Align T-REX 250
Align T-REX 250
Na trgu novi malček iz hiše Align, bi ga imeli tudi vi?
T-REX 250 plan specification:
Fuselage length 425~430MM
Chassis height 155MM
Main rotor diameter 445~455MM
Main blades 200~205MM
250L motor
Battery 7.4~11.1V
T-REX 250 plan specification:
Fuselage length 425~430MM
Chassis height 155MM
Main rotor diameter 445~455MM
Main blades 200~205MM
250L motor
Battery 7.4~11.1V
T-REX 500 22,2V 120A brusshless power
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
- Supermišek
- Začetnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 04 Jun 2006, 11:31
- Kraj: Novo mesto
Zgleda da grdo vsi v miniaturo.
Kaj pa kitajska konkurenca SJM180
Na uč bi rekel, da se pride pod 240€ za RTF s sprejemnikom Assan in recimo MKS 293 Headlock Gyrotom.
Na RCG sem naletel na video, če se ne motim, in zadeva leti 3D
še malo branja:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=900913
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=924657
video:
http://6.cn/watch/6106966.html
Kaj pa kitajska konkurenca SJM180
Na uč bi rekel, da se pride pod 240€ za RTF s sprejemnikom Assan in recimo MKS 293 Headlock Gyrotom.
Na RCG sem naletel na video, če se ne motim, in zadeva leti 3D
še malo branja:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=900913
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=924657
video:
http://6.cn/watch/6106966.html
Prišel je, prišel
- Priponke
-
- Tik pred zdajci uravnotežimo še krake.
- HPIM6110om.jpg (183.28 KiB) Pogledano 15716 krat
-
- Po vrsti: vrečko za vrečko. Preverimo vsebino, pokukamo v navodila in vijačimo, merimo, lepimo.
- IMG_1328om.jpg (209.11 KiB) Pogledano 15716 krat
-
- Začnemo z glavo. To je zelo važno! Ne delajmo tega brez glave.
- IMG_1330om.jpg (186.66 KiB) Pogledano 15716 krat
Sedaj pa: štirje dnevi burje. Take, da se ti še vrabci smilijo, ker morajo hodit peš.
Poiščemo torej zaveten (ha, ha kaj je to ) kotiček in preizkusimo ali to leti. Bo kar bo.
Leti! Burji navkljub. Treba je zmanjšati občutljivost gyra na 22%, da se rep ne trese. Hm, ali je to v redu? V navodilih piše 35% pa že to je igledalo nekam nizko.
Poiščemo torej zaveten (ha, ha kaj je to ) kotiček in preizkusimo ali to leti. Bo kar bo.
Leti! Burji navkljub. Treba je zmanjšati občutljivost gyra na 22%, da se rep ne trese. Hm, ali je to v redu? V navodilih piše 35% pa že to je igledalo nekam nizko.
- Priponke
-
- Leti, leti! Burjo je treba spoštovati. Po dveh izpraznjenih baterijah (800mAh) ali dvakrat 6 minutah je bilo zabave konec. Krmilnik vernostnega izklopa baterij je nastavljen na varno stran in pove, da bo za prič dovolj.
- IMG_1489om.jpg (139.96 KiB) Pogledano 11789 krat
-
- Odlepil se je od tal. Buta levo in desno, burja ga popravlja, da je kolikor toliko miren.
- IMG_1506om.jpg (100.11 KiB) Pogledano 11789 krat
-
- Poleg večjega brata čaka, da bo prvič razprl krila.
- IMG_1415om.jpg (172.51 KiB) Pogledano 11789 krat
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
Aha servote za cikliko imaš kar alignove.
Za gyro razmišljam o logictechu (imam na 450tki in 550tki), lipote pa zippy 3s850.
Kako je pa kaj z repom, po tujih forumih pišejo, da je kar nemiren...
Najprej sem razmišljal o gaui 200 ampak cenovno sta si precej blizu. Mogoče bi raje vzel 200tko brez flybara... še tuhtam. Napiši, če si še kaj letel kakšne občutke imaš, pa če kaj posnameš...
Za gyro razmišljam o logictechu (imam na 450tki in 550tki), lipote pa zippy 3s850.
Kako je pa kaj z repom, po tujih forumih pišejo, da je kar nemiren...
Najprej sem razmišljal o gaui 200 ampak cenovno sta si precej blizu. Mogoče bi raje vzel 200tko brez flybara... še tuhtam. Napiši, če si še kaj letel kakšne občutke imaš, pa če kaj posnameš...
lp Melly
Z repom imam sam kar velike težave. Pravzaprav zaradi repa ne morem normalno letet. Tako da že razmišljam o nabavi drugega gyra. Nevem pa če je problem v gyru ali v repnem servotu, kajti pred dvema tednoma sem videl eno 250-tko, ki ji je lastnik zamenjal repni servo, drugo je alignovo in dela kot je treba.
Danes je spet opravil štiri polete. Občutljivost gyra je zmanjšana že na 25% pa še vedno se včasih strese. Vetra ne mara preveč.
Film je že bil pripravljen, pa ga Moviemaker ni prebavil čisto do konca in se mu je zataknil. Jutri bom zmontiral še enkrat.
Film je že bil pripravljen, pa ga Moviemaker ni prebavil čisto do konca in se mu je zataknil. Jutri bom zmontiral še enkrat.
- Priponke
-
- Mali je v podrejenem položaju.
- IMG_1629om.jpg (177.59 KiB) Pogledano 11506 krat
-
- Oba tigrčka gresta v eno kletko.
- IMG_1628om.jpg (194.95 KiB) Pogledano 11506 krat
-
- Previdno se je spoznaval z novim okoljem na Lijaku.
- IMG_1585om.jpg (184.08 KiB) Pogledano 11506 krat
Pa še obljubljeni video. Ni ravno vhunec filmske umetnosti. Takole je izgledal tretji polet: http://www.youtube.com/watch?v=iu7vtml8c9I.
Mipo
Mipo
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
problemi glee repa....na tem linku je kako to izboljsat....
http://www.trextuning.com/250-tail-fix.php
http://www.trextuning.com/250-tail-fix.php
Pozdravljeni,
Končno je na trg prišel nov izboljšan rep od Aligna za 250-tko. Takoj sem ga nabavil in namestil. Sedaj dela
Pojavi pa se drugi problem. Ko naredim flip, ga v poziciji ko gleda z rotorjem proti tlom, začne rep močno tresti navzgor in navzdol. Nekateri pravijo, da je možnost da obrati na rotorju padejo, za to se začne tresti. Kaj menite vi?
Lep dan
Končno je na trg prišel nov izboljšan rep od Aligna za 250-tko. Takoj sem ga nabavil in namestil. Sedaj dela
Pojavi pa se drugi problem. Ko naredim flip, ga v poziciji ko gleda z rotorjem proti tlom, začne rep močno tresti navzgor in navzdol. Nekateri pravijo, da je možnost da obrati na rotorju padejo, za to se začne tresti. Kaj menite vi?
Lep dan
brrrm brrrm
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Ta pojav se imenuje "vobl".
Zgodi se pa zato ker se obrati na roorju "sesujejo".
Vzrok so reletivno trdi damperji v glavi ( zaradi 3D figur da ne pride do pojava "boom strike" )
Problem boš sigurno rešil če boš namestil mehkejše "damperje" ali pa povišaj obrate na glavi med samo obremenitvijo ( spremeniš krivuljo - na sredini dvigneš procente ).
Dostikrat se mi je pojav naredil v zimskem času, ker pri niskihih temparaturah baterija ne da tisto iz sebe kot bi bilo potrebno, pa še guma otrdi-damperji ratajo še trši, preveri tudi če so ti baterije opešale čez zimo.
Obesiš gor dve žarnici od avta in pomeriš koliko napetost pade pri cca neki povprečni špici, recimo cca 10 A.
Nordijci naprimer pozimi vozijo s čisto drugimi "damperji" kot poleti ( velika razlika v temparaturi )
Upam da ti bo kaj pomagalo, lep pozdrav se vidimo na tekmi .
Zgodi se pa zato ker se obrati na roorju "sesujejo".
Vzrok so reletivno trdi damperji v glavi ( zaradi 3D figur da ne pride do pojava "boom strike" )
Problem boš sigurno rešil če boš namestil mehkejše "damperje" ali pa povišaj obrate na glavi med samo obremenitvijo ( spremeniš krivuljo - na sredini dvigneš procente ).
Dostikrat se mi je pojav naredil v zimskem času, ker pri niskihih temparaturah baterija ne da tisto iz sebe kot bi bilo potrebno, pa še guma otrdi-damperji ratajo še trši, preveri tudi če so ti baterije opešale čez zimo.
Obesiš gor dve žarnici od avta in pomeriš koliko napetost pade pri cca neki povprečni špici, recimo cca 10 A.
Nordijci naprimer pozimi vozijo s čisto drugimi "damperji" kot poleti ( velika razlika v temparaturi )
Upam da ti bo kaj pomagalo, lep pozdrav se vidimo na tekmi .
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol