RAPTOR 50v2 tunned
Moderator: Parky
Pazi, jest bi tak servo uporabil tudi na gasu. Za gyro in repni servo že arizona regulator poskrbi, da mata 5V, za sprejemnik maš pa na izbiro od 4,9V do 6,1V in, ker bi servo na gasu rabil manjšo voltažo, kot ostali servoti bi jo tako samo temu servotu znižal, ostali bi imeli še vedno 6V oz. karkoli že naštimaš.
Zakaj bi potem rabil step down za gas ? Če imaš Fromeco imaš gyro na 5V ostale 4 servoje pa med 4,8-6V.
Kakor vidim bi ti rad imel step-down za gas(governor) ostale tri pa na 6V...
Preveč kompliciraš oz. bi lahko izbral drugačne servote, da bi rešil to situacijo .
Kakor vidim bi ti rad imel step-down za gas(governor) ostale tri pa na 6V...
Preveč kompliciraš oz. bi lahko izbral drugačne servote, da bi rešil to situacijo .
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
No pa spet mal nazaj k mojmu raptorčku
Imel sem eno težavo s ultralight TT padli v mojem primeru rdeči, sistem za pritrditev na flybar je malo ''amaterski'', vijak gre skozi ''meso'' pedla na os.
Na začetku je stvar zdržala ampak ko daš dol pa spet gor se navoj zrabi, po mojem mnenju malo premehka plastika
Zato sem si rekel da nebom tvegal enih bogih padlov da sesujem heli
Skratka V-Blejdi imajo to odlično poskrbljeno , več na sliki ...
Imel sem eno težavo s ultralight TT padli v mojem primeru rdeči, sistem za pritrditev na flybar je malo ''amaterski'', vijak gre skozi ''meso'' pedla na os.
Na začetku je stvar zdržala ampak ko daš dol pa spet gor se navoj zrabi, po mojem mnenju malo premehka plastika
Zato sem si rekel da nebom tvegal enih bogih padlov da sesujem heli
Skratka V-Blejdi imajo to odlično poskrbljeno , več na sliki ...
- Priponke
-
- v-paddli
- v-paddles.jpg (7.93 KiB) Pogledano 6899 krat
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Hehe za inverted auto bo treba še mal žgančkov pojest ...Phoinix napisal/-a:Super ti gredo avtorotacije Pa sedaj? Inverted auto? Inverted auto, skozi tendo in pristanek na mizo?
Ko bom dal pa kakšne Radixe ali pa maniace na R90 bo pa inverted flip + piro
Včeraj mi je lepa ratala z R90 , še lepše so pa v živo ...
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Hehe vidiš ni vse elektro Ne sej ne ... ja lahk sam če ti vrtljaji preveč padejo tudi rabi nekaj časa da motor zavrti vse skp, vsekakor pa manj kot elektro.
Edino če bi na elektru naredil na enem stikalu flat curve na 50%, če je to mogoče, sam bi moral tudi na rep pazit
Edino če bi na elektru naredil na enem stikalu flat curve na 50%, če je to mogoče, sam bi moral tudi na rep pazit
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Danes sem naredil en let z 50 ... Motor se mi je vrtil noro visoko, sedaj imam brez governorja na krivuljo. Bi kdo vedel zakaj se motor zavrti na tako visokih obratih... po zvoku sedeč preglasi 90ko , od oka bi rekel da je tam nekje 2150-2200RPM.
Cevke v rezervarjih so vse nove, imam filter, motor se vrti ko nor ampak kadi veliko in se ne pregreva ...
Sicer po drugi strani gre ko sneta skera, vendar to niso njegovi delavni obrati
Cevke v rezervarjih so vse nove, imam filter, motor se vrti ko nor ampak kadi veliko in se ne pregreva ...
Sicer po drugi strani gre ko sneta skera, vendar to niso njegovi delavni obrati
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD