![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Kdaj pa bo to konec.
![:kronik:](./images/smilies/m_030.gif)
Me že zanima kakšen motor bo imela tale zverinica.
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderator: akodrun
Tko ko si ti dajal slike tvojih ECOtov?... mater si siten!zagijager napisal/-a:Dodajte kakšno sliko, da malo vidimo.
Verjetno bo motor marine izvedba. Ali ?raktivec napisal/-a: Pogon?
- RS Ultra agregat z 400 bhp pri 5.800 min-1
- ZF reduktor-menjalnik 1,58
- MSA površinsko tunelski pogon
- prop Bravo1 ali Maximus okrog 26 pitch, tu bo še nekaj testov.
...
brejker napisal/-a: Z motorjem bom težko določal težišče. Vem, a trenutno to ni moja največja skrb![]()
Ćoln bi "letel" bolj ali manj samo naravnost.
Če bi se prekucnil: so rešilni in zasilni izhodi-prijemi.
Zgledujem se po A in S klasi hidroplanov. Vgrajene imajo 2 do 2.5 litrske avto motorje. Le da bi ga gradil zase in za sopotnika, bil bi širši-kar po drugi strani zmanjša možnosti prevraćanja a k temu pripomore tudi turnfin.
štirje meseci so že minili... kakšni so rezultati- je svetovna navtična industrija že na nogah???raktivec napisal/-a:Tale bo nekaj med mono in hidro.
Ravno smo nanesli Ledaskin-forlaminat in trenutna masa je 60 kg.
Hec bo izdelan iz quadriax steklene tkanine z jekleno žičko v pramenu. Tkanina ima identične lastnosti kot kevlar/steklo, laminat pa je nekaj lažji.
Za polnilo bo polimerna Atlas pena. Podobna je Rohacelu, le da je bolj kompaktna-70 kg/m3.
Laminiran bo po infuzijskem postopku.
Za dobre drsne lastnosti ima na dnu trupa smučko-pad kell.
Pogon?
- RS Ultra agregat z 400 bhp pri 5.800 min-1
- ZF reduktor-menjalnik 1,58
- MSA površinsko tunelski pogon
- prop Bravo1 ali Maximus okrog 26 pitch, tu bo še nekaj testov.
- končna masa čolna brez tekočin in potnikov 1.400 kg, kar je za okroglo tono manj od ami konkurence!!!
- poraba? Na polno 60-80 l/h, med križarjenjem z 70 km/h pod 30 l/h, verjetno okrog 25 l/h
- končna hitrost? Okrog 130 km/h, odvisno od Chine walkinga
- razmerje masa/Hp je 4, kar je na nivoju dirkalnih P1 čolnov.
- doseg ob potovalni hitrosti z 250 l goriva bo nad 600 km!
Prostora bo:
- postelja v kljunu 2x2,2 m
- postelja pod kokpitom 1,9x1,4m
- kokpit 2,4x2 m
- wc 1,2x1 m z umivalnikom in tušem
- kuhinja z štedilnikom na dva gorilnika, hladilnikom, mikrovalovko in 1,5 m predalnikom. V kuhinji bo stojne višine 1,78 m, spredaj manj.
V glavnem bo nekaj novega v stilu mojih modelov.
Od čolnička pričakujemo naslednje bonuse:
- ne bo ga treba skladiščit v marini - 2.000 do 3.500 evrčkov letno
- poraba goriva 4-6 krat manjša od enako hitre enako velike konkurence.
- bivalnega prostora kot v 13 m konkurenci.
Na vodi bo čez kaka dva meseca, izgledal bo pa tako nekako.
legenda napisal/-a:štirje meseci so že minili... kakšni so rezultati- je svetovna navtična industrija že na nogah???