Experience 60 Classic

Načini, postopki in tehnike gradnje modelov letal, uporaba in obdelava materialov in predstavitev gradnje modelov s slikami.

Moderatorji: PisaneliKrist

Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 729
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Experience 60 Classic

Odgovor Napisal/-a peugeot1 » 03 Dec 2018, 18:23

Marko Mencin napisal/-a:
02 Dec 2018, 21:48
Zdravo!
Hvala za opozorilo!
Poznam pa to problematiko s serijo V3, ki je prišla ven spomladi. Bilo je veliko reklamacij, saj so magneti odpadali že po prvih poletih. Kasneje (avgusta) so napako lepljenja popravili, vprašanje pa je, v kakšni meri. Za zadnje serije nisem zasledil reklamacij. Bom pa to do sezone-pomladi uredil z UHU endfest 300, kot ponavadi.

LP
Dobro je, ker se za to ceno dobi v V3 verziji relativno veliko motorja za dober denar. Sam imam V1 motorje pa so po zmoglivosti slabši.
Kolega je pa kupil tega 6350 V3, pa starega poseka po zmoglivosti. Pa še nekaj je malo čudno. V1 ima magnete zaprte z obeh strani. V3 samo pri zvonu.

So pa to v obeh primerih dualsky eko verzija.
http://www.dualsky.com/ECO_Series/ECOv2.shtml

Lp

Marko
Ljubezen: ime ji je letenje!!!

Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
Prispevkov: 720
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje
Kontakt:

Re: Experience 60 Classic

Odgovor Napisal/-a Marko Mencin » 04 Dec 2018, 09:59

Zdravo!

Odprava prvega robu na zvonu za pridržanje magnetov s sprednje strani je pocenila proizvodnjo, žal pa tudi poslabšala njegovo stabilnost.
Ta rob, tudi če je nizek, namreč v veliki meri ojača zvon in preprečuje gnetenje zvona zaradi necentričnosti mas pri višjih obratih. Zvon tako stalno niha iz okrogle v ovalno obliko in to povzroči odstopanje magnetov. Dobro lepljenje in centriranje lahko to v veliki meri preprečita.
Sicer pa imajo novejši motorji z laminati 0,2mm boljši izkoristek pri večjih obremenitvah - se manj grejejo. Imajo pa glede na št. ovojev tudi drugačen KV. Primer: Stari V1 motor 5050-9/KV500, novi motor pa 5050-8/KV500 (dejansko izmerjeno 517KV pri 21,8V). Enako je tudi pri večjem motorju 5060, ki ima po novem izmerjene vrtljaje 392KV pri 25,1V. Oba nova motorja imata ovoj manj in zaradi tega tudi malce višji KV, kar se odrazi v večji moči in seveda višjih amperih.

LP

Marko
We is E-xperts.

Uporabniški avatar
Bosti1904
Razpravljalec
Prispevkov: 156
Pridružen: 11 Mar 2011, 23:00

Re: Experience 60 Classic

Odgovor Napisal/-a Bosti1904 » 08 Dec 2018, 14:45

Zdravo!

Lep model in čestitke za samogradnjo, me pa nekaj zanima glede 3d printega kaputaža. Po mojih izkušnjah je bil glavni problem 3d naprintanih izdelkov resolucija printanja (ne vem pravega izraza), ki pusti vidne sledi slojev na površini. Videl sem že varianto, ko naprintan izdelek oblijejo z epoksijem pa varianto s kuhanjem s acetonom, da se zgladi površina... V temi pa je bilo prikazano kitanje samega kaputaža. Kako se to obnese? Je kit potem dovolj fleksibilen, da ne bo poknil ob zvijanju kaputaža? Ali je uporabljena posebna tehnika barvanja?

Hvala že vnaprej za odgovore.

Lp,
Boštjan

Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
Prispevkov: 720
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje
Kontakt:

Re: Experience 60 Classic

Odgovor Napisal/-a Marko Mencin » 10 Dec 2018, 08:30

Zdravo!

Jaz osebno sem najprej 3D print grobo obrusil, potem pa nanesel primer za plastiko. Nato je šel naprej špric kit.

LP

Marko
We is E-xperts.

Uporabniški avatar
Bosti1904
Razpravljalec
Prispevkov: 156
Pridružen: 11 Mar 2011, 23:00

Re: Experience 60 Classic

Odgovor Napisal/-a Bosti1904 » 10 Dec 2018, 19:29

Pozdravljen Marko,

hvala za info.

Lp,
Boštjan

Odgovori

Vrni se na