Danes sem z zadevo nadaljeval., a sem imel eno intervencijo čez pol dneva in sem se vrnil domov šele ob dveh
Povečal sem luknjo za zobnik in kanal za montažo zobnika (5 minut piljenja) in zadevo zložil nazaj v avto.
Najprej sem namontiral velcro trakce na ohišja baterije - spojil sem jih kar s toplotno lepilno pištolo - in drži super:
Na sliki se vidu tudi fleksibilnost izbire pozicije in montaže v avto. Zadovoljen
Nato sem se lotil najdenih Traxxas konektorjev. Ker sem rabil moški konektor za polnilec, sem enkrat preko HK naročil 10 parov. Dobiš vrečko naštancanih plehcev in plastična ohišja. V razsutem stanju.
Očitno je luna še pomagala, ampak kljub temu . Traxxas konektorjev v mojih modelih ne bo nikoli več. Nikdar. Pika.
Enostavno so hudo nepraktični za lotanje in montažo. Tudi tokovno (če samo pogledaš naležno površino, se ne morejo primerjati s XT60 , kaj šele z XT90) so bolj bogi. Ampak ker je bil HK set enaka cena za 10 kosov kot v Delkotu 1 par - sem jih naročil...
Lotni kontakt je majhen in ga ne moreš prijeti, razen v primež - in takrat je odvod toplote velik in je potrebno poseči po velikem spajkalniku. Prav tako ni ležišča, kamor bi namestil žico in jo v miru zalotal. No ko mi je to enkrat le uspelo, je treba ta kontakt stlačiti v konektor. Mukoma. In ko je enkrat not, se ga ne da več razstaviti. V življenju sem srečal že precej konektorjev - a takega še ne...
Ker je bilo že pozno popoldne, sem vse skupaj pustil, naložil Bajo, Vandala in Revota in se šel hladit na progo v Logatec.
Ko sem prišel domov, sem se dokončno odločil, da grem na drug sistem konektorjev.
Primerjava kontakta z XT60 in XT 90:
Konektorje XT90 sem enkrat naročil po nesreči - in so sedaj prišli zelo prav.
Ti konektorji so pravo nasprotje Traxxasovih:
- kontakt ima cevasto ležišče, ki je delno odprto
- omogoča zelo enostavno lotanje z dobrim pozicioniranjem žice
- kontakt je zalit v plastično ohišje, odvoda toplote ni in lahko delaš z malim 30W spajkalnikom (pri TRX 100W in naprej...)
- če narediš napako, žico odlotaš in popraviš
- lahko recikliraš konektorje iz odsluženih baterij...
Lotanje je pesem in v 10 minutah sem pomenjal vse konektorje na Trailblazerju in dveh baterijah za Traxxas.
Nato sem za izboljšane baterije naredil še adapterje za Traxxas:
Zadeva zložena v avto:
Jutri še par malenkosti in končno prva fura
LP