HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
hmm. zdej pa nevem al si to zame mislu al zase glede izdelave kosou kakor kol, tud jst jih ne naredim sam. imam srečo da imam možnost da mi jih izdelajo drugi s pomočjo raznoraznih strojev,... ker za izdelavo kaj takega moraš imeti kar nekaj znanja
Glede zobnika pa še nevem. Imam na izbiro 13 zobov ali 10, vendar je slednji iz HK, kateri že na pogled deluje cenen, tako da bom po vsej verjetnosti izbral z 13 zobi. Motor bo pa 4030-880KV na 8s, kar bi po moje moralo zadostovati vsej tej teži modela ter primernimi vrtljaji.
12s mi ne pride v upoštev, ker imam že sedaj preveč raznoraznih baterij in nimam namena kupovat še enega kompleta, še manj pa ne novega motorja...
Glede zobnika pa še nevem. Imam na izbiro 13 zobov ali 10, vendar je slednji iz HK, kateri že na pogled deluje cenen, tako da bom po vsej verjetnosti izbral z 13 zobi. Motor bo pa 4030-880KV na 8s, kar bi po moje moralo zadostovati vsej tej teži modela ter primernimi vrtljaji.
12s mi ne pride v upoštev, ker imam že sedaj preveč raznoraznih baterij in nimam namena kupovat še enega kompleta, še manj pa ne novega motorja...
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 871
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Ja ne sem mislil nate in na izdelavo delov... sem mislil da to sam delas... jaz zal nimam ne orodja ne znanja za kaj takega... sem pa vedno obcudoval te ki znajo...
Ok pa si zracunal da bo dovolj obratov...?
Ok pa si zracunal da bo dovolj obratov...?
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
bi šlo narediti , ampak ker mora biti narejeno v stotinko milimetra, je to možno le z strojnim delom.
računam na okoli 1500-1800 vrtljajev, nekje v tem rangu. koliko točno pa bo pa tudi še nisem računou.
a uni deli so vredu katere sem ti predelal?
računam na okoli 1500-1800 vrtljajev, nekje v tem rangu. koliko točno pa bo pa tudi še nisem računou.
a uni deli so vredu katere sem ti predelal?
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 871
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Hmmmm mogoce se ti splaca najprej malo naracunat obrate... bos pol lazje racunal.
Ja tisti deli so super.... samo se nisem zmontiral.... pocasi mi gre ta spas...
Ja tisti deli so super.... samo se nisem zmontiral.... pocasi mi gre ta spas...
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
naredu izračun s pomočjo programa "head speed calculator" http://heli.dacsa.net/calcv3/ , z 13 zobim zobnikom, 8s baterijo, ter motorjem 880kv, teoretično z 90% izkoristka, bi imel s tem setupom okoli 2100 obratov/min, seveda pri polnem gasu. ker pa mam gas omejen na stalnih 85%, bo ta hitrost vrtenja še malenkost manjša, katera pa bo ravnopravšnja za 6 krako glavo
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 871
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Ker ESC pa mas? Pri 85% zna bit mal vroc....
Gh
Gh
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
CC ice 100A. do zdej sem vozu isti motor na 6s z 17t zobnikom pa je regulator biu vedno mrzu po koncani voznji
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 871
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Ok... nekje do 85% "naj bi šlo"...
optimalno je na 90% ampak + / - 5% nebi smelo delati težav...
gh
optimalno je na 90% ampak + / - 5% nebi smelo delati težav...
gh
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Pojavil se je prvi problem pri 6 kraki glavi. ker je 6 kraka glava veliko večja kot original dvo kraka, je problem nastal z povezavo swashplata z blade gripi, povezava med njima je preveč pod kotom, in sicer približno 45°, tako da me zanima če je ta kot prevelik, oziroma kako rešit ta problem. Trenutno mislim letet to reč brez elektronike tako da moram fazing nastavit na 90°, bi ta problem lahko rešil z elektroniko in nastavil fazing na 0° ?
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 871
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Če hočeš leteti brez elektronike... potem imaš samo dve opciji. Ali pobereš materijal na glavi tako da bo dovolj prostora za linke... ali pa jih zakriviš... in s tem dobiš prostor, ki ga protebuješ za prosto gibanje...
primer je na sliki...
Težava s to drugo opcijo je le v tem, da morajo biti vsi linki identični in nastavljivi...
gh
primer je na sliki...
Težava s to drugo opcijo je le v tem, da morajo biti vsi linki identični in nastavljivi...
gh
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Če ti oddajnik omogoča swash rotation ni problema, lahko delaš kar hočeš.
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
tudi tole opcijo na sliki sem že imel v mislih. kar se tiče prostora ga je dovolj samo skrbi me da so povezave preveč nagnjene (pod prevelikim kotom ) in da jih bo zvilo od vsega tega premikanja
sam da dobim daljše push rode in da vse zmontiram pa poslikam v čem je problem.
mislim pa da spektrum dx8 ne omogoča teh nastavitev swash-a.
sam da dobim daljše push rode in da vse zmontiram pa poslikam v čem je problem.
mislim pa da spektrum dx8 ne omogoča teh nastavitev swash-a.
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Pa se je spet malo premaknilo.
Po dveh mesecih prišli še zadnji paketi za dokončanje glave...
Na srečo tale mala glavna glava od HK250 helija perfektno paše na zadnjo os HK600 klase, tako da je bil nakup nujen, in s tem ena skrb manj
Če kdo ne ve, ima premer osi 4mm, ter blade grip 5mm, z luknjo M3 za pritrditev blejdov, sepravi enake dimenzije kot repni blejdi 600 klase.
Takole pa zgleda dokončana glava bodočega helija. Tale bo res bulletproof
In še ena v primerjavi z glavo 250 klase.
Zaenkat tole vse do danes, kaj več pa drugič. Seveda se dala z polnim gasom, ker sem že čist neučakan kako bo tole letelo, (če bo)
Po dveh mesecih prišli še zadnji paketi za dokončanje glave...
Na srečo tale mala glavna glava od HK250 helija perfektno paše na zadnjo os HK600 klase, tako da je bil nakup nujen, in s tem ena skrb manj
Če kdo ne ve, ima premer osi 4mm, ter blade grip 5mm, z luknjo M3 za pritrditev blejdov, sepravi enake dimenzije kot repni blejdi 600 klase.
Takole pa zgleda dokončana glava bodočega helija. Tale bo res bulletproof
In še ena v primerjavi z glavo 250 klase.
Zaenkat tole vse do danes, kaj več pa drugič. Seveda se dala z polnim gasom, ker sem že čist neučakan kako bo tole letelo, (če bo)
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 871
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
wow... tole glavo pa maš lahko tudi namesto frizbija....
super izgleda....
gh
super izgleda....
gh
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
...če bo še tko super delovala kot zgleda...
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 871
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Eh... imidz je vazen... bo pa bolj na tleh... he he he
Pa sej bo delalo....
Kako pa trup napreduje?
Pa sej bo delalo....
Kako pa trup napreduje?
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
haha. raj vidm da leti kot pa da lepo zgleda
še vedno v načrtih... sem se odloču da najprej mehaniko zrihtam in naredim par poletov potem pa z ohišjem nadaljujem
še vedno v načrtih... sem se odloču da najprej mehaniko zrihtam in naredim par poletov potem pa z ohišjem nadaljujem
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 871
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
OK modra odločitev....
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Samo da popravim, ker nisem srečen če ne popravimo napake, tista 4-kraka glava je od 450-tke in ne od 250
Ravno zato zgleda tale 6 kraka glava od sašota ogroooomna
Upam da kej hmal vidm tole v zraku, ker sami deli zgledajo hudoo!
Blejdi pa upam da tud hmal pridejo
Ravno zato zgleda tale 6 kraka glava od sašota ogroooomna
Upam da kej hmal vidm tole v zraku, ker sami deli zgledajo hudoo!
Blejdi pa upam da tud hmal pridejo
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
ouu. pa res sm se zatipkou pa ne sm enkatMatey napisal/-a:Samo da popravim, ker nisem srečen če ne popravimo napake, tista 4-kraka glava je od 450-tke in ne od 250
Ravno zato zgleda tale 6 kraka glava od sašota ogroooomna
Upam da kej hmal vidm tole v zraku, ker sami deli zgledajo hudoo!
Blejdi pa upam da tud hmal pridejo
še par malenkosti pa poletimo
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Tale glava prav prosi po še mal dodatne obdelave. Vsaj posnetje robov za par mm.saso11 napisal/-a: Takole pa zgleda dokončana glava bodočega helija. Tale bo res bulletproof
Lp Matej
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Res je ja, ampak bi bilo potrebno napisat program za cnc da bi tole lepo posneu enakomerno,ampak ni moznosti da bi realiziral, poleg tega pa pridobim le na koncnem videzu. Ko bo popolnoma koncana se srednjega dela sploh ne bo videlo ker pride na vrhu se "spiner".
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
... in se nadaljuje ...
zadnje tedne sem se posvetil malo drugačnim stvarem. potrebno je bilo kupit nekaj novega orodja da se projekt lahko nadaljuje brez problema...
prvi rezultati o dobrem nakupu že prvi dan
pri menjavi enosmernega ležaja, oz obračanju le tega, ker se mi morajo kraki vrteti v obratni smeri ure, sem imel manjši problem ...za katerega sem bil vzrok samo JAZ . pri ponovnem sestavljanju nisem bil pozoren na ceu s katero sem vse skupaj sestavljal nazaj, saj je le ta bila odrezana postrani, tako da mi je vse skupaj malenkost zvilo, posledično pa mi je main gear opletal v taki meri da se je komaj kaj vrtelo s stružnico sem problem uspešno rešil...
z malo iznajdlivosti pa sem jo predelal v brusilni stroj
Izdelal sem nove ročke za linkage ball-e katere bodo pritrjene na blade gripe , saj bodo povezave pod kotom približno 50° med swash plate-om ter blade gripi, problem pa nastane ker se povezave pod tem kotom zelo hitro snamejo, tako da je potrebno spremenit kot vpetja le teh
zadnje tedne sem se posvetil malo drugačnim stvarem. potrebno je bilo kupit nekaj novega orodja da se projekt lahko nadaljuje brez problema...
prvi rezultati o dobrem nakupu že prvi dan
pri menjavi enosmernega ležaja, oz obračanju le tega, ker se mi morajo kraki vrteti v obratni smeri ure, sem imel manjši problem ...za katerega sem bil vzrok samo JAZ . pri ponovnem sestavljanju nisem bil pozoren na ceu s katero sem vse skupaj sestavljal nazaj, saj je le ta bila odrezana postrani, tako da mi je vse skupaj malenkost zvilo, posledično pa mi je main gear opletal v taki meri da se je komaj kaj vrtelo s stružnico sem problem uspešno rešil...
z malo iznajdlivosti pa sem jo predelal v brusilni stroj
Izdelal sem nove ročke za linkage ball-e katere bodo pritrjene na blade gripe , saj bodo povezave pod kotom približno 50° med swash plate-om ter blade gripi, problem pa nastane ker se povezave pod tem kotom zelo hitro snamejo, tako da je potrebno spremenit kot vpetja le teh
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
...ko se sprehajanje po trgovini obrestuje, in vidiš del katerega rabiš, ki leži kar na polici
mogoče se komu že svita kaj bi to bilo
dela so se nadaljevala tudi na glavi, za katero lahko sedaj rečem da je izgotovljena v celoti
mogoče se komu že svita kaj bi to bilo
dela so se nadaljevala tudi na glavi, za katero lahko sedaj rečem da je izgotovljena v celoti
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Ni malo premalo izbočen pokrovček za kapo rotorja?