Soriška planina
Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Z Matjažem bila včeraj na Soriški
Vtis na koncu dneva: popolna zmaga!!!
Vreme večinoma sončno , toplo, vetra ravno prav (nekje med 6-9m/s), letenje poezija, pristanki neproblematični, priboljški na hribu, sproščeno vzdušje, ma ni da ni
Edni kar je malo kazilo letenje, sta bila prepočasna jadralca, pa tudi to se bo odpravilo do pomladi
Za začetek nekaj slikc, sledil bo pa tudi filmček...
Matjaž...
je ugotovil da bi z speed mode mogoče šlo kaj hitreje, pa se je lotil programiranja
pa je letel z escape-om...
pa brisal...
Je blo treba avijon nahranit pred letom z železom in medenino
Kako dobiš mehke kolena na soriški? Samo pogledaš čez rob v dolino
''Veseu ko radio''
Ko ugotoviš da imaš najbolše dolomite pred domačim pragom(še boljše)!!!
Za piko na i, je pa poskrbelo hladno pivce in jabolčni zavitek
Vtis na koncu dneva: popolna zmaga!!!
Vreme večinoma sončno , toplo, vetra ravno prav (nekje med 6-9m/s), letenje poezija, pristanki neproblematični, priboljški na hribu, sproščeno vzdušje, ma ni da ni
Edni kar je malo kazilo letenje, sta bila prepočasna jadralca, pa tudi to se bo odpravilo do pomladi
Za začetek nekaj slikc, sledil bo pa tudi filmček...
Matjaž...
je ugotovil da bi z speed mode mogoče šlo kaj hitreje, pa se je lotil programiranja
pa je letel z escape-om...
pa brisal...
Je blo treba avijon nahranit pred letom z železom in medenino
Kako dobiš mehke kolena na soriški? Samo pogledaš čez rob v dolino
''Veseu ko radio''
Ko ugotoviš da imaš najbolše dolomite pred domačim pragom(še boljše)!!!
Za piko na i, je pa poskrbelo hladno pivce in jabolčni zavitek
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!
No pa še format gibljive slike: http://www.youtube.com/watch?v=HUjQE8HK_XI
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!
- slope racer
- Freak
- Prispevkov: 826
- Pridružen: 30 Dec 2004, 10:01
- Kraj: radovljica
- Kontakt:
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Aleš super slikce in video!
Drugače pa brez veze! Prideš DS-at, ne moreš narediti niti treh krogov, ker ti že po drugem rata slabo v želodcu; prideš jadrat, pa se ves čas boriš, ne da bi scuril ampak kaj narediti, da ti ne bo model odneslo v stratosfero; tako je bil veš čas akro kot bi letel motornjaka...skratka sem povsem razočaran, predvsem nad seboj ker pri vsej krami, ki jo imam nimam primernega modela za take pogoje...
Janez tukaj pa bi se naletel z novim swiftom! Ker pogoji so bili kratko malo brutalni!
lp
Drugače pa brez veze! Prideš DS-at, ne moreš narediti niti treh krogov, ker ti že po drugem rata slabo v želodcu; prideš jadrat, pa se ves čas boriš, ne da bi scuril ampak kaj narediti, da ti ne bo model odneslo v stratosfero; tako je bil veš čas akro kot bi letel motornjaka...skratka sem povsem razočaran, predvsem nad seboj ker pri vsej krami, ki jo imam nimam primernega modela za take pogoje...
Janez tukaj pa bi se naletel z novim swiftom! Ker pogoji so bili kratko malo brutalni!
lp
Jaz bi pa rekel, da je na veliki planini slabše. Tam imaš konkaven hrib, tako da nič nevidiš pred seboj + drevesa...kos napisal/-a:kako je, ce na tem pobocju scuris na jug? Podobno kot na Veliki planini?
Tukaj ga pa samo pelješ okoli, ter pristaneš na severni strani hriba.
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
Hehe, kdor misli da zna leteti na južni strani hriba, mu lahko samo povem da nima pojma o letenju!modelarcina napisal/-a:sicer pa gdo še leti na Južni strani?
lp simon
Z pravim jadralcom ter temu primernimi pogoji, imaš na voljo nekaj, kar je v sloveniji še prava redkost na pobočjih...
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
...na tem hribu ob vseh tendencah vetra, ki niso odklonjeni od pravokotnice grebena za več kot 45° ni mogoče scurit!
V primeru da pa piha zelo zahodna ali vshodna tendenca, pa se rešuješ kot je napisal Aleš: zgolj okrog hriba se zapelješ na sever!
Je pa tako, da na tekem hribu ugotoviš, da model, ki te zadovolji na 99% hribov tukaj preprosto ni OK...saj bo kmalu konec fai sezona in bodo čehi za male pare prodajali f3f rakete...glede letenja pa kot je Aleš napisal, kdor misli da zna leteti na južni strani ni dovolj samokritičen...
lp
V primeru da pa piha zelo zahodna ali vshodna tendenca, pa se rešuješ kot je napisal Aleš: zgolj okrog hriba se zapelješ na sever!
Je pa tako, da na tekem hribu ugotoviš, da model, ki te zadovolji na 99% hribov tukaj preprosto ni OK...saj bo kmalu konec fai sezona in bodo čehi za male pare prodajali f3f rakete...glede letenja pa kot je Aleš napisal, kdor misli da zna leteti na južni strani ni dovolj samokritičen...
lp
No no, ne pretiravat, da ni mogoče v dolino. Saj, če je JZ (ali nekaj podobnega) in če imaš F3j (ali nekaj podobnega) potem je res težko. Z npr. 10 kg Foxom pa ni čisto tako. Tudi okrog hriba ne gre z 10 ali več kg modelom (če scuriš je verjetno tudi z F3J modelom bolj zanesljivo pristajati s hrbtnim vetrom, kot pa poizkušati priti okrog).
Verjetno je res nekoliko lažje pristajati 100-200m nižje, kot pa na Veliki planini (čeprav je precej možnosti, da ti model zaradi strmine začne drseti v dolino, sploh če je težji).
Jaz sem se nekaj igral in sem ga že gledal 300 m nižje
Verjetno je res nekoliko lažje pristajati 100-200m nižje, kot pa na Veliki planini (čeprav je precej možnosti, da ti model zaradi strmine začne drseti v dolino, sploh če je težji).
Jaz sem se nekaj igral in sem ga že gledal 300 m nižje
- peter jelenc
- Tekmovalec
- Prispevkov: 281
- Pridružen: 01 Jan 2007, 12:42
- Kraj: dražgoše
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Sašo vidiš, koliko hribov poznaš krjer se lahko rešiš iz globine 300m... je pa res, da če popiha zelo vzporedno z grebenom, potlej na S ni več zavetrja in pristajanje postane mnogo večji riziko! Z f3j se seveda še vedno pristane BP; v slabih pogojih pa tako ne bi metal 10kg modela...
Miran mislim, da ob primernih pogojih ni kake skrbi za letenje, pristajanje itd. ... se pa večkart spomnimo na vas in vašo floto, tako da lepo vabljeni na obisk!
lp
p.s. Pero bil si vabljen...škoda...
Miran mislim, da ob primernih pogojih ni kake skrbi za letenje, pristajanje itd. ... se pa večkart spomnimo na vas in vašo floto, tako da lepo vabljeni na obisk!
lp
p.s. Pero bil si vabljen...škoda...
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
...kratko poročilo: vidlivost zaradi vlage v zraku in difuzne svetlobe zanič; baza na začetu 100m nad štartom, vendar se je tekom dneva spustila do štarta; dviganaja na jugu solidna; DS-ati se je dalo enkratno...sam sem se dodobra naletel; škoda le da vreme ni zdržalo še kake 2 urice, da bi tudi Aleš, ki je prišel kasneje, imel dobre pogoje...
lp
lp
Dolgo je trajalo ampak mi je ratalo nekaj malega zlozit skupi....
http://www.youtube.com/watch?v=ECd5qpLRM9o
http://www.youtube.com/watch?v=ECd5qpLRM9o
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04