Z-Hydro 1 (načrt 2.1)
Moderatorji: KlemenR, Intruder, brejker, StEEm
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
Naredil le eno plovko do zdaj, to je bilo kolikor sem imel še materiala.
Moram pa pograjat Mladi Tehnik iz BTC.ja, kupim plato na kateri piše 1,2mm, pa se mi zdi da je nekam debelejša, doma zmerim z kljunastim merilo in glej ga zlomka 1,37mm.
Tako da dokler ne zamenjam plate, bom delal na nosilcu motorja..
lp
Moram pa pograjat Mladi Tehnik iz BTC.ja, kupim plato na kateri piše 1,2mm, pa se mi zdi da je nekam debelejša, doma zmerim z kljunastim merilo in glej ga zlomka 1,37mm.
Tako da dokler ne zamenjam plate, bom delal na nosilcu motorja..
lp
Ne bo barve , v tem je point, samo premaz nitro laka in epoxy smole , mogoče bom potem z kakšno nalepko uničil style .
lp
lp
Zadnjič spremenil HyperJack, dne 28 Sep 2011, 14:32, skupaj popravljeno 1 krat.
Iz oblikovalskega vidika se mi zdita nosilca preozka.
Strehca na zgornji strani plovka je pika na i
Komaj čakam, da vidim zadevo na vodi
Žal drekca ne bo na isti valovni dolžini
Strehca na zgornji strani plovka je pika na i
Komaj čakam, da vidim zadevo na vodi
Žal drekca ne bo na isti valovni dolžini
www.okarbon.eu
Eno razmišljanje.......voda zaradi težnosti teče navzdol.Skozi en priključek jo boš spejal noter,tekla po v plašču navzdol,na drugi strani skozi priključek ven.V zgornjem delu plašča se ti bo naredil zračni žep iz stisnjenega zraka,tam ne boš imel hlajenja,vsaj 1/3 hlajenja bo neuporabna..............
AlesZ napisal/-a:Eno razmišljanje.......voda zaradi težnosti teče navzdol.Skozi en priključek jo boš spejal noter,tekla po v plašču navzdol,na drugi strani skozi priključek ven.V zgornjem delu plašča se ti bo naredil zračni žep iz stisnjenega zraka,tam ne boš imel hlajenja,vsaj 1/3 hlajenja bo neuporabna..............
Tu ima več kot težnost, na kroženje vode prste zraven hitrost modela.
Še smo živi . Počasi se dogaja, kolikor čas dopušča. Nosilec motorja je dokončan, še kje moram naredit kakšno luknjo, da se rešim teže, čeprav, tudi zdaj ni kaj pretresljivega.
Na plovkah narejene smučke, dokončno prelakirane, tudi notranjost trupa je prelakirana, ju3 ga dokončno zaprem prelakiram, potem pa končnooo vgrajevat vsoo čudo, kar pripada zdraven ...
se nadaljuje....
Pravjo, počas pa z užitko, tega načela sem tud jaz držim . Na vodo se mi ne mudi, glede na to, da imamo trenutno zunaj že 2cm snega
Na plovkah narejene smučke, dokončno prelakirane, tudi notranjost trupa je prelakirana, ju3 ga dokončno zaprem prelakiram, potem pa končnooo vgrajevat vsoo čudo, kar pripada zdraven ...
se nadaljuje....
Pravjo, počas pa z užitko, tega načela sem tud jaz držim . Na vodo se mi ne mudi, glede na to, da imamo trenutno zunaj že 2cm snega
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
Show must go ON , dela napredujejo . Trup dokončno prelakiran, karbonski nosilci dokončno privijačeni, zdej se začnejo detailni deli.
Prostor kjer bom prilepil motor, bom pred tem še ojačal z karbonom. Trenutno je ojačan del kjer bo servo motor, ter sprednji konec, in zadnji, kjer so sile ponavadi najmočnejše...
slike:
Plovke po zaključnem lakiranju
Ne to ni pršut
Nosilci servo motorja
poza 1,2,3...
Upam da ne bo nikol v takšnem položaju
Drugi teden švasanje celotne železnine
lp, Jaka
Prostor kjer bom prilepil motor, bom pred tem še ojačal z karbonom. Trenutno je ojačan del kjer bo servo motor, ter sprednji konec, in zadnji, kjer so sile ponavadi najmočnejše...
slike:
Plovke po zaključnem lakiranju
Ne to ni pršut
Nosilci servo motorja
poza 1,2,3...
Upam da ne bo nikol v takšnem položaju
Drugi teden švasanje celotne železnine
lp, Jaka