![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Od Gupija, ki ga poznamo, je pri tem modelu ostala le še barva in spodnja kontura kabine...
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Trup je "standardni" karbonski od URAN8, (nekateri ga imate) ki je podaljšan v predelu med odprtino za kabino in prednjim robom krila za 3 cm in je spredaj odrezan za turbo spiner 38mm premera. S tem se dobi povečan prostor za Lipete, motor in krmilnik. Trup je "bombenfest" in s tem mislim na prednji del, kot tudi na cevast nosilec repnih površin.
Krilo in repne površine so stiro/balza sendvič konstrukcija s karbonskim nosilcem. Krilo je enodelno, zaradi prihranka na masi, ki nastane zaradi bajonetov in ostale navlake, ki jo zahteva deljivo krilo. V avtu imam dovolj placa, tako da ne bo nobenih težav.
Profili so variacija na temo AG od Marka Drele.
Tokrat sem se izjemoma odločil za V rep in sicer iz enega preprostega razloga... odpornost na poškodbe pri morebitnih ponesrečenih pristankih.
No, pa še nekaj gabaritov:
Razpetina krila: 2400 mm
Površina krila: 41,6 dm2
Vitkost krila: 13,8
Dolžina: 1177 mm
Vzletna masa: 1200 g