Align T-REX 450
Tukaj imaš poceni, jih lahko več naročišmongo56 napisal/-a:Veš mogoče za kak ugoden in reltivno kvaliteten alu tail set, ki bi pasal na Blade 400?
CopteX tail sete grajajo na HeliFreaku (vsaj v navezi z Blade 400), MicroHelijevi in Alignovi so pa konkretno dražji.
Hvala.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... _Tail_Unit
Lp Matej
Od Copterx-a ima naslednje pomankljivosti:
1. Vijaki, ki držijo gripe je dobro zamenjati, ker so mehki in lahko počijo, če repni blejdi pridejo v stik s tlemi.
2. Slabši ležaji, včasih so tudi novi so zaliti z loctitom. Po potrebi za zamenjati.
3. Tail slider narejen drugače kot Align-ov in dobi luft čez cca. 200 poletov, ki se da popravit, če se ti da ubadati s tem.
Copterx 20$.
Align 40 $.
Če hočeš na Copterxu zamenjati tail slider z Alignovim stane dodatnih 18$. Lahko tudi kupiš iz hobbycitija slider od HK-450 za 4$.
V glavnem, na začetku prišparaš vendar si kmalu na isti cifri kot za Align rep.
1. Vijaki, ki držijo gripe je dobro zamenjati, ker so mehki in lahko počijo, če repni blejdi pridejo v stik s tlemi.
2. Slabši ležaji, včasih so tudi novi so zaliti z loctitom. Po potrebi za zamenjati.
3. Tail slider narejen drugače kot Align-ov in dobi luft čez cca. 200 poletov, ki se da popravit, če se ti da ubadati s tem.
Copterx 20$.
Align 40 $.
Če hočeš na Copterxu zamenjati tail slider z Alignovim stane dodatnih 18$. Lahko tudi kupiš iz hobbycitija slider od HK-450 za 4$.
V glavnem, na začetku prišparaš vendar si kmalu na isti cifri kot za Align rep.
Ma kdo izkušnje s tem?
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=69296
Idealno bi bilo, če bi pasal tail shaft od Blade 400, kar pa dvomim.
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=69296
Idealno bi bilo, če bi pasal tail shaft od Blade 400, kar pa dvomim.
Neki takšnega sem imel, pa se je srečal s tlemi in sta takoj odleteli plastični ričici za premikanje lopatic (zelena). Pravtako takoj poči vijak s katerim je alu ročica pritrjena na centralni del rotorja(modro). Tega je tudi težko nastavit, da nimaš preveč lufta in zelo rad se odvije, kljub lockt...
- Priponke
-
- tail.JPG (27.9 KiB) Pogledano 3998 krat
LP
Krux
Krux
Če imaš logitech 2100 moraš najprej gyro dati v RATE MODE. To narediš tako, da v komandi znižuješ gain dokler se na gyrotu ne ugasne TL lučka. Ko si v rate modeu moraš s t.i. "trial and error" heli lebdet, pogledat kam nosi rep, pristati in premikati servo dokler ne najdeš prave točke, kjer je rep stabilen v rate modeu. Ko to nastaviš, daš v komandi nazaj v HEADING HOLD (TAIL LOCK) mode.
Hvala. Bom probal to še enkrat nastaviti.denys napisal/-a:Če imaš logitech 2100 moraš najprej gyro dati v RATE MODE. To narediš tako, da v komandi znižuješ gain dokler se na gyrotu ne ugasne TL lučka. Ko si v rate modeu moraš s t.i. "trial and error" heli lebdet, pogledat kam nosi rep, pristati in premikati servo dokler ne najdeš prave točke, kjer je rep stabilen v rate modeu. Ko to nastaviš, daš v komandi nazaj v HEADING HOLD (TAIL LOCK) mode.
Na koliko je pametno imeti nastavljen TAIL LOCK? Trenutno imam na 60% na komandi, kar je dejansko 20%.
Pa na koliko je dobro imeti nastavljen SERVO SPEED. Trenutno imam na sredini. Repni servo je LTS 3100G (v kompletu z žiroskopom).
Lp Matej
Pravi gain najdeš tako, da ga dviguješ toliko dokler ne začne rep trzati in pol ga malo znižaš ravno toliko, da ne trza več. Če ne letiš v rikverc ga lahko pustiš tudi na 60%(20%). S servo speed v bistvu nastaviš kako hitro želiš, da se ti rep zaustavi po tem ko spustiš ročico. Lahko pustiš na sredini ali karkoli nastaviš bo v redu.
Pozdravljeni,
Imam T-Rex 450 S, graupner mx-12 ter gy401. Ko prestavim ruder rocko na komandi, mi pri nekje 3/4 rocke v desno ali levo neha premikati servo motor. Limita na gy401 nimam nastimanega oziroma je nastiman na minimum, ko prestavim ruder rocko polno v desno ali levo vidim, da bi se rep lahko se malo premaknil preden bi zadel ohisje. Kje bi lahko bil problem?
Imam T-Rex 450 S, graupner mx-12 ter gy401. Ko prestavim ruder rocko na komandi, mi pri nekje 3/4 rocke v desno ali levo neha premikati servo motor. Limita na gy401 nimam nastimanega oziroma je nastiman na minimum, ko prestavim ruder rocko polno v desno ali levo vidim, da bi se rep lahko se malo premaknil preden bi zadel ohisje. Kje bi lahko bil problem?
Pozdravljeni!
Imam nekaj vprašanj glede zobniškega sklopa, ki povezuje glavni rotor.
Zanima me praktično, kakšna zračnost mora biti med pogonskim in gnanim zobnikom in kako jo določite. Sam prakticiram z lističom papirja, vendar sem opazil, da ni vseeno kakšen papir uporabim. Zaenkrat sem uporabil papir za v tiskalnik (80g/m2) in teče sorazmerno lahko, z tanjšim papirjem (npr. takšen kot je za izpis računov na blagajni) pa je stvar tekla bolj na trdo.
Druga stvar pa me zanima kako je z življensko dobo gnanega zobnika za glavni rotor. Zgodilo se mi je že, da se je v zraku odlomil zob in sledilo je strmogljavljenje. Za vzrok sumim obremenjenost pri oprijemanju zob in otrujenosti materiala. Ozobljenje je takšno kakršno je in so ga izdelali v tovarni.
Rad bi se izognil nevšečnostim in na to vplival predčasno, zato se vam za odgovore vnaprej zahvaljujem.
Lp
Imam nekaj vprašanj glede zobniškega sklopa, ki povezuje glavni rotor.
Zanima me praktično, kakšna zračnost mora biti med pogonskim in gnanim zobnikom in kako jo določite. Sam prakticiram z lističom papirja, vendar sem opazil, da ni vseeno kakšen papir uporabim. Zaenkrat sem uporabil papir za v tiskalnik (80g/m2) in teče sorazmerno lahko, z tanjšim papirjem (npr. takšen kot je za izpis računov na blagajni) pa je stvar tekla bolj na trdo.
Druga stvar pa me zanima kako je z življensko dobo gnanega zobnika za glavni rotor. Zgodilo se mi je že, da se je v zraku odlomil zob in sledilo je strmogljavljenje. Za vzrok sumim obremenjenost pri oprijemanju zob in otrujenosti materiala. Ozobljenje je takšno kakršno je in so ga izdelali v tovarni.
Rad bi se izognil nevšečnostim in na to vplival predčasno, zato se vam za odgovore vnaprej zahvaljujem.
Lp
Z originalnimi temno modrimi plastičnimi zobniki sem naletel čez 15 ur (z enim kosom), nikoli nisem uničil zobnika razen ob krešu (če nisem ugasnil motorja že v zraku).
Problem nastavljanja zobnikov je v tem, da so platični nekoliko elipsasti in moraš najti najbližjo in najbolj oddaljeno točko in nastavit zračnost nekje vmes. To pa narediš tako, da počasi vrtiš glavni zobnik in preverjaš zračnost na motornem zobniku... sam sem to delal brez papirja kar na občutek... sicer pa raje za odtenek pretrdo kot preveč zračnosti.
Problem nastavljanja zobnikov je v tem, da so platični nekoliko elipsasti in moraš najti najbližjo in najbolj oddaljeno točko in nastavit zračnost nekje vmes. To pa narediš tako, da počasi vrtiš glavni zobnik in preverjaš zračnost na motornem zobniku... sam sem to delal brez papirja kar na občutek... sicer pa raje za odtenek pretrdo kot preveč zračnosti.
lp Melly
Jaz ne uporabljam papirja, ga kar na "uho" nastavim. Montiram motor, ga zatisnem skoraj do konca (toliko da ga še lahko premikam) in premikam glavni zobnik levo desno in odmikam zobnik od motorja toliko, dokler ne slišim minimalno možno klikanje, ki nastane med zobmi glavnega in motornega zobnika. Ker glavni zobnik ni popolnoma okrogel to ponavljam dokler ni minimalna zračnost okoli celotnega zobnika. Zatisnem motor in to je to.
Je pa res, da imam Scorpion motor, ki ima zelo močne magnete in se motor ne zavrti kar tako kadar premikam glavni zobnik. Original Align motor(430L če se ne motim) se skoraj brez upora zavrti. V tem primeru je treba motor nekako držati, da se ne vrti in nastavljat.
Je pa res, da imam Scorpion motor, ki ima zelo močne magnete in se motor ne zavrti kar tako kadar premikam glavni zobnik. Original Align motor(430L če se ne motim) se skoraj brez upora zavrti. V tem primeru je treba motor nekako držati, da se ne vrti in nastavljat.
Ponavadi se to zgodi zaradi strmoglavljenja in ne zaradi obrabe materiala. Morda pa so ti vijaki od motorja popustili in se je motor malo odmaknil od glavnega zobnika.Druga stvar pa me zanima kako je z življensko dobo gnanega zobnika za glavni rotor. Zgodilo se mi je že, da se je v zraku odlomil zob in sledilo je strmogljavljenje. Za vzrok sumim obremenjenost pri oprijemanju zob in otrujenosti materiala. Ozobljenje je takšno kakršno je in so ga izdelali v tovarni.
http://www.youtube.com/watch?v=Nnud1yRK ... re=related
Trex 450 PRO
Zanimivo, enojni frame, podobni servo nosilci kot pri Protosu.
Trex 450 PRO
Zanimivo, enojni frame, podobni servo nosilci kot pri Protosu.
lp Melly