YAK 55 3D za vsak žep
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Ja, ja, ta pa je velik, se mu pa že lahko reče model . Pogon pa: na 2S bi za silo šlo, na 3S bo pa kar tapravo.
A sploh obstaja tako velik, komercialni elektro pogon, da bi tole solidno peljal? Hacker ima v ponudbi dokaj velike motorje. Ampak bi bilo najbrž premalo. Največji je deklariran za 15KW, dajejo jih pa na 3metrske modele.
Koliko je leteča masa tako velikega modela?
Lp,klemen
A sploh obstaja tako velik, komercialni elektro pogon, da bi tole solidno peljal? Hacker ima v ponudbi dokaj velike motorje. Ampak bi bilo najbrž premalo. Največji je deklariran za 15KW, dajejo jih pa na 3metrske modele.
Koliko je leteča masa tako velikega modela?
Lp,klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Mah fantje , čeprav sem nor na velike modele, sem pa pri akrobatih prišel do zaključka, da je ta prava mera nekje okoli 3m čez krila.
Ko akrobat preseže 2m čez krila, po navadi že orenk zgleda in tudi zelo dobro leti, potem pa večji kot je boljše je ( dokler zadostujejo motorji tja do nekje malo čez 200ccm in je razpon pod 3,5m).
Nad 3,5 m pa akrobati postanejo na pogled okorni in počasni, tako da vse postane bolj stvar prestiža, kot resničnega užitka pri letenju, ki ga TA, zlata sredina, sigurno zagotavlja
No še zmeraj je pa super pogledat takole mrcino pa tudi vsa čast tistemu, ki se loti take gradnje
Ko akrobat preseže 2m čez krila, po navadi že orenk zgleda in tudi zelo dobro leti, potem pa večji kot je boljše je ( dokler zadostujejo motorji tja do nekje malo čez 200ccm in je razpon pod 3,5m).
Nad 3,5 m pa akrobati postanejo na pogled okorni in počasni, tako da vse postane bolj stvar prestiža, kot resničnega užitka pri letenju, ki ga TA, zlata sredina, sigurno zagotavlja
No še zmeraj je pa super pogledat takole mrcino pa tudi vsa čast tistemu, ki se loti take gradnje
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Cena je vedno vprašljiva in pogojena s tem koliko kdo sam naredi in koliko kupi, koliko se pri modelu igraš z detajli oz koliko gre zgolj za letalne užitke. Tukaj je treba ostro ločiti tiste ki raje letajo in so jim letalne lastnosti v prvem planu in tiste, ki modelarijo in jim je veliko do tega, da je model opremljen z detajli, ki ne vplivajo bistveno na letenje, so pa paša za oči. Zelo je odvisno tudi, kako vložek svojega dela pri tem ovrednotiš.saMx napisal/-a:Je kaj znano na koliko naraste cena (približno) takega modela, ki je pripravljen za let?
Realno pa cena raste z razponom kril.......na kvadrat
Konkretno sem pa pri nemcih že večkrat videl napisane vrednosti za določen model v taki višini, da bi ocenil, da gotov model vrednotijo nekako z 1,5- 2 kratnikom tega, kar je v model vgrajeno (upoštevaje, da gre za ARF modele, saj v primeru akrobatov, je gradnja iz nule bolj eksotika, saj je za dobro obvladovanje akrobatskega modela potrebno več časa prebiti na letališču, kot v delavnici).
Po tej formuli ima en 3 metraš, takole na hitro, vrednost cca 5000 eur in več, samo tale, ki nam ga je dal Uroš za zobat, je krepko večji
Ampak z debato smo sedaj malo zašli, od žepu najbolj prijaznih, do žepu najbolj neprijaznih
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Brane, hvala za razlago.Brane napisal/-a:Cena je vedno vprašljiva in pogojena s tem koliko kdo sam naredi in koliko kupi, koliko se pri modelu igraš z detajli oz koliko gre zgolj za letalne užitke. Tukaj je treba ostro ločiti tiste ki raje letajo in so jim letalne lastnosti v prvem planu in tiste, ki modelarijo in jim je veliko do tega, da je model opremljen z detajli, ki ne vplivajo bistveno na letenje, so pa paša za oči. Zelo je odvisno tudi, kako vložek svojega dela pri tem ovrednotiš.saMx napisal/-a:Je kaj znano na koliko naraste cena (približno) takega modela, ki je pripravljen za let?
Realno pa cena raste z razponom kril.......na kvadrat
Konkretno sem pa pri nemcih že večkrat videl napisane vrednosti za določen model v taki višini, da bi ocenil, da gotov model vrednotijo nekako z 1,5- 2 kratnikom tega, kar je v model vgrajeno (upoštevaje, da gre za ARF modele, saj v primeru akrobatov, je gradnja iz nule bolj eksotika, saj je za dobro obvladovanje akrobatskega modela potrebno več časa prebiti na letališču, kot v delavnici).
Po tej formuli ima en 3 metraš, takole na hitro, vrednost cca 5000 eur in več, samo tale, ki nam ga je dal Uroš za zobat, je krepko večji
Ampak z debato smo sedaj malo zašli, od žepu najbolj prijaznih, do žepu najbolj neprijaznih
Se opravičujem, ker sem zašel iz teme.
Stay hungry. Stay foolish.
LP, Samo
LP, Samo
-
- Začetnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 12 Apr 2010, 18:14
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
No pa se še mal vrnimo k modelu Yak za vsak žep. Zadeva je prišla do te stopnje ko je treba počakat na opremo za nadeljevanje gradnje. Da pa nebo ta čas čakanja opreme dolgčas se bom pa lotil podvozja. Model sedaj tehta 950g
Še slike mojega ementaler yaka 155
Še slike mojega ementaler yaka 155
- Priponke
-
- yak 095.jpg (174.62 KiB) Pogledano 3393 krat
-
- yak 096.jpg (183.98 KiB) Pogledano 3393 krat
-
- Yak 094.jpg (192.83 KiB) Pogledano 3393 krat
Ja takle mamo!
- peter jelenc
- Tekmovalec
- Prispevkov: 281
- Pridružen: 01 Jan 2007, 12:42
- Kraj: dražgoše
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
yak
Zgleda kot svicarski sir
Cene pa zelo lepo narejeno bravo
Cene pa zelo lepo narejeno bravo
- peter jelenc
- Tekmovalec
- Prispevkov: 281
- Pridružen: 01 Jan 2007, 12:42
- Kraj: dražgoše