76% : 24%Ultralajt napisal/-a:In kako kaj stojijo stvari v anketi?
Na katero stran vleče?
(ne vidim rezultata ankete, ker nisem glasoval, saj ne spadam med kombataše...me pa zelo zanima anketa)
LP Mitja
V prid prenovi pravilnika.
Mipo
Moderator: Big A
Bevcan napisal/-a:Mnogim je znano kako se je sfižila kategorija F5J. Tisti, ki so imeli dovolj gotovine za pošten pogon so obstali ostalim so dali tolažilno kategorijo F5J 75W. Važno je samo to koliko keša vložiš v pogon. Ostat deset minut v zraku po tem ko od modela vidiš samo še pikico pa ni nobena umetnost. Miha bi najbrž rad povedal samo to da nebi rad da se v combatu zgodi isto. A se najbrž zaradi povsem drugačne discipline to ne bo.V končni fazi hitrost modela tu še zdaleč ni vse. Moje mnenje pa je tudi da se naj ne spreminja pravil v zaslugo elektro pogonu. Nekaj pišeš o naravni evoluciji in napredku, v smislu da se kamena doba ni končala ker je zmanjkalo kamenja. Po mojem mnenju bi morala pravila ostati enaka in pač dati času čas in elektro bo prišel v kombat ko bo to pokazal čas. Takrat se boš lahko hvalil da si bil prvi in se muzal ob misli da so se ti v začetku smejali.
Kar se pa tiče izgleda modelov bi se tukaj striktno držal pravil, sicer bo tudi tu evolucija naredila svoje. In WW2 kombat po postal samo kombat (brez ww2) letečih in grdih skropucal.
P.S. Tale p.s. pišem zaradi pisma prismelega na zasebna sporočila.
Če me je gdo narobe razumel o kategoriji F5J majnša obrazložitev. Najprej se je F5J res svižil. A je kategorija F5J 75W zadevo precej umirila in dala možnost tekmovati tudi z nizkimi stroški. A iz kategorije ki bi morala biti samo ena so nastale dve. Ali morda celo kaka več? Menim da bi bilo bolje da bi vsi tekmovali v kategoriji F5J 75W, a verjamem da nekaterim to nebo všeč zaradi lastnega ega. Pa pustimo sedaj kategorijo F5J pri miru v tej temi.
Bevcan napisal/-a:Mnogim je znano kako se je sfižila kategorija F5J. Tisti, ki so imeli dovolj gotovine za pošten pogon so obstali ostalim so dali tolažilno kategorijo F5J 75W. Važno je samo to koliko keša vložiš v pogon.
Meni se razbijanje modelov zaradi samega adrenalina ne zdi zabavno. dejstvo je, da se razbijanju da mnogokrat tudi izogniti.Stormovik napisal/-a:Ne vozimo zaradi razbijanja,to je stranski produkt ki se mu je z borbeno vožnjo nemogoče izogniti...saj pravim lepota je za mitinge,tekma pa tekma.
LP
Bravo!!! kar pa se tiče pihanja pred tekmo je pa trenutno Stormovik edini ki bi mu dal to zadevco v usta. In kolikor mi je znano tudi matematike ne obvlada(en rez in en rez sta 2 reza in ne 7 kot jih sam rad napiše)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mipo napisal/-a:Meni se razbijanje modelov zaradi samega adrenalina ne zdi zabavno. dejstvo je, da se razbijanju da mnogokrat tudi izogniti.Stormovik napisal/-a:Ne vozimo zaradi razbijanja,to je stranski produkt ki se mu je z borbeno vožnjo nemogoče izogniti...saj pravim lepota je za mitinge,tekma pa tekma.
LP
Žal ne morem pozabiti najinega primera z zadnje tekme v Kočevju: bil sem brez traku, na gred motorja se mi je navil odrezani trak trak in model se je vlekel kot smrkelj. Temu navkljub si stalno napadal model, dvakrat sem te opozoril, da ne moreš nič več dobiti na mojem repu in da bo nastala škoda. In potem se je zgodilo neizbežno: dva modela sta zarila. To je bedarija.
Vem, da je model odpisan v trenutko, ko štarta. Ni pa fer razbijati tujih modelov v lastno zabavo. Pa naj bodo elektro ali metanolski.
Mipo,
ki mu je bil všeč kombat na Švedskem, ko je večina letela z motorji 2,5ccm in so bili v zraku modeli najpogostejših bojnih ptic druge svetovne vojne. Sam za "Švicarja" takrat še nisem slišal ne vedel kaj to je. Mustangi, Spiti, Meseršmiti, taki in drugačni mačkoni, Lajtningi so takrat parali nebo. In verjemite mi, da je vse bolj spominjalo na WW2 kot pa na prototipno delavnico.
Da pojasnim:Big A napisal/-a:Marsikatera modelarska panoga je v preteklosti že imela velike probleme zaradi spreminjanja pravil. Verjamem, da so imeli avtorji sprememb najboljše namene, vendar se stvari kljub najboljšim namenom dostikrat sfižijo........
Daniel Lux (prosti prevod: Mipo) napisal/-a:Hallo Milos,
Vedno prebiram prispevke o 8x4 in F3J. Ali se tukaj govori o novih pravilih?
Če je to tako, ste močno na napačni poti. Nizozemci imajo podobna pravila in enega samega E-pilota in ta v mojih očeh nima pojma o E-pogonu.
Sam sem zelo veliko preizkušal E-pogone in menim, da je njihova uskladitev (prilagoditev) na propelerje je popolnoma napačna pot. V našem klubu leti veliki DO335V4 (Patrik S). s propelerjem 9x4 APC. Vrtljaji na tleh so ravno pod 16.000, v zraku pa jih ocenjujem na 23.000!! Model leti skoraj 200 km/h in bi bil po sedanjih pravilih o vrtljajih in propelerju dovoljen. Sam imam FW152 TA z 8x4 in dobrimi 15.800 vrtljaji na tleh in z njim absolutno odpihnem vsakega “štirikubikarja”.
Veliko sem sodeloval pri naših Nemških pravilih in po enem letu smo prišli do zaključka, da so tako dobra, da jih ne bomo več spreminjali. Sedaj imamo več kot 30 e-pilotov z dobro letečimi modeli, ki po hitrosti in okretnosti ustrezajo modelom z metanolskim pogonom. Svoje modele omejujemo samo z akumulatorjem. Več si lahko prebereš na našem forumu.
Na žalost ni bilo nikogar od naših na EASG na Poljskem, tako sem sam letel z E-modelom in nihče od prisotnih pilotov se ni pritoževal čezenj. Prepoznan je bil le po zvoku in ne po večji moči.
Pozdrav Daniel
Hey,Daniel Lux napisal/-a:Hallo Mipo,
shit happens, I wrote an answer, 2 hours..... and now? Such warm air....
I write a new one tomorrow.
Best regards,
Daniel