Star pregovor pravi; Najprej skoči, šele nato reci hop.
Lotil si se izdelave flex osi, šele potem iščeš informacije. Mislim, da moraš obrniti vrstni red.
Pri eksplozijskih motorjih se uporablja pletenica 1/4' (6,35mm). Bili so tudi poskusi z 5mm osjo, vendar so bili večni problemi.
Okoli vpetja, mazanja, tekalnih površin, fiksiranja izhodnega dela je kar nekaj teorij.
1. VPETJE med osjo in motorjem:
-v rabi sta dva principa in to z t.i. ekspanzijsko sklopka in os stisnjena v 5mm kvadrat.
Sam bolj zagovarjam sistem z kvadratom, ker ne prihaja do oxialnih sil in posledično pritiska na ležaje motorja
2. TEKALNA površina osi v cevi in mazanje:
V glavnem se v vodilno cev vstavi primerna teflonska cevka in je mazanje skoraj nepotrebno. V nasprotnem primeru obvezno mazanje, saj je naleganje osi na mesing cev.
3. FIKSIRANJE pletenice in izstopne osi.
V praksi se uporablja lepljenje z LOCTITE lepili in srebrni lot.
Kateri sistem je boljši je stvar debate.
Drsni ležaji so vgrajeni samo v ''strutu'', drugje se jih ne uporablja.