Čakaj, meril si porabo enega serva hitec 6985? In ti je vlekel koliko, 6 A???skorp_jon napisal/-a:
Jaz sem sprobaval z mislim da je bil ta model. V glavnem neki 6???. Spodaj nonstop maham z velikimi odkloni nekaj minut. Ugotovil sem, da spodaj dosti več potrošim, ko maham levo in desno na polno, kot pri letenju.
Točno koliko je bila potrošnja pa se več ne spomnim.
Christen Eagle v 1:2
V temi elektronika, se v bodoče ne bom več oglašal.
Ne nismo se razumeli. Nisem siguren, če je bil ta servo. V glavnem neki servo z začetno števiko 6???Slowfly napisal/-a:Čakaj, meril si porabo enega serva hitec 6985? In ti je vlekel koliko, 6 A???skorp_jon napisal/-a:
Jaz sem sprobaval z mislim da je bil ta model. V glavnem neki 6???. Spodaj nonstop maham z velikimi odkloni nekaj minut. Ugotovil sem, da spodaj dosti več potrošim, ko maham levo in desno na polno, kot pri letenju.
Točno koliko je bila potrošnja pa se več ne spomnim.
Vse skupaj sem imel 5 digitalnih na odklonih in je vleklo do 4 A nekje.
Bolj točne podatke ne morem dat, ker sem že pozabil.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Še vedno upam, da se malo hecaš, če pa ne, pa ti bom napisal nekaj kar ti bo morda kdaj koristilo, še posebej, če je vzrok kreša res ta kot ga navajaš.
Res, da smo po bitki vsi generali, a to kar bom sedaj napisal, je na forumu napisano že najmanj trikrat, ali štirikrat, ne pa povsod vsa zgodba skupaj.
Pred leti sem letel z Suhojem težkim kakih 8-9 kil, za napajanje sem imel paket 5 kom starih AA baterij 800mAh, vse seveda direkt brez kakih kretnic. To je z varnostjo zadoščalo za 3+ polete. Zaradi varnosti sem paket zamenjal z novimi AA baterijami s kapaciteto največ kar se je takrat dobilo, mislim, da je bilo tam 2100-2300mAh . Prej kot v desetih poletih po tej menjavi, je bil moj Suhoj drobir.
Kaj se je zgodilo? Ker mi je po poletu ostajalo še toliko notri, sem občasno dajal paket tudi praznit, to funkcijo je Intelli Control, ki sem ga takrat največ uporabljal imel, po praznjenju pa je polnilec avtomatsko prešel na polnjenje in napolnil paket. Polnilec pa je imel slabost, da je v NiMh programu občasno prezgodaj odklopil. Tako mi je takrat po praznjenju napolnil samo nekaj čez 400 mAh jaz sem videl koliko je šlo noter, a pozabil na to, da sem dal paket tudi praznit in proti koncu tretjega poleta, sem padel dol.
Od takrat je moj moto, ŠTROMA SAMO TOLIKO; KOT GA Z VARNOSTJO RABIM ZA NORMALEN LETALNI DAN IN NIČ VEČ.
Na svoji 2,6 metrski 13 kilski Extri imam 2X 800 mAh paketa Lipo, ki imata za sabo 121 ciklov. Ker delam 2-3 polete na dan, bi to pomenilo približno malo čez 300 poletov. Noter gre v vsak paket po cca 250-350mAh. Največ sem letel 5 nekaj čez 10 min dolgih poletov, noter je šlo cca 550 mAh , če pa sem slučajmo na letališču več, imam čas za več kot 5 poletov, imam pa čas vmes tudi polniti in to se je do sedaj zgodilo dvakrat.
Enkrat do sedaj mi je po poletu DPSI piskal zaradi prenizke napetosti, ker sem pozabil napolniti enega od obeh paketov, sicer pa VEDNO pridem na letališče s sveže napolnjenimi lipoti.
Res, da smo po bitki vsi generali, a to kar bom sedaj napisal, je na forumu napisano že najmanj trikrat, ali štirikrat, ne pa povsod vsa zgodba skupaj.
Pred leti sem letel z Suhojem težkim kakih 8-9 kil, za napajanje sem imel paket 5 kom starih AA baterij 800mAh, vse seveda direkt brez kakih kretnic. To je z varnostjo zadoščalo za 3+ polete. Zaradi varnosti sem paket zamenjal z novimi AA baterijami s kapaciteto največ kar se je takrat dobilo, mislim, da je bilo tam 2100-2300mAh . Prej kot v desetih poletih po tej menjavi, je bil moj Suhoj drobir.
Kaj se je zgodilo? Ker mi je po poletu ostajalo še toliko notri, sem občasno dajal paket tudi praznit, to funkcijo je Intelli Control, ki sem ga takrat največ uporabljal imel, po praznjenju pa je polnilec avtomatsko prešel na polnjenje in napolnil paket. Polnilec pa je imel slabost, da je v NiMh programu občasno prezgodaj odklopil. Tako mi je takrat po praznjenju napolnil samo nekaj čez 400 mAh jaz sem videl koliko je šlo noter, a pozabil na to, da sem dal paket tudi praznit in proti koncu tretjega poleta, sem padel dol.
Od takrat je moj moto, ŠTROMA SAMO TOLIKO; KOT GA Z VARNOSTJO RABIM ZA NORMALEN LETALNI DAN IN NIČ VEČ.
Na svoji 2,6 metrski 13 kilski Extri imam 2X 800 mAh paketa Lipo, ki imata za sabo 121 ciklov. Ker delam 2-3 polete na dan, bi to pomenilo približno malo čez 300 poletov. Noter gre v vsak paket po cca 250-350mAh. Največ sem letel 5 nekaj čez 10 min dolgih poletov, noter je šlo cca 550 mAh , če pa sem slučajmo na letališču več, imam čas za več kot 5 poletov, imam pa čas vmes tudi polniti in to se je do sedaj zgodilo dvakrat.
Enkrat do sedaj mi je po poletu DPSI piskal zaradi prenizke napetosti, ker sem pozabil napolniti enega od obeh paketov, sicer pa VEDNO pridem na letališče s sveže napolnjenimi lipoti.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Dej , Bruh, reci, da je 1. april....
pa da nadaljujem temo, ki se je začela na to temo...
Jest sem tudi postal šlampast, kar se polnjenja celic tiče. Na svoji Extri imam 2X2 2500 LiPo preko Emcoteca...pa se mi je v kratkem 3x zgodilo, da mi je DPSI piskal za prazne akuje. Ko sem dal polnit, je šlo v vsakega le po 1500mAh. Moram čimprej preverit, koliko mi gre v prazne celice. Jih dam enkrat sciklirat, da bom potem pomirjen...Upam, da so baterije še dobre in da ima DPSI tako visok prag varnosti, da začne tako kmalu piskat...
Najbolje je po ali pred vsakim letalnem dnevu napolniti baterije in jih pustiti odklopljene, da slučajno ni kaj v stiku....le tako ni bojazni, da se ti baterije izpraznijo..
Lepo je biti pameten, ko se enkrat kaj zgodi, ane..
...ampak glava pa tošel pa vseeno bolita...
pa da nadaljujem temo, ki se je začela na to temo...
Jest sem tudi postal šlampast, kar se polnjenja celic tiče. Na svoji Extri imam 2X2 2500 LiPo preko Emcoteca...pa se mi je v kratkem 3x zgodilo, da mi je DPSI piskal za prazne akuje. Ko sem dal polnit, je šlo v vsakega le po 1500mAh. Moram čimprej preverit, koliko mi gre v prazne celice. Jih dam enkrat sciklirat, da bom potem pomirjen...Upam, da so baterije še dobre in da ima DPSI tako visok prag varnosti, da začne tako kmalu piskat...
Najbolje je po ali pred vsakim letalnem dnevu napolniti baterije in jih pustiti odklopljene, da slučajno ni kaj v stiku....le tako ni bojazni, da se ti baterije izpraznijo..
Lepo je biti pameten, ko se enkrat kaj zgodi, ane..
...ampak glava pa tošel pa vseeno bolita...
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
- AIRGHANADA
- Freak
- Prispevkov: 976
- Pridružen: 30 Nov 2006, 22:41
- Kraj: Marburg
- Kontakt:
Ja saj dost ni manjkalo, ker tank je tudi raztrgalo!goldi napisal/-a:Ma kaj jokaš glede "Igla". Ti model po trčenju v tla vsaj ni zgorel tako kot meni. Ti imaš sploh kaj za flikat, jaz sem lahko samo pepel pometel, vzel mašino in enako kot pri tebi....ostal je samo rep
Kaj pa zdaj za en projekt. Beaver s kveri
Glede slik, nekdo je namreč spraševal po njih. Včeraj sem imel fotoaparat zraven, samo še nisem tako dober fotograf, da bi lahko slikal trupla in vmes prijatelje tolažil ! To bo moral lastnik začasno preminulega sam porihtat.
Ostanki so pa na las podobni, tistemu kar je ostalo od LeRoy-evega letala:
http://img.coxnewsweb.com/C/01/88/47/image_5647881.jpg
B.
veni, vici, vomiti
Celice so se naenkrat sesedle. Brez, da bi pri zadnjem poletu lahko karkoli posumil (servoti navidezno normalno hitri, nobenega piskanja DPSI). Res je, da sem ga teral in odkloni krmil so bili veliki, veliko gibanja servotov. Naenkrat pa se mi je zazdelo, da se je pri 1/2 role na hrbet nekam ležerno zavalil. Takrat sem posumil, da bi lahko bilo kaj takega, a ker je bil veter v hrbet, sem upal, da je bilo zaradi tega, čeprav malo preveč očitno. Mogoče bi takrat, če bi umiril gibvanje servotov in hitro šel v pristanek, še rešil, a bi bilo najbrž vseeno že prepozno, glede na to, da 12 digitalcev tudi v mirovanju žre precej štroma. Dokončal sem nekaj pol kubanki podobnega - torej luping, skoraj je že bil v horizontali, potem je zadeva zablokirala - ni šel v fail safe, sprejemnik je očitno pri tej nizki napetosti še delal, samo servoti v višincu niso imeli več dovolj moči, da bi dovolj odklonili krmilo. Pa sem lahko samo gledal, kako gre v tla . Da so bile celice prazne, smo potrdili po krešu, po par sekundah je začel DPSI piskat, servoti pa niso imeli več nobene moči.
DPSI bi moral vsaj en polet prej zaznati kakšen večji kritičen padec napetosti (mimogrede - pravilno je bil programiran na 5 Nicd/Nimh celic). Niso krivi Kitajci, ampak Švabi .
DPSI bi moral vsaj en polet prej zaznati kakšen večji kritičen padec napetosti (mimogrede - pravilno je bil programiran na 5 Nicd/Nimh celic). Niso krivi Kitajci, ampak Švabi .
Zadnjič spremenil bruhpilot, dne 16 Jun 2008, 19:25, skupaj popravljeno 1 krat.
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Bi pa titan potem skupaj flikal. Počilo je tako, kot da bi pravi dol padel, tudi krater je bil takšen, ostanki pa so ležali nekaj metrov naprej od kraterja.skorp_jon napisal/-a:Nič fajn na pogled. Bo kar preteklo nekaj časa, dokler boš to popravil.
Kot en kolega vedno reče. Bo potrebno iz titana izdelovat modele, da se izognemo popravljanju
J... ga, Bruchpilot se reče takemu, ki izvaja take manevre....
Popravljen v tem primeru pomeni 80% nov avion!
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
- Dr. MadMan
- Razpravljalec
- Prispevkov: 135
- Pridružen: 15 Nov 2004, 13:02
- Dr. MadMan
- Razpravljalec
- Prispevkov: 135
- Pridružen: 15 Nov 2004, 13:02
Eagle
Sožalje še z moje strani Ker vem koliko ur in dela si vložil v izdelavo tega lepega letala, si predstavljam kako se počutiš. Tukaj denar nima toliko veze, problem je, ker si veliko svoje duše vložil, da je Eagle nastal tako lep.. Upam, da se čimprej pobereš in začneš s kakim novim projektom, ko te bo zopet zagrabilo. Vmes pa malo Laserja trajbaj, da pozabiš na nezgodo.
Lep dan, Igor
Lep dan, Igor
- AIRGHANADA
- Freak
- Prispevkov: 976
- Pridružen: 30 Nov 2006, 22:41
- Kraj: Marburg
- Kontakt:
Re: Eagle
Laser ima eno nemarno navado in sicer, da ful rad krila doma pušča!gizmo napisal/-a:Sožalje še z moje strani Ker vem koliko ur in dela si vložil v izdelavo tega lepega letala, si predstavljam kako se počutiš. Tukaj denar nima toliko veze, problem je, ker si veliko svoje duše vložil, da je Eagle nastal tako lep.. Upam, da se čimprej pobereš in začneš s kakim novim projektom, ko te bo zopet zagrabilo. Vmes pa malo Laserja trajbaj, da pozabiš na nezgodo.
Lep dan, Igor
B.
veni, vici, vomiti