Offshore, tokrat res zadnjič. Ker mi fotografije Cormorana s Coxom 0,8 ccm, na nosilcu z rezervarjem med obema polovicama krila zaenkrat še ni uspelo najti, sem si svoj današnji čas malo skrajšal s tem, da sem poizkusil ugotoviti, če bi ševedno vžgal.
Najprej o njegovem nakupu pred približno 35 leti, nekje v "modelarski trgovini" (?) v Stari Gorici. Kupil sem ga sam in ko sem ga "švercal čez mejo" v enem od obeh hlačnih žepov, me je bilo fulll strah, da me bojo cariniki "zasačili".
"Šverc je bil uspešen", zato sem nato naredil še lesen nosilec za Coxa, in v tistih časih hodil največkrat leteti na tedanjo modelarsko stezo v Ajdovščini. Sedanja modelarska steza je še vedno na letališču v Ajdovščini, ampak premaknjena prcej bolj proti zahodu, če se ne motim zaradi vzletanja in pristajanja ultralahkih letal.
Coxa mi je uspolo najti v škatli od Enye 1,76 ccm (?), katero sem kupil pri takratnem Slovenskem zastopniku za firmo Roobbe (kako se je že pisal in kako mu je bilo ime? bil je pa "zagrizen helikopteraš). Zakaj je bil Cox spravljen v škatli od Enye? Zato ker je bil moj Cormorano s Coxom precej "podhranjen" ...
Ker me je res zanimalo če bi Cox še vžgal, sem ga seveda najprej poizkusil razstaviti, pri čemer mi je manjkal "original ključ" za odvitje cilindra, zato sem poizkusil kar s "papagajkami", vendar se ni nič premaknilo, ker je vse "zapečeno". Tudi "glavna gred" ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.