FPV očala, letalo in tako naprej....
Moderator: Pisaneli
- Rok Kovačič
- Začetnik
- Prispevkov: 35
- Pridružen: 01 Mar 2010, 18:42
FPV očala, letalo in tako naprej....
LP zanima me kaj si mislite o tem letalu in očalah..
na youtube sem že videl in zgleda kar dobro ampak me zanima če ima 2.4 Ghz daljši domet kot 5.8 Ghz ? youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=VtTvu6Bk5aM
očala:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=15124
Letalo:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... aff=247441
Zdaj če kdo ve kaj je tole? bi lepo prosil da pove
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... aff=247441
ter tole zanimivo zgrajeno konstrukcijo za obračanje kamere:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... aff=247441
nato bi pa dal notri tudi 5000 mAh batarije ( 3S ), 40 A regulator, kakšen dober motor in pa propeler ki bi fino gor sedu
na youtube sem že videl in zgleda kar dobro ampak me zanima če ima 2.4 Ghz daljši domet kot 5.8 Ghz ? youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=VtTvu6Bk5aM
očala:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=15124
Letalo:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... aff=247441
Zdaj če kdo ve kaj je tole? bi lepo prosil da pove
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... aff=247441
ter tole zanimivo zgrajeno konstrukcijo za obračanje kamere:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... aff=247441
nato bi pa dal notri tudi 5000 mAh batarije ( 3S ), 40 A regulator, kakšen dober motor in pa propeler ki bi fino gor sedu
LP Rok
Živjo!
Za "okol glave" je tole kar si napisal kar dobro.
U bistvu je pa vse skupaj malo bolj kompleksno. Sicer bistvene razlike med 5.8 in 2.4 Ghz v dometu ni. Je pa definitivno bolj posmetena frekvenca 2.4Ghz(veliko RC naprav je danes na 2.4Ghz, Wire-less oddajniki za internet(brezžični ruterji), tudi nekatera podjetja uporabljajo 2,4Ghz za nadzorne kamere, itd...) Za večji doseg pa moraš obvezno imet usmerjeno anteno in po možnosti še antena tracker. Za uporabo tega, pa moraš nabavit še en OSD, oz. napravo, ki ti pošilja eno vrsto telemetrije s trenutno lokacijo modela. Za samo letenje na večji razdalji je zelo pomembno, da imaš "spoterje"(opazovalce= par prijateljev, ki so ogledniki, če se začne dogajati kaj nepredvidenega(upam, da ne) v okolici, ki jo ti lahko vidiš le skozi oko kamere...Zato je tudi pomemben sam OSD, ki ti posreduje trenutne podatke o višini, smeri, hitrosti, izpraznjenosti baterije, skratka, več informacij, kot jih imaš, lažje se odločaš v dani situaciji. V "long range" letenju moraš imeti tudi zelo zanesljivo komando in sprejemnik. Po možnosti stestirane v raznih pogojih in območjih. Kaj ti pomaga, da video sinal ostane "odličen", če pa jo tvoj model "maha" po svoje... To pa potegne za seboj nepredvidljive posledice.
Za sama očala ti ne morem nič povedat, ker jih nisem še probal. Baje da so tale od FatSharka zelo kvalitetna. Ampak tale combo set je res samo za okoli glave(100Mw oddajnik ima sicer doseg okoli 1000m, vedar ni zanesljiv. Res uporaben je le do 300 m.LOS=Vidno polje brez ovir)
Letalo je izredno stabilno. Ima v bistvu dobro lastnost, ker mu z izvlačenjem repa lahko lažje naštimaš CG, pa še nosilnost ima kar veliko.
Tole: klik je video oddajnik in sprejemnik z Sonyjevo CCD kamerco.
Za okoli glave je tale komplet super, le še nekaj za "gledat" rabiš. Ali očala, ali kakšen manjši monitorček. Jaz imam za ta namen tega: klik.
Ja konstrukcija za obračanje kamere(pan-tilt) je lahko zelo uporabna, vendar jo vsi FPV-jevci začetnikom odsvetujejo. Ko se pa enkrat navadiš pogleda iz avijona, potem pa lahko postane prav zabavno in uporabno. Še posebaj, če jo uporabljaš z "head tracker" napravo.( deluje na podoben način kot antena tracker. Pavijo pa, da moraš imet obvezno center reset gumb, saj vse skupaj rado "beži". Nekako tako, kot brezžična miška, ko začne počasi sama lest v eno stran... Potem si pa predstavljaj, da ti kamera zdrsne v levo, tvoj model je pa 1 km daleč, ti pa nimaš gumba za reset centra pozicije.
Pa še tole za konec. Raje razmisli o posebej napajanju za motor in posebej napajanju za video oddajnik. Boš imel definitivno manjše motnje.
In vedno upoštevaj rezervo baterije!!! Pot v eno smer se lahko dogaja z vetrom v hrbet, ko se boš pa vračal, boš pa plužu v veter!!! Tako, da nikoli ne smeš leteti več kot 1/3 stran od začetne točke, da boš imel vedno dovolj štroma, da boš model pripeljal domov.
Bi bilo škoda toliko truda, veselja in € pustit na kakšnem drevesu, če ne celo v trskah...
Obilo veselja in predvsem VARNEGA početja želim vsem sodobnim Ikarusom ):
Matcox
Za "okol glave" je tole kar si napisal kar dobro.
U bistvu je pa vse skupaj malo bolj kompleksno. Sicer bistvene razlike med 5.8 in 2.4 Ghz v dometu ni. Je pa definitivno bolj posmetena frekvenca 2.4Ghz(veliko RC naprav je danes na 2.4Ghz, Wire-less oddajniki za internet(brezžični ruterji), tudi nekatera podjetja uporabljajo 2,4Ghz za nadzorne kamere, itd...) Za večji doseg pa moraš obvezno imet usmerjeno anteno in po možnosti še antena tracker. Za uporabo tega, pa moraš nabavit še en OSD, oz. napravo, ki ti pošilja eno vrsto telemetrije s trenutno lokacijo modela. Za samo letenje na večji razdalji je zelo pomembno, da imaš "spoterje"(opazovalce= par prijateljev, ki so ogledniki, če se začne dogajati kaj nepredvidenega(upam, da ne) v okolici, ki jo ti lahko vidiš le skozi oko kamere...Zato je tudi pomemben sam OSD, ki ti posreduje trenutne podatke o višini, smeri, hitrosti, izpraznjenosti baterije, skratka, več informacij, kot jih imaš, lažje se odločaš v dani situaciji. V "long range" letenju moraš imeti tudi zelo zanesljivo komando in sprejemnik. Po možnosti stestirane v raznih pogojih in območjih. Kaj ti pomaga, da video sinal ostane "odličen", če pa jo tvoj model "maha" po svoje... To pa potegne za seboj nepredvidljive posledice.
Za sama očala ti ne morem nič povedat, ker jih nisem še probal. Baje da so tale od FatSharka zelo kvalitetna. Ampak tale combo set je res samo za okoli glave(100Mw oddajnik ima sicer doseg okoli 1000m, vedar ni zanesljiv. Res uporaben je le do 300 m.LOS=Vidno polje brez ovir)
Letalo je izredno stabilno. Ima v bistvu dobro lastnost, ker mu z izvlačenjem repa lahko lažje naštimaš CG, pa še nosilnost ima kar veliko.
Tole: klik je video oddajnik in sprejemnik z Sonyjevo CCD kamerco.
Za okoli glave je tale komplet super, le še nekaj za "gledat" rabiš. Ali očala, ali kakšen manjši monitorček. Jaz imam za ta namen tega: klik.
Ja konstrukcija za obračanje kamere(pan-tilt) je lahko zelo uporabna, vendar jo vsi FPV-jevci začetnikom odsvetujejo. Ko se pa enkrat navadiš pogleda iz avijona, potem pa lahko postane prav zabavno in uporabno. Še posebaj, če jo uporabljaš z "head tracker" napravo.( deluje na podoben način kot antena tracker. Pavijo pa, da moraš imet obvezno center reset gumb, saj vse skupaj rado "beži". Nekako tako, kot brezžična miška, ko začne počasi sama lest v eno stran... Potem si pa predstavljaj, da ti kamera zdrsne v levo, tvoj model je pa 1 km daleč, ti pa nimaš gumba za reset centra pozicije.
Pa še tole za konec. Raje razmisli o posebej napajanju za motor in posebej napajanju za video oddajnik. Boš imel definitivno manjše motnje.
In vedno upoštevaj rezervo baterije!!! Pot v eno smer se lahko dogaja z vetrom v hrbet, ko se boš pa vračal, boš pa plužu v veter!!! Tako, da nikoli ne smeš leteti več kot 1/3 stran od začetne točke, da boš imel vedno dovolj štroma, da boš model pripeljal domov.
Bi bilo škoda toliko truda, veselja in € pustit na kakšnem drevesu, če ne celo v trskah...
Obilo veselja in predvsem VARNEGA početja želim vsem sodobnim Ikarusom ):
Matcox
Letim, torej sem...
Dokler ne okusiš grenkobe poraza, ne boš občutil slasti zmage.
Dokler ne okusiš grenkobe poraza, ne boš občutil slasti zmage.
Lahko pa uporabiš skupno napajanje in LC filter, pa motenj ne bo (preizkušeno). Se pa še vedno krešejo mnenja katera konfiguracija je boljša (ločeno ali skupno napajanje), prednosti in slabosti obeh na... http://www.fpvuk.org/?page_id=591MatCox napisal/-a: Raje razmisli o posebej napajanju za motor in posebej napajanju za video oddajnik. Boš imel definitivno manjše motnje.
zakon je vse, kar leti po zraku
- Rok Kovačič
- Začetnik
- Prispevkov: 35
- Pridružen: 01 Mar 2010, 18:42
aha... ja jjaz bi rajši nekaj takega ki bi imelo domet kakih 1,5 km? ker na youtubu sem videla tole ampak če ima domet res samo do 500 m (očala) to potem niti ni tako daleč js bi šel rajši mal dalj...
youtube link:
http://www.youtube.com/watch?v=VtTvu6Bk5aM
tole bo blo zelo dobro ker jaz sem ga na začetku hotel vozit tam nekje od mercatorja v kamniku do perovega... (ker tam živi en prjatu) no ja sj bom vidu ker use skupej je kr malo drago... kje pa dobim ta reset gubm?
youtube link:
http://www.youtube.com/watch?v=VtTvu6Bk5aM
tole bo blo zelo dobro ker jaz sem ga na začetku hotel vozit tam nekje od mercatorja v kamniku do perovega... (ker tam živi en prjatu) no ja sj bom vidu ker use skupej je kr malo drago... kje pa dobim ta reset gubm?
LP Rok
Kr navad se,da je drago. Jaz nimam niti pol opreme,pa sem zapravil skoraj 700€...Rok Kovačič napisal/-a:aha... ja jjaz bi rajši nekaj takega ki bi imelo domet kakih 1,5 km? ker na youtubu sem videla tole ampak če ima domet res samo do 500 m (očala) to potem niti ni tako daleč js bi šel rajši mal dalj...
youtube link:
http://www.youtube.com/watch?v=VtTvu6Bk5aM
tole bo blo zelo dobro ker jaz sem ga na začetku hotel vozit tam nekje od mercatorja v kamniku do perovega... (ker tam živi en prjatu) no ja sj bom vidu ker use skupej je kr malo drago... kje pa dobim ta reset gubm?
Ja imam ga že od januarja. Super zadeva in še jo izboljšujejo.
Model je še v fazi načrtovanja, preprosto mi zmankuje idej, rešitev, financ,... Trenutno se igram še z enim jadralnim modelom, dokaj preproste gradnje (govorim za sebe). Letos me tudi čaka Europsko prvenstvo, tako da so misli usmerjene tudi v to.
Model je še v fazi načrtovanja, preprosto mi zmankuje idej, rešitev, financ,... Trenutno se igram še z enim jadralnim modelom, dokaj preproste gradnje (govorim za sebe). Letos me tudi čaka Europsko prvenstvo, tako da so misli usmerjene tudi v to.
Jaz sem mislil, da je to bl enostavno vozit (na simulatorju to laufa čist drugače). Naredil sem nekaj poizkusnih letov, vendar nisem fural več kot 40% leta preko kamere, enostavno se izgubim predvsem pri obračanju. Enkrat je bil tako daleč, da je bil le še pikica in prav namučil sdem se, da sem ga spravil toliko nazaj, da sem ga srečno potem na učke spravil dol...manjka še ogromno prakse, da bi vsaj približno upal na očala peljat (zaenkrat imam monitor)...
Zato pa jaz vztrajno čakam na OSD. Če nisi ptičje sorte, ampak bolj žabje(mislim na perspektivo, ne na Ljubljančane!!), imaš lahko kar hude težave z orjentacijo. Zato pa pravim, da je trening okoli glave še najbolj varen... Za daljše polete(do bolj oddaljene lokacije) je dobro imeti podatke o višini, smeri, hitrosti, še posebej pa podatek o smeri v katero stran se moraš vračat na startno pozicijo(home), še raje funkcijo "return to home"...Glede na Kristov avatar mislim, da on nima težav z orjentacijo iz zrakatomazslo napisal/-a:Jaz sem mislil, da je to bl enostavno vozit (na simulatorju to laufa čist drugače). Naredil sem nekaj poizkusnih letov, vendar nisem fural več kot 40% leta preko kamere, enostavno se izgubim predvsem pri obračanju. Enkrat je bil tako daleč, da je bil le še pikica in prav namučil sdem se, da sem ga spravil toliko nazaj, da sem ga srečno potem na učke spravil dol...manjka še ogromno prakse, da bi vsaj približno upal na očala peljat (zaenkrat imam monitor)...
PS: naročen in plačan Ikarus OSD+co-pilot CPD4, zdaj pa čakam, čakam , upam, da ne na maj
Letim, torej sem...
Dokler ne okusiš grenkobe poraza, ne boš občutil slasti zmage.
Dokler ne okusiš grenkobe poraza, ne boš občutil slasti zmage.
Saj ni problem v tem, te podatke mam, sam cajta mi zmanjka...to j tko kot bi fural avion in še nebi podzavestno obvladal komande.....pač trening in trening..... da ne gruntaš zraven, kaj moraš narediti...enostavno še ne podelam vse gledati in zraven neobremenjeno leteti...MatCox napisal/-a: Zato pa jaz vztrajno čakam na OSD. Če nisi ptičje sorte, ampak bolj žabje(mislim na perspektivo, ne na Ljubljančane!!), imaš lahko kar hude težave z orjentacijo. Zato pa pravim, da je trening okoli glave še najbolj varen... Za daljše polete(do bolj oddaljene lokacije) je dobro imeti podatke o višini, smeri, hitrosti, še posebej pa podatek o smeri v katero stran se moraš vračat na startno pozicijo(home), še raje funkcijo "return to home"...Glede na Kristov avatar mislim, da on nima težav z orjentacijo iz zraka
PS: naročen in plačan Ikarus OSD+co-pilot CPD4, zdaj pa čakam, čakam , upam, da ne na maj
Zadnjič spremenil tomazslo, dne 30 Mar 2011, 21:49, skupaj popravljeno 1 krat.
MatCox napisal/-a:Zato pa jaz vztrajno čakam na OSD. Če nisi ptičje sorte, ampak bolj žabje(mislim na perspektivo, ne na Ljubljančane!!), imaš lahko kar hude težave z orjentacijo. Zato pa pravim, da je trening okoli glave še najbolj varen... Za daljše polete(do bolj oddaljene lokacije) je dobro imeti podatke o višini, smeri, hitrosti, še posebej pa podatek o smeri v katero stran se moraš vračat na startno pozicijo(home), še raje funkcijo "return to home"...Glede na Kristov avatar mislim, da on nima težav z orjentacijo iz zrakatomazslo napisal/-a:Jaz sem mislil, da je to bl enostavno vozit (na simulatorju to laufa čist drugače). Naredil sem nekaj poizkusnih letov, vendar nisem fural več kot 40% leta preko kamere, enostavno se izgubim predvsem pri obračanju. Enkrat je bil tako daleč, da je bil le še pikica in prav namučil sdem se, da sem ga spravil toliko nazaj, da sem ga srečno potem na učke spravil dol...manjka še ogromno prakse, da bi vsaj približno upal na očala peljat (zaenkrat imam monitor)...
Zakaj nisi vzel samo ir senzorjev in kabla? Ali še bolje fy-20
PS: naročen in plačan Ikarus OSD+co-pilot CPD4, zdaj pa čakam, čakam , upam, da ne na maj
Zakaj nisi vzel samo ir senzorjev in kabla? Ali še bolje fy-20Krist napisal/-a:MatCox napisal/-a:Zato pa jaz vztrajno čakam na OSD. Če nisi ptičje sorte, ampak bolj žabje(mislim na perspektivo, ne na Ljubljančane!!), imaš lahko kar hude težave z orjentacijo. Zato pa pravim, da je trening okoli glave še najbolj varen... Za daljše polete(do bolj oddaljene lokacije) je dobro imeti podatke o višini, smeri, hitrosti, še posebej pa podatek o smeri v katero stran se moraš vračat na startno pozicijo(home), še raje funkcijo "return to home"...Glede na Kristov avatar mislim, da on nima težav z orjentacijo iz zrakatomazslo napisal/-a:Jaz sem mislil, da je to bl enostavno vozit (na simulatorju to laufa čist drugače). Naredil sem nekaj poizkusnih letov, vendar nisem fural več kot 40% leta preko kamere, enostavno se izgubim predvsem pri obračanju. Enkrat je bil tako daleč, da je bil le še pikica in prav namučil sdem se, da sem ga spravil toliko nazaj, da sem ga srečno potem na učke spravil dol...manjka še ogromno prakse, da bi vsaj približno upal na očala peljat (zaenkrat imam monitor)...
PS: naročen in plačan Ikarus OSD+co-pilot CPD4, zdaj pa čakam, čakam , upam, da ne na maj
V bistvu rabiš potem samo kabelček, ker senzor ti tako in tako ostane.MatCox napisal/-a:Saj sem nekaj spraševal, pa očitno narobe razumel...Zakaj nisi vzel samo ir senzorjev in kabla? Ali še bolje fy-20
Bo pač 30gr več v frčoplanu
Drugače pa avatar je iz jadralnega letala, vendar sem bil takrat copilot (no ja, prej dodaten balast)
Bistvo OSD-ja je, da ti poleg vseh podatkov tudi kaže smer za domov. Drugače se vsakdo zgubi.
- Rok Kovačič
- Začetnik
- Prispevkov: 35
- Pridružen: 01 Mar 2010, 18:42
sam a obstajajo kakšna taka očala ki imajo domet 1 km? in pa kakšna bi to bila? če ima kdo link bi ga prosu, in a tale očala in kamera a to se kar skupaj ujame al kako?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... aff=247441
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=15124
k tole bi js ful rad mel in tut mislm kupt sam mi je 500 m dometa mal premalo ( hočm 1 km alpa 1,5 ! )
pa zanima me še če dokupiš zraven še ekran, če bi se dalo da bi na obeh gledal kje letiš, ker tele očala so baje kar zahtevna saj ko daš glavo gor mislš da greš preveč gor in porovnaš tako da je prav, amapk glih takrat ap začne padat ker si ga pač porovnal in ga strmoglaviš... no tko sm jaz razumel zakaj je to težko vozit, če ima kdo kakšne predloge za boljšo kamerco z večjim dometom bi lepo prosil!
LP
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... aff=247441
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=15124
k tole bi js ful rad mel in tut mislm kupt sam mi je 500 m dometa mal premalo ( hočm 1 km alpa 1,5 ! )
pa zanima me še če dokupiš zraven še ekran, če bi se dalo da bi na obeh gledal kje letiš, ker tele očala so baje kar zahtevna saj ko daš glavo gor mislš da greš preveč gor in porovnaš tako da je prav, amapk glih takrat ap začne padat ker si ga pač porovnal in ga strmoglaviš... no tko sm jaz razumel zakaj je to težko vozit, če ima kdo kakšne predloge za boljšo kamerco z večjim dometom bi lepo prosil!
LP
LP Rok
Nisem razumel, kaj misliš z očali in dometom...očala ti spremljajo AV signal, domet je pa odvisen od linka....Rok Kovačič napisal/-a:sam a obstajajo kakšna taka očala ki imajo domet 1 km?
LP
Lahko maš monitor in očala skupaj, pač uporabiš obe varianti ("razdeliš signal"). Samo po mojih izkušnjah je začetniku težko slediti toliko stvari hkrati in enostavno zmanjka časa, vsaj meni ga. Monitor imam na mizici komande, telemetrijo na aurori, avion pa v zraku. Zagotovo jaz preko monitorja nisem sposoben vzleteti niti pristati. Uspe mi potem nekako voziti v kolikor toliko ravnih linijah, tudi počasni obrati in na varni višini. Glede na dejstvo, da poznam teren (sem naredil na tem terenu že kar nekaj posnetkov z mini kamero), se lažje znajdem, če bi šel pa na novo lokacijo, bi bilo verjetno še slabše.
Skratka, zaenkrat sem še malo razočaran, ker sem precenil svoje sposobnosti in mi še preveč manjka, da bi v tem užival in sproščeno fural.
Najprej, za fpv letenje potrebuješ zraven standardne rc opreme (oddajnik, sprejemnik...) še AV (audio-video) sistem, ki poskrbi za brezžični prenos video in audio signala od modela do tebe. AV sistem pa sestavljajo: kamera na modelu, ki je s "kabli" povezana z AV oddajnikom na modelu, ta pa AV signal brezžično oddaja. Da boš ta signal lahko prestregel potrebuješ AV sprejemnik, ki se nahaja pri tebi in je spet preko "kablov" povezan z napravo na kateri boš lahko opazoval sliko. Te narave pa so lahko: monitor, prenosnik, video očala... Vendar če hočeš AV signal razdeliti na več naprav (monitor, snemalnik-kamera, video očala) potrebuješ video splitter ali video razdelilnik. Glede očal pa je tako, na drugem linku, ki si ga dal so FatShark AV očala, katerih posebnost je da imajo vgrajen AV sprejemnik zraven pa je še priložen AV oddajnik, tako, da ti manjka samo še kamera in ti ni potrebno kupovati še posebej AV kompleta na prvem linku. Če bi pa rad večji domet uporabi patch ali yagi anteno na AV sprejemniku ampak pazi imata usmerjeno polarizacijo, če pa še ne bo dovolj pa uporabi močnejši AV oddajnik z enako frekvenco kot jo ima sprejemnik. Ta oačala, ki sem jih opisal ni potrebno povezovati z AV sprejemnikom, ker so že interno povezane, ostala AV očala, ki pa nimajo vgrajenega AV sprejemnika pa se obravnavajo kot monitor-samo priklopiš cinch kabel ali s-video odvisno od konektorja. Sem vse skupaj opisal v celoti, da si je lažje za predstavljati, sedaj pa dovolj teh AV-jev, da ne bo imel kdor nočnih mor.Rok Kovačič napisal/-a:sam a obstajajo kakšna taka očala ki imajo domet 1 km? in pa kakšna bi to bila? če ima kdo link bi ga prosu, in a tale očala in kamera a to se kar skupaj ujame al kako?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... aff=247441
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=15124
k tole bi js ful rad mel in tut mislm kupt sam mi je 500 m dometa mal premalo ( hočm 1 km alpa 1,5 ! )
pa zanima me še če dokupiš zraven še ekran, če bi se dalo da bi na obeh gledal kje letiš, ker tele očala so baje kar zahtevna saj ko daš glavo gor mislš da greš preveč gor in porovnaš tako da je prav, amapk glih takrat ap začne padat ker si ga pač porovnal in ga strmoglaviš... no tko sm jaz razumel zakaj je to težko vozit, če ima kdo kakšne predloge za boljšo kamerco z večjim dometom bi lepo prosil!
LP
zakon je vse, kar leti po zraku
- Rok Kovačič
- Začetnik
- Prispevkov: 35
- Pridružen: 01 Mar 2010, 18:42
- Rok Kovačič
- Začetnik
- Prispevkov: 35
- Pridružen: 01 Mar 2010, 18:42
malo sem brskal po netu in naletel na ti dve zanimivi kameri:
http://cgi.ebay.com/Hitachi-DSP-600TVL- ... 2310234f30
in
http://cgi.ebay.com/650TVL-OSD-SONY-Eff ... 2eb4b97b45
http://cgi.ebay.com/Hitachi-DSP-600TVL- ... 2310234f30
in
http://cgi.ebay.com/650TVL-OSD-SONY-Eff ... 2eb4b97b45
Pri kamerah je treba biti pazljiv, da imajo karakteristike, ki odgovarjajo sistemu, ki ga uporabljaš in je napačno kar kupiti, potem pa ne gre skupaj.capo napisal/-a:malo sem brskal po netu in naletel na ti dve zanimivi kameri:
http://cgi.ebay.com/Hitachi-DSP-600TVL- ... 2310234f30
in
http://cgi.ebay.com/650TVL-OSD-SONY-Eff ... 2eb4b97b45
Skratka, moraš poznati vse elemente, ki jih pri tem uporabljaš, da ti bo delovalo, kot je treba. Če imaš analogno kamero, moraš imeti tudi prenosno pot tako, ki ti ta analogni segnal pošilja naprej, ali pa kodira v digitalni in potem na sprejemniškem delu zoped odkodira v analogni (če imaš tak monitor ali očala, lahko pa ti tudi sam monitor okodira v obliko, ki jih uporablja za prikazovanje slike). Zato je najbolje vzeti napravo od istega proizvajalca, ki ima to že vse vsklajeno. Če si pa vešč na tem področju, pa ni problema, ker boš to znal sam izbrati.