Align T-REX 450
viewtopic.php?t=35795&highlight=
Tudi tole ni slabo... mene še vedno "muči" ec135... enkrat, protosa oblečt...
Tudi tole ni slabo... mene še vedno "muči" ec135... enkrat, protosa oblečt...
lp Melly
Kvaliteta teh krakov ni ravno za hvalit. Za kako scale letenje bo, kaj več pa že grd pogled skrivi. Konstrukcija sama je žal ena slabših. No, za to ceno je v redu...Melly napisal/-a:viewtopic.php?t=35795&highlight=
Tudi tole ni slabo... mene še vedno "muči" ec135... enkrat, protosa oblečt...
Pozdrav!
Sem začetnik v heli sceni. Imam t-rex 450 SE GF od aligna. Sedaj pa me zanima sledeče:
Ko je heli v hooveringu mi ga vedno malenkost obrača v desno (yaw), tako, da ga moram vedno popravljat v levo!! Kaj lahko spremenim, da se to ne bi dogajalo!!! Glede na to, da še nikdar nisem v živo videl nobenega letet me še zanima, če je normalno, da heli pri hitrem povečanju gasa prav tako malenkost (45°) zavrtiti v levo. Gyro pa je futaba 401 + futaba S9257!
Hvala za odgovore!!
Sem začetnik v heli sceni. Imam t-rex 450 SE GF od aligna. Sedaj pa me zanima sledeče:
Ko je heli v hooveringu mi ga vedno malenkost obrača v desno (yaw), tako, da ga moram vedno popravljat v levo!! Kaj lahko spremenim, da se to ne bi dogajalo!!! Glede na to, da še nikdar nisem v živo videl nobenega letet me še zanima, če je normalno, da heli pri hitrem povečanju gasa prav tako malenkost (45°) zavrtiti v levo. Gyro pa je futaba 401 + futaba S9257!
Hvala za odgovore!!
LP, Andrej
Gyro imaš narobe nastavljen... Poišči po forumu. Rep mora biti fiksen, če mu ne daš nobene komande.
Lahko, da imaš gyro v "normal mode" ne v "heading hold", preberi navodila.
V "normal" načinu (gain v -%), v "HH" načinu (gain v +%).
Pa še to, heliju ne večaš "gasa" med letnjem temveč spreminjaš kot na rotorjih (pitch). "gas" je fiksen (mogoče par procentov večji pri max in min pitchu - V krivulja).
Lahko, da imaš gyro v "normal mode" ne v "heading hold", preberi navodila.
V "normal" načinu (gain v -%), v "HH" načinu (gain v +%).
Pa še to, heliju ne večaš "gasa" med letnjem temveč spreminjaš kot na rotorjih (pitch). "gas" je fiksen (mogoče par procentov večji pri max in min pitchu - V krivulja).
lp Melly
Jaz sem še vedno mnenja, da je bolje se učiti leteti s tako krivuljo pitcha kot boš potem letel, se pravi v centru ročica 0 pitch, dol - pitch, gor + pitch.zosek napisal/-a:Verjetno se ne učit hoovrat z "V" krivuljo, tako da se mu tudi "gas" spreminja.
Lahko imaš konstanten "gas" ni potreben V.
Nastaviš si en način letenja-"flight mode" za zagon helija (ročica dol 0 pitch, 0 gasa, v centru 0 pitch normalen gas, gor +pitch normalen gas), potem pa preklopiš...
Ker potem je veliko težje preiti iz ene navade v drugo.
Zaradi nastavitev, da je v centru ročice nekje 3-4 stopinje pitcha (tako, da heli lebdi), je šlo kar nekaj helijev v krtovo deželo. Pozabiš preklopit, greš v inverted in nimaš dovolj negativnega pitcha, pa tudi lebdiš v centru, potem se pa navadi lebdeti z ročico izz centra...
lp Melly
GYRO bom probal nastavit. Bolj slabo razumem ta navodila sem bil vedno le v avtomodelarstvu!!!
Sedaj sem nastavil na komandi:
Normal mode - throttle curve(hovering flight)
1-40%, 2-40%, 3-65%, 4-85%, 5-100%
Stunt mode (simple aerobatic flight)
1-90%, 2-85%, 3-80%, 4-85%, 5-100%
PITCH CURVE:
normal
1 (0°), 3 (+5°), 5 (+10°)
stunt
1 (-5°), 3 (+5°), 5 (+10°)
Sedaj sem nastavil na komandi:
Normal mode - throttle curve(hovering flight)
1-40%, 2-40%, 3-65%, 4-85%, 5-100%
Stunt mode (simple aerobatic flight)
1-90%, 2-85%, 3-80%, 4-85%, 5-100%
PITCH CURVE:
normal
1 (0°), 3 (+5°), 5 (+10°)
stunt
1 (-5°), 3 (+5°), 5 (+10°)
LP, Andrej
Na naslovu: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=103703 je kar dobro razdelan drift na TR 450 in GY 401.
LP
Mipo
LP
Mipo
Poceni in solidna varjanta je 401B + MKS DS480. Preverjeno drži rep za vse razen hard 3D.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... duct=10113
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=8511
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... duct=10113
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=8511
ciljal sm na ta servo
http://www.top-modeltehnik.si/HIT35083.htm
sicer gyro dobro opravlja nalogo za moje potrebe.
ima gdo izkušnje s tem servom
http://www.top-modeltehnik.si/HIT35083.htm
sicer gyro dobro opravlja nalogo za moje potrebe.
ima gdo izkušnje s tem servom
Živjo,
jermen naj bi bil toliko napet, da če eno stran poizkušaš potisniti proti drugi, naj bi prva stran prišla malo čez polovico razdalje.
Če je jermen prenapet ti lahko ob močnih sunkih pitcha poči, če pa je premalo, ti pa začne drset, kar povzroči obrabo zobkov na jermenu in kasneje tudi prenehanje delovanje zadnjega rotorja.
jermen naj bi bil toliko napet, da če eno stran poizkušaš potisniti proti drugi, naj bi prva stran prišla malo čez polovico razdalje.
Če je jermen prenapet ti lahko ob močnih sunkih pitcha poči, če pa je premalo, ti pa začne drset, kar povzroči obrabo zobkov na jermenu in kasneje tudi prenehanje delovanje zadnjega rotorja.
brrrm brrrm