Pozdrav.
Devičnost je odvzeta.
Zvezde so se poklapale, in na terenu se je zbrala celotna mursko-štajerska delegacija. Blaž, Klemen, Jernej kot komisija, z fotoaparati, kamerami, telefoni in pametnimi komentarji, in jaz, kot voznik. Začelo se je slabo - stopil sem v pasji drek. Ker slabše ni moralo biti, sem bil z nadaljnim zadovoljen. Čoln zglisira z lahkoto, že pri zelo majhnem plinu, za 2s se pelje solidno hitro (ne pozabite - hitrost ni poanta tega modela) in na vodi izgleda zelo veličastno - kakor pravi. To sicer ne pomeni, da na kakšni tekmi ne bomo probali zadevo posiliti z 3s in konkretnim propom, ampak...prišparajmo plavanje za toplejše čase
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Okroglonos je bil po prvi vožnji popolnoma suh, po drugi je priteklo pri osi zanemarljivo malo vode. Ovinki so leni - skoraj preleni, kjub 100% odklonom krmila. Krmilo bom verjetno moral poglobiti in podalšati, turnfin bo verjetno ok, ali v bodoče celo pomanjšan. Zajem vode za hlajenje deluje abnormalno dobro, a ima svojo ceno. Predvidevam, da mi levi plovek posledično poskakuje. Zaviranja nisem opazil. Model je striman ravno, in tako tudi gre. Po končani vožnji je motor hladen, med tem ko je regulator na vrhuncu zabeležil 60°, kar pa dvomim - na otip je bil mlačen. Maksimalna moč je bila pri 23A 160W, kar pomeni, da vse komponente delujejo na minimalnih zmogljivostih. Celice so bile zbujene iz zimske hibernacije, o tem priča graf napetosti, ki je bil predsej nizek ob obremenitvi.
Na voljo vam je še nekaj slik ter video posnetek. Več informacij po želji.