Henseleit TDR
Dobro!
Tehniko sta osvojila in bo od tu šlo samo še na bolje, bi pa priporočal, da se še malce podučita o barvnih in količinskih kontrastih, da ne bodo bolele oči.
(Google najde dosti tega na to temo)
Če samo pogledamo mali pas rdeče, ki prehaja v rumeno, je izpadlo zelo lepo, medtem ko velika rdeča ploskev "kabine" precej izstopa in kaže na nepravilno rabo barvnega in količinskega kontrasta. Torej zamenjati barvo iz rdeče v nekaj drugega, ali pa se poslužiti finte, prehoda rdeče v neko drugo...recimo prek oranžne v rumeno.
Tale kritika je dobronamerna in jo kot tako tudi jemljite.
LP Mitja
Tehniko sta osvojila in bo od tu šlo samo še na bolje, bi pa priporočal, da se še malce podučita o barvnih in količinskih kontrastih, da ne bodo bolele oči.
(Google najde dosti tega na to temo)
Če samo pogledamo mali pas rdeče, ki prehaja v rumeno, je izpadlo zelo lepo, medtem ko velika rdeča ploskev "kabine" precej izstopa in kaže na nepravilno rabo barvnega in količinskega kontrasta. Torej zamenjati barvo iz rdeče v nekaj drugega, ali pa se poslužiti finte, prehoda rdeče v neko drugo...recimo prek oranžne v rumeno.
Tale kritika je dobronamerna in jo kot tako tudi jemljite.
LP Mitja
- Priponke
-
- bode.jpg (65.06 KiB) Pogledano 3855 krat
Vem Ultralajt fora je bla tud v tem da so barve 2+ več let stare tako da tudi nimajo nevemkakšne kvalitete ... potem jih še malo rečiš in potem pride ven neki čudnga . Drugače moram pa še popravit s čopiči majhne napake od maskiranja
Pa potem ko bo lak pa gladka površina bo čista druga zgodba + dobra svetloba (sonce )
Sicer pa vaja dela mojstra
ps: drugače pa bolje da je živo rdeča da se bolj vidi v zraku, kadar je oblačno ...
Pa potem ko bo lak pa gladka površina bo čista druga zgodba + dobra svetloba (sonce )
Sicer pa vaja dela mojstra
ps: drugače pa bolje da je živo rdeča da se bolj vidi v zraku, kadar je oblačno ...
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Jaz ga tud že letim....no samo v Real Flight-u .
Eno vprašanje pa resno.
Ali so razlike med heliji v letenju in odzivnosti v simulatorju in v realnosti enake?Ker če je temu tako, potem so Avant Aurora 90, Protos 500,Logo 600 in seveda Henseleit TDR zakon.
Še posebaj TDR mi je v Real Flight-u všeč in če ga je v resnici tako dobro letet potem vam verjamem, da je vreden tega gnarja.
T-REX-i vseh velikosti in podobno se lahko skrijejo.
Eno vprašanje pa resno.
Ali so razlike med heliji v letenju in odzivnosti v simulatorju in v realnosti enake?Ker če je temu tako, potem so Avant Aurora 90, Protos 500,Logo 600 in seveda Henseleit TDR zakon.
Še posebaj TDR mi je v Real Flight-u všeč in če ga je v resnici tako dobro letet potem vam verjamem, da je vreden tega gnarja.
T-REX-i vseh velikosti in podobno se lahko skrijejo.
T-REX 700 DFC, T-REX 600 ESP, T-REX 450 V2
Futaba 14SG
Futaba 14SG
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
SOUND mašina2
http://www.youtube.com/watch?v=b5s4IZzs ... r_embedded#!
http://www.helifreak.com/showthread.php ... t=pyro+700
http://www.youtube.com/watch?v=b5s4IZzs ... r_embedded#!
http://www.helifreak.com/showthread.php ... t=pyro+700
TDR 800
Generally I can say after several test flights that the 800 size TDR brings no real advantages.
Lower speed and agility. More problems with blade flapping or boom strike. More load for the motor and if you take a stronger one you will get so much temperature under the canopy that this will cause also problems. Than you will also need more battery capacity which will rise the weight.
At the end you put a lot of unnecessary expensive things into a well running system to get less performance.
I think that the 700 size is a real good choise for everything.
Only if people like to cruise smooth with low rpm there is a reason for a 800 size version but on the other hand you can do this with the 700 version as well
Longer boom and tail shaft will be available anyway for people who wants to make there own experience but for me it is important to give my honest comment to our attempts with the TDR 800 so that people know what they can expect.
LP, Timotej
SUBSCRIBE ---> https://www.youtube.com/channel/UC8nkCBAdDMwPn-ENDuHjC1A
SUBSCRIBE ---> https://www.youtube.com/channel/UC8nkCBAdDMwPn-ENDuHjC1A
Se en video za skomine delat
http://www.youtube.com/watch?v=FYUVi6-- ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=FYUVi6-- ... r_embedded
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
TDR 800 ... čist preveč je že tale velik in okoren
http://www.youtube.com/watch?v=b5s4IZzs55k
http://www.youtube.com/watch?v=b5s4IZzs55k
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Delivery for the TDR series 2011
Reservations from: …........................................Scheduled delivery:
01.01.10 to 30.04.10 ….........................................Febr. 2011
01.05.10 to 30.06.10 ….........................................March 2011
01.07.10 to 31.08.10 ….........................................April 2011
01.09.10 to 31.10.10 ….........................................May 2011
01.11.10 until now …..............................................June 2011
Reservations from: …........................................Scheduled delivery:
01.01.10 to 30.04.10 ….........................................Febr. 2011
01.05.10 to 30.06.10 ….........................................March 2011
01.07.10 to 31.08.10 ….........................................April 2011
01.09.10 to 31.10.10 ….........................................May 2011
01.11.10 until now …..............................................June 2011
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Jao... tipi se hecajo, v današnjem času imet tako dolge roke dobave... če imaš toliko naročil, ali povečaš zmogljivosti ali najdeš kooperante, sicer se sigurno en del strank obrne drugam.
V današnjem času je mesec do dva še sprejemljiva čakalna doba.
p.s. kako pa je z rezervnimi deli, če še helijev ne morejo zagotoviti?
V današnjem času je mesec do dva še sprejemljiva čakalna doba.
p.s. kako pa je z rezervnimi deli, če še helijev ne morejo zagotoviti?
lp Melly
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Melly gre se za to da je Jan sam doma ima delavnico in svašta od mašin ... tip je stručko in dela najkvalitetneje, kar je najbolj važno! Ni to neko štancanje ala Align itd....
Že od nekdaj je to družinska firma ... je skonstruiral že kar nekaj Henseleitov tko da ve kaj dela. Njemu gre dovolj dobro, koliko proda ne vem cifre, za sebe in druge očitno dovolj.
Verjemi mi da imajo nemci dovolj naštudirano tole.
Kolikor sem imel že nekaj stika z njem je res pošten in zrihta kakor reče ni noben nategun, kar je sploh važno ...
Rezervni deli se dobijo ti jih pošlje iz DE v parih dneh najkasneje v enem tednu. Cene rez.delov so pa tudi normalne ter ne pretirane kakor pri Logu,JR,Shrimoku ...
Čez zimo se itak ne leti ali pa si kaj drugega naštimaš tako da ni panike spomlad bo kmalu tu, potem pa samo še akcija
ps:
Kvaliteta se plača , tko kot pri avtih
Že od nekdaj je to družinska firma ... je skonstruiral že kar nekaj Henseleitov tko da ve kaj dela. Njemu gre dovolj dobro, koliko proda ne vem cifre, za sebe in druge očitno dovolj.
Verjemi mi da imajo nemci dovolj naštudirano tole.
Kolikor sem imel že nekaj stika z njem je res pošten in zrihta kakor reče ni noben nategun, kar je sploh važno ...
Rezervni deli se dobijo ti jih pošlje iz DE v parih dneh najkasneje v enem tednu. Cene rez.delov so pa tudi normalne ter ne pretirane kakor pri Logu,JR,Shrimoku ...
Čez zimo se itak ne leti ali pa si kaj drugega naštimaš tako da ni panike spomlad bo kmalu tu, potem pa samo še akcija
ps:
Kvaliteta se plača , tko kot pri avtih
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Jap, samo, če ratajo čakalne dobe predolge, se stranke obrnejo drugam, kratke čakalne dobe vplivajo pozitivno na povpraševanje, dolge pa ne.
"Kuj železo dokler je vroče!"...
Nikakor nisem dvomil v kvaliteto, vendar, če ima toliko naročil, da jih komaj v 6 mesecih naredi, potem tudi nekega viška časa za novosti nima.
Enak problem je imel MSH, potem je pa z 2 letno zamudo dal ven 450tko, ko je bilo že prepozno...
Sicer pa komaj čakam, da jih dobite in se kje srečamo. Lahko naredimo srečanje v začetku marca pri nas.
"Kuj železo dokler je vroče!"...
Nikakor nisem dvomil v kvaliteto, vendar, če ima toliko naročil, da jih komaj v 6 mesecih naredi, potem tudi nekega viška časa za novosti nima.
Enak problem je imel MSH, potem je pa z 2 letno zamudo dal ven 450tko, ko je bilo že prepozno...
Sicer pa komaj čakam, da jih dobite in se kje srečamo. Lahko naredimo srečanje v začetku marca pri nas.
lp Melly
Seveda ... mogoče igra nemec tudi malo na to vlogo da ga nima vsak ... tko kot ferrari ki ima čakalne dobe ali pa kaj podobnega.
So pa testirali sedaj 800ko pa so ugotovili da to ni to ... ni ne hiter, manj okreten, težji itd.
Tko da mislem da je TDR kar zadetek v polno , težko bo že kaj novega pogruntat hehe
Lahko se dobimo spomladi 2 prideta v maju eden pa v juniju
So pa testirali sedaj 800ko pa so ugotovili da to ni to ... ni ne hiter, manj okreten, težji itd.
Tko da mislem da je TDR kar zadetek v polno , težko bo že kaj novega pogruntat hehe
Lahko se dobimo spomladi 2 prideta v maju eden pa v juniju
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Fino je, da imaš lahko kontakt s proizvajalcem, se da zmenit za kakšne posebnosti s prve roke dobiš informacije o kakšnih fintah. Je bolj fleksibilno v odnosu stranka-proizvajalec. Podobno je bilo z Weiershäuserjem (EMHW), ki je delal super modele akrobatskih dvokrilcev, tudi drage, ampak si vedel, zakaj plačaš. Je tudi bila dolga čakalna doba (ca. 1-2 meseca). Ampak kaj se je zgodilo - ded se je utrudil od prenatrpanosti naročil, ko je tudi delal vse v glavnem sam, prodal firmo, zdaj pa je tisti vtis vrhunske kvalitete in ekskluzivnosti z novim lastnikom izzvenel, začeli so delati manjše modele, bolj napol makete, ARF itd., skratka bolj povprečno zdaj zgleda vse skupaj.
To je nevarnost takšnih one man band firm, da direktor-razvojnik-delavec-kontrolor kvalitete v eni osebi enostavno pregori.... Zato hitro nabavit, kdor misli, preden si Henseleit premisli
To je nevarnost takšnih one man band firm, da direktor-razvojnik-delavec-kontrolor kvalitete v eni osebi enostavno pregori.... Zato hitro nabavit, kdor misli, preden si Henseleit premisli
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358