Osnovnošolska sekcija
Osnovnošolska sekcija
Predlagam po vzoru Klubske sekcije ustanovitev Osnovnošolske sekcije.
Namen sekcije bi bil, da se predstavljajo modelarski krožki po osnovnih šolah. Prepričan sem, da bi tehnični kulturi v Sloveniji dali malo dodatnega zagona ter marsikaterega nadobudneža usmerili v tehnične poklice.
Modelarski krožki bi se med seboj primerjali, izmenjevali projekte, rodilo bi se kakšno srečanje ali tekmovanje. Mladi bi na forumu dobili veliko znanja, forum bi jim dal veliko idej in zagona. Starejši bi na forumu malo potrpeli v dobro mlajših. Ker bi bili moderatorji svojih forumov učitelji modelarskega krožka, kakšnih velikih problemov ne bi bilo. Prevzamem tudi moderatorstvo za dobro te ideje.
Namen sekcije bi bil, da se predstavljajo modelarski krožki po osnovnih šolah. Prepričan sem, da bi tehnični kulturi v Sloveniji dali malo dodatnega zagona ter marsikaterega nadobudneža usmerili v tehnične poklice.
Modelarski krožki bi se med seboj primerjali, izmenjevali projekte, rodilo bi se kakšno srečanje ali tekmovanje. Mladi bi na forumu dobili veliko znanja, forum bi jim dal veliko idej in zagona. Starejši bi na forumu malo potrpeli v dobro mlajših. Ker bi bili moderatorji svojih forumov učitelji modelarskega krožka, kakšnih velikih problemov ne bi bilo. Prevzamem tudi moderatorstvo za dobro te ideje.
Zadnjič spremenil Aleks, dne 13 Jan 2013, 16:08, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Osnovnošolska sekcija
Priznam ideja zveni tudi meni mamljivo... .
Čeprav nisem ravno prepričan, da bi ravno cilji, ki si jih navedel, dali kak dodatni zagon tehnični kulturi v Sloveniji, oziroma povečal zanimanje mladih za tehnične smeri.
Kdor pozna ta forum je že malo zainteresiran za tehniko. ZOTK-a pa že od nekdaj vsako leto prireja tekmovanja za mlade OŠ modelarje, ki si želijo tekmovalosti.
Se pa strinjam, da bi digitalno podkrepljeno sodelovanje samih mentorjev lahko morebiti res posledično pozitivno vplivalo na mladih,
zlasti z namenom koordinirat (kolegi/ce prosim ne mi zamerit) tistih potencialnih mentorjev/ic, ki zaradi svojega šibkega znanja o modelarstvu na svoji šoli še ne izvajajo modelarskega krožka.
Tako, da če bi se v ta namen v sekciji izvajale koordinirane skupne gradnje modelov primernih za tekmovanja ZOTK-e, se ustrezno pravočasno obvestilo šole,... . Bi ideja res lahko obrodila sadove.
V kolikor se sekcija ustvari se tudi sam javljam za somoderatorja
ps: če že na spletu obstaja kaka živeča e-povezava(forum,mailing lista,news group...) mentorjev OŠ modelarstva SLO, bi bil hvaležen za info.
Čeprav nisem ravno prepričan, da bi ravno cilji, ki si jih navedel, dali kak dodatni zagon tehnični kulturi v Sloveniji, oziroma povečal zanimanje mladih za tehnične smeri.
Kdor pozna ta forum je že malo zainteresiran za tehniko. ZOTK-a pa že od nekdaj vsako leto prireja tekmovanja za mlade OŠ modelarje, ki si želijo tekmovalosti.
Se pa strinjam, da bi digitalno podkrepljeno sodelovanje samih mentorjev lahko morebiti res posledično pozitivno vplivalo na mladih,
zlasti z namenom koordinirat (kolegi/ce prosim ne mi zamerit) tistih potencialnih mentorjev/ic, ki zaradi svojega šibkega znanja o modelarstvu na svoji šoli še ne izvajajo modelarskega krožka.
Tako, da če bi se v ta namen v sekciji izvajale koordinirane skupne gradnje modelov primernih za tekmovanja ZOTK-e, se ustrezno pravočasno obvestilo šole,... . Bi ideja res lahko obrodila sadove.
V kolikor se sekcija ustvari se tudi sam javljam za somoderatorja
ps: če že na spletu obstaja kaka živeča e-povezava(forum,mailing lista,news group...) mentorjev OŠ modelarstva SLO, bi bil hvaležen za info.
Lp,
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
Re: Osnovnošolska sekcija
Pred davnimi leti sem hodil na tekmovanja ZOTK. Srečanja modelarjev so bila samo tisti dan tekmovanja.
Forum bi omogočil stalne kontakte, primerjanja med krožki, tudi večjo tekmovalnost v pripravi modelov na sama tekmovanja.
Po drugi strani večina dela v modelarskih krožkih na osnovnih šolah ni namenjenih tekmovanjem ZOTK.
Preko foruma sem prepričan, da bi bi prišlo do več kontaktov med osnovnimi šolami v isti regiji ali sosednjih krajih.
Skratka dalo pozitivni pospešek vsem oblik dejavnosti. Upam, da se do predloga opredelijo administratorji.
Forum bi omogočil stalne kontakte, primerjanja med krožki, tudi večjo tekmovalnost v pripravi modelov na sama tekmovanja.
Po drugi strani večina dela v modelarskih krožkih na osnovnih šolah ni namenjenih tekmovanjem ZOTK.
Preko foruma sem prepričan, da bi bi prišlo do več kontaktov med osnovnimi šolami v isti regiji ali sosednjih krajih.
Skratka dalo pozitivni pospešek vsem oblik dejavnosti. Upam, da se do predloga opredelijo administratorji.
Re: Osnovnošolska sekcija
Hm, kot mentor zadevo podpiram, čeprav v moji sekciji, C1, poleg Murske Sobote ne tekmuje skoraj noben.
In z mentorji omenjnega kraja se pa nebi pečal...zakaj, pa kdaj drugič(oz tisti ki ste kadarkoli poskusili v C1 veste zakaj).
Je pa res, da upada splošno zanimanje mladih za tehniko. Ravno to sredo mi je ''odletel'' še en učenec: pa zakaj bi to delal, je treba žagat, pa brusitm kitati, lepiti, barvati...meni se to ne da! Kljub pregovarjanju, da smo verjetno eni redkih na svetu, ki v tem merilu delamo makete in da si drugo leto lahko sam izbere, maketo kateregakoli vozila, ga ni več spravilo k pameti.
Moje mnenje za upad je tole:
-nasplošno kleščenje tehničnega pouka z smeri naše ljube vlade
-bojazen učiteljev in ravnateljev pred tožbami zaradi poškodb
-nasplošno Evropa ni več ''proizvodna celina'' , ampak bolj servisna(katere stvari se še pa sploh proizvajajo v Evropi) in kot takšna upad oz ukinjane določenih tehničnih smeri v srednjih šolah
-starši so po večini cele dneve v službi in v bistvu otroke vzgaja internet in televizija(če imaste otroka v višji stopnji ga povprašajte, koliko njegovih sošolcev ima očeta, kateri skupaj z njim ustvarja v delavnici. Na vasi, ko so kmetije in hiše, kjer ima praktično vsaka delavnico, se otroka še da malo motivirati, kako pa to zgleda v mestih, si pa niti ne predstavljam).
In z mentorji omenjnega kraja se pa nebi pečal...zakaj, pa kdaj drugič(oz tisti ki ste kadarkoli poskusili v C1 veste zakaj).
Je pa res, da upada splošno zanimanje mladih za tehniko. Ravno to sredo mi je ''odletel'' še en učenec: pa zakaj bi to delal, je treba žagat, pa brusitm kitati, lepiti, barvati...meni se to ne da! Kljub pregovarjanju, da smo verjetno eni redkih na svetu, ki v tem merilu delamo makete in da si drugo leto lahko sam izbere, maketo kateregakoli vozila, ga ni več spravilo k pameti.
Moje mnenje za upad je tole:
-nasplošno kleščenje tehničnega pouka z smeri naše ljube vlade
-bojazen učiteljev in ravnateljev pred tožbami zaradi poškodb
-nasplošno Evropa ni več ''proizvodna celina'' , ampak bolj servisna(katere stvari se še pa sploh proizvajajo v Evropi) in kot takšna upad oz ukinjane določenih tehničnih smeri v srednjih šolah
-starši so po večini cele dneve v službi in v bistvu otroke vzgaja internet in televizija(če imaste otroka v višji stopnji ga povprašajte, koliko njegovih sošolcev ima očeta, kateri skupaj z njim ustvarja v delavnici. Na vasi, ko so kmetije in hiše, kjer ima praktično vsaka delavnico, se otroka še da malo motivirati, kako pa to zgleda v mestih, si pa niti ne predstavljam).
Mentor modelarskega krožka.
Re: Osnovnošolska sekcija
V naši šoli (krožku hodi že drugi sin) najprej naredijo čoln Jaka, potem projekt po želji ali skupinski projekt.
Letos je naval tolikšen, da imajo tedenski turnus.
Če pogledamo tvojo galerijo, so v njej izredni izdelki, dokaj zahtevni. Že če bi te izdelke predstavili v svojem podforumu, bi bilo kaj za videti.
Letos je naval tolikšen, da imajo tedenski turnus.
Če pogledamo tvojo galerijo, so v njej izredni izdelki, dokaj zahtevni. Že če bi te izdelke predstavili v svojem podforumu, bi bilo kaj za videti.
Re: Osnovnošolska sekcija
Buschi hude makete samo za nekoga ki mu maketarstvo ni zanimivo zna res biti dolgočasno saj po izdelavi gredo na polico pa konec..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Osnovnošolska sekcija
Narejene so po pravilniku Zotke za kategorijo C1, se pravi merilo 1:10. Modeli so vozni, sicer res samo naravnost.
Mentor modelarskega krožka.
Re: Osnovnošolska sekcija
PING...
Je kaj novega ali bo to spet en neuslišan predlog?
@Buschi C1 (MČ1) ali D1 (avti) ? No kakor koli, kaj res tako nizko zanimanje?
Sam poznam za to kategorijo le način izdelave iz moje OŠ (OŠ III MS, J.H.)
, in zaenkrat si še ne upam lotevat take zahtevnosti z mojo skupinco.
@Aleks, izdelajo 2 modela na leto?
Lahko mogoče spremeniš prvi post tako, da bo možno anonimno glasovanje?
Je kaj novega ali bo to spet en neuslišan predlog?
@Buschi C1 (MČ1) ali D1 (avti) ? No kakor koli, kaj res tako nizko zanimanje?
Sam poznam za to kategorijo le način izdelave iz moje OŠ (OŠ III MS, J.H.)
, in zaenkrat si še ne upam lotevat take zahtevnosti z mojo skupinco.
@Aleks, izdelajo 2 modela na leto?
Lahko mogoče spremeniš prvi post tako, da bo možno anonimno glasovanje?
Lp,
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
Re: Osnovnošolska sekcija
Tudi jaz upam, da se do predloga opredelijo administratorji.
@miharix Prvi model je standardni začetek za vse, potem pa po želji.
@miharix Prvi model je standardni začetek za vse, potem pa po želji.
Re: Osnovnošolska sekcija
Pa je kdo kontaktiral administratorja?
Re: Osnovnošolska sekcija
Nihče. Pričakoval sem, da to nit administrator občasno prebere.
Re: Osnovnošolska sekcija
Če bi bral, bi se že oglasil. Bom posredoval povezavo.
-
- Administrator
- Prispevkov: 657
- Pridružen: 18 Apr 2001, 01:00
- Kraj: Ljubljana - Slovenia
- Kontakt:
Re: Osnovnošolska sekcija
Zdravo,
brez težav dodamo novo sekcijo. Dogovorite se, kdo bo moderator in mi podatke pošljite na ZS.
brez težav dodamo novo sekcijo. Dogovorite se, kdo bo moderator in mi podatke pošljite na ZS.
lp,
Saso
Saso
Re: Osnovnošolska sekcija
Do sedaj sva se javila jaz in miharix. Pošiljam tudi na ZS, skupaj z okvirnimi cilji sekcije.
Predlagam, da je moderator vsakega osnovnošolskega modelarskega krožka učitelj po vzoru klubske sekcije. Na ta način dobimo resnost posameznega foruma in ustrezno moderiranje.
Namen osnovnošolske sekcije je približati znanje foruma modelarji.com osnovnošolski populaciji, povezovanje osnovnošolskih modelarskih krožkov, primerjanje njihovih projektov, ustvarjanje tekmovalnosti, vzpodbuditi njihovo druženje in tekmovalne dejavnosti na vseh področjih modelarstva. Ker se pričakuje slabša uporaba slovenščine, pri ostalih članih foruma vzpodbujati strpnost do te populacije. Vzpodbuja se učitelje modelarskih krožkov, da predstavljajo svoje projekte.
Predlagam, da je moderator vsakega osnovnošolskega modelarskega krožka učitelj po vzoru klubske sekcije. Na ta način dobimo resnost posameznega foruma in ustrezno moderiranje.
Namen osnovnošolske sekcije je približati znanje foruma modelarji.com osnovnošolski populaciji, povezovanje osnovnošolskih modelarskih krožkov, primerjanje njihovih projektov, ustvarjanje tekmovalnosti, vzpodbuditi njihovo druženje in tekmovalne dejavnosti na vseh področjih modelarstva. Ker se pričakuje slabša uporaba slovenščine, pri ostalih članih foruma vzpodbujati strpnost do te populacije. Vzpodbuja se učitelje modelarskih krožkov, da predstavljajo svoje projekte.
Re: Osnovnošolska sekcija
Vzpodbuja se učitelje modelarskih krožkov, da predstavljajo svoje projekte.
Menda pa ima kako prijateljico v zbornici,da mu bo pregledala sestavek......?Ker se pričakuje slabša uporaba slovenščine, pri ostalih članih foruma vzpodbujati strpnost do te populacije
Mularija pa tudi,a v šoli kar po svoje pišejo....?
Re: Osnovnošolska sekcija
Sicer se tudi sam strinjam, da si modelarstvo zasluži nekoliko ustreznejše mesto, je pa vprašanje ali je to ustrezna pot.
Zadnji del sem prebral večkrat, saj sem bil po prvem branju nad vsebino, vsaj tako, kot sem jo razumel, dokaj presenečen in nisem imel občutka, da je skladna s postavljenim konceptom. Končna ugotovitev je, da obstajata dve razlagi; ali se prav neprimerno podcenjuje znanje učiteljev oziroma tistih, ki tehnične krožke na šolah vodijo, ali pa so ga odgovorni za njihovo zaposlitev krepko polomili, saj ljudje s tako pomanjkljivim znanjem nebi nikoli smeli priti v stik z otroki med njihovim učnim procesom.
Nehajmo s splošno uveljavljenim konceptom prilagajanja meril dejanskemu stanju in ne obratno, nato pa veselo jadikujemo, kako izplen ni skladen našimi pričakovanji.
Ne glede na to, kdo bo avtor prispevkov, so le ti v vsakem primeru namenjeni predvsem mladini, posledično pa tu NI PROSTORA za kakršnakoli odstopanja! V kolikor so njihovi avtorji učitelji / mentorji, je neupoštevanje zgoraj napisanega zaradi neznanja ali kakega drugega razloga zadosten razlog, da se jim zahvali za sodelovanje in naj v bodoče počnejo kaj bolj primernega njihovemu znanju ali načinu razmišljanja. V kolikor bodo avtorji mladi pa je naloga vseh, predvsem pa moderatorja, da zadeve popravi tako na tehničnem, jezikoslovnem in slovničnem področju. Mladi so del učnega procesa in vsako priložnost je potrebno izkoristiti, da se jim omogoči pridobivanje potrebnih znanj.
Če le povzamem; v kolikor si pri ostalih razdelkih avtorji lahko dovolimo nekaj svobode, v tem tega manevrskega prostora ni!
LP
Alex
Zadnji del sem prebral večkrat, saj sem bil po prvem branju nad vsebino, vsaj tako, kot sem jo razumel, dokaj presenečen in nisem imel občutka, da je skladna s postavljenim konceptom. Končna ugotovitev je, da obstajata dve razlagi; ali se prav neprimerno podcenjuje znanje učiteljev oziroma tistih, ki tehnične krožke na šolah vodijo, ali pa so ga odgovorni za njihovo zaposlitev krepko polomili, saj ljudje s tako pomanjkljivim znanjem nebi nikoli smeli priti v stik z otroki med njihovim učnim procesom.
Nehajmo s splošno uveljavljenim konceptom prilagajanja meril dejanskemu stanju in ne obratno, nato pa veselo jadikujemo, kako izplen ni skladen našimi pričakovanji.
Ne glede na to, kdo bo avtor prispevkov, so le ti v vsakem primeru namenjeni predvsem mladini, posledično pa tu NI PROSTORA za kakršnakoli odstopanja! V kolikor so njihovi avtorji učitelji / mentorji, je neupoštevanje zgoraj napisanega zaradi neznanja ali kakega drugega razloga zadosten razlog, da se jim zahvali za sodelovanje in naj v bodoče počnejo kaj bolj primernega njihovemu znanju ali načinu razmišljanja. V kolikor bodo avtorji mladi pa je naloga vseh, predvsem pa moderatorja, da zadeve popravi tako na tehničnem, jezikoslovnem in slovničnem področju. Mladi so del učnega procesa in vsako priložnost je potrebno izkoristiti, da se jim omogoči pridobivanje potrebnih znanj.
Če le povzamem; v kolikor si pri ostalih razdelkih avtorji lahko dovolimo nekaj svobode, v tem tega manevrskega prostora ni!
LP
Alex
Re: Osnovnošolska sekcija
Mladci v zadnjem delu osnovnošolskega izobraževalnega procesa morajo obvladati vsaj nekaj pravopisa.Kvarno vplivajo pisanje raznih "sms-ov in "facebuk"debate.Vsak se lahko potrudi vsaj toliko,da je to večini razumljivo.Mladi so del učnega procesa in vsako priložnost je potrebno izkoristiti, da se jim omogoči pridobivanje potrebnih znanj.
Re: Osnovnošolska sekcija
Želja se je uresničila. Zdaj pa veselo na delo.Aleks napisal/-a:Predlagam po vzoru Klubske sekcije ustanovitev Osnovnošolske sekcije.
Namen sekcije bi bil, da se predstavljajo modelarski krožki po osnovnih šolah. Prepričan sem, da bi tehnični kulturi v Sloveniji dali malo dodatnega zagona ter marsikaterega nadobudneža usmerili v tehnične poklice.
Modelarski krožki bi se med seboj primerjali, izmenjevali projekte, rodilo bi se kakšno srečanje ali tekmovanje. Mladi bi na forumu dobili veliko znanja, forum bi jim dal veliko idej in zagona. Starejši bi na forumu malo potrpeli v dobro mlajših. Ker bi bili moderatorji svojih forumov učitelji modelarskega krožka, kakšnih velikih problemov ne bi bilo. Prevzamem tudi moderatorstvo za dobro te ideje.
viewforum.php?f=154
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-