dve nule
PS: Sašo krumpče ali krumpiče sejo. Evo domača naloga do druge sobote: IDI NA OGRAČEK, PA KRBLAČO VZEMI, PA RABUNDIJO VOSPOSKUBNI.......če pa to kdo prevede, svaka mu čast,pa ne sme biti prekmurec.
PS: Sašo krumpče ali krumpiče sejo. Evo domača naloga do druge sobote: IDI NA OGRAČEK, PA KRBLAČO VZEMI, PA RABUNDIJO VOSPOSKUBNI.......če pa to kdo prevede, svaka mu čast,pa ne sme biti prekmurec.
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Re: HAWK F5D
A ti podatki držijo?
Motor: RS-E Strecker 260.15.7 10Pol.
zu beziehen ĂĽber: http://www.reisenauer.de
Getriebe: Reisenauer Micro Edition 5:1 NL
Regler: YGE 120
Akku: SLS 4S SLS APL 3000mAh 45C
LS: RF CFK schmal 15x16
an 37 mm AM KlemmmittelstĂĽck mit Reisenauer Turbospinner
Strom: 101 A Peak Dauer 96 A
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=Gf4vkZ-9 ... re=related
Kako je mogoče le 101A? tu nekaj ne štima!!??
Motor: RS-E Strecker 260.15.7 10Pol.
zu beziehen ĂĽber: http://www.reisenauer.de
Getriebe: Reisenauer Micro Edition 5:1 NL
Regler: YGE 120
Akku: SLS 4S SLS APL 3000mAh 45C
LS: RF CFK schmal 15x16
an 37 mm AM KlemmmittelstĂĽck mit Reisenauer Turbospinner
Strom: 101 A Peak Dauer 96 A
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=Gf4vkZ-9 ... re=related
Kako je mogoče le 101A? tu nekaj ne štima!!??
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Re: HAWK F5D
Zdravo dprulles,kje si kupil ta model,ter kakšna je kej cena.
Na ta pogon ko ga imaš ti bo šele 14,5x14 RF malo bolj poskočen 12.8x13 je premali za dobro vertikalo tega modela.V mibovi osi sem imel tak pogon z 12.8x13 pa pomoje več kot 50m/S ni šlo,model je imel pa samo dober kilogram
LP
Sašo
Na ta pogon ko ga imaš ti bo šele 14,5x14 RF malo bolj poskočen 12.8x13 je premali za dobro vertikalo tega modela.V mibovi osi sem imel tak pogon z 12.8x13 pa pomoje več kot 50m/S ni šlo,model je imel pa samo dober kilogram
LP
Sašo
Hitri in drzni
Re: HAWK F5D
@Saso;
In kakšne celice si imel, ter kateri regler?
Ob 4s celicah bi moral 1 kg težak model penjat vsaj z 60 m/s, 1,6 kg pa vsaj z 50 m/s.
In kakšne celice si imel, ter kateri regler?
Ob 4s celicah bi moral 1 kg težak model penjat vsaj z 60 m/s, 1,6 kg pa vsaj z 50 m/s.
lp
Sašo
Sašo
Re: HAWK F5D
Celice niso ble nevem kaj, ker več ni šlo v trup.
4S 2200 40C amperi so bli pa 125A na tleh.
LP
4S 2200 40C amperi so bli pa 125A na tleh.
LP
Hitri in drzni
Re: HAWK F5D
Letalo je firme dymond in sem ga kupil v dmt. Celice ,ki me cakajo na posti , so hyperion 3g 3300mah 4s 45-90c serija ex . Ta mali prop je bolj za zacetek in vtekanje baterij.
Set up regler motor getribe in prop 270g.
Lp
Set up regler motor getribe in prop 270g.
Lp
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Re: HAWK F5D
No pa so lipoti doma,motor,getribe zmontirane,v glavnem je vse pripravljeno. Ležišča servotov sem pobrusil. Ker pa prihajam pozno domov , se mi ne zdi pametno delati nekaj na silo. Obljubljajo slabo vreme in idealno,da si za vikend odtrgam nekaj ur in vgradim set up.
PS: Sašo,vprašal sem zato, ker je ta pogon za katerega sem vprašal imel ca. 1.5kw. Ni se mi zdelo slabo. Upam da nebom razočaran. Danes sem še naročil prop rf 14.5x14 in po izračunu statičnega vleka bi naj dal 3.2KW. Po izračunu bi naj bilo to iz baterije nekih 65 do 70C. Upam da ta kratek čas(2-4s) nebom baterije uničil. Ali?
Lep pozdrav vsem
PS: Sašo,vprašal sem zato, ker je ta pogon za katerega sem vprašal imel ca. 1.5kw. Ni se mi zdelo slabo. Upam da nebom razočaran. Danes sem še naročil prop rf 14.5x14 in po izračunu statičnega vleka bi naj dal 3.2KW. Po izračunu bi naj bilo to iz baterije nekih 65 do 70C. Upam da ta kratek čas(2-4s) nebom baterije uničil. Ali?
Lep pozdrav vsem
- Priponke
-
- 20120510_220158.jpg (90.8 KiB) Pogledano 10126 krat
-
- 20120510_220221.jpg (76.87 KiB) Pogledano 10126 krat
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Re: HAWK F5D
Lepe slikce ni kej,jst sm poiskusil z polovico cenejšimi Wellpower lipoti,pa sem zelo zadovolen,kupiš eno na rezervo pa mal primerjaš z Hiperionko.
Mogoče nebi bilo slabo,vgraditi dodatno napajanje za sprejemnik,čeprav ga jst tudi nisem pa obremenjujem 120A regler z 200A.Samo ko enkrat neki odpove se pa potem po glavi tepeš.
Nč komi čakam da vidim malo kako bo tole letelo.
LP
Mogoče nebi bilo slabo,vgraditi dodatno napajanje za sprejemnik,čeprav ga jst tudi nisem pa obremenjujem 120A regler z 200A.Samo ko enkrat neki odpove se pa potem po glavi tepeš.
Nč komi čakam da vidim malo kako bo tole letelo.
LP
Hitri in drzni
Re: HAWK F5D
Pozdravljeni.
Pa smo doma. Prvi poizkus uspel. Letalo leti izvrstno ,stabilno. Edino glede težišča sem imel probleme. Vlepil sem 100g uteži za balanciranje platišč. Zdaj nekako bo držalo, pri skupni teži 1400g, z malenkostnim mixom gas višina.
Drugi problem je da mi pri polnem gasu izklopi. Vem izklopit bo treba valtage cut,ali? Baterije sem polnil zunaj na mrzlem in mislim da je tudi tu nastal problem da je voltaža padla. Drugače s tamalim propom 12.8x13 je šlo brez problema, vendar premalo . Nataknem 14.5x14 potem pa baterija, ki je bila na mrzlem, posledično gubila voltažo in sploh nisem štartal. Da se vrnem na prvi polet, bi rad omenil še to, da je baterija bila na koncu poleta hladna, oz malenkost topla.
Upam da bo kolega še danes uspel kaj zmontirati(video).
Reaktivec:
Sašo, a te lahko prosim za nastavitve pri hetu 1w30in yge reglerju? Vem da si mi enkrat že omenil, vendar glede izklapljanja reglerja, itd..., bi rabil tvoj nasvet, izkušnje.
Lep pozdrav vsem.
Pa smo doma. Prvi poizkus uspel. Letalo leti izvrstno ,stabilno. Edino glede težišča sem imel probleme. Vlepil sem 100g uteži za balanciranje platišč. Zdaj nekako bo držalo, pri skupni teži 1400g, z malenkostnim mixom gas višina.
Drugi problem je da mi pri polnem gasu izklopi. Vem izklopit bo treba valtage cut,ali? Baterije sem polnil zunaj na mrzlem in mislim da je tudi tu nastal problem da je voltaža padla. Drugače s tamalim propom 12.8x13 je šlo brez problema, vendar premalo . Nataknem 14.5x14 potem pa baterija, ki je bila na mrzlem, posledično gubila voltažo in sploh nisem štartal. Da se vrnem na prvi polet, bi rad omenil še to, da je baterija bila na koncu poleta hladna, oz malenkost topla.
Upam da bo kolega še danes uspel kaj zmontirati(video).
Reaktivec:
Sašo, a te lahko prosim za nastavitve pri hetu 1w30in yge reglerju? Vem da si mi enkrat že omenil, vendar glede izklapljanja reglerja, itd..., bi rabil tvoj nasvet, izkušnje.
Lep pozdrav vsem.
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Re: HAWK F5D
Aku napolni tik pred startom. Lahko ga delno napolniš že doma, ampak zadnjih 15-20% šele na letališču tik pred vzletom. Biti mora na toplem, vsaj na 20 oC, še bolje 30 oC. Ob tokovih, ki se jih greš niti poizkusit ne smeš poletet z akujem pod 20 oC, ga boš v enem ali dveh polnjenjih sesul.
Če programiraš z kartico daj takole:
- timing pusti pri miru
- brake hard
- cut of type LiPo
- cut off voltage 2,7
- cells 4
- special functions Auto timing
Druga stran
- startup speed Plane middle (ne hard, ker ti lahko v počasnem preletu ob vklopu zavrti model)
- PWM frequency 16 KHz
- startup power Auto
V kolikor ne gre najprej spremeni startup speed na Plane slow. Če ne pomaga povrni na middle in daj cut off type accutype na OFF in izbriši cut off voltage.
Te funkcije itak ne potrebuješ, saj moraš z pomočjo timerja na oddajniku določit kdaj je aku 65% prazen. Na prvem poletu si recimo določiš, da vleče 150 amperov, in glede na to izračunaš v kakem času bi bil tvoj aku 50% prazen. Ob naslednjem polnjenju pogledaš koliko je šlo not in temu ustrezno premakneš čas motoriranja, da aku scuziš na 65%. V kolikor ga želiš imet dolgo nikakor ne smeš pretiravat čez 70%, 65% naj ti bo meja.
Nekako ti mora uspet. Jaz sem tak motor b.p. kuril na RF 16x16, YGE 160 FAI in 2.200 mAh 4s Hyperion 45/90C.
Če programiraš z kartico daj takole:
- timing pusti pri miru
- brake hard
- cut of type LiPo
- cut off voltage 2,7
- cells 4
- special functions Auto timing
Druga stran
- startup speed Plane middle (ne hard, ker ti lahko v počasnem preletu ob vklopu zavrti model)
- PWM frequency 16 KHz
- startup power Auto
V kolikor ne gre najprej spremeni startup speed na Plane slow. Če ne pomaga povrni na middle in daj cut off type accutype na OFF in izbriši cut off voltage.
Te funkcije itak ne potrebuješ, saj moraš z pomočjo timerja na oddajniku določit kdaj je aku 65% prazen. Na prvem poletu si recimo določiš, da vleče 150 amperov, in glede na to izračunaš v kakem času bi bil tvoj aku 50% prazen. Ob naslednjem polnjenju pogledaš koliko je šlo not in temu ustrezno premakneš čas motoriranja, da aku scuziš na 65%. V kolikor ga želiš imet dolgo nikakor ne smeš pretiravat čez 70%, 65% naj ti bo meja.
Nekako ti mora uspet. Jaz sem tak motor b.p. kuril na RF 16x16, YGE 160 FAI in 2.200 mAh 4s Hyperion 45/90C.
lp
Sašo
Sašo
Re: HAWK F5D
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Re: HAWK F5D
Saso hvala za nasvet. Se vudimo jutri.
Pridem malo pozneje da bomo malo nazigali.
Lp Dejan
Pridem malo pozneje da bomo malo nazigali.
Lp Dejan
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.