CANNONIERA OLANDESE
CANNONIERA OLANDESE
Predstavljam vam ladjo Cannoniera Olandese.
Ladja je v celoti narejena iz orehovega lesa in furnirja, medenine in bakra.
Ker je ladja že nekaj časa narejen, nimam več slik o gradnji le te ampak samo nekaj, ki vam jih predstavljam.
Ladja je v celoti narejena iz orehovega lesa in furnirja, medenine in bakra.
Ker je ladja že nekaj časa narejen, nimam več slik o gradnji le te ampak samo nekaj, ki vam jih predstavljam.
- Priponke
-
- P1100849.JPG (156.29 KiB) Pogledano 5906 krat
-
- P1100854.JPG (153.38 KiB) Pogledano 5906 krat
-
- P1100853.JPG (158 KiB) Pogledano 5906 krat
Čestitam krasen model.
imam pa sicer nekaj bolj praktičnih kot estetskih pripomb. Glavno jadro je na takih barkah vpeto v jambor z obroči, ki so jambor objemali, lahko si bili narejeni iz vrvi ali pa kovinski z lesenimi koleščki, tako, da niso poškodovali jamborja.
druga stvar je pomanjkanje vrvi na palubi. namreš škote in škotine jader so bile ovite okoli sebe in zložene ali ob jamborju oz na za to narejenih mestih ob jamboru ali ob obraji barke. iz praktičnega vidika, za dvignit prečno jadro 10 metrov visoko, in z 4X prenosom je, ko je bilo jadro dvignjeno ostalo na palubi več kot 40m vrvi....
take "življenske" malenkosti dajo modelu dušo.
še en pameten nasvet, ne vem, če si to že naredil...dobro je vse vrvi namazati z kakšnim lakom oz. jaz jih kar z lepilom za les (mekol) tako, da se z časom ne bodo začele cucat oz se na njih ne bo toliko praha nabiralo.
l.p. Luka.
imam pa sicer nekaj bolj praktičnih kot estetskih pripomb. Glavno jadro je na takih barkah vpeto v jambor z obroči, ki so jambor objemali, lahko si bili narejeni iz vrvi ali pa kovinski z lesenimi koleščki, tako, da niso poškodovali jamborja.
druga stvar je pomanjkanje vrvi na palubi. namreš škote in škotine jader so bile ovite okoli sebe in zložene ali ob jamborju oz na za to narejenih mestih ob jamboru ali ob obraji barke. iz praktičnega vidika, za dvignit prečno jadro 10 metrov visoko, in z 4X prenosom je, ko je bilo jadro dvignjeno ostalo na palubi več kot 40m vrvi....
take "življenske" malenkosti dajo modelu dušo.
še en pameten nasvet, ne vem, če si to že naredil...dobro je vse vrvi namazati z kakšnim lakom oz. jaz jih kar z lepilom za les (mekol) tako, da se z časom ne bodo začele cucat oz se na njih ne bo toliko praha nabiralo.
l.p. Luka.
T0RN4D0; za izdelavo ladje sem potreboval približno 1500 ur.
lucky; Glede vrvi se strinjam, da jih je mogoče premalo, vendar se na sliki slabo vidi. Glede vpetja glavnega jadra pa je tako, da je spodnji vpet s pomočjo kovinskega obroča, vrhnja pa sta vpeta s pomočjo vrvi.
lucky; Glede vrvi se strinjam, da jih je mogoče premalo, vendar se na sliki slabo vidi. Glede vpetja glavnega jadra pa je tako, da je spodnji vpet s pomočjo kovinskega obroča, vrhnja pa sta vpeta s pomočjo vrvi.
- Priponke
-
- P1100957.JPG (168.35 KiB) Pogledano 5443 krat
-
- P1100948.JPG (170.39 KiB) Pogledano 5443 krat
-
- P1100944.JPG (170.8 KiB) Pogledano 5443 krat
Aja, ma je ostanek vrvi ovit okoli držal ja......sicer morda res premalo, kolikor jih je bilo v resnici....nekajkrat sem imel možnost na podobni barki jadrat na eni regat, kjer so obrati zelo pogosti....bila oz. je dvojambornica in to ima enih vrvi takrat na krovu, da boli glava, pač jih ni časa zlagat.....
sej bum in pik sta dobro vpeta mislil sem na luft med jamborjem in jadrom, tega načeloma na pravih jadrnicah ni.
drugače pa lepo delo ja...čestitam:)
sej bum in pik sta dobro vpeta mislil sem na luft med jamborjem in jadrom, tega načeloma na pravih jadrnicah ni.
drugače pa lepo delo ja...čestitam:)