RCGF 45
Moderator: Mipo
RCGF 45
Pozdravljeni!
Imam problem in sicer na omenjenem motorju, saj mi ne vžge... Opazil sem da ne potegne goriva iz fergazerja v cilinder, saj je svečka (ko jo snamem) suha...
Če nalijem gorvo direktno v cilinder, ga je ravno dovolj da zabrni vse dokler ne zmanjka goriva...
Zdaj nevem kaj je narobe, mogoče je fergazer ni dobro nastavljen? (odprl sem ga toliko kot piše v navodrilih)
Hvala za vsak nasvet,
Lp, Nejc
Imam problem in sicer na omenjenem motorju, saj mi ne vžge... Opazil sem da ne potegne goriva iz fergazerja v cilinder, saj je svečka (ko jo snamem) suha...
Če nalijem gorvo direktno v cilinder, ga je ravno dovolj da zabrni vse dokler ne zmanjka goriva...
Zdaj nevem kaj je narobe, mogoče je fergazer ni dobro nastavljen? (odprl sem ga toliko kot piše v navodrilih)
Hvala za vsak nasvet,
Lp, Nejc
Re: RCGF 45
Zdravo!
Lahko poveš malo več glede motorja!Je motor že delal pri tebi in sedaj noče več ali je nov in imaš to prvi zagon?
Možnih napak je več.
LP,
Borut
Lahko poveš malo več glede motorja!Je motor že delal pri tebi in sedaj noče več ali je nov in imaš to prvi zagon?
Možnih napak je več.
LP,
Borut
Re: RCGF 45
Hvala za odgovor,Boko napisal/-a:Zdravo!
Lahko poveš malo več glede motorja!Je motor že delal pri tebi in sedaj noče več ali je nov in imaš to prvi zagon?
Možnih napak je več.
LP,
Borut
motor je na modelu, ki sem ga pred kratkim dobil, vendar sem ga lani že videl leteti, takrat je motor delal brez problema, sedaj je pa celo zimo (pol leta) miroval in sem se ga spravil vžgat ...
Sprva sploh ni hotel potegniti goriva iz rezervoarja v fergazer (ko sem vklopil zaug), dokler nisem snel cevke in takrat je gorivo steklo, vendar še vedno ne pride v cilinder ...
Pri nizkih vrtljajih imam odprtega za 1,5 obrata, na visokih vrtljajih pa za 1,3/4 obrata (kot piše v navodilih).
Mislim pa da je vse vredu z električnim vžigom, saj za kratek čas vžge, ko nalijem gorivo v cilinder, torej je problem najverjetneje v črpanju goriva iz rezervoarja...
Še enkrat hvala,
Lp, Nejc
Re: RCGF 45
okej, ga grem razstavit pa počistit, sploh nisem pomislil da bi bil zamašen od umazanije...
hvala, lp
hvala, lp
Re: RCGF 45
Po tem, ko sem včeraj očistil uplinjač (spihal povezave za gorivo), se je uplinjač danes ko sem ga zaugal, napolnil z gorivom ...
Sem pa opazil verjetno glavno težavo; cevka, ki je speljana iz uplinjača v cilinder se na mestu kjer je pritrjena na cilinder z lahkoto sname (očitno je spustilo lepilo)...
Predvidevam da se zaradi tega ni ustvarilo dovolj pritiska, in je cevka do cilindra ostala suha?
Da še pojasnim: v bistvu se s cilindra sname nastavek, na katerega se pritrdi cevka (le ta se nastavka v redu drži).
Če nisem bil dovolj jasen, lahko tudi poslikam.
Hvala za nasvet,
Lp, Nejc
Sem pa opazil verjetno glavno težavo; cevka, ki je speljana iz uplinjača v cilinder se na mestu kjer je pritrjena na cilinder z lahkoto sname (očitno je spustilo lepilo)...
Predvidevam da se zaradi tega ni ustvarilo dovolj pritiska, in je cevka do cilindra ostala suha?
Da še pojasnim: v bistvu se s cilindra sname nastavek, na katerega se pritrdi cevka (le ta se nastavka v redu drži).
Če nisem bil dovolj jasen, lahko tudi poslikam.
Hvala za nasvet,
Lp, Nejc
Re: RCGF 45
okej, samo da sporočim, uspešno sem ga zalaufau, dela kot je treba
Hvala miskolin, očitno je bil motor res potreben temeljitega čiščenja, zdaj grem pa še ostale pregledat
lp
Hvala miskolin, očitno je bil motor res potreben temeljitega čiščenja, zdaj grem pa še ostale pregledat
lp
Re: RCGF 45
Sem predvideval,da bo nekaj takšnega!Po dolgem mirovanju motorja se olje oz. maščoba zgosti v linijah za gorivo in zabije le-te.
Drugače motor dobi gorivo direktno za vplinjačem preko lamel(odvisno od izvedbe) in ne po cevki o kateri govoriš,če prav razumem.Omenjena cevka skrbi za povratek odvečnega goriva ali tlak(nekaj v tem smislu) in če ti tisti plastični nastavek ne drži ga poskusi zalepit z kakšnim Locktite-om ali podobno!
LP,Borut
Drugače motor dobi gorivo direktno za vplinjačem preko lamel(odvisno od izvedbe) in ne po cevki o kateri govoriš,če prav razumem.Omenjena cevka skrbi za povratek odvečnega goriva ali tlak(nekaj v tem smislu) in če ti tisti plastični nastavek ne drži ga poskusi zalepit z kakšnim Locktite-om ali podobno!
LP,Borut
Re: RCGF 45
Če se ne motim je ta cevka za povratni pulz oz pritisk da uplinjač lahko odpira iglo oz črpa gorivo("pulse hole").
Zadnjič spremenil mihec87, dne 26 Apr 2013, 12:54, skupaj popravljeno 2 krat.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: RCGF 45
To je ta cevka ki služi za ... ?
lp,
lp,
Re: RCGF 45
Pozdravljeni!
Imam še eno vprašanje glede tega motorja...
Torej, med letenjem z gasom malo pod polovico, oz. nekje na 1/3, je opazno “trokiranje” motorja, kljub temu da je nastavljen kot piše v navodilih...
Še kratek posnetek za ponazoritev: http://www.youtube.com/watch?v=ipixH_aNkmY
Kasneje, ko dodam gas, teče motor lepše, enakomerno brez trokiranja...
Nevem zakaj je v zraku tako, ker ko ga na tleh preizkusim deluje na vseh položajih brez problema.
Mogoče kdo ve, kaj bi bila težava? Pomislil sem da morda ni vredu mešanica; preveč olja?
Lp, hvala za vsak nasvet
Nejc
Imam še eno vprašanje glede tega motorja...
Torej, med letenjem z gasom malo pod polovico, oz. nekje na 1/3, je opazno “trokiranje” motorja, kljub temu da je nastavljen kot piše v navodilih...
Še kratek posnetek za ponazoritev: http://www.youtube.com/watch?v=ipixH_aNkmY
Kasneje, ko dodam gas, teče motor lepše, enakomerno brez trokiranja...
Nevem zakaj je v zraku tako, ker ko ga na tleh preizkusim deluje na vseh položajih brez problema.
Mogoče kdo ve, kaj bi bila težava? Pomislil sem da morda ni vredu mešanica; preveč olja?
Lp, hvala za vsak nasvet
Nejc
Re: RCGF 45
nnejc napisal/-a:To je ta cevka ki služi za ... ?
lp,
Če boš odvil pokrovček na uplinjaču boš pod njim videl nekakšne pretočne kanale in ventile. Preko te povezave prihaja v ta del pod in nadtlak, ki se ustvari v karterju motora. Ti pretočni kanali so vezani skozi uplinjač do membrane, ki se nahaja na drugi strani, tudi pod pločevinastim pokrovčkom. Posledično zaradi spremembe pod in nad tlaka ta membrana niha in črpa gorivo, ki preko šob prehaja v motor.
V glavnem imajo motorji večinoma na cilindru pod sesalnim kanalom, skozi bakelitni izolator prevrtano luknjico cca-2-3mm. Tukaj prehajo tlak na membrano. Tudi tesnilka med ohišjem in izolatorjem mora imeti prehod.
- Priponke
-
- Tuning (402).jpg (41.64 KiB) Pogledano 3828 krat
-
- insulator.jpg (10.72 KiB) Pogledano 3828 krat
Zadnjič spremenil tornado, dne 15 Maj 2013, 11:56, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp Rado
Re: RCGF 45
Hvala za obrazložitev, tornado.
Miskolin; iglo sem malo zaprl, za vikend grem spet na letališče in bom videl, če jo bo treba slučajno še nastaviti malo “po občutku”
Lp
Miskolin; iglo sem malo zaprl, za vikend grem spet na letališče in bom videl, če jo bo treba slučajno še nastaviti malo “po občutku”
Lp