LIFE PO4 Pišite o izkušnjah z njimi
Moderatorji: KlemenR, Intruder
LIFE PO4 Pišite o izkušnjah z njimi
LIFE SO ZAKON
Uporabljam celice 123 in sicer 2+2+2 v tekmovalnem čolnu . Leti ko vrag pa še elekrike mi na koncu teka ostane za 1.5 minute . Če ji pustiš tri mesece napolnjene se praktično nič ne izpraznijo daš jih v model in gas.
Imam pa tudi najnovejšo izkušnjo is Bohinja , ko sem čolen potopil in je bil 18 ur pod vodo preden ga je Gašper stavhal . Pazi to celice so imele 3.6V skupne napetosi namesto 10.2V en parček je imel 0.7V , torej bi morale biti totalno fuč ker naj nebi imele manj kot 2V na celico . Pazi to , polnilec (ultra duo 40) ni hotel filat ker je zaznal prenisko napetost zato sem ga nastavil da polni NICA in pol je po kakšnih 10min dovolj dvignil napetost , da sem potlej nastavil polnjenje na LIFE in je šlo vse normalno . Medtem sem osušil servo ,regler in sprejemnik imam zalit z posebnim silikonom .Očistil volka ki se je nabral na kontaktih ker je tekel čez njih tok . Pol pa celice notr in čoln spet leti ko strela . Potop je praktično minil brez škode za model ,elektroniko in celice .
Trpel je samo ponos ,ker sem v devetih letih dirkanja prvič potopil čoln.
Tolk o LIFE ,pa lp Aleš
_________________
Uporabljam celice 123 in sicer 2+2+2 v tekmovalnem čolnu . Leti ko vrag pa še elekrike mi na koncu teka ostane za 1.5 minute . Če ji pustiš tri mesece napolnjene se praktično nič ne izpraznijo daš jih v model in gas.
Imam pa tudi najnovejšo izkušnjo is Bohinja , ko sem čolen potopil in je bil 18 ur pod vodo preden ga je Gašper stavhal . Pazi to celice so imele 3.6V skupne napetosi namesto 10.2V en parček je imel 0.7V , torej bi morale biti totalno fuč ker naj nebi imele manj kot 2V na celico . Pazi to , polnilec (ultra duo 40) ni hotel filat ker je zaznal prenisko napetost zato sem ga nastavil da polni NICA in pol je po kakšnih 10min dovolj dvignil napetost , da sem potlej nastavil polnjenje na LIFE in je šlo vse normalno . Medtem sem osušil servo ,regler in sprejemnik imam zalit z posebnim silikonom .Očistil volka ki se je nabral na kontaktih ker je tekel čez njih tok . Pol pa celice notr in čoln spet leti ko strela . Potop je praktično minil brez škode za model ,elektroniko in celice .
Trpel je samo ponos ,ker sem v devetih letih dirkanja prvič potopil čoln.
Tolk o LIFE ,pa lp Aleš
_________________
ERJAVEC TEAM
A imaš kakšen LiFe paket?8pac napisal/-a:dobr sej razlike ni velike sam ti pr isti kapaciteti pa istm c faktorju da več ven lipo
Jaz primerjam 7s2300 Life in 6s2650 30 kitajski lipo in v teži ni razlike, v Cjih tudi ni, v ceni, če vse sešteješ, poštnino, ddv, (life dobim po 7,5e v SLO) tudi ne.
LiFe polneš z 10A, kitajske lipote pa z 5A.
Kitajski lipoti zdržijo nekje max 100 ckilov, LiFe pa ...
lp Melly
Da malo razložim zadevo
Čolnarji imamo za experta dovoljene 2S li po max 450g kar je 7.4V ali
3S2P LIFE 10.2V .
Za LIPO potrebujemo motorje z 4000-5000kv , ker je čoln v taki konfiguraciji prelahek (min 1KG) moramo seboj voziti še utež.
Če daš notr LIFE ostane motor od prej cca3600kv ,paket je za cca 60g lažji od 7-NMH nimamo nobenih problemov pri teži pa še pokati nemore nič . Edini problem je da LIFE nekateri zaradi velikosti ne spravijo notr .
Moje LIFE lako polnim z 23A kar pa polnilci ne zmorejo zato jih polnim z 10A pa so nakoncu samo malo mlačni . Pri praznjenju v čolnu so po 6min teka (gas skoraj ves čas na polno) mlačni cca 30 stopinj (NMH 60 stopinj ), pred tekom pa jih ni potrebno ogrevati kot LIPO ali NMH da leti že na štartu .
Pri LIFE z kapaciteto 4600mAh mi ostane po teku cca 1000mAh še notr . Večjega propa gor dat nima smisla ker je že sedaj čoln prehiter in je zelo težko vodliv .
Za avijončke pa uporabljam LIPO ker so lažji in nimam nobenih omejitev ker pač ne tekmujem z njimi
Pa še nekaj o LIFE niso občutljivi na prepolnjenje (lako jih samo uničiš), ni jih nujno vsakič balansirati, ne morejo pokat , lakho jih razdreš pa smo malo zadiši iz njh in ne eksplodirajo če jih vržeš v vodo , ciklov pa naj bi zdržali 2000 tisoč ?
Zanimivost utrgani amerikanci jih polnijo tako da jih za 10s direktno priklopijo na akumulator , preprosto prisloni malce daljše kable na aku šteje do 10 in spusti , pol pa v avijon in gas.
LP Aleš
Čolnarji imamo za experta dovoljene 2S li po max 450g kar je 7.4V ali
3S2P LIFE 10.2V .
Za LIPO potrebujemo motorje z 4000-5000kv , ker je čoln v taki konfiguraciji prelahek (min 1KG) moramo seboj voziti še utež.
Če daš notr LIFE ostane motor od prej cca3600kv ,paket je za cca 60g lažji od 7-NMH nimamo nobenih problemov pri teži pa še pokati nemore nič . Edini problem je da LIFE nekateri zaradi velikosti ne spravijo notr .
Moje LIFE lako polnim z 23A kar pa polnilci ne zmorejo zato jih polnim z 10A pa so nakoncu samo malo mlačni . Pri praznjenju v čolnu so po 6min teka (gas skoraj ves čas na polno) mlačni cca 30 stopinj (NMH 60 stopinj ), pred tekom pa jih ni potrebno ogrevati kot LIPO ali NMH da leti že na štartu .
Pri LIFE z kapaciteto 4600mAh mi ostane po teku cca 1000mAh še notr . Večjega propa gor dat nima smisla ker je že sedaj čoln prehiter in je zelo težko vodliv .
Za avijončke pa uporabljam LIPO ker so lažji in nimam nobenih omejitev ker pač ne tekmujem z njimi
Pa še nekaj o LIFE niso občutljivi na prepolnjenje (lako jih samo uničiš), ni jih nujno vsakič balansirati, ne morejo pokat , lakho jih razdreš pa smo malo zadiši iz njh in ne eksplodirajo če jih vržeš v vodo , ciklov pa naj bi zdržali 2000 tisoč ?
Zanimivost utrgani amerikanci jih polnijo tako da jih za 10s direktno priklopijo na akumulator , preprosto prisloni malce daljše kable na aku šteje do 10 in spusti , pol pa v avijon in gas.
LP Aleš
ERJAVEC TEAM
- reaktor250
- Razpravljalec
- Prispevkov: 132
- Pridružen: 12 Maj 2008, 16:11
- Kraj: ljubljana
Ima mogoče kdo podatke kakšen pa je padec napetosti pri tej amperaži (120A)? Dobri lipo 6S 22XX mAh držijo okoli 3,5V na celico, se pravi napetost okoli 84% nazivne.Melly napisal/-a:Pojasni!8pac napisal/-a:ubistvu je lipo še vedno mau bol močen
2300 mAh LiFe 60A konstantno (26C) in 120A v špicah (52C) sploh ni tako malo.
p.s. če koga zanimajo life A123 2300mAh - ZS.
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor