KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Sicer je prišel šele naslednji teden na vrsto...
Tako, ene zgodbe o končevanju že narejenega modela je konec. Izgleda takole: Akumulator sem namestil takoj za kaputažem v trup. V ta namen sem naredil tudi pokrovček, ki se odpira/zapira na zapah - seveda iz balse .
Na zadnji sliki se ga vidi, tik pred spodnjim krilom.
Kaputaž, mi je ratal malo čudne barve. Kaj hočem, tako je naročat barvo prek interneta. Ampak, za te čase je bila to edina možnost...
Napisi so ostali le na krilih, ker sem moral trup obleči na novo. Ja, pa zelen propeler sem imel že od prej. Sploh ne vem čemu sem ga takrat kupil. Je pa zato sedaj prišel kar prav. Ja no, saj zelena konec koncev še paša na to viola .
Jutri, pa bom probal z njim poletet. Pista po enem mesecu že kar vabi...
Lp,
Tako, ene zgodbe o končevanju že narejenega modela je konec. Izgleda takole: Akumulator sem namestil takoj za kaputažem v trup. V ta namen sem naredil tudi pokrovček, ki se odpira/zapira na zapah - seveda iz balse .
Na zadnji sliki se ga vidi, tik pred spodnjim krilom.
Kaputaž, mi je ratal malo čudne barve. Kaj hočem, tako je naročat barvo prek interneta. Ampak, za te čase je bila to edina možnost...
Napisi so ostali le na krilih, ker sem moral trup obleči na novo. Ja, pa zelen propeler sem imel že od prej. Sploh ne vem čemu sem ga takrat kupil. Je pa zato sedaj prišel kar prav. Ja no, saj zelena konec koncev še paša na to viola .
Jutri, pa bom probal z njim poletet. Pista po enem mesecu že kar vabi...
Lp,
Andreo
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Naj bo tokrat delavnica malo drugače
Ta ki jo vidimo na slikah, bo kmalu, brez modelarskega znanja, spravila v zrak celo eskadriljo malih pernatih modelov.
Srečno
Ta ki jo vidimo na slikah, bo kmalu, brez modelarskega znanja, spravila v zrak celo eskadriljo malih pernatih modelov.
Srečno
- Priponke
-
- Raca v gnezdu 2_W.JPG (139.41 KiB) Pogledano 8443 krat
-
- Raca v gnezdu 3_W.jpg (100.02 KiB) Pogledano 8443 krat
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Balanser.
Prop se vrti na konicah osi v tefloskih cevkah.
Vse je iz ostankov, nič lepila in nič vijakov.
LP, J.
Prop se vrti na konicah osi v tefloskih cevkah.
Vse je iz ostankov, nič lepila in nič vijakov.
LP, J.
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Samo, da se vrti!
Če je pri miru in še posebej na kakšni omari potem gredo ležaji propelerja
Če je pri miru in še posebej na kakšni omari potem gredo ležaji propelerja
Andreo
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
LP, J.
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Rešitev z magneti povzroča najmanj trenja pri vrtenju.
Je pa dobro, da so magneti "neodimci".
Feritni imajo nižjo gostoto magnetnega polja,
zato se os rada povesi pri večjem in težjem propelerju.
Uporabil sem teflonski cevki, ki sta bili pri roki.
Vrtenje osi je zelo blizu magnetnemu vležajenju.
LP, J.
Je pa dobro, da so magneti "neodimci".
Feritni imajo nižjo gostoto magnetnega polja,
zato se os rada povesi pri večjem in težjem propelerju.
Uporabil sem teflonski cevki, ki sta bili pri roki.
Vrtenje osi je zelo blizu magnetnemu vležajenju.
LP, J.
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Iz nekaj ostankov materiala in starega Graupnerjevega merilnika za nastavitev elis helikopterja je nastal merilnik vpadnega kota krila letala.
LP,J.
LP,J.
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Sem se prepričal s kotomerom na dlani in pokaže "kar točno".
LP, J.
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Pridelal sem prvi propeler. LP, J.
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Nekaj se je začelo premikat...
Sem moral vse že narejene dele sestavit, da mi volja malo zrase .
Kril še nisem prinesel iz "konzervacijske sobe", niso pa daleč
Je bil že cajt, kajne?
Sem moral vse že narejene dele sestavit, da mi volja malo zrase .
Kril še nisem prinesel iz "konzervacijske sobe", niso pa daleč
Je bil že cajt, kajne?
Andreo
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Lani aprila mi je flater potrgal krila na "R2" Janusu, ko sem se prehitro spuščal iz termike.
Modelu sem naredil nova krila z originalnimi rebri po načrtu ter razponom 1715 mm in dvojnom V-lomom.
Višinski stabilizator je 25 mm podaljšan po globini, smerni stabilizator je podaljšan za 15 mm.
Motor je Joker 2830 1150Kv, ESC 30A, ACCU Gens Soaring 2S 2200 mAh, prop Aeronaut folder 10x6.
Delo je poplačano v zraku.
LP, J.
Modelu sem naredil nova krila z originalnimi rebri po načrtu ter razponom 1715 mm in dvojnom V-lomom.
Višinski stabilizator je 25 mm podaljšan po globini, smerni stabilizator je podaljšan za 15 mm.
Motor je Joker 2830 1150Kv, ESC 30A, ACCU Gens Soaring 2S 2200 mAh, prop Aeronaut folder 10x6.
Delo je poplačano v zraku.
LP, J.
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Oj.
Čeprav je prejšnji prispevek iz maja lanskega leta ne počivamo.
Začel sem izdelovat merilec prave hitrosti modela. Prototip, ki sploh še ni prava pitot cev je iz sprehoda z avtom pokazal tole. Obetavno.
Malo bo treba še preverit formulo za hitrost (izračunal 10x manjšo hitrost - v formuli sem imel hPa namesto Pa...), malo zgladit te špice in postavit v avion
Čeprav je prejšnji prispevek iz maja lanskega leta ne počivamo.
Začel sem izdelovat merilec prave hitrosti modela. Prototip, ki sploh še ni prava pitot cev je iz sprehoda z avtom pokazal tole. Obetavno.
Malo bo treba še preverit formulo za hitrost (izračunal 10x manjšo hitrost - v formuli sem imel hPa namesto Pa...), malo zgladit te špice in postavit v avion
Andreo
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Rezultati uporabe filtra signala
Vikend bil je živ)
Obetavno!
Sedaj pa bo treba poslat signal še v oddajnik kar je sicer namen vsega tega.
Elektronike pa trenutno še ni za pokazat .
In pa še merjenje tokrat iz pitot cevi montirane na model (glej slike na Sedaj pa bo treba poslat signal še v oddajnik kar je sicer namen vsega tega.
Elektronike pa trenutno še ni za pokazat .
Andreo
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Bravo!
V 200+ sekundi si ga nažgal z višine 160m na 20m pri tem dosegel 150 km/h. Ali prav berem?
V 200+ sekundi si ga nažgal z višine 160m na 20m pri tem dosegel 150 km/h. Ali prav berem?
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Dvignil se je še hitreje. Lahko, da gre za napako v meritvi.
LP, J.Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Ja, par krat vem, da sem ga ful nažgal iz višin skoraj do marjetic in obratno. Malo sem se izživljal. Z namenom. Vmes so bili tudi loopingi...
Res pa je tudi, da čas niso prav prave sekunde pač pa ti. ticki, ki so velikosti cca mili sekunde in pretvorjene v sekunde.
Konec koncev absolutne vrednosti podatkov me niti ne zanimajo. Važno je, da mi izračuna vedno isto hitrost glede na absolutno vrednost. Recimo za absolutno hitrost 65km/h da mi vedno izračuna 77km/h.
Lp
Res pa je tudi, da čas niso prav prave sekunde pač pa ti. ticki, ki so velikosti cca mili sekunde in pretvorjene v sekunde.
Konec koncev absolutne vrednosti podatkov me niti ne zanimajo. Važno je, da mi izračuna vedno isto hitrost glede na absolutno vrednost. Recimo za absolutno hitrost 65km/h da mi vedno izračuna 77km/h.
Lp
Andreo
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Na povečanem diagramu meritve izgledajo zelo realno.Andreo29 napisal/-a: ↑15 Mar 2023, 22:13 Ja, par krat vem, da sem ga ful nažgal iz višin skoraj do marjetic in obratno. Malo sem se izživljal. Z namenom. Vmes so bili tudi loopingi...
Res pa je tudi, da čas niso prav prave sekunde pač pa ti. ticki, ki so velikosti cca mili sekunde in pretvorjene v sekunde.
Konec koncev absolutne vrednosti podatkov me niti ne zanimajo. Važno je, da mi izračuna vedno isto hitrost glede na absolutno vrednost. Recimo za absolutno hitrost 65km/h da mi vedno izračuna 77km/h.
Lp
Meritve hitrosti bi za primerjavo lahko naredili po doplerju ali s štoparico, kot smo to delali tukaj:
viewtopic.php?f=69&t=2794&start=966
Meritve višine bi lahko primerjal z višinomerom od HK.
LP, J.
Re: KAJ DOGAJA V DELAVNICI
Mogoče bo komu prišlo prav.
S kljunastim merilom in tole tabelo sem določil colske dimenzije ležajev motorja MPX BL-O 2830-1000.
D 5/16 - d 1/8 - 9/64 in D 3/8 - d 1/8 - 9/64
https://universalbearings.com.au/ball-b ... ring-chart
LP, J.
S kljunastim merilom in tole tabelo sem določil colske dimenzije ležajev motorja MPX BL-O 2830-1000.
D 5/16 - d 1/8 - 9/64 in D 3/8 - d 1/8 - 9/64
https://universalbearings.com.au/ball-b ... ring-chart
LP, J.