Še malo mojih slikc
Moderator: Pisaneli
Ne prav dosti... ... Je že zelo majhen, če ga pa še kakšen vetrič premetava, je kar nekaj dela z njim, da pride nazaj. Sem pa enega že izgubil, pa ga je sosed našel čez kake tri mesece... Ko sem zlil vodo ven in posušil stvari, je delalo naprej. Tudi fotoaparat, samo takrat je bil še mustek mini 3 v uporabi.
No, današnji dan ni bil ravno idealen za slikanje..., bilo je malo preveč meglic. Tako visoko pa tudi še ni šlo. Za neka časa sem ga v oblaku celo izgubil... potem se kolena zmehčajo... pa sem k sreči videl odboj sonca, in situacija se je rešila. V zrak je šlo ob PST med večno potjo in Brdom.
- Priponke
-
- šentviški tunel s šmarno goro.jpg (125.88 KiB) Pogledano 13361 krat
-
- roĹľnik in Ĺľivalski vrt.jpg (132.54 KiB) Pogledano 13361 krat
-
- ljubljanski grad.jpg (114.49 KiB) Pogledano 13361 krat
Sicer višina še ni pretirana, ampak vseeno pazi, da ti kakšna stvar ne povozi modela, bi znal imeti probleme, ker letiš v kontroliranem zračnem prostoru, vsaj po zadnjih slikah sodeč. Smo imeli pred časom primer, ko je adrijino letalo v bližini Škofje loke na približno 2500 m srečalo model......ne bi bilo fino, če bi kaj prišlo med lopatice motorja...
V informacijo, zaradi letenja v kontroliranem zračnem prostoru v bližini Litile je jadralni padalec pred leti dobil plačilni nalog okrog 300.000 bivših SIT, za sedajšnje cene nebi vedel...
Sicer so slike fine in se mi dopadejo, ampak vseeno malo popazi, kje spuščaš in slikaš, raje kakšnih 100 metrov nižje
V informacijo, zaradi letenja v kontroliranem zračnem prostoru v bližini Litile je jadralni padalec pred leti dobil plačilni nalog okrog 300.000 bivših SIT, za sedajšnje cene nebi vedel...
Sicer so slike fine in se mi dopadejo, ampak vseeno malo popazi, kje spuščaš in slikaš, raje kakšnih 100 metrov nižje
Pa lep dan še naprej............Aleš
aero slike
LP. Čestitam zelo pohvalno lepi posnatki. Bi pa te tudi jaz opozoril
ne pre visoko. Lahko pride do zelo resnih problemov z zračno kontrolo,
ki je pa v okolici LJ kar zelo nadzorovana, in pa tudi letala so kar nisko ob pristajanju na Letališče LJ. Še naprej uživaj pri letenju, in
slikanju z višav. Posnetki so res lepi.
LP. čuj čuj
ne pre visoko. Lahko pride do zelo resnih problemov z zračno kontrolo,
ki je pa v okolici LJ kar zelo nadzorovana, in pa tudi letala so kar nisko ob pristajanju na Letališče LJ. Še naprej uživaj pri letenju, in
slikanju z višav. Posnetki so res lepi.
LP. čuj čuj
pebi gas tam gledaj ki letiš.
Verjetno je šlo za nadmorsko višino, ne pa višino nad terenom.
Praksa kaže, da z modelom tipa F3J, ob dobri vidljivosti, lahko letiš prek 1000m nad terenom. Z malo večjim ni problem na 1500m. S kakšno 7m kravo pa bi šlo verjetno tudi prek 2000, če bi le vreme in zakoni to dopuščali. Če pa poleg tega stojiš še npr. na 1500m visokem hribu....
Praksa kaže, da z modelom tipa F3J, ob dobri vidljivosti, lahko letiš prek 1000m nad terenom. Z malo večjim ni problem na 1500m. S kakšno 7m kravo pa bi šlo verjetno tudi prek 2000, če bi le vreme in zakoni to dopuščali. Če pa poleg tega stojiš še npr. na 1500m visokem hribu....
Ja, hvala za pohvale...
Pa še vprašanje za tiste, ki veste. Kako visoko se sploh lahko leti z modelom oz. od katere višine naprej je kontroliran zračni prostor, ki naj bi ne bil moten? Verjetno je to sicer napisano v kakem zakonu..., samo to najti bi znal biti problem za nepravnika... Kako veliko stvar, ki leti ,pa vidijo kontrolorji?
Kar se tiče varnosti se pa strinjam s tem, da drugih pač ne smeš ogrožat tam gor...
Pa še vprašanje za tiste, ki veste. Kako visoko se sploh lahko leti z modelom oz. od katere višine naprej je kontroliran zračni prostor, ki naj bi ne bil moten? Verjetno je to sicer napisano v kakem zakonu..., samo to najti bi znal biti problem za nepravnika... Kako veliko stvar, ki leti ,pa vidijo kontrolorji?
Kar se tiče varnosti se pa strinjam s tem, da drugih pač ne smeš ogrožat tam gor...
Žal ni tako enostavno, da bi veljala neka enotna višina.mitja9 napisal/-a:Pa še vprašanje za tiste, ki veste. Kako visoko se sploh lahko leti z modelom oz. od katere višine naprej je kontroliran zračni prostor, ki naj bi ne bil moten?
Z modeli niti ni dovoljeno leteti v vsem nekontroliranem zračnem prostoru, ampak samo v prostoru G. Kaj to pomeni, lahko pogledaš na wikipediji.
Kje je ta prostor v Sloveniji, lahko pogledaš na VFR karti Slovenije. (višine so v feet-ih!)
Ker je za povprečnega smrtnika ta karta malo zahtevna za branje, si lahko prebereš poenostavitev razlage na strani jadralnih padalcev. Tudi jadralni padalci (brez posebnega dovoljenja) lahko letijo samo v prostoru G.
Da bi te dobili kontrolorji na radarju z zagijem, je praktično nemogoče. Tudi za večji model je vprašljivo, saj po zraku leta marsikaj majhnega, radar pa v določenih primerih zazna še avtomobile na mostovih, tako je težko ločiti zrnje in pleve. V praksi v glavnem spremljajo samo promet s transponderji (letala v kontroliranem prostoru morajo imeti radijski oddajnik, ki ga potem spremlja radar).Kako veliko stvar, ki leti ,pa vidijo kontrolorji?
Povzetek:
Do nesreče je res minimalna možnost, da bi te kdo ganjal, po nesreči pa...
Ena pripomba na pripravah za F3J je Primož Rižner dal v letalo longer in leteli dokler letalo postalo pikica.Potem smo pogledali višini in ni bila 1000 m bila je 599 m.sasos napisal/-a:Verjetno je šlo za nadmorsko višino, ne pa višino nad terenom.
Praksa kaže, da z modelom tipa F3J, ob dobri vidljivosti, lahko letiš prek 1000m nad terenom. Z malo večjim ni problem na 1500m. S kakšno 7m kravo pa bi šlo verjetno tudi prek 2000, če bi le vreme in zakoni to dopuščali. Če pa poleg tega stojiš še npr. na 1500m visokem hribu....
Napisal sem "ob dobri vidljivosti". (pa še pozabil dodati, da to ni za vsakega - predvsem se je problem dolgo koncentrirati na majhno pikico, razen če greš gor z motorjem)F3J JURE napisal/-a:Ena pripomba na pripravah za F3J je Primož Rižner dal v letalo longer in leteli dokler letalo postalo pikica.Potem smo pogledali višini in ni bila 1000 m bila je 599 m.
Jaz vozim loger (ki hkrati pošilja podatke na zemljo) s sabo že nekaj let. Kar dolgo je trajalo, da sem lahko z očesom vsaj približno prav ocenil višino. Zeloooo je namreč odvisno od dneva oziroma vidljivosti na tisti dan, včasih tudi tistih nekaj minut. Včasih se ti zdi, da si v stratosferi (ker komaj vidiš model), pa višinomer pokaže npr. 300m. Od začetka ocenjuješ višino glede na to, kako dobro vidiš model, s časom pa upoštevaš še ostalo in se ocene vedno bolj skladajo z višinomerjem.
Moja najvišja višina z F3Jjem je bila 1090m. Je pa zanimivo, da je bil v istem letu, le 30 minut prej, maksimum 550m (nad modelom je bila najprej res temna baza, kasneje pa razpadajoč oblak s številnimi belimi in modrimi polji).
Pri nas v aerovleku ponavadi odpenjamo med 500-600 metri, kar s takimi modeli ni nekaj posebnega.
Loger je bil 2x testiran z drugimi višinomerji, tako da ne dvomim v točnost podatkov.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 8
- Pridružen: 19 Avg 2009, 10:44
Če še uporabljaš Canon-a ti bo morda zanimiv firmaware ki se naloži na spomisko kartico fotiča, potem pa lahko z uporabo različnih skript spremeni Canon v pravi stroj. S tem mislim da se lahko izogneš enmu servotu, kajti skripta omogoča avtomatiziran zajem slik v pojubnih časovnih intervalih, z možnostjo izklopa po določenih zajemih... Če te zanima, lahko napišem-pošljem kaj več, da ne bom po nepotrebnem smetil.
lp,
Matic
lp,
Matic
Gre za variometer Skymelody oziroma dodatek Skypanel. Več podatkov dobiš na http://www.tek-variometer.de/urosh napisal/-a:@sasos
na kak način pa imaš to izpeljano, da ti pošilja podatke v real-time na zemljo? Se da kaj več izvedeti o tem?
Lp
-
- Začetnik
- Prispevkov: 8
- Pridružen: 19 Avg 2009, 10:44
Ok, CHDK firmware dodatek *** SAMO CANON *** omogoči na aparatu funkcije ki so običajne na aparatih višjega cenovnega razreda, običajno DSLR in so očitno po defaultu pri kompaktih onemogočene-zaklenjene. Naj naštejem par funkcij ki jih omogoča firmware:
- zapis v formatu RAW(poleg standarda .jpeg)
- indikator baterije(v % ali Voltih)
- temperaturo (optika, ccd-čip, baterija)
- live histogram (RGB/luminance)
- zebra mode (blinking areas of over-/underexposure)
- stanje pomnilnika(koliko MB, št. posnetkov, itd..)
.
.
.
itd
- nalaganje skript(motion detection, timelapse, bracketing, itd...)
Če povzamem, sam uporabljam Canon PowerShot SX100is in PowerShot A 530(katerega sem namensko kupil -rabljen 40€- za snemanje timelapse posnetkov s pomočjo skripte) in na obeh uporabljam omenjen firmware in sem super zadovoljen. Ena velika prednost je, da je bilo prej v načinu snemanje(SX-100is) onemogočeno zumiranje, kar pa gre sedaj normalno... možnosti za fotografiranje je v dodatnem meniju mali miljon...
CHDK - FIRMWARE Na desni strani so aparati ki so podprti za ta firmware(to so aparati ki imajo najmanj DigicII procesor)
V nadaljevanju strani boste našli vse potrebno za namestitev firmware-a na sp. kartico, prav tako tudi forum kjer so aktivne debate o tem in onem. Jasno na strani je tudi podstran z različnimi skriptami za različne potrebe fotografiranja.
Če pa bo kdo rabil kako pomoč, pa sem tu.
lp,
Matic
- zapis v formatu RAW(poleg standarda .jpeg)
- indikator baterije(v % ali Voltih)
- temperaturo (optika, ccd-čip, baterija)
- live histogram (RGB/luminance)
- zebra mode (blinking areas of over-/underexposure)
- stanje pomnilnika(koliko MB, št. posnetkov, itd..)
.
.
.
itd
- nalaganje skript(motion detection, timelapse, bracketing, itd...)
Če povzamem, sam uporabljam Canon PowerShot SX100is in PowerShot A 530(katerega sem namensko kupil -rabljen 40€- za snemanje timelapse posnetkov s pomočjo skripte) in na obeh uporabljam omenjen firmware in sem super zadovoljen. Ena velika prednost je, da je bilo prej v načinu snemanje(SX-100is) onemogočeno zumiranje, kar pa gre sedaj normalno... možnosti za fotografiranje je v dodatnem meniju mali miljon...
CHDK - FIRMWARE Na desni strani so aparati ki so podprti za ta firmware(to so aparati ki imajo najmanj DigicII procesor)
V nadaljevanju strani boste našli vse potrebno za namestitev firmware-a na sp. kartico, prav tako tudi forum kjer so aktivne debate o tem in onem. Jasno na strani je tudi podstran z različnimi skriptami za različne potrebe fotografiranja.
Če pa bo kdo rabil kako pomoč, pa sem tu.
lp,
Matic
No, pa dajmo še malo...
CHDK je lepo prijel na IXUS-u in na S5IS, najbolj mi je bil všeč merilnik baterije ter ura. Vsega je seveda ogromno, ampak si je treba že kar čas vzet...
Pa sem si ga raje vzel za Krvavec in s sabo nesel še zagija. Vzletišče je bilo na vrhu Kržišča - vlečnica s Kriške.
CHDK je lepo prijel na IXUS-u in na S5IS, najbolj mi je bil všeč merilnik baterije ter ura. Vsega je seveda ogromno, ampak si je treba že kar čas vzet...
Pa sem si ga raje vzel za Krvavec in s sabo nesel še zagija. Vzletišče je bilo na vrhu Kržišča - vlečnica s Kriške.
- Priponke
-
- Desno Zvoh z bazenom, levo zgornja postaja 6 sede, pod njo prepovedano smučišče, ki včasih plazi...
- zvoh-vrh krvavca.JPG (92.48 KiB) Pogledano 10039 krat
-
- pogled desno
- planina jezerca.JPG (72.09 KiB) Pogledano 10039 krat
-
- Kržišče - dela samo ena vlečnica, desna proga urejena, leva razrita...
- krzisce.JPG (64.75 KiB) Pogledano 10039 krat