EXCITE 3D
Darko, nisem mislil na tiste hitre tonoje medtem ko letalo leti po "balistični krivulji" ampak celo vrsto zaporednih počasnih valjčkov, med izvajanjem katerih moraš vseskozi paziti na smer in višino, sploh pa, če hočeš tako s tonoji obkrožiti sebe..ne vem a se temu reče "venček"...nekje sem tako slišal.
To mi v eno stran gre v drugo pa ne.
Sicer pa, vaja dela mojstra
To mi v eno stran gre v drugo pa ne.
Sicer pa, vaja dela mojstra
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
Danes je bil spet en dober dan za letenje!
Z modelom se vse bolj spoznavava, tako da nama sedaj ostane le še uživaško letenje. Seveda me čaka še veliko vadbe, da bom začel leteti lepše in boljše, a za enkrat sem tudi s tem kar lahko odletim sedaj, kar zadovoljen.
Posnet imam en film(ček)
Je XviD Mpeg4 (avi) dolg 4minute tričetrt in velikosti 18,6MB.
http://p-chan.prkoritu.net/rc/src/film%202.avi
Uživajte vsaj pol toliko kot sem jaz.
Se pa moram za posnetke zahvaliti ženi, ker se mi zdi, da me je kar dobro lovila v objektiv! (Toliko za temo o ženskah na letališču! Ene pač znajo in tako je treba izbrati!)
Pri pregledu modela po letenju, sem opazil, da je popustila prečka v modelu, ki na eni strani drži servomotor višine. Servomotor je sicer bil še pritrjen v modelu, a se je lahko nagibal gor in dol.
Še dobro, da sem pravočasno nehal leteti, saj se mi je zdelo čudno, ker sem moral na zadnjem poletu nenadoma začeti trimati model po višini. Zato sem kaj hitro pristal, da vidim v čem je vzrok nenadne spremembe.
Kdor je spremljal to temo od začetka se bo spomnil, ko sem napisal:
Očitno je treba vsako opaženo nepravilnost popraviti takoj, ne pa se zanašati : "saj bo morda držalo!"
Danes sem izdelal malo boljši nosilec za servomotor iz vezane plošče in ga vlepil na njegovo mesto v trup. No, nedostopno mesto ni bilo tako nedostopno, kot se mi je pri prvi sestavi modela zdelo. Če je sila, hudič muhe žre!
Sedaj bo moralo biti v redu za nove "podvige".
Mitja
Z modelom se vse bolj spoznavava, tako da nama sedaj ostane le še uživaško letenje. Seveda me čaka še veliko vadbe, da bom začel leteti lepše in boljše, a za enkrat sem tudi s tem kar lahko odletim sedaj, kar zadovoljen.
Posnet imam en film(ček)
Je XviD Mpeg4 (avi) dolg 4minute tričetrt in velikosti 18,6MB.
http://p-chan.prkoritu.net/rc/src/film%202.avi
Uživajte vsaj pol toliko kot sem jaz.
Se pa moram za posnetke zahvaliti ženi, ker se mi zdi, da me je kar dobro lovila v objektiv! (Toliko za temo o ženskah na letališču! Ene pač znajo in tako je treba izbrati!)
Pri pregledu modela po letenju, sem opazil, da je popustila prečka v modelu, ki na eni strani drži servomotor višine. Servomotor je sicer bil še pritrjen v modelu, a se je lahko nagibal gor in dol.
Še dobro, da sem pravočasno nehal leteti, saj se mi je zdelo čudno, ker sem moral na zadnjem poletu nenadoma začeti trimati model po višini. Zato sem kaj hitro pristal, da vidim v čem je vzrok nenadne spremembe.
Kdor je spremljal to temo od začetka se bo spomnil, ko sem napisal:
No, tista postrani prilepljena letvica ni bila dovolj prilepljena...na eni strani minimalno in tam je najprej spoj popustil.Opazil pa sem pa nekaj pomanjkljivosti!
Ena od prečnih letvic v trupu za montažo servomotorja višine, je bila zalepljena postrani. Popraviti nisem mogel, ker je zalepljena globoko v trupu na nedostopnem mestu. Servomotor sem vseeno privijačil nanjo. Neravnino so "požrle" gumijaste podložke in malce daljši vijaki za montažo.
Očitno je treba vsako opaženo nepravilnost popraviti takoj, ne pa se zanašati : "saj bo morda držalo!"
Danes sem izdelal malo boljši nosilec za servomotor iz vezane plošče in ga vlepil na njegovo mesto v trup. No, nedostopno mesto ni bilo tako nedostopno, kot se mi je pri prvi sestavi modela zdelo. Če je sila, hudič muhe žre!
Sedaj bo moralo biti v redu za nove "podvige".
Mitja
- Priponke
-
- Takole obračam propeler, medtem ko z enim prstom tiščim odprtino na vplinjaču. Gre na tesno, a je potem vžig motorja povsem neproblematičen.
- Ajd zaug.jpg (121.17 KiB) Pogledano 5511 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 18 Jun 2006, 09:48, skupaj popravljeno 6 krat.
Včeraj v Krškem eno uro, danes pa še na domačem travniku enih 15 minut...
Prezadovoljen z modelom! Vsakič bolj in bolj.
Danes sem preizkušal pristajanje v traverzi, ko pokuriš višino pred pristankom z močnim nagibom na krilo in kontra smerjo. Gre dol kot kanta!
Pristanki pa....kot "slow motion"!
Prezadovoljen z modelom! Vsakič bolj in bolj.
Danes sem preizkušal pristajanje v traverzi, ko pokuriš višino pred pristankom z močnim nagibom na krilo in kontra smerjo. Gre dol kot kanta!
Pristanki pa....kot "slow motion"!
- Priponke
-
- Po letenju v vročem dnevu, kot je bil danes, se je lepo umakniti v "zeleno senco"
- POD VEÄŚER.jpg (110.9 KiB) Pogledano 6246 krat
Plastične vilice na krmilnih ročkah višinskega krmila moram zamenjati z bolj kvalitetnimi, saj se mi je ena polovička repa odpela iz vilice, četudi je bila zavarovana s plastično cevko. Očitno so bile sile pri letenju prevelike.
Že prej sem dvomil v vzdržljivost teh plastičnih vilic, saj imajo tudi os iz plastike, ter se kar na "klik" skupaj stisnejo.
Kako sem to ugotovil...ja kot vedno, na zadnjem poletu.
Na sliki (čeprav slabe resolucije) se vidi kako mi je stalo višinsko krmilo, ko sem pristal. Je pa precej povleklo v levo, saj sem odreagiral, a šele na tleh sem ugotovil pravi vzrok za rolanje v levo.
Že prej sem dvomil v vzdržljivost teh plastičnih vilic, saj imajo tudi os iz plastike, ter se kar na "klik" skupaj stisnejo.
Kako sem to ugotovil...ja kot vedno, na zadnjem poletu.
Na sliki (čeprav slabe resolucije) se vidi kako mi je stalo višinsko krmilo, ko sem pristal. Je pa precej povleklo v levo, saj sem odreagiral, a šele na tleh sem ugotovil pravi vzrok za rolanje v levo.
- Priponke
-
- e11.JPG (76.18 KiB) Pogledano 6024 krat
-
- Takole se je tale ceneni plastični šit razklenil!
- slabe vilice.jpg (32.48 KiB) Pogledano 6019 krat
Že dolgo nič v tej temi..
No, še vedno letim. Zadnjič sem ga teral po 10 cm visoki travi, pa je šlo brez problema v zrak. Velika kolesa res pomagajo. Sedaj tudi ni že dolgo nobenega problema s podvozjem.
Kar se pa tiče dvomljivih plastičnih vilic za pogon višine, so še vedno gor originalne, kajti, ko sem hotel na krmilne štangice priviti kovinske, ni šlo, ker imajo štangice en ku..ev ameriški navoj in "naše" vilčke z metričnim navojem ne grejo gor. GRRRR!!!
Še vedno nisem nastavil 3D odklone krmil. Zato še ne morem hoverirati nizko, ampak vidim, da bo šlo tudi nizko, saj dobivam vedno večje zaupanje v motor. (vžiga kot za hec, ter ne crkne sam od sebe)
Pri motorju me moti le to, da se ne odziva dovolj "živahno" na pomik ročice plina od 25 na 100%. Ne vem ali je to normalno, ali pa se še da kaj naštelati s "spodnjo" iglo. To malo moti, ker se iz hoveringa ne "izstreli" ampak, se leno "odpelje". ( model tehta 3kile, motor pa je MVVS 10 ccm z navadnim izpuhom)
Danes je popoldne bilo lepo vreme. Upam da bo jutri tudi, zato ker je en kmet pokosil en bližnji travnik, kar pomeni novo pisto zame!! Bo treba malo prhniti v zrak!
No toliko o novicah.
LP Mitja
No, še vedno letim. Zadnjič sem ga teral po 10 cm visoki travi, pa je šlo brez problema v zrak. Velika kolesa res pomagajo. Sedaj tudi ni že dolgo nobenega problema s podvozjem.
Kar se pa tiče dvomljivih plastičnih vilic za pogon višine, so še vedno gor originalne, kajti, ko sem hotel na krmilne štangice priviti kovinske, ni šlo, ker imajo štangice en ku..ev ameriški navoj in "naše" vilčke z metričnim navojem ne grejo gor. GRRRR!!!
Še vedno nisem nastavil 3D odklone krmil. Zato še ne morem hoverirati nizko, ampak vidim, da bo šlo tudi nizko, saj dobivam vedno večje zaupanje v motor. (vžiga kot za hec, ter ne crkne sam od sebe)
Pri motorju me moti le to, da se ne odziva dovolj "živahno" na pomik ročice plina od 25 na 100%. Ne vem ali je to normalno, ali pa se še da kaj naštelati s "spodnjo" iglo. To malo moti, ker se iz hoveringa ne "izstreli" ampak, se leno "odpelje". ( model tehta 3kile, motor pa je MVVS 10 ccm z navadnim izpuhom)
Danes je popoldne bilo lepo vreme. Upam da bo jutri tudi, zato ker je en kmet pokosil en bližnji travnik, kar pomeni novo pisto zame!! Bo treba malo prhniti v zrak!
No toliko o novicah.
LP Mitja
- Matjaž_Černivc
- Profesor
- Prispevkov: 1260
- Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04
Tale varjanta nastavitev obratev po obratomerju po mojem mnenju ni niti najmanj primerna... ko dela na tleh na max v zraku motor ne bo deloval, ker je preprosto preveč zaprt in bo crknil ravno med kakšnim likom...URAN8 napisal/-a:Ja moped bo treba še nastavit. Tudi sam sem videl koliko pomeni če imaš merilnik obratov. Sem mislil da je motor naštelan na max. pa sem se zmotil za skoraj 2k obratov . Samo po zvoku ga ne boš nastavil tako kot je treba.
LP Andrej
Kot pravi moj kolega, trba si je vzet čas in najprej leteti bolj bogato, nato pa vsak drugi-tretji let motor zapreti le za zabniček...
Sicer pa tudi moj motor ni deloval (zelo slabi prehodi) kolikor časa sem letel na 0% nitro...sedaj pa letim na 15% nitro heli gorivo. Motor se je po treh-štirih galonah šele dodobra utekel in še vedno ga zapiram, tako da še vedno pridobiva na moči...prehodi, "štant gas" pa so se tako izbolšali, da res samo gledaš kaj dela nitro...
Vlčeraj mi je model med letenjem začel nekam čudno zveneti. Sumil sem, da vibrira folija na krilcu, ki je bila na enem koncu videti malce nagubana.
Ko sem doma čistil model, sem videl, da se je folija delno odlepila od konstrukcije, to pa zato, ker je pod njo počasi a vztrajno lezlo olje.
Sedaj moram to nekako sanirati. Nekje na forumu sem, če se prav spominjam, že bral o tem, kako razmastiti balzo, napojeno z oljem iz izpušnih plinov ( ali gorivom), pa žal ne najdem, ali pa ne napišem prave ključne besede.
Ima kdo več sreče? Morda bi to znali povedati Kombataši, ki veliko popravljajo "mastne modele".
LP Mitja
Ko sem doma čistil model, sem videl, da se je folija delno odlepila od konstrukcije, to pa zato, ker je pod njo počasi a vztrajno lezlo olje.
Sedaj moram to nekako sanirati. Nekje na forumu sem, če se prav spominjam, že bral o tem, kako razmastiti balzo, napojeno z oljem iz izpušnih plinov ( ali gorivom), pa žal ne najdem, ali pa ne napišem prave ključne besede.
Ima kdo več sreče? Morda bi to znali povedati Kombataši, ki veliko popravljajo "mastne modele".
LP Mitja
- sennheiser
- Freak
- Prispevkov: 483
- Pridružen: 19 Nov 2005, 18:37
- Kraj: Novo mesto
Ker se cene elektro pogonov nižajo in so mi vedno bolj dostopni, sem začel razmišljati o elektrificiranju tega modela.
Gre za model razpetine 1,55m,
dolžine 1,7m,
vzletne mase 3,1 kg,
krilne površine 70 dm2
krilne obremenitve ~44 gr/dm2
Kaj bi noter dali vi?
Na AXI-jevi domači strani mi njihov kalkulator svetuje:
Motor: AXI 4120/20
Propeler: 16x8"
Krmilnik: 70 A opto
Akumulator: 5S Li-po
Hmmm
Mitja
Gre za model razpetine 1,55m,
dolžine 1,7m,
vzletne mase 3,1 kg,
krilne površine 70 dm2
krilne obremenitve ~44 gr/dm2
Kaj bi noter dali vi?
Na AXI-jevi domači strani mi njihov kalkulator svetuje:
Motor: AXI 4120/20
Propeler: 16x8"
Krmilnik: 70 A opto
Akumulator: 5S Li-po
Hmmm
Mitja
Ven poberi vse kar se da in ga stehtaj. Poglej če se da še kje olajšati.
Ne verjamem, da je trup toliko težji, da bi se poznala razlika.
Lahko pa, da se motim.
Vsekakor je potrebno pri takem setupu vztrajati pri kolikor se da nizki masi e-pogona, pa naj na začetku izgleda še toliko "slabo". Ne tlačit notri nekaj premočnega in pretežkega.
Ne verjamem, da je trup toliko težji, da bi se poznala razlika.
Lahko pa, da se motim.
Vsekakor je potrebno pri takem setupu vztrajati pri kolikor se da nizki masi e-pogona, pa naj na začetku izgleda še toliko "slabo". Ne tlačit notri nekaj premočnega in pretežkega.
www.lipo.si