kako se obnese treiner 40-Excel 2000 ARF
Moderator: Pisaneli
kako se obnese treiner 40-Excel 2000 ARF
Pozdravljeni!
Zanima me če že ima kdo izskušnje s temle letalom in priporočenim paketom!
Sam že imam nekaj izskušenj z elektro letali sedaj pa bi poskusil še s temle.
Hvala za komentarje !
Lp rok
Zanima me če že ima kdo izskušnje s temle letalom in priporočenim paketom!
Sam že imam nekaj izskušenj z elektro letali sedaj pa bi poskusil še s temle.
Hvala za komentarje !
Lp rok
Elektro trainer ni ravno pametna odločitev!
Zakaj?
Z baterijami si omejen na čas letenja in Li-poti imajo krivuljo praznenja s strmim padcem.
To pomeni, da ko ti začne padati napetost v bateriji MORAŠ pristati.
Če nisi vešč pristanja, NI ponovnega šolskega kroga in ponovnega pristanka.
Sedaj bodo električarji začeli razlagati, da si nastaviš uro in ko
mine določen čas, pristaneš.
Morda, ampak trainer je model za učiti in po vzletu najprej potrebuješ čas da adrenalin spusti in že se moraš pripravljati na pristanek, ki se pa ne sme ponesrečiti.
Pri metanolarjih pa samo vzameš malo večji tank, in pristajaš lahko v nedogled.......
Je več svinarije ampak ne bo ti žal!!
Zakaj?
Z baterijami si omejen na čas letenja in Li-poti imajo krivuljo praznenja s strmim padcem.
To pomeni, da ko ti začne padati napetost v bateriji MORAŠ pristati.
Če nisi vešč pristanja, NI ponovnega šolskega kroga in ponovnega pristanka.
Sedaj bodo električarji začeli razlagati, da si nastaviš uro in ko
mine določen čas, pristaneš.
Morda, ampak trainer je model za učiti in po vzletu najprej potrebuješ čas da adrenalin spusti in že se moraš pripravljati na pristanek, ki se pa ne sme ponesrečiti.
Pri metanolarjih pa samo vzameš malo večji tank, in pristajaš lahko v nedogled.......
Je več svinarije ampak ne bo ti žal!!
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Kaj je zate nedogled?scrat napisal/-a:tudi z metanolarjem ne moreš pristajati v nedogled.
V trainerjih je ponavadi 7,5 -8,5 ccm dvotaktni motorček in z 2,5 ali 3,0 dl tankom zdrži v zraku 15 minut b.p.
10 min letenja z motornim modelom je kar dosti in 5 min je dosti časa, da lepo pristaneš.
Pri baterijah tega luksuza nimaš!
Glede nastavljanja motorja; tudi to je čar modelarstva, da se spoznaš z motorji na notranje izgorevanje. Sama nastavitev je enostavna, le vse mora biti narejeno pravilno (tank, vgradnja, povezave, cevke za gorivo,....). Tam se največkrat skriva vzrok problemov nepravilnega delovanja motorjev.
Konec koncev je pa vsak svoje sreče kovač. To kar boš izbral, boš tudi letel.
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Kladu
. Večni romantik zaljubljen v "bencinarje"
Lahko ti povem zakaj je bil moj trainer elektro. Seznam razlogov je sledeč:
- Ni mi bilo važno kak zvok spušča avjon,
- Vedel sem, da me bo strah letet, ker sem prej letel le z easy strajem,
- zato se nisem želel ukvarjat še z motorjev, ki dela, ali pa tudi ne
,
Odločitev je elektro, ker priklopiš in dela. Če ne, je neki odkurlo in greš pač domov. Pa nič ne smrdi, ropota in stvar je tudi precej poceni.
lp,
miha
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Lahko ti povem zakaj je bil moj trainer elektro. Seznam razlogov je sledeč:
- Ni mi bilo važno kak zvok spušča avjon,
- Vedel sem, da me bo strah letet, ker sem prej letel le z easy strajem,
- zato se nisem želel ukvarjat še z motorjev, ki dela, ali pa tudi ne
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Odločitev je elektro, ker priklopiš in dela. Če ne, je neki odkurlo in greš pač domov. Pa nič ne smrdi, ropota in stvar je tudi precej poceni.
lp,
miha