Zdravo fantje,
imam kitajsko kopijo T-REX 450 V2. Ker že dlje časa letam z letali, sem se odločil tudi za heli.
Trenutno že kar OK obvladam heli. To pomeni, da mi hoovering, šolski krog, "divjanje v šolskem krogu", letenje z nosom obrnjenim proti meni - skratka osnove - ne predstavljajo več izziva. Krešev pri tem več ni!
trenutno še vedno uporabljam šolske nastavitve rotorja in reglerja, torej motor miruje pri throtle stick v skrajnem spodnjem položaju, z premikanjem proti sredini dosežem hoovering položaj in z večanjem hoda glavnega rotorja tudi po krivulji večanje obratov.
Ali je glede na znanje že napočil čas, da fiksiram število obratov glavnega rotorja na xx (torej ne glede na hod rotorja) in nastavim hod glavnega rotorja tako, da bo 0 stopinjski kot pri throtle/pitch stickom v nevtrali in tako dobim + in - hod rotorja. Rad bi že naredil kakšen luping, helikopter v horizontalnem letu ustavljal z negativnim hodom brez pridobivanja višine in podobno.
Upam da sem bil razumljiv glede tega kar želim. Rad bi torej poizkusil z ta pravimi nastavitvami. Sem še prezgoden?
Na kaj moram na začetku paziti?
Učenje letenja T-REX 450
Učenje letenja T-REX 450
Še vsak model sem varno spravil na tla - tako ali drugače... sestavljenega ali pa po komponentah !
Re: Učenje letenja T-REX 450
To bi že v štartu lahko naredil, oz. vsaj jaz tako svetuem, ker je potem lažji prehod naprej. Kolektiv v nevtrali (na sredini) = 0Âş koraka, gor in dol pa nastaviš vrednost kot želiš - ali je to -3/+10 ali je to -10/+10 ni važno. Važno je, da je osnova vedno enaka, da ni potem pri prehodu presenečenj.
Kar se tiče nastavitev vrtljajev je tudi že v štartu dobro delati z konstantnimi vrtljaji. Vrtljaji niso pogojeni z izkušnjami ampak z elektroniko. Cenejša ima izredno nezanesljivo državnje vrtljajev (oz. včasih je bilo tako, danes nisem prepričan), boljši regulatorji pa to nudijo brez napak (odklopi, segrevanje,...).
Kar se tiče nastavitev vrtljajev je tudi že v štartu dobro delati z konstantnimi vrtljaji. Vrtljaji niso pogojeni z izkušnjami ampak z elektroniko. Cenejša ima izredno nezanesljivo državnje vrtljajev (oz. včasih je bilo tako, danes nisem prepričan), boljši regulatorji pa to nudijo brez napak (odklopi, segrevanje,...).
pomoč pri nastavitvi helikopterja
Živjo...da ne bom nove teme odprial bom kar tu prosil za pomoč. Torej sem začetnik v heli modelarstvu vozil sem že razne manjše 3-2kanalne helikopterje... že pol leta imam doma kitajsko kopijo t-rexa 450 in sem se odločil da mora to mora letet. Torej prosim če bi mi lahko kakšen izkušen hely modelar iz okolice Ljubljane prišel razložit kako se nastavi helikopter in mi ga tudi nastavil ter opravil prvi let.
Že v naprej hvala za pomoč.
Lep pozdrav Gašper.
Že v naprej hvala za pomoč.
Lep pozdrav Gašper.
Re: pomoč pri nastavitvi helikopterja
dr.fly napisal/-a:Živjo...da ne bom nove teme odprial bom kar tu prosil za pomoč. Torej sem začetnik v heli modelarstvu vozil sem že razne manjše 3-2kanalne helikopterje... že pol leta imam doma kitajsko kopijo t-rexa 450 in sem se odločil da mora to mora letet. Torej prosim če bi mi lahko kakšen izkušen hely modelar iz okolice Ljubljane prišel razložit kako se nastavi helikopter in mi ga tudi nastavil ter opravil prvi let.
Že v naprej hvala za pomoč.
Lep pozdrav Gašper.
Zdravo
Če še vedno rabiš pomoč, sem na voljo
Lepo se imejte, pa veliko se smejte!
Re: Učenje letenja T-REX 450
LP . Čist mimogrede ko je glihkar govora o kitajski kopiji . Se da tudi z tem osnovne 3D like izvajati ?
Re: Učenje letenja T-REX 450
Seveda se da, zakaj pa ne. Saj so večinoma SKORAJ tako dobri kot original. Osnovni problem kitajcev je, da jim dol visi za kakovost in kakovost precej niha. Drug problem je, da za nekatere detajle vedo, da so zanič, pa jih ne popravijo, saj vedo, da prodajajo za drobiž v primerjavi z originalom. To drugo ne velja za vse, je pa tako ravnanje še vedno v večini, pa tudi model od modela se precej razlikuje, oz se razlikuje odstopanje od originala. To je treba vzeti v zakup.Uncle Sam napisal/-a:LP . Čist mimogrede ko je glihkar govora o kitajski kopiji . Se da tudi z tem osnovne 3D like izvajati ?
Ko nekdo iz začetnika zraste v soft 3D-jaša, že sam vidi, če mu in kaj mu dela težave ker je kitajsko, pa nadomesti z delom boljše kakovosti. To je bistveno ceneje, kot v bazi kupiti drag helkopter, ki bo tako, ali tako šel mogoče zelo hitro v tla. Od tam naprej je pa itak vseeno kaj je bil helikopter v bazi, važno je kateri deli gredo nazaj namesto polomljenih.
Nihče pa prav na glas ne pove, da so nekateri detajli HK450 helikopterja celo boljši od originala ki so ga skopirali
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: Učenje letenja T-REX 450
O Brane , najlepša vam hvala za odgovor . Če bi vzel HK450 , bi bilo definitivno bolje vzeti alignove rezervne dele in komponente ki so bolj "vzdržljivi" kot kitajski in konec koncev bi prišel na isti znesek če enkrat kupim alignovo elektroniko (motor , regulator , servote od futabe , 401 gyro) kot pa če bi petkrat kupil kitajske
Re: Učenje letenja T-REX 450
Vsak odgovor je možno razumeti po svoje, vsak je šel skozi svojo šolo. Trenutno največ letim s HK 550 TT FBL, helikopterjem, ki mi je vzel največ časa, da sem ga spravil v red, da leti kot je treba, a če vse dokupljeno original Align dodam, še vedno letim za tak denar, da si za ceno originalnega lahko kupim še enega takega HK 550 komplet opremljenega z nekaj seti Alignovih delov, ki so se na tem heliju izkazali za nujno potrebne.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???