MPX BliZZard
Moderator: carcar
Obvezno nabavi kakih 5 parov plastičnih rokavic, drugače boš ob prstne odtise... Cyano sekundno + aktivator trgata gate. Drgač je pa treba bit natančen in hiter pri lepljenju. Aja pa vedno najprej sprobaj kose brez lepila, ko boš 100% da zadeva paše pa isti drill sam z lepilom. Navodila za sestavljanje so dobra.
Js sm s temle http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=1172
Lp vsem
Je kdo mogoče že barval blizzarda oz. elapor z eno od teh dveh barv:
https://www.cool-pc.org/productdetail.php?prodid=3926
ali
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=2425
Zanima me kako izpade? Sem namreč barval EPP z drugim, pa se je zadeva malo ukrivila..
Je kdo mogoče že barval blizzarda oz. elapor z eno od teh dveh barv:
https://www.cool-pc.org/productdetail.php?prodid=3926
ali
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=2425
Zanima me kako izpade? Sem namreč barval EPP z drugim, pa se je zadeva malo ukrivila..
Če še nisem prepozen, bi ti svetoval čim bolj žive barve.
Model se hitro skrije, sploh v slabšem vremenu.
Različen vzorec na zgornji in spodnji strani kril prav tako olajša orientacijo.
Kakšno imaš pa kaj drobovje?
Sam ga gonim z 11x7 propelerjem, Turnigy 35-42C 1100KV in 3S lipotko. Potegne pa malo čez 40A pri polni bateriji.
Model se hitro skrije, sploh v slabšem vremenu.
Različen vzorec na zgornji in spodnji strani kril prav tako olajša orientacijo.
Kakšno imaš pa kaj drobovje?
Sam ga gonim z 11x7 propelerjem, Turnigy 35-42C 1100KV in 3S lipotko. Potegne pa malo čez 40A pri polni bateriji.
Tudi jaz končujem svojega Blizzarda. Lahko si izdelate tudi lastno barvno folijo, tako da z akrilnim sprejem prebarvate prozorno mat folijo A4 za laserske tiskalnike, potem se pa folija kar nalepi. Meni se odlično obnese - barva zelo dobro drži na foliji brez posebne predpriprave.
Kakšne servomehanizme pa priporočate za rep in airlerone ?
Kakšne servomehanizme pa priporočate za rep in airlerone ?
Živjo
No pred kratkim sm postal lastnik enega sicer rabljenega, pogon je original tuning na 3s 2200. Leti zelo lepo, jadra bolj slabo - mogoèe je pretežek, ga nisem vagal. Glede pristajanja jaz vedno brez spojleronov ali flaperonov pa ni nobenega problema. Prejšnji teden sem ga še malo dodelal tako da tudi vzleti sam, nekaj sm tudi posnel, je pa s telefonom posneto zato je bolj slabo.
http://www.youtube.com/watch?v=mcKxw09sFS4
lp Roman
No pred kratkim sm postal lastnik enega sicer rabljenega, pogon je original tuning na 3s 2200. Leti zelo lepo, jadra bolj slabo - mogoèe je pretežek, ga nisem vagal. Glede pristajanja jaz vedno brez spojleronov ali flaperonov pa ni nobenega problema. Prejšnji teden sem ga še malo dodelal tako da tudi vzleti sam, nekaj sm tudi posnel, je pa s telefonom posneto zato je bolj slabo.
http://www.youtube.com/watch?v=mcKxw09sFS4
lp Roman
KEEP AWAY FROM LAND
Tule so slikice mojega Blizzarda. Kit sem izgotovil v okoli sedmih urah dela. Že prej sem izgotovil dva Blizzarda za druga modelarja.
Komentarji:
Za ta denar sigurno eden izmed hitrejših modelov bodisi na elektro ali pobočju. Z preprostimi modifikacijami se dobi res lepo površino in povečano trdnost trupa, repa in kril. Torzijsko je krilo še vedno nekoliko šibko, vendar dovolj za preprost DS ali nažiganje z dobrim kW.
Z bolj časovno zahtevnimi modifikacijami bi model lahko postal.
Za enostavne modifikacije potrebujete - dela za ca 6 - 7 ur:
- široki Aerotape raznih barv po vaši izbiri
- 10 m 1.2 mm karbonskih palčk in 1 ali 2 m 1.5 mm palčk
- karbonski profili 3 x 1 mm ali 6 x 0.5 mm po 1m ali 2m
- elastično sekundno lepilo (v mojem primeru LRP, lahko seveda tudi Zacki ali podobna lepila za gumo)
- lahki kit ali posebnji robbejev kit za penaste materiale
Za napredne modifikacije dodatno:
- 25 g stekleno tkanino
- karbonske rovinge
- epoksi smolo
- ves pribor potreben za vakumiranje
Poanta je naresti trup, krilo in rep v sendvič tehniki. Karbonske rovinge se lahko nanese na zadnji rob krila in dodatno obdela.
Pomembno je da se pred lepljenjem polovic tudi z notranje strani ojača trup. Šibka točka je ravno za koncem krila. Seveda vijaki obvezno kovinski!
Tako ojačan model bo verjetno čisto spodobno letel tudi v najbolj nemogočih razmerah. BP se ga lahko nakvihta na 1.3 kg ali celo več.
Žal mi je da nisem imel časa slikati gradnje ker se je res vse zavleklo pozno v noč, ponagajal mi je tudi servo, ki se je iz neznanega vzroka posmodil (levi).
Moj setup za pobočje:
Jadralna špica - 4 krogle (take kot so v MPX mini Foxih) z vročim lepilom
3 S 2200 mAh Lipo za napajanje in še ca 80 g svinca
3A UBEC
3 x HS56HB
R617
Zadaj vse tri krogle
Sprednji del krila in repa še dodatno za lepo definiran profil prevlečen s TESA CLEAR TAPE
Masa 950 g
Krilo je po krešu ostalo res nedotaknjeno.
Komentarji:
Za ta denar sigurno eden izmed hitrejših modelov bodisi na elektro ali pobočju. Z preprostimi modifikacijami se dobi res lepo površino in povečano trdnost trupa, repa in kril. Torzijsko je krilo še vedno nekoliko šibko, vendar dovolj za preprost DS ali nažiganje z dobrim kW.
Z bolj časovno zahtevnimi modifikacijami bi model lahko postal.
Za enostavne modifikacije potrebujete - dela za ca 6 - 7 ur:
- široki Aerotape raznih barv po vaši izbiri
- 10 m 1.2 mm karbonskih palčk in 1 ali 2 m 1.5 mm palčk
- karbonski profili 3 x 1 mm ali 6 x 0.5 mm po 1m ali 2m
- elastično sekundno lepilo (v mojem primeru LRP, lahko seveda tudi Zacki ali podobna lepila za gumo)
- lahki kit ali posebnji robbejev kit za penaste materiale
Za napredne modifikacije dodatno:
- 25 g stekleno tkanino
- karbonske rovinge
- epoksi smolo
- ves pribor potreben za vakumiranje
Poanta je naresti trup, krilo in rep v sendvič tehniki. Karbonske rovinge se lahko nanese na zadnji rob krila in dodatno obdela.
Pomembno je da se pred lepljenjem polovic tudi z notranje strani ojača trup. Šibka točka je ravno za koncem krila. Seveda vijaki obvezno kovinski!
Tako ojačan model bo verjetno čisto spodobno letel tudi v najbolj nemogočih razmerah. BP se ga lahko nakvihta na 1.3 kg ali celo več.
Žal mi je da nisem imel časa slikati gradnje ker se je res vse zavleklo pozno v noč, ponagajal mi je tudi servo, ki se je iz neznanega vzroka posmodil (levi).
Moj setup za pobočje:
Jadralna špica - 4 krogle (take kot so v MPX mini Foxih) z vročim lepilom
3 S 2200 mAh Lipo za napajanje in še ca 80 g svinca
3A UBEC
3 x HS56HB
R617
Zadaj vse tri krogle
Sprednji del krila in repa še dodatno za lepo definiran profil prevlečen s TESA CLEAR TAPE
Masa 950 g
Krilo je po krešu ostalo res nedotaknjeno.
www.lipo.si
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Da tema ne zamre, bom še malo dodal svoj pisker...
Odločil sem se za nakup MPX Blizzarda. Po posvetu, da se zadeva lahko fino ojača s karbonom, mi je bilo še toliko bolj interisantno začeti z gradnjo modela.
CF profil širine 8mm in debeline 1mm po celotni dolžini repa;
Steklena tkanina 49g in 120g za notranjost trupa;
CF palčke 2mm po zunanjosti trupa;
Danes sem uspel s proxonam poglobiti utore za CF profil, na obeh polovicah seveda....
Poskrbljeno za dihala in oči...
Poglobljevanje utorov...
Utori poglobljeni...
Profil se lepo prilega v utor...
Še spodnja stran...
Zaključek na začetku, pri krilih...
In na koncu repa, ker bom uporabil samo en servo, sem profil malo podaljšal, pride do prostora, kjer se namontira še drugi servo. Lahko bi ga podaljšal do konca, pa mi ni takoj kapnilo v bučo ...
Enak profil je dobil še nos plus malo steklene tkanine.
Lahko bi ojačal celotno notranjost, pa mi je spet prepozno kapnilo...
Ampak mislim, da tudi to ne bo švoh. Tkanina je od začetka kjer nalegajo krila pa do konca notranjega prostora...
Toliko za danes, nadaljujem jutri.
Lp, Matej
Odločil sem se za nakup MPX Blizzarda. Po posvetu, da se zadeva lahko fino ojača s karbonom, mi je bilo še toliko bolj interisantno začeti z gradnjo modela.
CF profil širine 8mm in debeline 1mm po celotni dolžini repa;
Steklena tkanina 49g in 120g za notranjost trupa;
CF palčke 2mm po zunanjosti trupa;
Danes sem uspel s proxonam poglobiti utore za CF profil, na obeh polovicah seveda....
Poskrbljeno za dihala in oči...
Poglobljevanje utorov...
Utori poglobljeni...
Profil se lepo prilega v utor...
Še spodnja stran...
Zaključek na začetku, pri krilih...
In na koncu repa, ker bom uporabil samo en servo, sem profil malo podaljšal, pride do prostora, kjer se namontira še drugi servo. Lahko bi ga podaljšal do konca, pa mi ni takoj kapnilo v bučo ...
Enak profil je dobil še nos plus malo steklene tkanine.
Lahko bi ojačal celotno notranjost, pa mi je spet prepozno kapnilo...
Ampak mislim, da tudi to ne bo švoh. Tkanina je od začetka kjer nalegajo krila pa do konca notranjega prostora...
Toliko za danes, nadaljujem jutri.
Lp, Matej
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Danes sem model dokončno izgotovil, sprememba je tudi v spodnji letvici, katera sedaj sega v celoti od konca repa pa do nosu.
6mm CF palčka še na vsako polovico- 5min epoxy in kosmiči...
Servo, dovolj prostora je tudi za podaljšek servo kabla...
Profil po celotni spodnji dolžini...
Zadnji test komponent pred združitvijo obeh polovic...
Brušenje plastičnih delov iz notranje strani, prav tako je fino pobrusiti podlago na katero se bodo le ti lepili...
Po leplenju polovic in plastičnih delov sledi rezanje stranskih odprtin za odvod zraka...
Rep je zgoraj ojačan z 3mm profilom debeline 1mm, letvica je za nekaj cm daljša od predvidene dolžine plus nekoliko krajša letvica enako vdelana v sam rep, spodaj 2mm palčka serijsko je 1,5mm steklena...
Polimano s tesa ojačanim trakom...
Višina ojačana s CF letvico, brušenje robov ne uide...
Polovici se lepo prilegata, zunanjost 2mm CF palčka...
Barvna shema, identična kot spodnja stran krila. aero trak...
Leplenje zunanje strani z aero trakom...
Esc, potrebno je skrajšati kable, če je outrunner je treba paziti na kable motorja, da se ne dotikajo motorja...
Za danes je to to, jutri pride še spiner in pa same nastavitve hodov...
Lp, Matej
6mm CF palčka še na vsako polovico- 5min epoxy in kosmiči...
Servo, dovolj prostora je tudi za podaljšek servo kabla...
Profil po celotni spodnji dolžini...
Zadnji test komponent pred združitvijo obeh polovic...
Brušenje plastičnih delov iz notranje strani, prav tako je fino pobrusiti podlago na katero se bodo le ti lepili...
Po leplenju polovic in plastičnih delov sledi rezanje stranskih odprtin za odvod zraka...
Rep je zgoraj ojačan z 3mm profilom debeline 1mm, letvica je za nekaj cm daljša od predvidene dolžine plus nekoliko krajša letvica enako vdelana v sam rep, spodaj 2mm palčka serijsko je 1,5mm steklena...
Polimano s tesa ojačanim trakom...
Višina ojačana s CF letvico, brušenje robov ne uide...
Polovici se lepo prilegata, zunanjost 2mm CF palčka...
Barvna shema, identična kot spodnja stran krila. aero trak...
Leplenje zunanje strani z aero trakom...
Esc, potrebno je skrajšati kable, če je outrunner je treba paziti na kable motorja, da se ne dotikajo motorja...
Za danes je to to, jutri pride še spiner in pa same nastavitve hodov...
Lp, Matej