Zdravo.
Prosil bi lastnike Reely Carbon fighter 1, 2 in 3 če mi lahko pomagajo ugotoviti kater motor imam montiran na 1. Piše namreč in tudi kupil in prodan je bil kot 30cc, ali mi je čedalje bolj sumljiv, da je motor ne vem, 26, morda celo 23cc.
Prvi dvom je, da je motor v primerjavi z avtom, ko sem ga kupil izgledal kot nov.
Drugo je, da ne dela nekih čudežev po travniku(tle sem še neizkušen in je to moj prvi 1:5 4x4 bencinar)
Tretje je, da sem, ko sem razdrl zobnike, spremenil prestavno razmerje in sicer pogonskega invmesnega sem zamenjal, ostala dva tamala se nekot ne da zaradi montiranja plastike nazaj(ni prostora) in sicer v prid moči in majnši hitrosti.(malega na pogonsko os, večjega na sredinsko)
Četrta dokončna, kar spremljam že od začetka so pa prevrtane luknje na šasiji, kjer je pritrjen motor. (priloga slike)
Motor je drugače dober, vžiga, kompresijo ima, po pol ure tudi le peb, ki mi ga je prodal, avto ni deloval, kao servo motorček hin, star bencin, da ni vžgal in to, iz 220 spustu na 150 in sam sem dal že do sedaj 100€, oba servota zamenju, malega celo 2x, tavelikega iz dveh naredil enega(sreča(smola pa to, da sem vmes že naročil novega in ga tudi plačal iz chine)), kolesne obese sem polomil, to nima veze sicer, sam tko povem, amortizerji vsi puščajo, enega mi je danes celo odprlo, one šplinste je potrgalo in je šel narazen, ali ga bom popravil, nekaj mi model dal zraven rezervnih delov, 4 dobre spodnje obese/roke, nekaj vidim da je amortizerjev, morem skompletirati, sicer pa se verjetno menja spodnji semering, oz. tesnilo v amortizerju, pa nove šplinte dam in novo olje in bo verjetno še v redu. A se mi zdi, ali je v blažilcih ono gosto olje od reduktorjev... SAE90? Saj po vonju sodeč, je zelo mastno-lepljivo. To pravim le tako vmes, problem je le motor, ker če je motor majn kubičen, ker prvo kar je model ob prihodu na dvorišče rekel, motor je 30 kubičen, ne vem koliko konjev da ima, saj gr res piše 30cc, ampak to se po moje da elegantno zamenjati
Torej še 1x bistvo... prevrtane luknje na podu - znak zamenjave motorja z manj kubičnim ali ja?
Hvala za pomoč.
Zunanja fizična razlika motorja CF-26 in CF30
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
Zunanja fizična razlika motorja CF-26 in CF30
- Priponke
-
- Ne glej menjalnih delov, le blok motorja in cilinder
- 20140818_181705.jpg (117.21 KiB) Pogledano 6971 krat
-
- Ne glej menjalnih delov, le blok motorja in cilinder
- 20140818_181721.jpg (119.83 KiB) Pogledano 6967 krat
-
- Čemu prevrtane luknje? Zaradi majnšega motorja?
- 20140818_182024.jpg (125.65 KiB) Pogledano 6967 krat
Re: Zunanja fizična razlika motorja CF-26 in CF30
Koliko je meni znano ta motor je 26ccm lahko se pa prepričaš sam -torej dvigni cilinder če je premer bata 34mm .Tiste luknje so pa lahko posledica neorginalne sklopke.Pa oprosti če se motim.
Re: Zunanja fizična razlika motorja CF-26 in CF30
Ti motorji imajo spodnji del oz blok vsi enak neglede a je 23cc ali 30cc(tako da tiste luknje nimajo veze z prostornino motorja, dvojne luknje npr ima hpi baja že nova )-razlika je samo v premeru bata, cilindra ter ojnici..Poskusi najt kakšne oznake na cilindru..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..