SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Moderator: samo3d
SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Komentarji in "RAZNO" o SP v Ludbregu. Da ohranimo osnovno temo čisto.
LP Samo
LP Samo
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Samo,samo hvala
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Shema modela je odlična. Na prvenstvu držimo pesti.
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Super, fantje!
Se javim za sparing partnerja na treningih. Sem ravno iz delavnice in en ptič po dolgem počitku že miga, drugi bo pa zelo kmalu!
Se javim za sparing partnerja na treningih. Sem ravno iz delavnice in en ptič po dolgem počitku že miga, drugi bo pa zelo kmalu!
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 87
- Pridružen: 14 Sep 2013, 21:09
A
LP.Bravo,tako se dela reklama za firmo,VORTEX.Vzor za druge SP.LP.aspirin1 napisal/-a:In prišel je trenutek,da smo ugledali najpreje rep.Oziroma dizajne repa.
Ja tako je to.Korak po korak.Kot skakalci.Čeprav neki občutki so že.
Še preje oblike pisav.Le katera se bo najbolj podala Vortexu2?
Mogoče je bila celo nekje napaka v eni številki?So jo hitro popravili...Vortex3...
Re: SP 2015 Ludbreg misija...mogoče
Vljudno smo prosili dobrodošle komentarje pod "KOMENTARJI" in ne v glavni temi.Dajmo se držati tega.Prosim moderatorja ,da prestavi post pod "komentarji"aeroharpija napisal/-a:LP.Bravo,tako se dela reklama za firmo,VORTEX.Vzor za druge SP.LP.aspirin1 napisal/-a:In prišel je trenutek,da smo ugledali najpreje rep.Oziroma dizajne repa.
Ja tako je to.Korak po korak.Kot skakalci.Čeprav neki občutki so že.
Še preje oblike pisav.Le katera se bo najbolj podala Vortexu2?
Mogoče je bila celo nekje napaka v eni številki?So jo hitro popravili...Vortex3...
Lp Rudi
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Tud js bi si rad ogledl en trening F3K SLO reprezentance, da vidim kako ta disciplina zgleda. Prav tako pa verjetno pridem kot gledalec na sobotni finale v Ludbreg.
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Hudo, sploh fotke izdelave
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Vortex 2 je opravil še eno prijetno nalogo
OŠ Braslovče so me povabili na dan tehnike ter z zanimanjem pospremili predstavitev modelarstva,kot tudi praktičen prikaz letenja.
Le tega si je ogledalo okoli 150 osnovnošolcev-od 3,4 letnikov do učencev sedmih in osmih razredov.
Prav posrečeni so bili mlajši ob štartih,katere so pospremili z enoglasnimi vzkliki začudenja ter navdušenja.
Pri starejših se je pa že razlagala osnova aerodinamike ter materijalov.
Prav potrebujejo malo drugačnosti in dinamike ob vseh obveznostih in računalnikih.
OŠ Braslovče so me povabili na dan tehnike ter z zanimanjem pospremili predstavitev modelarstva,kot tudi praktičen prikaz letenja.
Le tega si je ogledalo okoli 150 osnovnošolcev-od 3,4 letnikov do učencev sedmih in osmih razredov.
Prav posrečeni so bili mlajši ob štartih,katere so pospremili z enoglasnimi vzkliki začudenja ter navdušenja.
Pri starejših se je pa že razlagala osnova aerodinamike ter materijalov.
Prav potrebujejo malo drugačnosti in dinamike ob vseh obveznostih in računalnikih.
- Priponke
-
- Skupina 3,4 letaIT.jpg (139.16 KiB) Pogledano 13263 krat
-
- PredstavitevIT.jpg (112.7 KiB) Pogledano 13263 krat
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Da ne bo hude krvi...napišem tule. Mislim da je bil komentar glede zaključka cevi pri smeri ta, da bi se "lahko" nosilna cevka zlila s površino, ne pa da je samo zaobljeno. Tako kot je narejen prehod trupa na krilo na trup
Btw, smer: zakaj je bila "prejšnja" verzija s pantom čez celo višino, tu pa ne? Zaščita panta pri pristankih, da ne pristajaš na premični del repa?
Btw, smer: zakaj je bila "prejšnja" verzija s pantom čez celo višino, tu pa ne? Zaščita panta pri pristankih, da ne pristajaš na premični del repa?
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
lahko bi bilo bolj "aerodinamicno" speljabo, bi pa to zelo zakompliciralo samo izdelavo trupa, ker bi le ta moral biti zelo zozan in pol bi nastali sami problemi s palico za napihocanje, mogli bi bit razlicni smerniki/trupi za levicarje in desnicarje itd... Je vsaka detajl na avijonu dobro premisljen, da se ne rabimo zajebavat kot pri enki v nekaterih delih...
Pant pri "starih" repih ni bil do konca (tisti na sliki so se stari) pri novih pa je do konca... Dvorezen mec ce mene vprasas... Ti deli se pri dvojki niso lomili ker je rep debel... Glede aerodinamike je naceloma rep med metom v nuli tako da ni presrkavanja, pri jadranju pa so le ta minimalna zaradi nizke hitrosti... Je pa efektivnost manjsa kot pri do konca odrezani, kar pa spet po deugi strani ni problem zaradi ze tako ogromnega krmila.... Tako da imamo po novem na izbiro dve razlicici repov in si stranke lahko izberejo. Ni problem tlko da pristanes na gibljivi del, bol je da se pri priatajanju kaj zahakla v rezo in ti odtrga zadnji del...
Tudi trupi so dvojni z visino gori ali doli... Tudi tu imajo doloce zadeve svojo logiko...
Pant pri "starih" repih ni bil do konca (tisti na sliki so se stari) pri novih pa je do konca... Dvorezen mec ce mene vprasas... Ti deli se pri dvojki niso lomili ker je rep debel... Glede aerodinamike je naceloma rep med metom v nuli tako da ni presrkavanja, pri jadranju pa so le ta minimalna zaradi nizke hitrosti... Je pa efektivnost manjsa kot pri do konca odrezani, kar pa spet po deugi strani ni problem zaradi ze tako ogromnega krmila.... Tako da imamo po novem na izbiro dve razlicici repov in si stranke lahko izberejo. Ni problem tlko da pristanes na gibljivi del, bol je da se pri priatajanju kaj zahakla v rezo in ti odtrga zadnji del...
Tudi trupi so dvojni z visino gori ali doli... Tudi tu imajo doloce zadeve svojo logiko...
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Komentar na boljšo aerodinamičnost zgolj, ker je bilo vprašanje, kaj izboljšat, mi je pa jasno, da je povsem nepotrebna komplikacija za mogoče 0,1% razlike pri samem drag-u. Poleg nemogoče izvedbe, no, glede na moje poznavanje tehnike izdelave, bi tovrstni zaključek - polovica stožca na vsaki strani - v vsakem primeru moral izdelati posebej, kar te verjetno stane vsaj ene ure po komadu in dvomim da je vredno...
Verjetno je višinc zgoraj/spodaj še vedno bolj stvar preference kot nekega dejanskega efekta? Vsaj kolikor berem forume, nikjer ni ekzaktnega zaključka, zakaj eno ni vredu in drugo je.
Glede stvari ki se zataknejo v režo...ja, vem ravno prejšnji teden sem skoraj odtrgal aileron pri pristanku v visoko travo... refleksno ob pristanku ugasnem bremzo, vmes pa šop trave. K sreči je trava popustila, servo pa vseeno ni bil vesel
p.s.: kul majice, boste lepo zastopali naše barve
Verjetno je višinc zgoraj/spodaj še vedno bolj stvar preference kot nekega dejanskega efekta? Vsaj kolikor berem forume, nikjer ni ekzaktnega zaključka, zakaj eno ni vredu in drugo je.
Glede stvari ki se zataknejo v režo...ja, vem ravno prejšnji teden sem skoraj odtrgal aileron pri pristanku v visoko travo... refleksno ob pristanku ugasnem bremzo, vmes pa šop trave. K sreči je trava popustila, servo pa vseeno ni bil vesel
p.s.: kul majice, boste lepo zastopali naše barve
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Glede visincev spodaj zgoraj bomo meli zdaj primerjavo na istem avijonu, ki je do zdaj se ni bilo. Jaz sem zadnjic prvic letel z visincem spodaj in nebi mogo rect da je kaj drugace, je pa res da nisem letel obeh v istih razmerah, tak da ne morem rect... Ce pa gledam cist iz estetskega vidika, definitivno visina zgoraj lepse sede ocesu
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Moram se pohvalit, da sva bila [z blahh-om] prejšnji vikend na obisku v porodnišnici Vortexov in v živo zadeva izgleda res fenomenalno. Tudi pri metu se opazi razlika, ker ga vržem vsaj 15m višje kot svojo doma narejeno "ladjo"
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Jup, zelo luštne in zavidanja vredne žvižgače boste pilotirali na tekmovanju... mi bomo pa za enkrat še na titanikih ostal, dokler dinarčkov ne našparamo za igračko ki s prav prijetnim zvokom poleti proti soncu...
O estetski dodelanosti je vse kar lahko rečem, da sem na poti do travnika pomislil da bi mojga spačka kar raje v avtu pustil pa s čem pokril
Hvala Denisu tudi za vse nasvete, ki jih je dobrodušno delil ene par jih je bilo že izvedenih, ostali pa upam da pri izdelavi novega modela.
lp, M
O estetski dodelanosti je vse kar lahko rečem, da sem na poti do travnika pomislil da bi mojga spačka kar raje v avtu pustil pa s čem pokril
Hvala Denisu tudi za vse nasvete, ki jih je dobrodušno delil ene par jih je bilo že izvedenih, ostali pa upam da pri izdelavi novega modela.
lp, M
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Eno neumno vprašanje... malo gledam tole sticky temo.. pa vidm nekam velik kril pa trupov tam na kupu stackanih... glede na to da tekmovalcev ni toliko a to ma vsak po 3 ali 4 sete?
Pa če ja, čemu toliko? Ne mi rečt da na enem tekmovanju enega do dva pofentate al je to zgolj previdnost, če bi se zgodilo da ne ostaneš na suhem?
Drugače je pa videti lepa manufaktura na slikcah... škoda samo, da se kaj ne zmotite pa kakega viška ponesreč naredite, k bi vam sam v napoto hodu.... v takem primeru mislim da bi nas blo kar nekaj za pomagat to dilemo rešit...
Pa če ja, čemu toliko? Ne mi rečt da na enem tekmovanju enega do dva pofentate al je to zgolj previdnost, če bi se zgodilo da ne ostaneš na suhem?
Drugače je pa videti lepa manufaktura na slikcah... škoda samo, da se kaj ne zmotite pa kakega viška ponesreč naredite, k bi vam sam v napoto hodu.... v takem primeru mislim da bi nas blo kar nekaj za pomagat to dilemo rešit...
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Sej viški so ti sam pare na sunce pa boš letel.
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Blahh napisal/-a:Eno neumno vprašanje... malo gledam tole sticky temo.. pa vidm nekam velik kril pa trupov tam na kupu stackanih... glede na to da tekmovalcev ni toliko a to ma vsak po 3 ali 4 sete?
Pa če ja, čemu toliko? Ne mi rečt da na enem tekmovanju enega do dva pofentate al je to zgolj previdnost, če bi se zgodilo da ne ostaneš na suhem?
Drugače je pa videti lepa manufaktura na slikcah... škoda samo, da se kaj ne zmotite pa kakega viška ponesreč naredite, k bi vam sam v napoto hodu.... v takem primeru mislim da bi nas blo kar nekaj za pomagat to dilemo rešit...
Pozdrav
Prvo:Neumnih vprasanj ni-so samo neumni odgovori
Drugo:Vidimo tisto,kar želimo videti.
Da-rečemo,kako hitro se "fenta"zadevšna.In kot je znano previdnost je mati modrosti.Pa še ta ne bi bila mati,če bi bila previdna.
Ne tri ali štiri sete-pet setov bi naj imeli.Pa še to je nekako na meji.V polju bo npr.na turnus recimo 15-20 tekmovalcev+pomocniki+sodniki.Torej recimo 45 ljudi,katerih bo vsaj 3/4 hotelo rezultat.Na milost oziroma nemilost.Malo pobrskajte porocila za nazaj.Skoraj povsod je napisano tudi o letenju na mejah.Pa ne samo vidljivosti.Ponavadi je kar borba.V stebrih dviganja se nagnete takoj jata "mrhovinarjev" in se kako pride do trkov.Da ne govorimo o štartih.Tukaj se dobesedno sekajo "udje"
Pa še veliko razlogov in možnosti za kreš.Pa sedem(7!) dni traja to.
Kaj pa bi hodilo napoti?Kolikor sem lahko tiščal nos zraven lahko povem,da je tako doterano vse in v kolikor Denis ne določi ....malo možnosti,svet se prehitro vrti.
Še osebna izkušnja izpred leta ravno iz Ludbrega.Po svoji nerodnosti v enem dnevu oziroma v nekaj turnosih poskodoval dva modela.Sreča imel zraven tri.Čeprav nekateri menijo,da po dveh,treh poskodovanih modelih lahko pakiraš domov.No ja iz navadne tekme je že težko pakirati.Kaj šele iz Euro tekme.Kaj bi pa rekel za svetovno?
Se bo pa prodajal v kratkem en trening Vortex2 pa da vidim junake,kako se bodo tepli za njega.
Malo karikirano vendar vse ni daleč od resnice.Ne gremo kar tako domov.Morala nam je trdna (na zunaj).V resnici pa ob krešu kakršnem koli že se pa trga vse.In sem že zapisal,kako pomembno in hvaležno je imeti celo domačega proizvajalca modelov.To pomeni tudi nadomestnih delov.Že kar nekajkrat sem recimo ustvarjal neumnosti.Pa je bilo praktično urejeno takoj.DS Kompoziti in Denis brez kompromisno poskrbi-jo tudi za to.Velja tudi za prejšnje domače fante,kateri so se lotili te zahtevne kategorije (Bostjan in Jernej Fidler,Rok Bordon..)
Pa še to-nikoli ne ostanemo na suhem.Tako ali tako
In še seveda zelo pomemben dejavnik-pogoji.Zjutraj se ve.Vmes tudi.Pa še pozno popoldne.Pa še veter.Pa še...in se nekako modeli prilagodijo tudi po osnovi (teža,uletenost)
p.s.Ni slaba ideja o "boksih",kjer bi tekmovalec štartal in pristal nazaj..ampak to je že druga zgodba
Zadnjič spremenil aspirin1, dne 07 Avg 2015, 11:19, skupaj popravljeno 2 krat.
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 87
- Pridružen: 14 Sep 2013, 21:09
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
LP.Mene pa zanima,kdo je 4 rezerva,ce se komu od kandidatov kaj zgodi,do tekme.Pa zakaj nimamo Junijor tekmovalca,ko tako hvalimo mladino.Saj nas sistem se vedno forsira mladino,kot vcasih....LP.
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
@aspirin1
hvala za obširno razlago...
sej sem predvideval da je verjetno iz previdnosti in rezerva, samo 3-4 je kar huda... to je kar nekaj zelencev za eno tekmovanje tudi placa konec koncev...
Je pa res, da jaz večinoma letim sam oziroma z Odisejem, in bolj počasi... do sedaj se nama je "nenamenoma" ratalo butnit samo enkrat in še to počasi tako da je vse preživelo.. (govorim o butanjih letal v letalo, letalo v pilota je malo bolj pogosto, to je tudi Denis že izkusil ). Vrjamem pa, da je pri "jati" ptic v luftu in vsi z identičnim ciljem, verjetnost "božanj" dosti višja...
Lp, M
hvala za obširno razlago...
sej sem predvideval da je verjetno iz previdnosti in rezerva, samo 3-4 je kar huda... to je kar nekaj zelencev za eno tekmovanje tudi placa konec koncev...
Je pa res, da jaz večinoma letim sam oziroma z Odisejem, in bolj počasi... do sedaj se nama je "nenamenoma" ratalo butnit samo enkrat in še to počasi tako da je vse preživelo.. (govorim o butanjih letal v letalo, letalo v pilota je malo bolj pogosto, to je tudi Denis že izkusil ). Vrjamem pa, da je pri "jati" ptic v luftu in vsi z identičnim ciljem, verjetnost "božanj" dosti višja...
Lp, M
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Redke so tekme z modeli kjer je 1 ali 2 modela zadosti...Že 3-4 je hitro...Kakšen se zbije, kakšnemu elektronika ne sodeluje že v štartu..
npr..Pripravljen model(natriman,težišče,odkloni itd..) da vzameš v roke in gasa..
- lahek za mirno
- težek za vetrovno
+1 ali 2 rezerve.....pa smo na 3-4...
Če je pa v igri konkretno tekmovanje ne želiš ostat na tleh zaradi modela premalo ali servisiranja le tega, sploh če je to nekje dlje saj tudi strošek same udeležbe(stroški poti,bivanja,dopust) ni zanemarljiv da bi zaradi manjke modela bil samo opazovalec...
npr..Pripravljen model(natriman,težišče,odkloni itd..) da vzameš v roke in gasa..
- lahek za mirno
- težek za vetrovno
+1 ali 2 rezerve.....pa smo na 3-4...
Če je pa v igri konkretno tekmovanje ne želiš ostat na tleh zaradi modela premalo ali servisiranja le tega, sploh če je to nekje dlje saj tudi strošek same udeležbe(stroški poti,bivanja,dopust) ni zanemarljiv da bi zaradi manjke modela bil samo opazovalec...
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Še ena cvetka okoli števila modelov... ne glede na natančnost izdelave, ni šanse da trofiš vse 4 servote v piko na vseh petih modelih. Imaš na oddajniku različne "modele" in izbiraš s katerim letiš, imaš več oddajnikov? Ali je kje še kak skrit trik (menda se da nekaterim servotom vprogramirat center, a dokumentacija je bolj kot ne neobstoječa)
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Neglede, da so modeli iz istega orodja imajo vsak svoje karakteristike, poleg so še nastavitve servov in podobno ..... tako, da ima vsak model svoj program v komandi.
Včasih je prišlo še do tega, da je imel isti model dva programa. Eden brez balasta, eden z balastom. Možnosti je neskončno.... ko pa vidiš v kako skrajnost imajo nekateri sprogramirano samo fazo štarta, se pa zamisliš, da se dejansko nisi nikoli poglobil v vse možnosti
Je pa število modelov, sploh na top tekmah nekaj podobnega kot pri vrhunskem športu. Top reprezentance ne prepustijo nič naklučju. Število modelov in rezervnih kosov, gre pri nekaterih za naše oči in razumevanje v skrajnosti.... Da o več oddajnikih niti ne govorim... imajo po dve komandi in vsako za svoj model, tako da se ob primeru trka ali kakih trugih nevsečnosti ne izgublja časa z iskanjem programa drugega modela. Nekateri imajo celo rezervne modele prižgane v ready boxu in od kar so digitalni servi je to prava zbirka čričkov z migajočimi krilci...
Ta vikend se dirka začne in traja do naslednjega vikenda... vsakemu, ki ima vsaj en dan prost predlagam tisti dan za obisk tekme. Svetovno je samo vsaki dve leti in težko, da še bo kdaj tako blizu nas. Iz Celja je samo uro vožne in še to ne po s turisti obremnjenih cestah. Za videti bo kar lep izbor najboljšik F3K pilotov in modelov.
Naši reprezentanci pa želim vse najboljše.... Rezultati vidim, da bodo dobri.... zadnji treningi so bili z razbitimi modeli. Kar je vedno pomenilo dobro napoved.... .
Včasih je prišlo še do tega, da je imel isti model dva programa. Eden brez balasta, eden z balastom. Možnosti je neskončno.... ko pa vidiš v kako skrajnost imajo nekateri sprogramirano samo fazo štarta, se pa zamisliš, da se dejansko nisi nikoli poglobil v vse možnosti
Je pa število modelov, sploh na top tekmah nekaj podobnega kot pri vrhunskem športu. Top reprezentance ne prepustijo nič naklučju. Število modelov in rezervnih kosov, gre pri nekaterih za naše oči in razumevanje v skrajnosti.... Da o več oddajnikih niti ne govorim... imajo po dve komandi in vsako za svoj model, tako da se ob primeru trka ali kakih trugih nevsečnosti ne izgublja časa z iskanjem programa drugega modela. Nekateri imajo celo rezervne modele prižgane v ready boxu in od kar so digitalni servi je to prava zbirka čričkov z migajočimi krilci...
Ta vikend se dirka začne in traja do naslednjega vikenda... vsakemu, ki ima vsaj en dan prost predlagam tisti dan za obisk tekme. Svetovno je samo vsaki dve leti in težko, da še bo kdaj tako blizu nas. Iz Celja je samo uro vožne in še to ne po s turisti obremnjenih cestah. Za videti bo kar lep izbor najboljšik F3K pilotov in modelov.
Naši reprezentanci pa želim vse najboljše.... Rezultati vidim, da bodo dobri.... zadnji treningi so bili z razbitimi modeli. Kar je vedno pomenilo dobro napoved.... .
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Sam se bom en dan sigurno peljal pogledat. Če kdo rabi prevoz iz LJ in nazaj ?
Re: SP Ludbreg 2015 misija...mogoče KOMENTARJI
Iz vseh mogočih medijev počasi na veliko prihajo razne novice... se vidi , da je samo še nekaj ni do začetka...... je pa dobra slika za oris ,kako izgleda avto nekaterih reprezentanc pred odhodom na polje...
- Priponke
-
- avtor, Eitan Rotbart
- 11238960_10153155622469615_2758292894047598577_n.jpg (69.77 KiB) Pogledano 12311 krat