kako se obnese treiner 40-Excel 2000 ARF

Vse kar ne spada v ostale tematike o modelih letal/helikopterjev

Moderator: Pisaneli

Odgovori
rmodic
Začetnik
Prispevkov: 12
Pridružen: 01 Nov 2011, 13:33

kako se obnese treiner 40-Excel 2000 ARF

Odgovor Napisal/-a rmodic »

Pozdravljeni!
Zanima me če že ima kdo izskušnje s temle letalom in priporočenim paketom!
Sam že imam nekaj izskušenj z elektro letali sedaj pa bi poskusil še s temle.
Hvala za komentarje !
Lp rok
rmodic
Začetnik
Prispevkov: 12
Pridružen: 01 Nov 2011, 13:33

Odgovor Napisal/-a rmodic »

Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2733
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin »

...
Zadnjič spremenil miskolin, dne 26 Mar 2019, 04:35, skupaj popravljeno 1 krat.
rmodic
Začetnik
Prispevkov: 12
Pridružen: 01 Nov 2011, 13:33

Odgovor Napisal/-a rmodic »

ja elektro pogon je že super samo zvok pa ni tak!
bi pa probal vsaj enega.. :-?
Uporabniški avatar
Stanko P.
Profesor
Prispevkov: 1070
Pridružen: 05 Dec 2007, 19:46
Kraj: Benedikt
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Stanko P. »

Čisto kul model.
RC Addict!
Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1306
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Kladu »

Elektro trainer ni ravno pametna odločitev!

Zakaj?

Z baterijami si omejen na čas letenja in Li-poti imajo krivuljo praznenja s strmim padcem.
To pomeni, da ko ti začne padati napetost v bateriji MORAŠ pristati.
Če nisi vešč pristanja, NI ponovnega šolskega kroga in ponovnega pristanka.

Sedaj bodo električarji začeli razlagati, da si nastaviš uro in ko
mine določen čas, pristaneš.

Morda, ampak trainer je model za učiti in po vzletu najprej potrebuješ čas da adrenalin spusti in že se moraš pripravljati na pristanek, ki se pa ne sme ponesrečiti.

Pri metanolarjih pa samo vzameš malo večji tank, in pristajaš lahko v nedogled.......

Je več svinarije ampak ne bo ti žal!!
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
sasos
Freak
Prispevkov: 713
Pridružen: 19 Sep 2003, 02:21
Kraj: Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sasos »

Smo že offtopic.
Kladu, v teoriji je mogoče že tako, v praksi pa znajo začetniki bolje gledati na uro, kot pa nastaviti motor (tako, da ne crkne kadarkoli).

Da o hrupu niti ne govorimo :lol:
rmodic
Začetnik
Prispevkov: 12
Pridružen: 01 Nov 2011, 13:33

Odgovor Napisal/-a rmodic »

ja svinjarija je že sam ni pa bolšga občutka ko ti mal bl ropota nad glavo.... :D glede nastavljanja je pa tako, motor je treba poslušati je pa fajn če te nekdo vsaj malo nadzira! Tudi za polnjenje baterij in handlanje z njimi pa je potrebno nekaj znanja.
scrat
Profesor
Prispevkov: 1942
Pridružen: 04 Jun 2011, 11:59

Odgovor Napisal/-a scrat »

tudi z metanolarjem ne moreš pristajati v nedogled.
Uporabniški avatar
Stanko P.
Profesor
Prispevkov: 1070
Pridružen: 05 Dec 2007, 19:46
Kraj: Benedikt
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Stanko P. »

Glih sta se v oglasih pojavila 2 trejnerja za super ceno komplet opremljena!
RC Addict!
Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1306
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Kladu »

scrat napisal/-a:tudi z metanolarjem ne moreš pristajati v nedogled.
Kaj je zate nedogled?

V trainerjih je ponavadi 7,5 -8,5 ccm dvotaktni motorček in z 2,5 ali 3,0 dl tankom zdrži v zraku 15 minut b.p.

10 min letenja z motornim modelom je kar dosti in 5 min je dosti časa, da lepo pristaneš.
Pri baterijah tega luksuza nimaš!

Glede nastavljanja motorja; tudi to je čar modelarstva, da se spoznaš z motorji na notranje izgorevanje. Sama nastavitev je enostavna, le vse mora biti narejeno pravilno (tank, vgradnja, povezave, cevke za gorivo,....). Tam se največkrat skriva vzrok problemov nepravilnega delovanja motorjev.
Konec koncev je pa vsak svoje sreče kovač. To kar boš izbral, boš tudi letel.
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Miha_z
Razpravljalec
Prispevkov: 156
Pridružen: 28 Sep 2009, 09:21

Odgovor Napisal/-a Miha_z »

Kladu :lol: :lol: . Večni romantik zaljubljen v "bencinarje" 8)

Lahko ti povem zakaj je bil moj trainer elektro. Seznam razlogov je sledeč:
- Ni mi bilo važno kak zvok spušča avjon,
- Vedel sem, da me bo strah letet, ker sem prej letel le z easy strajem,
- zato se nisem želel ukvarjat še z motorjev, ki dela, ali pa tudi ne :lol: ,

Odločitev je elektro, ker priklopiš in dela. Če ne, je neki odkurlo in greš pač domov. Pa nič ne smrdi, ropota in stvar je tudi precej poceni.

lp,
miha
Odgovori

Vrni se na Splošne teme modelov letal in aerotehnike