Nieuport 11 - Bebe; v merilu 1:8
Moderator: mihasodja
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
BRAVO
Miloš kaj naj rečem..
MILOŠ MILOŠ
Dosegel si neverjetno težo.
...POSLIKAJ...POROČAJ...
Lp Darko
MILOŠ MILOŠ
Dosegel si neverjetno težo.
...POSLIKAJ...POROČAJ...
Lp Darko
- Priponke
-
- pilotfly.gif (28.15 KiB) Pogledano 8643 krat
Yes, Yes, Yes!!!
Model sem postavil na tla, natočil gorivo, priklopil sprejemniško baterijo, preveril krmila (DG!!) in CONTACT. Motor je malce pokašljal in se zavrtel, iglo sem zategnil na 1,8 zasuka. Za začetek sem nataknil propeler 9x5, colo manjšega premera, da bi bil moment motorja okoli vzdolžne osi manjši.
Trim višine sem potisnil tri zobce naprej ("na dol"), kakor mi je svetoval avtor modela Daniel Lux. Poizkusil sem zapeljati po stezi (asfaltirani). Velikega uspeha ni bilo: model je zavijal po svoje; brez zadnjega kolesa je b'l žautawa. Tako sem se odločil, da mo startal s tal s polnim plinom. Kolega Matjaž je model pridrža in čakal na moj znak. Pričel sem dodajati plin in pri priblžno polovici sem se odločil, da bo popolnoma dovolj za vzlet. Dal sem znak in model je izstrelilo po stezi. Hotel je malce levo, pa mu nisem pustil. Pri teh vrtljajih je smerno krmilo že lepo delovalo. Začel se je vzpenjati in zavijati v desno. Takoj sem se lotil trimov: malce nagiba v levo. malce smeri v levo. To je že bolje. Višino še tri zobce naprej. Tudi to je OK.
Odpeljal sem dva kroga in se odločil dodati plin do konca. Hitrost je narasla v območje kombata WW2 in vrnil sem se na 1/3 plina, kjer leti mirno in užitkarsko. Krcnil sem stikalo in podvojil hode višine in smeri ter aleronov. Opa, postali smo živahni, pa še vedno ubogljivi (30% exponenta na višini in nagibu, ter 45% na smeri). Poizkusil sem prisiljen kovit: vrti se kot vrtavka; popustil sem krmila, jao, še vedno se vrti kot vrtavka. Še tri cele obrate ne da bi se zmanjšala hitrost rotacije. Potem se je izravnal sam. Še tri, štiri neumnosti ala Lomcevak in pripraviti se je bilo potrebno na najvažnejšo figuro: pristanek. Počasni preleti preko steze: minimalni vrtljaji so previsoki za pristajanje, torej bo potrebno motor ugasniti. Še dvakrat čez stezo in zaprl sem uplinjač: počasi, "Butterweich" se je približal tlem in se jih dodtaknil in se po nekaj metrih ustavil. Gume preveč držijo. Čisto nič niso zdrsnile, kar je povzročilo prečno nagibanje in dotik krila in asfalta tik predno se je ustavil. Brez posledic.
Zadovoljen. Višinski stabilizator bo potrebno podložiti v + za kakšno stopinjo, motorju zmanjšati nagib v desno in morda povečati nagib navzdol. Sicer pa bom motor do naslednjega tedna že zamenja z manjšim (OS FS 20), ker je ta precej premočan.
Poraba je minimalna. Rezervoar ima 100ccm. Vanj je šlo za 18 vrtljajev črpalke goriva. Ko sem ga dotankal za drugi let je šlo vanj še za tri (3) vrtlaje. Torej je poraba cca 20ml (manj kot frakelj) za deset minut. Sedaj pa računaj stroške tudi če je gorivo z 10% nitrometana.
Opravil sem še en polet. Poizkusil sem ostre zavoje (combat stye) - brez težav. Potrebuje pa nekaj metrov višine, v primeru, da se zaheblaš. Ni za noret preveč pri tleh. Lepa, gladka vožnje pa je zanesljiva tudi na višini pol metra.
Zamenjati bom moral eno od napenjalnih žic (0,3mm pletenica iz 7 žičk), ki jo je preglodal pertinaks. V drugm poletu sem vklopil še koordinacijo smernega krmila (ELE -> SMER) in zavoji so še lepši. To sem izkoristil prvič v svoji karieri. Vedno sem menil, da je to potuha. Morda res, toda v tem primeru uporabna .
Slike bodo, ko ji pošlje Aleksander. Sam nisem nič slikal (sem imel preveč dela s heblanjem )
Miloš
Model sem postavil na tla, natočil gorivo, priklopil sprejemniško baterijo, preveril krmila (DG!!) in CONTACT. Motor je malce pokašljal in se zavrtel, iglo sem zategnil na 1,8 zasuka. Za začetek sem nataknil propeler 9x5, colo manjšega premera, da bi bil moment motorja okoli vzdolžne osi manjši.
Trim višine sem potisnil tri zobce naprej ("na dol"), kakor mi je svetoval avtor modela Daniel Lux. Poizkusil sem zapeljati po stezi (asfaltirani). Velikega uspeha ni bilo: model je zavijal po svoje; brez zadnjega kolesa je b'l žautawa. Tako sem se odločil, da mo startal s tal s polnim plinom. Kolega Matjaž je model pridrža in čakal na moj znak. Pričel sem dodajati plin in pri priblžno polovici sem se odločil, da bo popolnoma dovolj za vzlet. Dal sem znak in model je izstrelilo po stezi. Hotel je malce levo, pa mu nisem pustil. Pri teh vrtljajih je smerno krmilo že lepo delovalo. Začel se je vzpenjati in zavijati v desno. Takoj sem se lotil trimov: malce nagiba v levo. malce smeri v levo. To je že bolje. Višino še tri zobce naprej. Tudi to je OK.
Odpeljal sem dva kroga in se odločil dodati plin do konca. Hitrost je narasla v območje kombata WW2 in vrnil sem se na 1/3 plina, kjer leti mirno in užitkarsko. Krcnil sem stikalo in podvojil hode višine in smeri ter aleronov. Opa, postali smo živahni, pa še vedno ubogljivi (30% exponenta na višini in nagibu, ter 45% na smeri). Poizkusil sem prisiljen kovit: vrti se kot vrtavka; popustil sem krmila, jao, še vedno se vrti kot vrtavka. Še tri cele obrate ne da bi se zmanjšala hitrost rotacije. Potem se je izravnal sam. Še tri, štiri neumnosti ala Lomcevak in pripraviti se je bilo potrebno na najvažnejšo figuro: pristanek. Počasni preleti preko steze: minimalni vrtljaji so previsoki za pristajanje, torej bo potrebno motor ugasniti. Še dvakrat čez stezo in zaprl sem uplinjač: počasi, "Butterweich" se je približal tlem in se jih dodtaknil in se po nekaj metrih ustavil. Gume preveč držijo. Čisto nič niso zdrsnile, kar je povzročilo prečno nagibanje in dotik krila in asfalta tik predno se je ustavil. Brez posledic.
Zadovoljen. Višinski stabilizator bo potrebno podložiti v + za kakšno stopinjo, motorju zmanjšati nagib v desno in morda povečati nagib navzdol. Sicer pa bom motor do naslednjega tedna že zamenja z manjšim (OS FS 20), ker je ta precej premočan.
Poraba je minimalna. Rezervoar ima 100ccm. Vanj je šlo za 18 vrtljajev črpalke goriva. Ko sem ga dotankal za drugi let je šlo vanj še za tri (3) vrtlaje. Torej je poraba cca 20ml (manj kot frakelj) za deset minut. Sedaj pa računaj stroške tudi če je gorivo z 10% nitrometana.
Opravil sem še en polet. Poizkusil sem ostre zavoje (combat stye) - brez težav. Potrebuje pa nekaj metrov višine, v primeru, da se zaheblaš. Ni za noret preveč pri tleh. Lepa, gladka vožnje pa je zanesljiva tudi na višini pol metra.
Zamenjati bom moral eno od napenjalnih žic (0,3mm pletenica iz 7 žičk), ki jo je preglodal pertinaks. V drugm poletu sem vklopil še koordinacijo smernega krmila (ELE -> SMER) in zavoji so še lepši. To sem izkoristil prvič v svoji karieri. Vedno sem menil, da je to potuha. Morda res, toda v tem primeru uporabna .
Slike bodo, ko ji pošlje Aleksander. Sam nisem nič slikal (sem imel preveč dela s heblanjem )
Miloš
Zadnjič spremenil Mipo, dne 28 Sep 2006, 14:05, skupaj popravljeno 5 krat.
Čestitke, super...
Praviš, premočen motor??? kako bo šele z 5ccm Magnumom...
Morda se bo lopata 10x4 malo drugače obnesla...
in hvala, ker si mi vzel spanca za naslednje tri noči... me je tako zrajcalo, da ga dokončam čimprej...
A boš prišel v Moškanjce, 24.9.?
Bi blo fajn, nas bo kar nekaj WWI..
Še mnogo lepih poletov in pristankov!
lp, Dejan
Praviš, premočen motor??? kako bo šele z 5ccm Magnumom...
Morda se bo lopata 10x4 malo drugače obnesla...
in hvala, ker si mi vzel spanca za naslednje tri noči... me je tako zrajcalo, da ga dokončam čimprej...
A boš prišel v Moškanjce, 24.9.?
Bi blo fajn, nas bo kar nekaj WWI..
Še mnogo lepih poletov in pristankov!
lp, Dejan
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
DH, drugi polet sem opravil s propelerjem 10x4. Super. To je ta pravo.
Moškanjci? Hm, morda. Moj brat in nečak bosta skoraj sigurno tam, pa se bom morda prisedel. Mimigrede, pravkar poteka combat tekma v Fanu v Italiji. Tomaž (Požar) je tam odrezal prvi trak na tekmah mednarodnega kova.
P.S.: Z ugasnjenim motorjem Nieuport leti ne!
Moškanjci? Hm, morda. Moj brat in nečak bosta skoraj sigurno tam, pa se bom morda prisedel. Mimigrede, pravkar poteka combat tekma v Fanu v Italiji. Tomaž (Požar) je tam odrezal prvi trak na tekmah mednarodnega kova.
P.S.: Z ugasnjenim motorjem Nieuport leti ne!
Zadnjič spremenil Mipo, dne 04 Sep 2006, 18:04, skupaj popravljeno 1 krat.
Miloš, hvala za opozorilo o ugasnjenem motorju...
Pridružujem se Mitji, res podroben opis prvega poleta, stestiral si res precej, tako da bomo ostali precej bolj mirni...
Upam, da ti uspe priti v Moškanjce... imš kako pivo v dobrem!
Za tekmo v Italiji vem, je šlo tudi ene par Huntersov, čestitke Tomažu...
Si me pa res konkretno podregal, sem razlotal baterije od sprejemnika, jih dal v fotič, pa da dodam kako sliko svojega... manjka mi sicer še pritrditev motorja in povezave servov... edino en servo za gas mi manjka... naslednji vikend bo ziher poletel...
Ker gradnje nisem dokumentiral, ne mislim odpirat svoje teme, upam, da ne boš zameril za par "vrninjenih" slik semle...
Da pokažem barvno shemo, ki je še brez oznak, pa da malo slišim komentarje...
Lp, Dejan
Pridružujem se Mitji, res podroben opis prvega poleta, stestiral si res precej, tako da bomo ostali precej bolj mirni...
Upam, da ti uspe priti v Moškanjce... imš kako pivo v dobrem!
Za tekmo v Italiji vem, je šlo tudi ene par Huntersov, čestitke Tomažu...
Si me pa res konkretno podregal, sem razlotal baterije od sprejemnika, jih dal v fotič, pa da dodam kako sliko svojega... manjka mi sicer še pritrditev motorja in povezave servov... edino en servo za gas mi manjka... naslednji vikend bo ziher poletel...
Ker gradnje nisem dokumentiral, ne mislim odpirat svoje teme, upam, da ne boš zameril za par "vrninjenih" slik semle...
Da pokažem barvno shemo, ki je še brez oznak, pa da malo slišim komentarje...
Lp, Dejan
- Priponke
-
- N-11 005.jpg (90.9 KiB) Pogledano 8045 krat
-
- N-11 004.jpg (89.99 KiB) Pogledano 8045 krat
-
- N-11 001.jpg (86.34 KiB) Pogledano 8045 krat
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
Dejan, super barvna shema. Če se je ne bi ti lotil, sem jo imel že izbrano jaz. Pa kaj, prehitel si me in objavil nakano v enem od prejšnjih prispevkov. Posebno mi je všeč trup.
Mitja, hvala. Računal sem, da se na jesen kaj srečava na katerem od mitingov. Litije ni, torej bo treba najti en drug vzrok in povod.
Miloš
Mitja, hvala. Računal sem, da se na jesen kaj srečava na katerem od mitingov. Litije ni, torej bo treba najti en drug vzrok in povod.
Miloš
Nisem mislil, sorry...
Bom pa dal še za eno pivo, le v Moškanjce pridi...
Kakorkoli, Milo, povej, kako si kaj za tekmovanje combat WWI?
Pravkar sva govorila z Urošem (ima enak kit N-11, in ga dokončuje), da bi organizatorje combat tekme malo podregali, naj na koncu tekme priredijo še kaki bolj eksibicijski turnus WWI... mi je bilo všeč, kako je bilo v Crngrobu: trakovi, napad na zemeljske cilje (1m dolge stiro palce), brez lovljenja po zraku... tako je mnogo bolj varno...
Upam, da bodo poskrbeli za kaj takega, tule smo trije, ki bomo imeli modele... to je tudi razlog, da te tako vabim na Štajersko, da bi nas bilo več...
Kdaj bodo pa kake slike, filmčki? daj malo podregati kolega, nas že malo matra...
Lp, Dejan
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
Khm.... malo dogfighta pa že mora bit, drugače se bo von Richthofen v grobu obrno... Sicer pa tudi sam komaj čakam na tekmo (WW2 in WW1).... V pripravi pa poleg SE5a še Dr1 (manjka še motor in folija)....brez lovljenja po zraku...
Čestike Mipotu in seveda tudi Dejanu za zelo lep model! Upam, da bo tudi za tekmo....
Lp R.
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Dragi soborci. Slik ni! Če bo vse po sreči, bo jutri nekje na netu video posnetek. Imam le kadre iz tega videa, ki pa jih ne morem objaviti, ker je resolucija prenizka in povedo manj kot bi želel.
Počakajmo do naslednjega vikenda.
Zvečer sem že snel motor, razmastil model za dokončanje barve sheme, ter zamenjavo pretrgane pletenice. Pri montaži zajl je potrebno malce spretnosti in kakšen trik, da zadeva ne postane pretežka za napenjalci in podobno kramo, ki jo tako majhen model težko nosi.
Miloš
P.S.: Kakšna pravila bodo uporabljena v Moškanjcih. Prilagoditi jim bomo morali modele (piloti, svileni šali, oborožitev, ......)?
Počakajmo do naslednjega vikenda.
Zvečer sem že snel motor, razmastil model za dokončanje barve sheme, ter zamenjavo pretrgane pletenice. Pri montaži zajl je potrebno malce spretnosti in kakšen trik, da zadeva ne postane pretežka za napenjalci in podobno kramo, ki jo tako majhen model težko nosi.
Miloš
P.S.: Kakšna pravila bodo uporabljena v Moškanjcih. Prilagoditi jim bomo morali modele (piloti, svileni šali, oborožitev, ......)?
Zadnjič spremenil Mipo, dne 04 Sep 2006, 06:09, skupaj popravljeno 1 krat.
Prestavljeno:Mipo napisal/-a:
P.S.: Kakšna pravila bodo uporabljena v Moškanjcih. Prilagoditi jim bomo morali modele (piloti, svileni šali, oborožitev, ......)?
viewtopic.php?t=12747
Lp, Dejan
Zadnjič spremenil dh, dne 04 Sep 2006, 11:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
Miloš, čestitike za polet in zelo lep model .
Težko pričakovani film si lahko ogledate tukaj
priprave na vzlet
prvi polet
Ultralajt hvala za pomoč pri komprimiranju posnetka.
Aleksander
POPRAVLJENI LINKI !
Težko pričakovani film si lahko ogledate tukaj
priprave na vzlet
prvi polet
Ultralajt hvala za pomoč pri komprimiranju posnetka.
Aleksander
POPRAVLJENI LINKI !
- Priponke
-
- Grabbed Frame 8.jpg (94.59 KiB) Pogledano 8046 krat
Zadnjič spremenil ALEKSANDER, dne 05 Sep 2006, 15:47, skupaj popravljeno 1 krat.
http://p-chan.prkoritu.net/rc/src/Bebe%20I%20del.aviRobertH napisal/-a:Meni pa ta link ne dela!
http://p-chan.prkoritu.net/rc/src/Bebe%20II%20del.avi
Tole bo pa vredu! Samo pobrisati je bilo treba tisit //url na koncu povezave...izgleda da jo je zagodel "tiskarski škrat".
LP Mitja
Evo, posebej za Miloša! Tapravi...v merilu 1:1, saj veste od kod.
- Priponke
-
- IMGP1865b.jpg (85.91 KiB) Pogledano 7889 krat
-
- IMGP1864b.jpg (124.04 KiB) Pogledano 7889 krat
-
- IMGP1851b.jpg (120.34 KiB) Pogledano 7889 krat
Zadnjič spremenil Slowfly, dne 05 Sep 2006, 20:11, skupaj popravljeno 1 krat.
- ALEKSANDER
- Razpravljalec
- Prispevkov: 158
- Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
- Kraj: Vrtojba
Sandi, žal je zvok posnetka neprimeren za analizo, ker vsebuje veliko šuma. Menim, da je pri štiritakterjih težje opraviti primeren zajem podatkov (zvočnega signala) za zadovoljivo frekvenčno sliko iz katere bi program za izračun hitrosti (Doppler) lahko pripravil kolikor toliko uporaben rezultat.ALEKSANDER napisal/-a:........, ali lahko po zvočnem posnetku oceniš hitrost ?
Bomo še poizkušali, če si za.
Miloš
Čim se vidimo, bomo zmerili z radarjem.Mipo napisal/-a:Sandi, žal je zvok posnetka neprimeren za analizo, ker vsebuje veliko šuma. Menim, da je pri štiritakterjih težje opraviti primeren zajem podatkov (zvočnega signala) za zadovoljivo frekvenčno sliko iz katere bi program za izračun hitrosti (Doppler) lahko pripravil kolikor toliko uporaben rezultat.ALEKSANDER napisal/-a:........, ali lahko po zvočnem posnetku oceniš hitrost ?
Bomo še poizkušali, če si za.
Miloš
Po posnetku se tudi meni zdi model hiter.
lp
A
Prejel sem ZS:
Pritrditev je lepo vidna s slike.
Ker pa je na problem naletel še kdo, odgovarjam kar v temi.Kako si pritrdil smerno krmilo?. Sam imam palčko 2mm iz karbona, ampak nimam rešitve kako jo zavarovat pred izpadom med letom. Namreč je potisnjena od spodaj navzgor. Če je možno bi te prosil za kakšno sliko repnega dela. Hvala.
Pritrditev je lepo vidna s slike.
- Priponke
-
- Malce sem dopolnil barvno shemo. Ni še zaključena.
- HPIM3782m.JPG (120.75 KiB) Pogledano 9295 krat
-
- Za tečaj sem uporabil cevko fi2/fi0,8 in vanjo vtaknil jekleno žico fi0,8mm, ki sem jo na koncu zakrivil in vlepil vbalzo.
- HPIM3780m.JPG (54.92 KiB) Pogledano 9295 krat
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
Flyboys
Miloš vse čestitke.
Pa še mal dogfighta.
http://movies.yahoo.com/feature/flyboys ... 7cKHlfVXcA
LP Darko
Pa še mal dogfighta.
http://movies.yahoo.com/feature/flyboys ... 7cKHlfVXcA
LP Darko
Pričakoval sem, da bo počasnejši. Za letenje sploh ni tako enostaven. Mirno preletavanje sicer ni problematično. Ne vem pa točno, kako bo izgledalo pri manevrih tipa combat, ko se podiš pri tleh in mimogrede izgubiš nekaj metrov z nekoordiniranim manevrom.dh napisal/-a: Kako si ti kaj zadovoljen s tem modelom?
Kota motorja (še) nisem spremenil (moral bi zvrtati nove luknje za pritrditev nosilca motorja v požarno steno). Visim kar na trimih. Morda ga tudi ne bom. Motor sem zamenjal. Majhna razlika je, ni pa bistvena. Propeler 9x4 zavrti na 12.450Rpm. Potem sem ga zamenjal z 10x4 in pozabil izmeriti vrtljaje. Sedaj sem naročil še 10x3. Bomo videli razlike.dh napisal/-a:Kako se obnese sedaj, ko si popravil, povečal kot motorja dol? Imaš morda že nov motor?
Miloš