Pozdravljeni,
imam x8 multikopter, KW9 motorji 330Kv, in pa maytech 40A ESCje.
Ko se menjal baterije za drugi let se je samo pokadilo iz 4 escjev (mešano) na enmu boomu oba pr drugih dveh po en. Logika ? je ni. Zato sprašujem vas.
Polaritete nisem zamenjal 100%, zakaj pride do tega smo se že spraševali. Plus in minus pride iz ESCjev do baterij, ampak ESC ima tudi komunikacijski kabel do Wookonga, ki pa ima tudi 3 žičke, rdeča, črna in oranžna(komunikacija). Ker dobi wookong že svoje napajanje iz baterij ali je možno da moti štrom še iz komunikacije in se skupaj stepeta ? veliko veliko vprašanj zakaj so se skurili čisto po želji.
glede na to da menjam vse skupaj beri ESCje, me zanima kako je s temi ESCji in njihovimi Amperi. Namreč KW9 motorji po izračunih zmorejo max 17 amperov pri max moči. AMpak vsi ki gradijo pretiravajo z ESCji in amperi. Česa se bojijo ? Ali je možno da se motor obremeni in preseka to moč, zakaj vsi tolk lufta kupijo. Zakaj montirajo po 60-80 Amperske ESCje če pa cel heli skupaj sfolka 80 amperov.
Če ste eden iz med tistih ki lasti multirotorja, kako ste vi izračunali to zase in zakaj pretiravali z močjo ESCjev ?
Hvala za debato v naprej.
Lp
ESC in motorji
Moderator: Coil
Re: ESC in motorji
Ti pa se ne daš
Kot sem ti rekel že prej - če se z 30A ne počutiš dobro, potem vzami 40A. Razlika bo SAMO V TEM, kako se stvar greje. Če bi reglerje imel v CEVI ali v sredini, kjer ni prepiha, bi bilo bolje imeti več amperske (recimo 30A, ne 20A v tvojem primeru), razlike med 30 in 40A pa itak ni velike, glede na to da boš kuril 20A max, to pomeni da boš 99.5% vlekel okrog 10A po reglerju... to ni nič.
Glede na to da imaš reglerje zunaj, na prepihu, imaš 30A vrh glave dovolj in še poleti, na soncu ne boš občutil da bi bili reglerji vroči.
Pretirava se z ESCji zato, ker manj kot 40A niso podpirali 6s lipotov, zdaj pa jih tudi 30A podpirajo (novejši).
PS: Več amperski reglerji so tudi težji, to se pozna na končnem času letenja.
Konec debate
LP!
Jure
Kot sem ti rekel že prej - če se z 30A ne počutiš dobro, potem vzami 40A. Razlika bo SAMO V TEM, kako se stvar greje. Če bi reglerje imel v CEVI ali v sredini, kjer ni prepiha, bi bilo bolje imeti več amperske (recimo 30A, ne 20A v tvojem primeru), razlike med 30 in 40A pa itak ni velike, glede na to da boš kuril 20A max, to pomeni da boš 99.5% vlekel okrog 10A po reglerju... to ni nič.
Glede na to da imaš reglerje zunaj, na prepihu, imaš 30A vrh glave dovolj in še poleti, na soncu ne boš občutil da bi bili reglerji vroči.
Pretirava se z ESCji zato, ker manj kot 40A niso podpirali 6s lipotov, zdaj pa jih tudi 30A podpirajo (novejši).
PS: Več amperski reglerji so tudi težji, to se pozna na končnem času letenja.
Konec debate
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Re: ESC in motorji
Če prav razumem wookong napajaš z zunanjim oz ločenim becem, zraven pa še imaš priklopljene bece regulatorjev?
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: ESC in motorji
Wookong ima itak ločeno napajanje - svoje, napaka pa je, da ima kjer se vtaknejo reglerji noter, grounde povezane med sabo in tudi pluse povezane med sabo. Groundi so zvezani z glavnim groundom in tvorijo ground loop, kar ni dobro, plusi so pa tudi povezani med sabo. Sicer so reglerji OPTO, tako da to nebi smel biti problem, se je pa po detajlnem ogledu reglerjev opazilo, da so različni pod skrčko, in skuriili so se le ene vrste - vsi enaki - očitno si imeli gor BEC ali vsaj del le-tega.
Evo, razlika med dvema popolnoma enakima reglerjema na zunaj:
http://img203.imageshack.us/img203/6626/9xh6.jpg
V izogib kakršnihkoli težavam (motnje, bec...) se do wookonga, Naze, in ostalih flight controllerjev spelje SAMO SIGNALNI KABEL
ali: V kolikor se cel sistem napaja preko enega izmed reglerjev - se spelje + in - samo od tega (sicer je tudi samo + dovolj).
LP!
Jure
Evo, razlika med dvema popolnoma enakima reglerjema na zunaj:
http://img203.imageshack.us/img203/6626/9xh6.jpg
V izogib kakršnihkoli težavam (motnje, bec...) se do wookonga, Naze, in ostalih flight controllerjev spelje SAMO SIGNALNI KABEL
ali: V kolikor se cel sistem napaja preko enega izmed reglerjev - se spelje + in - samo od tega (sicer je tudi samo + dovolj).
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Re: ESC in motorji
res je to smo ugotovili hvala Jure za pojasnilo
Re: ESC in motorji
kej veš kdaj začnejo delat 8S reglerje, kokr sm zaslediu je use do 6h pri T motor ?
Re: ESC in motorji
Jih že delajo Jaz sem imel že pred 5imi leti doma 12s regler na Sukhoi 29S Sej je pametno iti v višje voltaže, se strinjam, vendar nikakor če že imaš toliko baterij doma, in če Wookong in ostalo podpira zgolj do 6s.
LP!
Jure
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Re: ESC in motorji
zanima me če bi ta motor: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html
pasu z ttim esc: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=44512
pa če bi tt komplet skup pasu bi prosu če bi mi dal link od batrije ko bi zram pasala 3000-5000mah iz iste strani: hobbyking.
pasu z ttim esc: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=44512
pa če bi tt komplet skup pasu bi prosu če bi mi dal link od batrije ko bi zram pasala 3000-5000mah iz iste strani: hobbyking.
Re: ESC in motorji
Motor rabi 8S, regulator je pa za 2/3S, zato ne pašeta skupaj. Kadar izbiraš vedno glej, da je regulator predviden za enako ali višjo napetost kot je motor. Izogibaj se napetosti nad 6S, ker so regulatorji za višje napetosti precej dražji.
Lp
Lp