Align T-REX 450
Pa vendarle je. In to veliko. Ne prehitevaj, ker se bo slabo končalo.peter6637 napisal/-a:ali kdo kaj ve iz lastnih izkušenj ker gor na heli freak nism nč najdel
Iz lastnih izkušenj ti lahko zapišemo več, kot imamo časa. Pa še vse in še več že piše.
Poglej tule: http://www.helifreak.com/forumdisplay.php?f=47
Mogoče ti bo pa tole kaj v pomoč!? http://www.youtube.com/watch?v=V9qM2poByoQ
Re: Align T-REX 450
eno vprašanje. kjae pa v sloveniji naročate/kupujete te helije?
ker mibo jih nima kokr sm jz gledu.
ker mibo jih nima kokr sm jz gledu.
Re: Align T-REX 450
Če hočeš naročiti pri nas poglej tukaj: http://www.cool-pc.org/products.php?cat ... &start=100 ; pa še rezervne dele dobiš pri njih!
Re: Align T-REX 450
oki hvala.
a pol pa k se na HK450GT naučim pol pa kle uzamem en heli najraj tud 450 sport ?
a pol pa k se na HK450GT naučim pol pa kle uzamem en heli najraj tud 450 sport ?
Re: Align T-REX 450
zakaj pa bi kupoval enak helikopter kot ga že imaš? Ko se enkrat naučiš kupiš kaj večjega, boljšega itd.
Če pa imaš željo imeti enako velikost (450), pa bo poleti enkrat prišel Warp 360 (compass).
Če pa imaš željo imeti enako velikost (450), pa bo poleti enkrat prišel Warp 360 (compass).
Re: Align T-REX 450
zanimivo zgleda tale warp 360:AlesZ napisal/-a:zakaj pa bi kupoval enak helikopter kot ga že imaš? Ko se enkrat naučiš kupiš kaj večjega, boljšega itd.
Če pa imaš željo imeti enako velikost (450), pa bo poleti enkrat prišel Warp 360 (compass).
http://www.youtube.com/watch?v=i3U2335L ... re=related
Re: Align T-REX 450
uglavnem bom videl ko se bom naučil. a uzamaem kakšno 500-tko al pa 450 od alignaAlesZ napisal/-a:zakaj pa bi kupoval enak helikopter kot ga že imaš? Ko se enkrat naučiš kupiš kaj večjega, boljšega itd.
Če pa imaš željo imeti enako velikost (450), pa bo poleti enkrat prišel Warp 360 (compass).
Re: Align T-REX 450
Pravzaprav je metodično bolje da prvo kupiš 500 ali 550 klaso, nato pa ostalo - ali večje ali manjše.
Ni trik v tem da manjši kot je, manj je resen. 250 klaso tolčejo izredo izkušeni kot za šalo.
Ni trik v tem da manjši kot je, manj je resen. 250 klaso tolčejo izredo izkušeni kot za šalo.
Re: Align T-REX 450
to vem da manjši k je heli bolj"živčen" je.Phoinix napisal/-a:Ni trik v tem da manjši kot je, manj je resen. 250 klaso tolčejo izredo izkušeni kot za šalo.
Re: Align T-REX 450
Bolj živčen in bistveno bolj dovzeten za veter. 500 razred je ugodno razmerje med dovzetnostjo za veter in ceno.
Re: Align T-REX 450
no sej pač zdej sem kupil 450-ko in najverjetneje še ne bom kupoval 500-tke... sej bom vidu k se bom naučil letet na HK450GT bom pa vidu kaj bom pl uzel.
Re: Align T-REX 450
Na hitro sem se prebil skozi tole temo, pa namigov za rešitev mojih težav nisem našel.
Imam rabljenega T rexa 450 v2, pri katerem imam težavo, da pri nižjih vrtljajih trese rep gor dol. Amplituda je lahko kar velika frekvenca pa ni prav visoka, se pa heli popolnoma umiri, ko mu nabijem vrtljaje na 2500ali več, tako da pri normalnem letenju ni nobenih težav. Takrat je tudi mehansko zelo tih.
Težava je, ker do tega nihanja lahko pride pri vzletu, kjer, če ne pazim, da se trese predolgo, to izgleda zmede gyro ali repni servo in potem med letenjem heli rahlo drifta, rep v levo. Celo ko pristanem in se rotor ustavi, se repne lopatice V HH modu) počasi pomaknejo v eno skrajno točko. Če jih s smerjo popravim v sredino ali drugo skrajno točko, se pri ročki smeri v centru, ponovno pomaknejo v skrajno točko. Da se anomalija neha, moram odklopiti baterijo in ponovno priključiti.
No, glavni problem je tresenje, ki je nadležno tudi, ko za pristanek znižam vrtljaje in moram s pristankom hiteti, da se heli ne začne ujsati kot afna.
Oprema:servoti ciklika hitec, gyro in repni servo logictech.
Preveril sem že: uravnoteženost gl rotorjev, repnih rotorjev, opletanje gl. in repne gredi, zamenjal jermen, preveril razdalje in ravnost flybara...
Imam enakega HK 450v2 s 307 poleti na grbi z veliko več mehanske zračnosti, poceni opremo in gyrom, a z njim z lahkoto lebdim doma v dnevni sobi, pri štartu lahko nabijem gas do konca in počakam da soft start opravi svoje in heli vzleti, vadim pristanke natančno na točko....vsega tega z originalom, trenutno ne morem.
Kak namig bi bil dobrodošel
Imam rabljenega T rexa 450 v2, pri katerem imam težavo, da pri nižjih vrtljajih trese rep gor dol. Amplituda je lahko kar velika frekvenca pa ni prav visoka, se pa heli popolnoma umiri, ko mu nabijem vrtljaje na 2500ali več, tako da pri normalnem letenju ni nobenih težav. Takrat je tudi mehansko zelo tih.
Težava je, ker do tega nihanja lahko pride pri vzletu, kjer, če ne pazim, da se trese predolgo, to izgleda zmede gyro ali repni servo in potem med letenjem heli rahlo drifta, rep v levo. Celo ko pristanem in se rotor ustavi, se repne lopatice V HH modu) počasi pomaknejo v eno skrajno točko. Če jih s smerjo popravim v sredino ali drugo skrajno točko, se pri ročki smeri v centru, ponovno pomaknejo v skrajno točko. Da se anomalija neha, moram odklopiti baterijo in ponovno priključiti.
No, glavni problem je tresenje, ki je nadležno tudi, ko za pristanek znižam vrtljaje in moram s pristankom hiteti, da se heli ne začne ujsati kot afna.
Oprema:servoti ciklika hitec, gyro in repni servo logictech.
Preveril sem že: uravnoteženost gl rotorjev, repnih rotorjev, opletanje gl. in repne gredi, zamenjal jermen, preveril razdalje in ravnost flybara...
Imam enakega HK 450v2 s 307 poleti na grbi z veliko več mehanske zračnosti, poceni opremo in gyrom, a z njim z lahkoto lebdim doma v dnevni sobi, pri štartu lahko nabijem gas do konca in počakam da soft start opravi svoje in heli vzleti, vadim pristanke natančno na točko....vsega tega z originalom, trenutno ne morem.
Kak namig bi bil dobrodošel
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: Align T-REX 450
viewtopic.php?p=364785#p364785
Zamenjaj damperje v glavi za mehkejše in namaži damper/spindle kontakt. Težji kraki bodo pomagali do neke mere.
Zamenjaj damperje v glavi za mehkejše in namaži damper/spindle kontakt. Težji kraki bodo pomagali do neke mere.
Re: Align T-REX 450
Žal tistih blažilnih gumic nimam, sem jih pa namazal, karbonske krake 18,5g sem pa zamenjal z takimi težkimi 21,3g in res je kar nekaj efekta
Nekaj živčnosti je še opaziti, a do nihanja pride sedaj le pri res nizkih vrtljajih ( pri pristanku z relativno slabo baterijo).
Saj bi nekoliko dvignil spodnje vrtljaje in se zadovoljil s stanjem kot je, če nebi bilo takrat, ko do nihajev pride, kar hudo.
Sedaj se pojavlja vprašanje, kje najlažje dobiti te gumice za rexija 450 in kako se odločiti oz prepoznati relativno ustrezno trdoto, čeprav sklepam, da so te, ki so sedaj notri relativno zelo trde.
Kako se gumice obnašajo časovno, se obrabijo in postanejo sčasoma premehke ali obrabljene, ali se postarajo in so vedno bolj trde.
Verjetno se za hard in 3D letenje vgrajujejo trše gumice in se komu mehkejše doma valjajo, se priporočam, da bi le imel kaj za stestirati .
Nekaj živčnosti je še opaziti, a do nihanja pride sedaj le pri res nizkih vrtljajih ( pri pristanku z relativno slabo baterijo).
Saj bi nekoliko dvignil spodnje vrtljaje in se zadovoljil s stanjem kot je, če nebi bilo takrat, ko do nihajev pride, kar hudo.
Sedaj se pojavlja vprašanje, kje najlažje dobiti te gumice za rexija 450 in kako se odločiti oz prepoznati relativno ustrezno trdoto, čeprav sklepam, da so te, ki so sedaj notri relativno zelo trde.
Kako se gumice obnašajo časovno, se obrabijo in postanejo sčasoma premehke ali obrabljene, ali se postarajo in so vedno bolj trde.
Verjetno se za hard in 3D letenje vgrajujejo trše gumice in se komu mehkejše doma valjajo, se priporočam, da bi le imel kaj za stestirati .
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: Align T-REX 450
S katerim oljem oz. mastjo naj bi se mazalo gumice v glavi?
Če material gume, za katerega ne vem, kateri je (NBR, EPDM, ...) ni kompatibilen z lubrikantom, se lahko z mazanjem naredi več škode kot koristi.
Lp, Tomaž
Če material gume, za katerega ne vem, kateri je (NBR, EPDM, ...) ni kompatibilen z lubrikantom, se lahko z mazanjem naredi več škode kot koristi.
Lp, Tomaž
T-rex 450 Sport FB, T-rex 600 ESP FB, T-rex 550E V2
DX6i, DX7s
DX6i, DX7s
Re: Align T-REX 450
Pozdravljeni sam imam t-rexa 450 ter imam z njim sledeč problem. Ko lebdim deluje vse normalno ko pa dodam throtle pa se rep helikopterja kr obrne za 90 ali tudi 180 stopinj okoli svoje osi. Če kdo ve kaj bi bil lahko problem naj prosim javi.
lp
lp
Re: Align T-REX 450
Kateri gyro (žiroskop), repni srevo, komando imaš?
Ali imaš gyro (žiroskop) priklopljen na sprejemnik z 2-ema kabloma?
Eden ima tri žile (ponavadi bela, rdeča, črna) drugi pa samo eno, najverjetneje rumeno.
Trožilni kabel je za komunikacijo s komando (tvoj input na ročici za rep) in napajanje repnega servo motorčka, enožilni pa je ravno tako za komunikacijo s komando, le da se preko njega s komando nastavlja občutljivost in/ali način delovanja "žiroskopa" (npr. preko stikala Gyro/Gear).
V kolikor nisi v nastavitvah na komandi nič nastavljal občutljivosti žiroskopa (gyro rate), imaš najverjetneje "žiroskop" nastavljen na prenizko "občutljivost".
Glede na to, katero komando (oddajnik) imaš, je odvisno, kako se ta občutljivost nastavi. Pri npr. Spektrumovi Dx6i pomeni vse, kar je nad 50 % "Heading hold" ali "Heading lock" način delovanja "žiroskopa" in, vsaj pri svoji 450-ki z Align GP 750 žiroskopom, sem imel nastavljeno na 70 %. Vse, kar je pod 50 % pomeni "Rate" način delovanja "žiroskopa", ki sem ga imel pri svojem nastavljenega na 35 %, vendar v tem načinu nisem nikoli letel.
Kako nastaviti občutljivost žiroskopa?
Počasi, po korakih (npr. po 2 %) povečuj Gyro rate do točke, ko ti rep pri lebdenju začne nihati (levo/desno). S tem si dosegel max. občutljivost, ki jo dotična kombinacija gyro/servo "prenese". Nato znižaj občutljivost za procent ali dva (po potrebi), tako da rep ne niha več in to bi moralo biti to
Toliko za začetek z moje strani. Za kaj bolj detajlnega bi moral vedet, kateri gyro in komando imaš.
Ali imaš gyro (žiroskop) priklopljen na sprejemnik z 2-ema kabloma?
Eden ima tri žile (ponavadi bela, rdeča, črna) drugi pa samo eno, najverjetneje rumeno.
Trožilni kabel je za komunikacijo s komando (tvoj input na ročici za rep) in napajanje repnega servo motorčka, enožilni pa je ravno tako za komunikacijo s komando, le da se preko njega s komando nastavlja občutljivost in/ali način delovanja "žiroskopa" (npr. preko stikala Gyro/Gear).
V kolikor nisi v nastavitvah na komandi nič nastavljal občutljivosti žiroskopa (gyro rate), imaš najverjetneje "žiroskop" nastavljen na prenizko "občutljivost".
Glede na to, katero komando (oddajnik) imaš, je odvisno, kako se ta občutljivost nastavi. Pri npr. Spektrumovi Dx6i pomeni vse, kar je nad 50 % "Heading hold" ali "Heading lock" način delovanja "žiroskopa" in, vsaj pri svoji 450-ki z Align GP 750 žiroskopom, sem imel nastavljeno na 70 %. Vse, kar je pod 50 % pomeni "Rate" način delovanja "žiroskopa", ki sem ga imel pri svojem nastavljenega na 35 %, vendar v tem načinu nisem nikoli letel.
Kako nastaviti občutljivost žiroskopa?
Počasi, po korakih (npr. po 2 %) povečuj Gyro rate do točke, ko ti rep pri lebdenju začne nihati (levo/desno). S tem si dosegel max. občutljivost, ki jo dotična kombinacija gyro/servo "prenese". Nato znižaj občutljivost za procent ali dva (po potrebi), tako da rep ne niha več in to bi moralo biti to
Toliko za začetek z moje strani. Za kaj bolj detajlnega bi moral vedet, kateri gyro in komando imaš.
T-rex 450 Sport FB, T-rex 600 ESP FB, T-rex 550E V2
DX6i, DX7s
DX6i, DX7s
Re: Align T-REX 450
Imam en problem namreč ko se bladi vrtijo se eden vrti malo višje drugi nižje saj tako je videti. Vem da je to nekaj v povezavi z blade trackingom samo nisem zasledil kako se da težavo odpravit, ampak samo kako se jo da ugotoviti. Mislim da je treba blade primerno obtežiti ampak kako ?
peter borič
Re: Align T-REX 450
Če nimaš zbalansiranih krakov, se helikopter trese, če pa eden leti višje kot drugi, pa nista pod istim kotom. To se pa porihta s kotomerom za merjenje kota krakov in prenastavi z ročičjem, ki vodi kot krakov. Običajno se to vsaj za silo, naredi preden greš prvič v zrak s helikopterjem. Je pa, treba biti kar natančen, da se tracking v nulo zrihta.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: Align T-REX 450
Tule je odgovor na tvoje vprašanje:peter6637 napisal/-a:Imam en problem namreč ko se bladi vrtijo se eden vrti malo višje drugi nižje saj tako je videti. Vem da je to nekaj v povezavi z blade trackingom samo nisem zasledil kako se da težavo odpravit, ampak samo kako se jo da ugotoviti. Mislim da je treba blade primerno obtežiti ampak kako ?
http://www.youtube.com/watch?v=XOOsIcvhyqs
http://www.youtube.com/watch?v=IrLsr8wLRcE
Mnogo več pa še striček Google na: "helicopter blade tracking".